چگونه به تجارت سهام و گزینه های پادکست میزبان رتبه های بالای 100 نفر در مالی برای دومین سال متوالی

Christopher M. Uhl, CMA, میزبان چگونه به تجارت سهام و گزینه های پادکست و بنیانگذار و سر گر در 10MinuteStockTra

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Christopher M. Uhl, CMA, میزبان چگونه به تجارت سهام و گزینه های پادکست و بنیانگذار و سر گر در 10MinuteStockTrader.com شده است به نام یکی از بالا 100 نفر در مالی در سراسر جهان توسط Top 100 مجله برای دومین سال متوالی است. بالای 100 مجله بزرگترین و بسیاری در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده مجله در صنعت شناخت و پاداش بهترین از بهترین ها در صنايع مربوطه خود را.
 
"این یک افتخار واقعی را شامل می شود به عنوان یکی از 100 نفر در مالی برای سال دوم در یک ردیف" گفت: Christopher M. Uhl, CMA. "من عمیقا سپاسگزار برای این جایزه و این که من قادر به کمک به بسیاری از مردم با آموزش مالی محتوا."
 
Christopher M. Uhl, CMA, آغاز چگونه به تجارت سهام و گزینه های پادکست در دسامبر سال 2018 است. توسط مارس 2019 آن رسیده بود در 10 صفحه آیتونز سرمایه گذاری پادکست در کنار همزمان رادیو میزبان دیو رمزی و CNBC Jim Cramer. هفته نامه پادکست دانلود شده است در بیش از 100 کشور و با تمرکز بر روی ارائه های استراتژیک و تاکتیکی آموزش و پرورش در معاملات سهام و گزینه های سهام مشتقات و همچنین مصاحبه با کارشناسان و رهبران فکری در سرمایه گذاری و تجارت در جامعه است.
 
Christopher M. Uhl, CMA, فارغ التحصیل از, Henderson, دانشگاه دولتی در آرکادلپیا (آرکانزاس), آرکانزاس, که در آن او خود را دریافت کرد BBA و MBA و مدیریت گواهی حسابدار.
 
بالای 100 مجله توسط ناشر با سراسر جهان با حضور در بیش از 90 کشور توزیع بیش از 500K چاپ/مجلات دیجیتال در سال است.
منبع: 10MinuteStockTrader.com
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن