بی کفایتی و نادانی و نادرستی از مغلوب ساختن پیشی جستن Coronavirus پاسخ هستند به معنای واقعی کلمه کشتن ما

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او ایجاد نکرد بدترین تهدید بیولوژیکی که دنیا تجربه کرده است و در بیش از 10

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او ایجاد نکرد بدترین تهدید بیولوژیکی که دنیا تجربه کرده است و در بیش از 100 سال است اما رئیس جمهور آمریکا را بی کفایتی و نادانی و نادرستی در دست زدن به این بحران شده است ، یک صد و بیست و هفت هزار آمریکایی ها مرده در حال حاضر و این تعداد همچنان افزایش خواهد یافت.

معاون رئیس جمهور مایک پنس وضعیت گزارش جمعه بود پس از قطع واقعیت است که آن را تنها می تواند به عنوان مشخصه همه گیر gaslighting. "تمام 50 ایالت و منطقه در سراسر این کشور در حال باز کردن تا با خیال راحت و مسئولانه" به عنوان "ما مسطح منحنی," او گفت: در حالی که اصرار دارد که "این تقریبا inarguable که بیشتر تست تولید بیشتر موارد." خواهد بود که غلط غلط و نادرست است.

به عنوان COVID-19 موارد همچنان به افزایش در بخش هایی از ایالات متحده, این روشن است که با وجود رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور توهم خوش بینی و چون از به یاد ماندنی خود را شکست و از سیاست و اعدام در ایالات متحده مطلقا نه بدست ویروس تحت کنترل است. با 31 متحده گزارش افزایش مورد شمارش بیش از گذشته 14 روز در هفته گذشته در ایالات متحده ثبت یک رکورد جدید 44,703 روزانه موارد—برخی از چهار به علاوه ماه پس از این ویروس شروع به گسترش در آمریکا

در دسامبر. 18 سال 2019 دونالد جان تهمت بود استیضاح توسط مجلس نمایندگان ایالات متحده در دو اتهام بر اساس اقدام به اوکراین با دخالت آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری. اولین شارژ و یا مقاله از استیضاح—شد سوء استفاده از قدرت و دوم شد انسداد کنگره است. اه روزهای خوب مشترک ریاست جمهوری و فساد...

اوکراین و رسوایی بود تهمت غم و احمق تلاش به سرقت 2020 انتخابات با تلاش برای باج خواهی یک منتخب خارجی رهبر خودداری وعده داده شده سلاح های دفاعی مورد نیاز به دفاع در برابر تهاجم روسیه. احساساتی در بسیاری از سطوح—و البته تشدید یک تهدید وجودی برای اوکراین است. هر آنچه. مغلوب ساختن پیشی جستن یک انتخابات را به نفع خود.

فساد هنوز بلعد کاخ سفید, البته, اما وجود دارد خیلی بیشتر ما در مورد تهمت شکست سیاست با گذشت هر روز. و این شکست زمانی که آن را می آید به کل سوء مدیریت از همه گیر باعث بی وجدانی سطح استرس بیماری و مرگ در سراسر ایالات متحده

چه می شود اگر ما می تواند یک "را بیش از" استیضاح?

در اینجا شش "مقالات از بی کفایتی و نادانی و نادرستی" که در بسیاری از کوتوله با فساد که منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن اصلی استیضاح توسط مجلس نمایندگان ایالات متحده:

مقاله من: از بین بردن یک گروه کاری تاسیس شده توسط رئیس جمهور اوباما پس از شیوع بیماری ابولا در سال 2014 برای کمک به جلوگیری و یا مدیریت آینده شیوع بیماری های همه گیر و یا—با وجود تهمت خود کارشناسان هشدار که یک بیماری همه گیر به طور کامل امکان پذیر است.

مقاله دوم: غیر قابل توضیح عدم ایجاد اعتماد گسترده تست به دنبال موارد COVID-19 در اوایل شیوع زمانی که ما واقعا نیاز به دانستن که در آن ویروس بود درک شيوع آن و ردیابی مسیر خود را

مقاله سوم: فریب عمدی از مردم آمریکا با اطمینان آنها را در برابر همه نظر کارشناس که همه گیر شد و کاملا تحت کنترل در فوریه و مارس و آوریل و نشان می دهد که آمدن عید پاک—و یا شاید آب و هوای گرم -- که در نتیجه یک معجزه آسا ناپدید شدن از شیوع بیماری است.

مقاله چهارم: طبابت بدون مجوز توسط (یک) بارها و بارها ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک دارو گفت: برای جلوگیری و یا درمان SARS-CoV-2, اما که در واقع می تواند در نتیجه کشنده بیماری های قلبی و (ب) غرق در افکار عمومی در مورد تزریق آب ژاول یا بدن, فرو کردن نور ماوراء بنفش به عنوان COVID-19 درمان است.

ماده پنجم: بارها و بارها دروغ گفتن به مردم آمریکا در مورد شدت و میزان همه گیر مقدار تست که انجام شده توسط ایالات متحده و این ایده که آن را امن برای باز کردن ایالات متحده کسب و کار.

ماده ششم: این بی وجدان سیاسی از یک کشنده بحران بهداشت عمومی به منظور حمایت از خود در انتخابات مجدد.

اگر فقط ما می تواند در واقع یکی دیگر از رفراندوم رئیس جمهور خطرناک بی کفایتی قبل از انتخابات. متاسفانه امکان پذیر نیست. اما من می خواهم به فکر می کنم که حتی خود حامیان سرسخت ترین در حال حاضر درک تهدید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رتبه جهل و نادرستی ارائه شده به آمریکا را به سلامت.

مردم که از دست داده اند و کسانی که از دست دادن سلامت خود و زندگی خود را قبل از ما این بیماری را تحت کنترل عبور هر جمعیتی هر حزب سیاسی و ایدئولوژی. که او باید تعویض شود در ماه نوامبر یک مسئله مرگ و زندگی نیست که کدام حزب کنترل دولت فدرال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن