بین المللی مواد غذایی, نمایشگاه برگزار می شود آنلاین

(EMAILWIRE.COM) ادیسون, N. J. -- بازار Samachar, LLC ناشر از "بازار Samachar" مجله تجارت که تمرکز به طور انحصا

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

(EMAILWIRE.COM) ادیسون, N. J. -- بازار Samachar, LLC ناشر از "بازار Samachar" مجله تجارت که تمرکز به طور انحصاری در مواد غذایی قومی کسب و کار در آمریکای شمالی اعلام کرده است اول خود را آنلاین نشان می دهد تجارت برای سال 2020 – بین المللی مواد غذایی, نمایشگاه آنلاین (IFE).
 
هدف آن است که به ارائه مناسب و امن و ecofriendly پلت فرم برای رسیدن به تاثیر گذار ترین و به خوبی تثبیت گروهی از تجار و بازرگانان در صنعت مواد غذایی در سراسر جهان است. هر عرضه کننده و خریدار خواهد بود همسان به عنوان در هر انتخاب خود را از دسته بندی محصولات و برندها به خرید و فروش برای همه آسان است. این محصول جدید در نمایشگاه نمایش داده خواهد شد انواع غذاهای جهان. هر کس می تواند یادگیری از کارشناسان با حضور در همایش ها و سمینارها در صنعت-مطالب مرتبط.
 
نشان می دهد ساخته شده است در یک سفارشی ساخته شده این پلت فرم با توجه به شرکت کنندگان داده ها و حریم خصوصی نگه داشتن شرکت کنندگان سلامتی در ذهن آنها می توانند با حضور در این نمایش بدون شکستن بودجه و نگران کننده سفر. به عنوان یک راحتی اضافه شده برای هر دو شرکت کنندگان و شرکت کنندگان معرفی فیلم و تعاملی چت در دسترس خواهد بود.

بین المللی مواد غذایی, نمایشگاه آنلاین, به عنوان نام نشان می دهد ایجاد یک فرصت منحصر به فرد برای شرکت کنندگان به ترویج محصولات خود را گسترش حضور خود و سهم بازار در سراسر جهان است. قرار بود آن را به اتفاق می افتد در مرکز نمایشگاه اما با توجه به قالب جدید و رسیدن به سراسر جهان ما اضافه شده کلی کالا و خدمات کسب و کار دسته بندی ها.
 
این نمایش را قادر می سازد به تولید کنندگان و صادرکنندگان و واردکنندگان و توزیع کنندگان سوپر مارکت, خریداران, فروشندگان, کارگزاران, رستوران صاحبان foodservice اپراتورهای کلی کالا معامله گران کسب و کار ارائه دهندگان خدمات و هر کس در ارتباط با واردات و صادرات تجارت به دیدار تقریبا با آینده نگر خود را مشتریان و تامین کنندگان از صنعت خود.

ما در جهان امروز تبدیل به یک دهکده جهانی. ما معتقدیم بهترین راه برای موقعیت خود در این محیط در حال تغییر است از طریق رسانه های آنلاین نشان می دهد تجارت. بین المللی مواد غذایی, نمایشگاه ترویج روح از بازار آزاد در ناب ترین شکل آن و فراهم می کند یک پلت فرم که در آن شرکت کنندگان می توانند با هم اتحاد و روابط کسب و کار جدید.

شرکت کنندگان از قاره های مختلف و کشورها می توانند ملاقات و مذاکره با خریداران مانند واردکنندگان و توزیع کنندگان و خرده فروشان و سوپرمارکت خریداران و صاحبان رستوران. شرکت کنندگان می توانند با معرفی یک محصول جدید خط به جهان و طعم و پذیرش از محدوده محصول خود را در بازار گسترش بازارهای خود را به رسمیت شناخته روند توسعه در این صنعت است.

آقای بهارات جوشی بیش از 25 سال کهنه قومی صنایع غذایی و ناشر از "بازار Samachar" مجله تجارت است رئیس سازمان از IFCOnline. "سازماندهی نمايشگاه به ما داده است مقدار زیادی از بینش ها و ایده های در مورد چه کار می کند و چگونه ما می تواند کمک به کسب و کار موفق است. تجربه عملی در صنعت بازده به ما درک عمیق از صادرکنندگان و خریداران انتظارات و الزامات. ما مطمئن هستیم که این سال را نشان می دهد موفق خواهد شد در یک مقدار بزرگتر در مقیاس. ما همه را تشویق هر دو راه اندازی و تاسیس کسب و کار در سراسر جهان را به این فرصت منحصر به فرد برای ساخت مخاطبین ارز, ایده های جدید برای تقویت یک رابطه موجود و در نتیجه به منظور افزایش کسب و کار خود گفت:" آقای بهارات Joshi.

برای ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد را ببینید: www.intfoodexpo.com

در مورد بازار Samachar, LLC.
بازار Samachar, LLC مستقر در Edison, NJ, منتشر, بازار Samachar مجله تجارت. این مجله به عنوان یک پیوند بین صادرکنندگان و واردکنندگان و فروشندگان و یک منبع اطلاعات در مورد جدید و آینده محصولات و خدمات در بازار و یکی را متوقف مقصد برای هر کسی که علاقه مند به دانستن در مورد اتفاقات جاری در جنوب آسیا بازار و جنوب آسیا milieu.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجله مراجعه کنید: www.marketsamachar.com
                                                                              
اطلاعات تماس
بازار Samachar, LLC.
آقای بهارات جوشی, 732-822-5700
contact@intfoodexpo.com

این آزادی مطبوعات برای اولین بار منتشر شد در EmailWire.Com:
http://www.emailwire.com/release/1114022-The-International-Food-Expo-to-Be-Held-Online.html



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن