کیستون XL Pipeline فاجعه است نه در حال انتظار برای رخ می دهد

کایوتی trots همراه با شکوه سبز و پاکسازی در نزدیکی شهر فورت مک موری کانادا. این گستاخی مصمم با حضور انسان است.

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

کایوتی trots همراه با شکوه سبز و پاکسازی در نزدیکی شهر فورت مک موری کانادا. این گستاخی مصمم با حضور انسان است. خرناس چمن هنوز مرطوب با باران در یک ابر تابستان بعد از آن مکث در لبه یک گستره وسیعی از ضخیم تیره و لجن. هوا در اینجا سخت است با مواد شیمیایی است که ظهور کردن ماک—آنها سوختگی دهان و گلو و تقریبا مثل این است که در حومه گاز اشک ابر.

این آتاباسکا tar sands, نتیجه باز گودال معدن قیر طبیعی و نفت خام است. این boreal forest که اینجا ایستاده بود برای هزاران سال بود نشانید اجازه می دهد تا کارگران معدن به لایروبی تا منابع طبیعی که به صورت ستون فقرات منطقه در صنعت نفت ایجاد گسترده سیاه چاله در خود جای داده است. ماشین آلات سنگین مورد استفاده در این فرایند خالی نشسته در روز شنبه و یک دودکش خارج می گردند خاکستری دود در فاصله تنها نشانه ای از فعالیت های صنعتی.

کایوتی surveils نرم و صاف کردن سمی باتلاق که انشعابات چشم انداز; به عنوان اگر بدانم که چگونه این بد بو میکشید آمد وجود داشته باشد در این مرکز چه بوده است زیستگاه طبیعی آن چند دهه پیش. پس از آن از بین می رود به بوش.

Cleo Reece به تماشای آن بروید خندان.

"نگاه کنید که" او می گوید. "آنها معمولا پس بی باک در اطراف مردم است. با همه بیشتر ماندن در خانه برای چند ماه گذشته به دلیل COVID حیوانات در اطراف در اینجا گرفتن شجاع."

Reece, 72, یک عضو از فورت مک موری کری اولین کشور یکی از چندین قبایل بومی که در این منطقه آبا و اجدادی خود را میهن. او co-صندلی پاسداران آتاباسکا سازمان محیط زیست اختصاص داده شده به حفظ آب آتاباسکا رودخانه که مارها در سراسر 765 کیلومتر از شمال غربی کانادا قبل از ریختن به آتاباسکا دریاچه. مانند بسیاری از مردم بومی در منطقه Reece عمیقا نگران تاثیر صنعت نفت در محلی از زمین و هوا و آب و صرف بیشتر از زندگی خود را در تلاش برای آن را نگه دارید پاسخگو باشد.

نگرانی های زیست محیطی در مورد نفت آلبرتا شن و ماسه که حمایت از یک میلیارد دلار در صنعت ساخته شده از امیزش از اشخاص از جمله Syncrude, Suncor و اخیرا عربستان سعودی دولت ممکن است به نظر می رسد دور و نامربوط به آشفته حوادث در ایالات متحده است. اما آنها در حال حاضر در nexus بسیار موضوع بحث برانگیز تبدیل شده است که به طور فزاینده سیاسی در امریکا در ماه های اخیر—کیستون XL pipeline پروژه پیشگام شرکت TransCanada انرژی است که به معنای حمل مصنوعی نفت خام و قیر از آلبرتا در سراسر ایالات متحده و کانادا مرز تمام راه را به استیل شهرستان نبراسکا.

مخالفت با Keystone XL pipeline قدمت آن به زمانی که این پروژه برای اولین بار ارائه شده در سال 2008 به عنوان فرمت اصلی خط لوله کی استون که تکمیل شد در سال 2014. در برابر استدلال کیستون XL فعالان و قبایل بومی در سراسر شمال امریکا استناد دیرینه آسیب های زیست محیطی ناشی از اصلی خط لوله که تا به حال 12 قابل توجهی نشت نفت پس از آن برای اولین بار ساخته شده است. تازه ترین حادثه بود در اکتبر 2019 زمانی که این خط لوله به بیرون درز 383,000 گالن نفت در داکوتای شمالی بزرگترین نشت نفت تا کنون باعث بی حد و حصر آسیب به اکوسیستم.

در فوریه 2015 پس از سالها اعتراض و دادگاه طولانی جنگ در هر دو ایالات متحده و کانادا جمهور سابق اوباما در نهایت وتو لایحه در مجلس سنا به معنای تایید آمریکا بخشی از این خط لوله است. که به نظر می رسید مانند پایان حماسه در اطراف این پروژه بحث برانگیز—تا زمانی که همه بیش از حد قابل پیش بینی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معکوس اوباما تصمیم گیری در مارس 2017 به زودی پس از مراسم تحلیف خود.

"این یک روز بزرگ برای شغل و استقلال انرژی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: خط لوله "بزرگترین تکنولوژی شناخته شده به مرد یا زن."

کیستون XL تبدیل شده است کمتر بحث برانگیز در سال های پس از. فعالان محیط زیست در ادامه به مبارزه با خط لوله در دادگاه. یک قاضی در مونتانا لغو اجازه ساخت و ساز در ماه آوریل و در 18 مه دموکرات نامزد ریاست جمهوری و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن با صدور بیانیه ای رسمی تعهد به قراضه Keystone XL اگر او انتخاب رئیس جمهور در تماس تلفنی با پروژه "شنهای روان ما نیاز نداریم."

"توقف کیستون بود و حق تصمیم گیری [در دولت اوباما] و آن را هنوز هم حق تصمیم گیری در حال حاضر گفت:" بایدن کمپین بین المللی زن که متهم به تهمت و متحدان او "با استفاده از coronavirus همه گیر به عنوان پوشش برای یک خفا حمله حفاظت محیط زیست است که ما را امن نگه دارید."

با وجود این موانع TransCanada به تازگی امن میلیارد دلار وام از استان آلبرتا و دولت فدرال ایالات متحده. با استفاده از این وجوه این شرکت شروع به ساخت و ساز در این خط لوله در آوریل سال 2020 به خوبی به COVID-19 همه گیر داد و بیداد در سراسر جهان است. پس کارگران نفت تلقی شده است ضروری توسط هر دو کشور کانادا و آمریکا و کسانی که در ساخت این خط لوله معاف هستند ادامه داد: مرز بسته شدن باعث نگرانی در مورد پتانسیل انتقال ویروس است.

دور از غذای حقوقی درخواست برای توقف ساخت این خط لوله با توجه به همه گیر در آوریل TransCanada مدیر عامل شرکت راس Girling آشکارا ذکر COVID-19 به عنوان یک جزء کلیدی از شرکت در برنامه برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز. چندی پس از آن آلبرتا دولت وزیر انرژی سونیا وحشی علنا جشن همه گیر به عنوان یک فرصت برای فشار پروژه از طریق در زمانی که بزرگ تجمعات عمومی مجاز نیست.

"در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای ساخت یک خط لوله از آنجا که شما نمی توانید به تظاهرات بیش از 15 نفر" Savage " در محلی پادکست. "بیایید آن ساخته شده است."

در واقع یک فاجعه جهانی به نظر می رسد ارائه کیستون XL پروژه با یک لحظه از وعده. آمریکای شمالی صنعت نفت و گاز است که با بهره گیری از عظیم حرکت صعودی از مقررات زیست محیطی ذکر شده در صورت لزوم برای کاهش هزینه ها و تحریک منافع اقتصادی این شرکت ارائه در طول رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر. در ژوئن 4, مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا آموزش سازمان های فدرال به چشم پوشیدن دیرینه قوانین زیست محیطی و سرعت بخشیدن به تصویب پروژه کیستون XL.

در عین حال همه این اتفاق می افتد فقط به عنوان جهانی نفت در بازار تجربه یک کاهش شدید در سود با قیمت نفت در واقع منفی در پایان مارس با توجه به تولید بیش از حد و تقاضای کم در اوج این بیماری همه گیر. در این صورت آنچه که ممکن است به شتاب تغییر از سوخت های فسیلی به انرژی های تجدید پذیر و عدم اطمینان از اقتصادی است که می تواند ارائه شده توسط زیرساخت های نفت در آینده قابل پیش بینی کیستون XL می ایستد به عنوان یک نماد از پرسش های اطراف پایداری بلند مدت و مسائل اخلاقی از صنعت سوخت فسیلی حکم بزرگ. به عنوان موانع به پروژه ادامه به کوه به این سوال در حال حاضر به نظر می رسد به همین دلیل این خط لوله است که هنوز هم تحت فشار قرار دادند به جلو و خستگی ناپذیر توسط شرکت ها و نیروهای سیاسی—و در چه هزینه ؟

گسترش همه گیر

مانند بسیاری از مناطق نفتی آلبرتا است تا حد زیادی وابسته به گذرا کارگران که پرواز در داخل و خارج از منطقه است. بسیاری از اقامت موقت "مرد-اردوگاه" عجله ساخته شده به خانه آنها را به عنوان آنها حفظ و ساخت روغن زیرساخت ها است. روغن مرد-اردوهای طولانی و مشکل ساز تاریخ با مردم بومی در هر دو طرف مرز. به طور گسترده ای مورد سرزنش برای غیر طبیعی بالا تعداد تجاوز و افراد گم شده موارد مربوط به بومیان آمریکا, زنان در مکان هایی مانند مونتانا و داکوتای شمالی این شهرک نیز بدنام نقاط مهم برای خشونت و مواد مخدر-جرایم مربوط. در ماه ژوئن سال 2019 یک گزارش رسمی توسط دولت کانادا در گم شده و به قتل زنان بومی در بر داشت یک ارتباط روشن بین استخراج منابع از جمله صنعت نفت و خشونت علیه زنان بومی.

در اوج این بیماری همه گیر در مارس مرد-اردوگاه شد یک نگرانی در روستایی مناطق نفتی از کانادا و آمریکا به دلیل دیگری: پتانسیل خود را برای گسترش COVID-19 به جوامع محلی و بومی. قبایل بومی به خصوص صریح در مورد خطرات بهداشتی ناشی از نفت کارگران ادامه مرزی سفر ضروری به کار بر روی کیستون XL.

تاریخ ثابت می کند که مردم بومی صورت بسیار بالاتر خطر در بیماری های همه گیر و با عواقب مرگبار. جمعیت بومی هستند مملو از سلامت و مشکلات اجتماعی است که آن را بسیار بیشتر احتمال دارد برای رمان coronavirus به گسترش سریع و کشنده است. شلوغ چهارم زندگی با توجه به شرایط مسکن و کلی تلفات از فقر در بدن انسان افزایش آسیب پذیری. در 2009-2010, نرخ مرگ و میر در میان بومیان آمریکایی از H1N1 یا آنفلوآنزای خوکی شد چهار برابر بیشتر از دیگر نژادها و اقوام در ترکیب. ملت ناواهو در نیومکزیکو در حال حاضر بیش از 6,747 مثبت coronavirus موارد است. در ماه مه خود سرانه عفونت رای پیشی گرفته است که از ایالت نیویورک است.

برای بسیاری از مردم بومی این COVID-19 همه گیر است که به طرز مرموزی یادآور بلند و آسیب زا تاریخچه مبارزه با خارجی بیماری از آبله انجام شده در توسط اصلی استعمارگران از آمریکا به اسپانیا بیماری همه گیر آنفلوآنزا در سال 1918. فرانسوا Paulette, یک, شاهوار, مرد مسن که به آرامی صحبت می کند در شیوه ای از کسی که عادت به توزیع حکمت به یاد یک سنت طولانی مدت از قصه های احتیاطی در مورد بیماری های همه گیر مرگبار. مردم خود را شناخته شده به عنوان Dene Suline و Paulette همچنین عضو اسمیت فرود پیمان 8 اولین کشور مستقل بومی دولت است. محترم سالمند در کانادا بومی جامعه Paulette شد و جوانترین رئیس منتخب در مناطق شمال غربی. در زوم تماس او توصیف عمیق احشایی ترس بومی باید از بیماری مسری.

"داستان رفتن که زمانی که آنفلوآنزای اسپانیایی آمار ما تا اینجا در این سرزمین زیبا که من زندگی می کنند در آن گفته شده بود که برخی از مردم ما نقل مکان کرد به سلیمان و دیگر مردم را به سلیمان می گوید:" Paulette. "شکارچیان چپ غذا در سرزمین اصلی و دیگران رفت و به دریافت مواد غذایی به طوری که آنها تا به حال به این اقدامات گذاشته—بدون تماس و نگاه می کنم که امروز و پس از آن من نگاه آمریکایی ها. آنها لازم نیست که نظم و انضباط است."

ایالات متحده تا به حال تا کنون بیشتر coronavirus موارد و بسیاری COVID-19 مرگ و میر در جهان است و تعداد کسانی که در ادامه به افزایش در بسیاری از کشورها وجود دارد دلیل خوب برای مناطق روستایی و جوامع بومی در کانادا باید با احتیاط از این مرز برای عبور مسافران که کار در آلبرتا نفت ماسه. در ماه مه یک COVID-19 شیوع است که شروع به گسترش در سراسر کانادا در اواسط ماه مارس بود که به ترسیم امپریالیستی نفت را Kearl دریاچه تسهیلات فقط در شمال فورت مکمورری. Imperial یکی از شرکت های خواهد بود که حمل و نقل نفت از طریق خط لوله کیستون XL. که شیوع کشته شدن دو Dene بزرگان در نزدیکی شهر La Loche.

"مطلقا هیچ شکی نیست که آلبرتا دولت تصمیم به تعطیل کردن این اردوگاه و یا حداقل قرار دادن محدودیت در پرواز و پرواز کردن عملیات هزینه زندگی" رئیس آلبرتا فدراسیون کار گیل McGowan گفت: در یک بیانیه عمومی.

دادگاه های غذایی محلی فورت مکمورری بازار است که به تازگی بازگشایی شد به عنوان یکی از مکان های که در آن مردم می تواند جمع آوری. برخی از مردم با پوشیدن ماسک, اما بیشتر بدون. پس از coronavirus موارد و مرگ و میر در آلبرتا به طور رسمی در کاهش این اولین مراحل دقیق نسبت به نرمال شروع شود اما روزمره و تعاملات اجتماعی باقی می ماند با آب و تاب و بی دست و پا; هیچ کس کاملا دانستن آنچه حق ایمنی پروتکل است.

نشسته در یک دادگاه مواد غذایی جدول Cecile Callilou بدون مزخرف grandmotherly بزرگتر از فورت مک کی اول کشور توضیح می دهد چگونه او واکنش مردم در شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما رهبری است که واقعا خوب بودند و بسیار با احتیاط می گوید:" Callilou. "ما به پایان رسید تا با امنیت در دروازه سمت راست دور. ما تا به حال واقعا خوب ارتباطات در چه چیزی برای انجام با مقررات منع رفت و آمد همه آن. آنها بسیار قوی در مورد آن به دلیل صنعت نفت چون ما احاطه شده توسط آن ما تا به حال به اقدامات احتیاطی اضافی."

کانادا اولین کشور نگرانی ها در مورد Keystone XL pipeline به عنوان یک انتقال نقطه برای COVID-19 تکرار توسط آمریکایی های بومی در سراسر مرز در ایالات متحده است. Joye براون عضو شاین رودخانه سو قبیله و جامعه سازمان برای بومی زیست محیطی شبکه یک گروه فعال مستقر در مونتانا بود که ابزاری در سال 2016 ایستاده راک جنبش اعتراضی در برابر داکوتای دسترسی به خط لوله.

"آنها در حال حاضر در آوردن این همه مرد-اردوگاه به خارج از منابع نه فقط به ساخت خط لوله, بلکه قبل از ساخت و ساز در جریان است در حال حاضر در اینجا که در آن مردان در آینده با بولدوزر ساختمان مسکن خود می گوید:" براون. "این مردان ما نمی دانید که در آن آنها بوده است. ما نمی دانیم که آنها بوده ام در تماس با."

The Canadian Association of Petroleum تولید (CAPP) پاسخ به سوالات برای این داستان گفت: "از طریق زمان بحران بهداشتی, نفت و گاز, صنعت هدف این است که برای حفظ امن و پایدار تحویل ضروری نفت و گاز به کانادایی ها و دیگران در سراسر جهان است که با تکیه بر انرژی کانادا."

اگر چه TransCanada نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر از The Daily Beast, آوریل 3 آن با صدور بیانیه ای به منظور تسکین نگرانی ها در مورد کیستون XL بالقوه برای انتقال COVID-19 با یک لیست طولانی از سلامت پروتکل های آن گفت: کارگران آن را در طول ساخت است.

"Keystone XL و آن پیمانکار گرفته اند گام فعال برای مدیریت خطر برای سلامتی و جلوگیری از گسترش عفونت به عنوان ما شروع به کار در شمال Montana در ایالات متحده برای اولین بار بخشی از این پروژه کردند." "ایمنی شماره یک ما است ارزش!"

بومی زندگی و زمین

آلبرتا شنهای روان هستند استارک یادآور قریب به اتفاق تاثیر صنعت نفت اغلب در مردم بومی و مکان هایی که آنها زندگی می کنند—که برخی از آنها به احتمال زیاد به دنبال نفت خود را به عنوان جریان آن از طریق خط لوله کیستون XL در سراسر مرز. در فورت مکمورری Cleo Reece می کشد تا به دروازه های باز در دهان از یک دنباله است که منجر به درهم جنگل. بومی-سبک فلزی مجسمه های غول پیکر, پاهای, پرنده کنار دروازه که نشانه آغاز جرثقیل دریاچه پارک. این Suncor شرکت نفت آرم برجسته مهر به پایه مجسمه.

"این جایی است که ما شروع به شفا پیاده روی است که ما سازمان یافته" او می گوید. "هدف این بود که توجه به آنچه در صنعت نفت انجام شد به ما زمین و آب ما."

روند استخراج و پالایش قیر و نفت خام است که در نهایت جریان از طریق خط لوله کیستون XL است که ساده نیست. اولین بار, بزرگ, بیل باید حفاری نفت شن و ماسه و بار آن را به کامیون. این توده های بزرگ از زمین هستند و سپس پردازش در دستگاه های سنگ شکن. پس از آن آب داغ اضافه شده است به پمپ مواد به استخراج گیاهان که در آن آب داغ اضافه شده است به این مخلوطی از قیر و شن و ماسه و خاک رس را در یک ظرف بزرگ. در بخش نهایی این فرآیند قیر کف تولید می شود رقیق و تصفیه شده بیشتر است. فاضلاب استفاده می شود برای اصلاح قیر است و سپس ذخیره شده در باطله حوضچه که در آن می توانید بنشینید تا 30-40 سال است.

اگر چه نفت ماسه صنعت اصرار دارد این روند تا حداقل تاثیر بر محیط زیست, علمی, گزارش بررسی اثرات روغن شن و ماسه در آب های زیرزمینی در این منطقه شده است تیره و تار از سال 2013. اخیرا یک 2019 مطالعه در مجله هوایی و مدیریت زباله انجمن متوجه شد که این صنعت با داشتن اثرات شدید بر تنوع زیستی و مطرح یک تهدید بالقوه برای مردم بومی در این منطقه است.

به عنوان دور برگشت به عنوان سال 2006 یک پزشک محلی دکتر جان اوکانر مشتعل یک دیوانگی با صحبت کردن در مورد شيوع انواع نادر سرطان در میان جامعه بومی او درمان در فورت Chipewyan و سوال خود را در ارتباط با نزدیکی از نفت ماسه. به زودی پس از او متهم به سوء رفتار توسط بهداشت و درمان کانادا و در معرض خطر از دست دادن پروانه پزشکی اش. در سال 2014 اوکانر در جریان سنای آمریکا در مورد پتانسیل تاثیر سلامت شنهای روان در طول دولت اوباما بررسی کیستون XL اختلاف است. همان سال یک مطالعه همکاری بین آتاباسکا Chipewyan اول ملت, Mikisew کری اولین ملت و دانشمندان از دانشگاه مانیتوبا در بر داشت مربوط به سطح آلودگی ناشی از نفت آلبرتا شن و ماسه در مصرف مواد غذایی توسط مردم در این منطقه و همچنین سطوح بالاتری از سرطان در جوامع خود.

ما درایو گذشته خمیازه شکم از نفت ماسه. امتداد بی دست و پا به دنبال رشد جدید پوشش مناطق است که در حال "اصلاح" یک شرط تعیین شده توسط دولت آلبرتا برای زمین های رها شده به سایت. ایده این است که شرکت های مسئول برای بازگشت زمین به حالت طبیعی زمانی که آنها به پایان رسید اما برخی از مناطق مشخص شده برای احیای هنوز هم کمی بیشتر از گسترده استخرهای لجن. با صدای بلند رونق دوره لرزش هوا مانند صدای خمپاره و انفجار.

"که پرندگان نمی خواهد زمین" Reece توضیح می دهد. شرکت های نفتی شد "مشکل از آنجا که همه این پرندگان خواهد زمین و مرگ بر شن" او می گوید: بنابراین در حال حاضر آنها آتش خاموش توپ به آنها را متوقف کند.

او حرکت سر او را غم و اندوه در او قابل توجه چشمان آبی-سبز. "این همیشه کار نمی کند."

سرانجام او را می کشد به یک محوطه بر روی یک تپه که نشانه ای از آغاز از چوب بوفالو پارک ملی, میراث جهانی یونسکو نام وحشی گاومیش کوهان دار امریکایی است که آن را به خانه خود را. حتی اینجا بوی شیمیایی از نفت ماسه دمیده شده در توسط باد.

"آیا آنها خاص است؟" Reece می پرسد به عنوان گله ای از حیوانات با شکوه شروع می شود آهسته چهار نعل رفتن در امتداد حصار. "بوفالو مقدس است و به مردم ما... من همیشه فکر می کنم شما می دانید, آن را نمی تواند به خوبی برای آنها بود به طوری که نزدیک به [نفت] میباشد."

یک گزارش توسط محققان دانشگاه واترلو به تازگی دریافتند که در روغن شن و ماسه هستند نه قابل ملاحظه ای آلوده چوب بوفالو در پارک ملی. اما اعضای جامعه بومی و محلی ناظران می گویند علمی مطالعات اثرات زیست محیطی از نفت ماسه معمولا دریافت بیشتر از حد قرار گرفتن در معرض هنگامی که یافته های خود را در حال مطلوب برای صنعت نفت نسبت به زمانی که آنها نیست.

"برخی از مردم دریافت قرارداد برای انجام یک پژوهش و مطالعه را در یک گزارش که به نفع صنعت می گوید:" لایحه Loutitt, یک بازی دوستانه, مرد میانسال با نمک و فلفل بهم تابیدن و بافتن است که مدیر عامل شرکت مک موری متیس. ما در حال صحبت کردن در در قبیله ستاد در Fort McMurray, شاد, کمی ژولیده ساختمان. قبیله تنها به تازگی موفق به تامین منابع مالی برای خرید آن و عمدتا به دلیل منابع مالی از صنعت نفت پس از Loutitt در تلاش است تا مراقب کلمات خود را. او می گوید: او متوجه یک نوع هویج و چوب بازی رسمی نظارت بر محیط زیست گزارش در آلبرتا.

"نمی گویم که آنها نمی کند جمع آوری داده ها ... اما آنها تنها نگاهی داده که رفتن به نگاه خوب برای مطلوب و آنها همچنان به دریافت قرارداد. اگر کسی می رود و در آنجا یک مطالعه که به ارمغان می آورد این چیزهای دیگر شما نمی توانید یکی دیگر از قرارداد. بنابراین ما آغاز شده گفت: "ما نمی اعتماد خود را داده است.'"

دکتر Janelle بیکر دستیار پروفسور انسان شناسی در دانشگاه آتاباسکا ساخته شده است یک حرفه ای مشغول به تحصیل بومی زندگی و زمین است. او می گوید: شکست شرکت های نفتی به زندگی می کنند تا مشارکتی, مشاوره ارتباط با مردم بومی که قرار است به اتفاق می افتد در کانادا حداقل بر روی کاغذ می کشد نصب تلفات بومی و روان.

"من فکر می کنم آنها احساس بسیاری از زیست محیطی و اندوه می گوید:" بیکر. "وجود دارد این خستگی با مردم به طور مداوم گفت:" هی ما می خواهیم به شنیدن عقل خود را در مورد این اثر این است که این پروژه را برای رفتن به روی شما و سپس این پروژه پیش می رود و اثرات آن. وجود دارد به این معنا که هیچ یک از گوش دادن به آنها."

در واقع مردم بومی در نفت مناطق اغلب در سمت چپ با هیچ مالی دیگر چاره ای جز شرکت در این صنعت است. Loutitt توضیح می دهد که مردم در حال تلاش برای تعادل خود سابقه طولانی در احترام به زمین با نیاز به حفظ خود را به عنوان ساکنان یک شهر تنها با یک کسب و کار واقعی ارزش وارد شدن به. قبایل بومی در منطقه فقط به عنوان در در روغن غنی از آمریکایی های بومی مناطق ایالات متحده باید پیاده روی یک خط ظریف میان خود را حفظ یکپارچگی فرهنگی و ساخت یک زندگی برای خانواده خود را.

"این کار خوب [در صنعت نفت] می گوید:" Loutitt. "من آن را برای 26 سال با TransCanada و من آن را دوست داشتم. آن را نگه داشته من را اشغال کردند. آن را نگه داشته من از مشکل. خوب چیزی که اتفاق می افتد زمانی که مردم خود را دریافت مداوم کار این است که بچه های خود را دریافت کرده است. ما باید به معنی برای آنها کار می کنند. بنابراین ما باید به شکل یک راه است که ما با کار توسعه نفت ماسه در بیشتر سازگار با محیط زیست حساس راه است که ما می توانیم."

برای اولین بار سازمان ملل' رابطه پیچیده با نفت مکرر منبع تضاد در درون جامعه بومی. بسیاری از اعضای این برای اولین بار سازمان ملل در کانادا کار در صنعت نفت و برخی از قبایل را عمیق اقتصادی و اجتماعی منافع در این زمینه است. بومی صاحب موفق نفت زیرساخت های شرکت های درگیر در ساخت خط لوله کیستون XL که ترجیح نمی شود به نام با توجه به حرفه ای نگرانی می گوید: او اختصاص خود به تضمین بخشی از سود و فرصت های این صنعت را در راه خود را برای کمک به جامعه خود را رشد.

"این شرکت ثبت نام خود را در موافقت نامه های زیست محیطی و بخشی از آن بومی توسعه در کسب و کار و اشتغال" او می گوید. "ما نیاز به پول برای جبران مسائل اجتماعی و آموزش جوانان ما."

چند تن از اعضای خانواده اش اختصاص داده شده با فعالان محیط زیست اما نفت زیرساخت های شرکت مالک می گوید: او می بیند هیچ درگیری بین رویکرد خود را برای کمک به جامعه بومی خود. "من انجام آنچه که من انجام به نفع جوانان ما است اما در همان زمان وجود دارد از یک طرف معنوی به من," او می گوید. "من باور دارم در قلب من است که آنچه من انجام می دهند مناسب است. من دعا می کنم به خالق به من کمک کند آن را درست انجام دهد."

این وجودی تنش در روابط مالی و فرهنگی نگرانی های آینه در تجربه مردم بومی در مناطق نفتی در طرف دیگر مرز. Joye براون از بومی های زیست محیطی شبکه در مونتانا می گوید: او می داند مخمصه از مردم بومی مجبور به تکیه بر صنعت سوخت فسیلی; اما آن را می بیند به عنوان مسئولیت کانادا برای اولین بار سازمان ملل به انجام بخشی خود را برای مبارزه با آنچه نیز تهدیدی برای مردم بومی در امریکا است.

"همه اشکال سنتی زندگی ساخت که قادر به شکار و ماهی و برای خانواده خود فراهم آنها دیگر نمی تواند فراموش می گوید:" براون. "من واقعا احساس می کنید برای ما شمالی بستگان...نکته این است که این دارو خط [آمریکا-کانادا مرز] عبور ما. ما نمی متقابل دارو خط."

حتی با یک مقدار مشخصی از درآمد نفت به طور رسمی کنار گذاشته کانادا و آلبرتا دولت برای تحریک اقتصاد بومی بسیاری در فورت مکمورری می گویند آنها دیده نمی شود به اندازه کافی بریزد پایین به معنی دراز مدت تاثیر خود را در جامعه است. در بازار مواد غذایی, دادگاه, یک دوست Reece است که ترجیح میدهد به ناشناس باقی می ماند به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه از مردم در صنعت نفت را نگه می دارد صدای او را به عنوان او در حالی که چیدن در یک burrito.

"من احساس می کنم مردم ما استفاده می شود," او می گوید. "ما نباید مبارزه در میان خود. اگر ما نمی ایستادگی کردن برای دیگر اولین کشورهایی بود که برای رفتن به ایستادن برای ما؟"

مقررات زدایی و آینده

مصمم شده توسط این پروژه را بالقوه به گسترش COVID-19 سراسر مرزهای بین المللی نزدیک به برخی از آسیب به محیط زیست ادامه داد: موانع قانونی یا بومی مخالفت TransCanada اعلام کرد که در حال اتمام ساخت خط لوله کیستون XL در سراسر مرز آمریکا در مارس 27.

شرکت است که به احتمال زیاد تشویق توسط این واقعیت است که قیمت نفت در حال حاضر شروع به صعود دوباره خود را از شاقول در مارس اما برخی از اقتصاددانان هنوز هم شک و تردید در مورد کیستون XL را در دراز مدت کارآیی اقتصادی. حتی با خیلی های مالی و سیاسی سرمایه گذاری در پشت این پروژه چقدر ضروری است کیستون XL به احتمال زیاد برای اثبات برای شمال امریکا ؟

"آنچه [TransCanada] در حال انجام است اظهار فانتزی در بازار می گوید:" تام Sanzillo مدیر مالی در موسسه اقتصاد انرژی و تجزیه و تحلیل مالی در اوهایو. "صنعت نفت و گاز در شمال امریکا تا به حال کلید پادشاهی برای سه و نیم سال است. که چه اتفاقی می افتد زمانی که آنها به رئیس جمهور ایالات متحده در کنار خود...اما شما می توانید تمام سیاسی مداخله شما می خواهید و بازار هستند به طوری که آن را نمی خواهد کانادا ماسه نفت سودآور است."

اگر چه نفت ماسه در صنعت به سرعت در حال کاهش هزینه تولید آن در سال های اخیر روند استخراج و حمل و نقل نفت خام و قیر است که هنوز هم گران قیمت در مقایسه با انواع دیگر نفت و گاز. حل مشکل ناشی از حمل و نقل است که هدف اصلی از این Keystone XL pipeline. اما پر از نفت و به طور کلی کاهش تقاضا برای آن که به دنبال همه گیر ساخته شده است که چشم انداز اقتصادی برای شرکت نفت در آلبرتا تلخ.

اما بدیهی است که بسیاری از کوتاه مدت به دلایل TransCanada را به ریختن پول به ساخت کیستون XL. سرمایه گذاری سهامداران و دولت آلبرتا در این پروژه قابل توجه است. قدرتمند منافع سیاسی متعهد به خط لوله را تکمیل و صنعت سوخت فسیلی هنوز هم غالب بازار انرژی است. علاوه بر این دکتر رابرت شوم استاد در دانشکده برککپرت در نیویورک و یک کارشناس سیاسی با تاکید بر انرژی اقتصاد می گوید: بار مالی نفت پروژه های زیربنایی مانند Keystone XL است که به عنوان بالا به عنوان یکی ممکن است فکر می کنم آن را ارزشمند به ادامه آنها را حتی در یک مبارزه نفت در بازار است.

"چشمگیر هزینه های سرمایه ای از راه اندازی در واقع بسیار بزرگتر از ادامه استخراج هزینه های می گوید:" شوم. "که یکی از دلایل آن ممکن است تعجب آور به مردم است که آنها در حال بستن همه چیز را."

شوم به ارمغان می آورد تا یک بارها ذکر شده ژئوپولیتیک توجیهی برای کیستون XL: که آن را کاهش می دهد آمریکا از اتکا به نفت خارجی و محدود کردن فرصت ها برای اشخاص خارج مانند دولت روسیه و اوپک برای تسلط بر بازار است. اما در سال گذشته در ایالات متحده به تصویب یک نقطه عطف تاریخی هنگامی که آن را شروع به صادرات بیشتر نفت نسبت به واردات آن. این استدلال که نفت ماسه و Keystone XL pipeline کمک به کاهش تاثیر اوپک بر بازار نیز به نظر می رسد کمتر قانع کننده در حال حاضر که عربستان سعودی دولت فقط یک درصد قابل توجهی از سهام در دو آلبرتا نفت ماسه شرکت در ماه مه.

این TransCanada سایت سیاهی پتانسیل کیستون XL برای ترغیب رشد اقتصادی در سراسر قاره مثال ایجاد شغل اموال و درآمد مالیات بر درآمد و تعامل هزار نفر از سهامداران در این پروژه است. اما چارلز میسون, صندلی های نفت و گاز, اقتصاد در دانشگاه میشیگان می گوید او فکر نمی کند که هر مقدار از سیاسی و یا سرمایه گذاری مالی می تواند کیستون XL موفق تر در دراز مدت.

"اگر شما نشسته وجود دارد در شمال آلبرتا, شما باید یک کارت بازی برای حفظ اقتصاد خود را شناور و درآمدهای مالیاتی در حال حرکت است و این به آن می گوید:" میسون. "پس از آن تعجب آور نیست برای من که وجود دارد خواهد بود یک فشار سیاسی برای آن, اما من فکر می کنم اگر شما بهانه جناس این یک رویا لوله."

ماسون توضیح می دهد که هنگامی که یک بررسی طولانی مدت زنده ماندن اقتصادی کیستون XL خط لوله نفت و پروژه های زیربنایی در کل فعلی اجتماعی و اقتصادی روند آرامی تغییر به بیشتر انرژی کارآمد ابزار تولید و مصرف باید در نظر گرفته شود. مردم بیش از همیشه در ایالات متحده در حال مهاجرت به سوخت وسایل نقلیه و COVID-19 همه گیر به نظر می رسد به ایجاد یک تغییر اساسی در راه محل کار سازمان یافته است.

"من فکر می کنم نوشتن است که احتمالا بر روی دیوار برای رفت و آمد می گوید:" میسون. "بسیاری از مردم متوجه است که آنها می توانند انجام دهند فقط خوب طریق زوم و مانند آن. که موجب کاهش تقاضا برای بنزین و, که به معنی کاهش قیمت نفت خام است. آن را فقط به نظر نمی رسد مانند وجود خواهد داشت به اندازه کافی مداوم تقاضا در این سطح خواهد بود که نیاز به توجیه بزرگ هزینه در صف مقابل."

و در عین حال دور از خواندن و نوشتن بر روی دیوار این بیماری همه گیر به نظر می رسد که باعث شده یک خط تیره دیوانه از صنعت سوخت فسیلی و سیاسی آن هواداران به سمت دولتی سازی ظاهرا به تحریک مبارزه آمریکای شمالی اقتصاد و حفظ جایگاه این شرکت به عنوان ستون فقرات بازار انرژی است.

با توجه به کیرستن Francescone, faclc برنامه هماهنگ و همکاری نویسنده از یک مطالعه منتشر شده توسط این سازمان در ژوئن 2 که دنبال روند جهانی محیط زیست مقررات زدایی از صنعت و معدن از جمله قیر طبیعی, استخراج معدن, در پی COVID-19 این شده است یک مشکل عمده در آلبرتا نفت کشور است.

"نوزده شرایط را برای نظارت بر محیط زیست وجود دارد حذف می گوید:" Francescone. "این است که قرار بود به طور موقت اما ما واقعا نمی دانیم چه موقتی از این تغییرات از مقررات زیست محیطی را در واقع می شود و این یک نگرانی برای آینده است."

CAPP مدعی است که تعداد قوانین و مقررات به حالت تعلیق در طول همه گیر شد و درصد بسیار کمی از کل نظارت بر محیط زیست روش در محل برای نفت ماسه و افزود که آنها به ترتيب مربوط به شرایطی است که در آن از آن خواهد شد ممکن است به ادامه در حالی که مطابق با COVID-19 پروتکل های.

"امداد اعطا را قادر می سازد صنعت باقی می ماند سازگار در حالی که زیر بهداشت عمومی سفارشات" گفت: CAPP در آن بیانیه است. "آلبرتا دارای برخی از بالاترین استانداردهای نظارتی در جهان و اپراتورها باید هنوز هم ادامه به دیدار با تمام الزامات مربوط به حفاظت از محیط زیست."

مردم بومی در فورت مکمورری می گویند که آنها نگران هستند با سرعت که در آن محیط زیست نظارت از نفت ماسه به نظر می رسد قربانی پس از همه گیر آغاز شد. سارا Loutitt خواهر McMurry متیس مدیر عامل لایحه Loutitt منجر محیط زیست نظارت گروهی از جوانان بومی. در بزرگ سفید خیمه مخروطی سرخ پوستان در خارج از متیس محلی Loutitt می گوید او احساس می کند این سریع زدایی است علامتی از صنعت نفت را به طور کلی عدم نگرانی برای دیدگاه مردم بومی که بیشتر تحت تاثیر تصمیمات خود را.

"آنها باید تلاش برای دلجویی از یک گروه از مردم که می گویند ما باید نگرانی می گوید:" Loutitt. "اما آنها به نظر می رسد نوع از رد ما گفت:" ما واقعا نمی تواند آن را انجام دهد در حال حاضر به دلیل ما باید به نگرانی در مورد این دیگر چیزهای بزرگتر'... ما در حال ورود به فاز دوم بازگشایی و مردم مجاز به دریافت کوتاهی مو و رفتن به خرید—و در عین حال آنها نمی توانند نظارت بر محیط زیست؟"

در یک دنیای در حال تغییر سریع و انرژی بازار Keystone XL pipeline نمادین است از یک تلاش گسترده نفت توسط شرکت های بزرگ برای حفظ خود آشنا قدرت اقتصادی با استفاده از همه گیر به عنوان یک فرصت برای لابی دولتی سیاست های است که می تواند تزریق خود را ضعیف سود با زندگی جدید است. اما Sanzillo موسسه اقتصاد انرژی و تجزیه و تحلیل مالی می گوید سریع deregulatory فشار است که در واقع یک شاخص است که نفت ماسه صنعت حداقل بتواند در نی.

"اینها نیروهایی هستند که فراتر از سیاست می گوید:" Sanzillo. "آنها می تواند خلاص شدن از هر مقررات زیست محیطی و...آن را نمی خواهد به نوبه خود در اطراف بازار. این مداخلات دولتی واقعا تنها نشان می دهد که [شنهای نفت] در حال ارائه سود بر اساس اصول استخراج است."

تغییر عمده ای از سوخت های فسیلی به انرژی های تجدید پذیر قطعا تبدیل آمریکای شمالی اقتصاد در سرنوشت راه های بالقوه تحریک بیشتر مالی تحول در جهان است که تجربه کرده است و همه بیش از حد که در ماه های اخیر—اما برخی از مردم بومی دیدن امید در نصب بدبختی از صنعت است که به شکل زندگی خود را و زمین را برای مدت طولانی.

"کل این وابستگی به نفت در سوخت های فسیلی, ما معتاد به آن را مانند یک الکلی معتاد به الکل می گوید:" فرانسوا Paulette. "البته این شرکت ها با استفاده از این اپیدمی به عنوان یک پس زمینه برای ادامه سلطه و نابودی زمین مادر."

او به یک پیروزی لبخند.

"اما ما پیشگویی پیش بینی کرده اند در این زمان که ما هستیم" Paulette می گوید. "مردم شروع به از خواب بیدار در حال حاضر. ما باید وارد یک دوره انتقال که در آن ما به دنبال انرژی پاک یک تمیز کننده, راه زندگی, بنابراین ما می تواند در بازگرداندن تعادل به زمین و در خودمان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن