"آخرین رقص' Begs سوال: بود مایکل جردن از جوانان ما یک دروغ ؟

من شاهد قانع کننده ترین ورزش های من دیده می شود در ماه در پنجمین قسمت از آخرین رقص, ESPN 10-بخش docuseries در

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

من شاهد قانع کننده ترین ورزش های من دیده می شود در ماه در پنجمین قسمت از آخرین رقص, ESPN 10-بخش docuseries در مورد '90s شیکاگو بولز فیلتر شده از طریق این تیم پر حادثه '97-'98 فصل است. قبل از برخی از تصادفی اواسط فصل بازی ما دیدن مایکل جردن چالش ایران مرکز امنیتی گارد عجیب و غریب بداهه بازی: آنها هر دو پرتاب سکه از تجویز فاصله با هدف گرفتن سکه به عنوان نزدیک به دیوار به عنوان آنها می تواند در واقع بدون برخورد به دیوار. اردن می دهد حریف خود را چهار تلاش می کند خود را به یک, در یک 20 دلار شرط می بندم. اردن خود را می اندازد سکه و مراحل را پشت پاکسازی مسیر برای حریف خود را. تنش درک مخاطب است. ما در مورد برای دیدن مایکل جردن بزرگترین بازیکن بسکتبال که تا کنون زندگی می کردند, از دست دادن $20 شرط یک ورزشگاه کارمند ؟

شخص موفق آن را در یک بازی شیر یا خط ارائه می یاد بالا انداختن به دوربین و ما خاموش و در حال اجرا برای یکی دیگر از شب در این شرکت از مایکل جفری جردن دیوانه وار رقیب. آن را سحر و جادو خالص—یک انسان عادی triumphing بیش از زندگی خدا, هیجان, ورزش, و یک صفحه نمایش از اردن به یاد ماندنی, تا حدودی عجیب و غریب, رقابتی, درایو, همه در یک, عجیب و غریب داستان کمی.

شده است وجود دارد بسیاری از بحث در مورد ارزش ذاتی از آخرین رقص به عنوان یک فیلم مستند و یک روزنامه نگاری محصول و بسیاری از این نقد منصفانه است. کن برنز, برای یک زمان umbrage با اردن مشارکت در تولید در کنار مستند و مشروط اساس آن پشت صحنه فیلم از سال 1998 نجومی منتشر شد به فیلمسازان یک حرکت است که قطعا در موعد مقرر طرفی از کار.

نشان می دهد باعث می شود این تیم در اواخر GM جری Krause به یک تبه کار مناسب برای نقش او در فروپاشی قهرمانی بولز پس از '98 فصل بدون رعایت چارچوب گسترده تر از این تیم بود که در نهایت توسط اردن همکار NBA صاحب جری رینسدرف که شخص در داشتن یک برنده تیم های ورزشی و اجازه maladroit Krause خدمت به عنوان یک سپر گوشت در تلاش بی پایان برای ذخیره اضافی پنج دلار در هزینه های خود را در تیم ملی عملکرد. همچنین مایک و مستند خود را امتحان کنید damnedest به شانه Gary Payton داشتن MJ شماره در '96. نگاه ما نیازی به عمل مانند شیکاگو نمی توانست برنده به هر حال اما c'mon بچه ها اعداد دروغ نمی.

اما حتی به عنوان یک journalistically ناقص سازمانی عنصر نگه می دارد که این سری از بودن بیش از حد شسته و رفته, Netflix-مستند-سریال-سبک-نیمه-اعتیاد آور-با مته سوراخ است, Michael Jordan خود را. آن است که فقط او را به تماشای بازی بسکتبال در اوج قدرت خود (اگر چه من حتی نمی توانید تصور کنید که چگونه کسی می تواند او را تماشا کنده کاری تا دفاع و حفاری کامل بازسازی از میانی و نمی توان کاملا متقاعد شده است که او است که به وضوح بزرگترین بازیکن بسکتبال که تا کنون زندگی می کردند) آن را عجیب و غریب, فوتی و فوری, انسان بودن شما—gnarly, پول نقد رقابتی سمت تلنگر از unflappable افسانه نقل مکان کرد که در دادگاه مانند آب زندگی نابود کردن همه چیز را در مسیر خود را ساخته شده خود را به معروف ترین مرد جهان بود که در هر تجاری شما می توانید تصور کنید و تغییر ورزشی برای همیشه لطفا برای.

شده اند وجود دارد چشمک می زند از اردن را نپرداخته maladjustment البته. اردن قوانین و وقتی که هیچ چیز دیگری مهمکتاب در مورد اردن هم با گاو نر و جادوگران به ترتیب پر شده با حکایات در مورد تهاجمی خود را فردی سبک و استعداد خود را برای رهبری-با-راه-از-نور-سوء استفاده. اردن Basketball Hall of Fame سخنرانی یکی از وحشی ترین چیزهایی که یک ورزشکار تا کنون را در جهان بیش از 20 دقیقه طولانی سیل از نمره اقامت اصحاب و فردی خم بیش از بدن خود را از بسیاری از مغلوب دشمنان. تماشای چشمان او نور به عنوان او بازگو شخصا تخریب یوتا جاز گارد Bryon راسل پس از راسل صحبت برخی از تلخه طول MJ اول بازنشستگی (یکی که در آن او با بازی بیس بال) یکی از حقیقی ترین لذت من داده شده است از ورزش است. میل شدید او برای قمار است که به خوبی شناخته شده است. اما این مستند اولین بار است که اردن راضی به نشستن و رعایت و ساختارشکنی است که بخشی از خود را با اراده خود را.

چون برای یک زمان بسیار طولانی, اردن بود که فقط یک نابغه بسکتبال آلوده توسط شخصی درایو خیلی اسیدی است که آن را ذوب کاربراتور. او همچنین "مایک" سیار برای پایان دادن به تمام pitchmen معروف ترین مرد روی زمین در سراسر جهان نماد کمال و غنی است که فروش کفش توسط oceanliner-کامل و سوار مردم به نشئه frenzies زمانی که آنها را دیدم او را در و او باور نکردنی بود در آن. اردن بود که فقط یک دیوانه رقیب او نیز به شدت خوب در compartmentalization—در حفظ چهره او می خواست به استفاده از در هر زمان داده شده به صرفه جویی بیشتر ناگوار جنبه های خود را به شیوه ها و ساعت 3 صبح بزور و با تهدید جلسات. جردن در NBA بود و مبارزه با جنگ در دو جبهه: در برابر مخالفان خود و در برابر رقابتی وحش در داخل و فقط مسلط در هر دو جبهه. این هیچ جای تعجب است که مدرن ستاره NBA گاهی اوقات به نظر می رسد مانند آنها teetering در لبه از سلامت عقل—به عنوان مثال اردن مجموعه ای است که اساسا غیر ممکن است به زندگی می کنند تا اگر شما چیزی از کامل megafreak با مغز ساخته شده از فولاد.

تماشای آخرین رقصرا ببینید انسان به عنوان یک کل. فیلم آرشیوی آید تپه سوء استفاده در جری Krause درست قبل از یک بازی است. خواهد Perdue محبوب ، regaling مخاطب با یک داستان در مورد MJ پله به دور از $10,000 در هر گلدان پوکر بازی با Scottie Pippen و دیگر بالا غلطک sidling تا به خود و جان Paxson $1-یک گلدان-بازی بزور و با تهدید و حول کلاه خود را در فقط او می تواند راه رفتن در اطراف با علم به این که او در زمان و پول خود را. فیلم آرشیوی از بولز' 1997-98 فصل نشان می دهد اردن فقط تخلیه shovelful پس از shovelful لفظی بر هر کسی که او می تواند در عمل یک کار دشمن محیط زیست است.

"او dubs اولیه خود را تیم یک "سفر کوکائین سیرک" shrugs شانه های او را در مورد قمار, سوء استفاده, اعلام عشق خود را از ریسک بالا بازی ها از شانس یک "سرگرمی" و ارائه جاویدان (و همچنین تقریبا درست) خط: "من نمی باید یک قمار مشکل من یک رقابت مشکل است.""

ما در حال حاضر روز مصاحبه به صورت مستند یا حول پشت تکیلا یا پوشیدن مجنون جفت از استتار صورتی کوتاه به وضوح هنوز هم اذیت در مورد Pippen نیاز به نشستن با میگرن در طول صعود 1990 سری در برابر دیترویت پیستونز. او dubs اولیه خود را تیم یک "سفر کوکائین سیرک" shrugs شانه های او را در مورد قمار, سوء استفاده, اعلام عشق خود را از ریسک بالا بازی ها از شانس یک "سرگرمی" و ارائه جاویدان (و همچنین تقریبا درست) خط: "من نمی باید یک قمار مشکل من یک رقابت مشکل است."

این مقایسه به راه انداخته پشته از شناسایی به اردن می بینیم در اسپایک لی یاد مریخ Blackmon آگهی های بازرگانی. سرد است. جمع آوری شده است. مستقیم به یک antsy بسکتبال nerd. جوهر از آرامش خود شامل تعالی.

در اینجا او در تجاری برای مایکل جردن کلن ("رایحه سرو کنیاک, گریپ فروت, سرو سوزن چوب بلسان بنفش برزیل, گل شمعدانی و لیمو; رایحه توت درخت عرعر, اسطو خودوس عادی, شاه, چای سبز, گلی, میخک و بخور; رایحه چوب صندل و نعناع هندی و مشک" با توجه به Fragrantica.com) shirtless بازی و در یک لحظه صمیمی معمولی اصلاح سر خود را در حالی که هنوز زخم های ظریف و به دنبال مانند یک خدا. اشتباه نکنید: اردن رقم فوق العاده ای فرهنگی horniness.

اردن بود و اغلب زوج با اشکالات اسم حیوان دست اموز—نه تنها در فضای جماما در آگهی های بازرگانی. این یک canny جفت من فکر می کنم. مردم ممکن است جایی در آینده فکر می کنم از اردن به عنوان صرفا یک نماد NBA میکی موس. اما حتی قبل از اینکه مردم می دانستند او در نوع شخص که مراکز او با "21 فوت گه" مردم را دیدم که او خطرناک تر از آن است; نیروی طبیعت شما نباید با. در راه همان است که اشکالات اسم حیوان دست اموز منفی اردک سفیه به Elmer Fudd خود نامه ای از, اعدام, به طوری که اردن outfox پیستون های نیکز جاز دنباله تریل, Cavs و هر چه بیچاره مدافعان آنها اتفاق افتاده است برای ارسال راه خود را. عمومی فروخته شد یک شخص بود که بینهایت با اعتماد به نفس و زیرک اما نه... نمایشی. ظریف است.

کنتراست روایت آنها استفاده می شود برای فروش اردن با یکی از آنها در خارج وجود دارد برای Barkley.

در اینجا او در انیمیشن تبلیغ نایک, همه خط و خطوط در خرد کردن همه تحت وزن خود را خام, قدرت, آماده سازی خود برای تخریب گودزیلا در یک در یک یک نیروی غیر قابل توقف از طبیعت در دادگاه است. کمتر اشکالات اسم حیوان دست اموز از شیطان تاسمانی است. در طول سال ها دیده ایم که این تصاویر نیست به عنوان مناسب به عنوان آنها به نظر می رسید. Barkley, البته, است که در واقع یک بازی فوق العاده دوستانه مرد نوع شخص که اعتصاب تا مادام العمر دوستی با او ملاقات در فرودگاه میله های زندان اردن است و... یک گردباد که برخوردار برتری خود را مانند یک اره برقی و برگ یک دنباله از تخریب در پی خود احساس سر در گم می شود.

حتی اردن ترین لحظه عصبی شدم خندید کردن با زور از او فوق العاده ای از حضور. او پس از بازنشسته از NBA برای اولین بار مریض و خسته از nonstop فشار بودن معروف ترین فرد در جهان رفت به بازی دو توپ در شیکاگو وایت ساکس, سیستم نیست که همه به خوبی و پس از آن برگشتم 18 ماه بعد آن را واقعا نمی به عنوان خوانده شده مانند یک freakout مانند آن را اگر می گویند, LeBron James آن را انجام داد. آن بازی بود و بیشتر شبیه یک لحظه از جستجو معقول واکنش به روان خود را از زندگی عمومی است.

یکی Gatorade تجاری رفت تا آنجا که به تصویر کشیدن اردن تبعید به عنوان یک سفر معنوی جستجو. حتی زمانی که او در سمت چپ بازی او تحت سلطه برای رفتن شکست در بازی بیس بال او تفلون—اشکالات اسم حیوان دست اموز از دست رفته سمت چپ به نوبه خود در آلبوکرک نه یک شخص اقدام در بحبوحه یک بحران عمیق پس از مرگ پدر مورد علاقه خود.

بعد از خریداران برنده 72 بازی و عنوان در '96 به عنوان وقت خود را با گاو بود به وضوح آینده به پایان راه اردن به تصویر کشیده شده است در تبلیغات ماهرانه شیفت. او نیست یک انسان کامل کنه. او تبدیل به یک خدا یک رویداد سکوت نماد کمال است. او حتی تجاری با محمد علی. این است که اردن در ما درونی او پس از بازنشستگی: در مجموع نجس نوع پسر است که بسیار در آب است که او طول می کشد یک چاقو در بازپس هیتلر سبیل در Hanes تجاری.

که یکی از املاک مایکل جردن? آن را وسوسه انگیز را به کامل اعتبار به این نسخه ما شاهد هستیم در آخرین رقصهای بد خو کمال زندگی می کند که برای آب به شدت بالا سهام هش قدیمی خود را beefs و دوباره اعلام شخصی خود نفرت برای Isiah Thomas (که توماس قطعا به دست آورده داشتن زندگی تمام عمر خود را به عنوان یک احمق) اما من فکر می کنم این واقعیت است که انسان درونی اشکالات اسم حیوان دست اموز و سفیه اردک هر دو معتبر اشخاص پیاده روی روان نژندی است که تغذیه خود را از تعالی و برتری است که اعتبار خود را دهد. دیدن آنها را از سقوط در برابر هر یک از دیگر مرد خون و صفرا مبارزه برای تسلط حتی در گرگ و میش, شده, حداقل, جذاب تلویزیون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب