LEGO گروه راه اندازی ابتکار جدید برای کمک به والدین در صحبت کردن با کودکان خود در مورد ایمنی آنلاین و دیجیتال تابعیت

LEGO گروه امروز راه اندازی کوچک می سازد برای مکالمات, یک سری از خلاق, چالش های که ارائه پدر و مادر و بچه های خ

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

LEGO گروه امروز راه اندازی کوچک می سازد برای مکالمات, یک سری از خلاق, چالش های که ارائه پدر و مادر و بچه های خود را لذت بخش هدایت روش به شرکت در گفتگو در مورد خوب بودن شهروند دیجیتال و اهمیت ایمنی آنلاین.

به گفته کسپرسکی پدر و مادر صرف فقط 46 دقیقه صحبت کردن با کودکان خود در مورد خطرات آنلاین در طول کل دوران کودکی به عنوان آنها پیدا کردن آن را دشوار است به بیان خطرات در یک relatable راه است. کوچک برای ایجاد تالار گفتگو ایجاد شده است به آدرس موانع از جمله با دادن پدر و مادر ساده و سرگرم کننده راه برای صحبت کردن با کودکان در سن شش تا 10 مورد دیجیتال ایمنی و تندرستی در حالی که آنها بازی کند.

'ساخت & Talk' چالش های مستقر در اطراف شخصیت های ساخته شده از آجر لگو است که نمایندگی هر دو جنبه مثبت و منفی از زندگی آنلاین. پدر و مادر و کودکان را تشویق به ساخت شخصیت های مشابه با آجر لگو آنها را در خانه و با استفاده از بازی و مکالمه دهید به بحث در مورد دیجیتال تندرستی ایمنی و خطرات بالقوه.

در طول همه گیر بیش از 290 میلیون کودک در سطح جهان شدند یادگیری از خانه هنگامی که مدارس بسته شده است. به عنوان یک نتیجه, استفاده از آنلاین سر به فلک کشید با برآورد نشان می دهد که صفحه نمایش زمان را چهار برابر شده برای بسیاری از کودکان و نوجوانان در ماه سپتامبر آن را فوری تر و مهم تر از همیشه است که کودکان را در درک چگونه به ماندن آنلاین ایمن. بدون مدرسه تعهد در حال سقوط است در پدر و مادر مشغول به مکالمات مهم در اطراف فواید و خطرات ناشی از رفتن آنلاین.

آنا Rafferty معاون رئیس جمهور دیجیتال تعامل مصرف کننده گفت: "به عنوان یک پدر و مادر من می دانم که آن را همیشه آسان نیست به صحبت کردن با کودکان خود در مورد خوب بودن شهروند دیجیتال در یک راه آنها را درک, به عنوان آنها اغلب تحت تاثیر فشار همسالان و هیجان انگیز دیجیتال تجربه است. ما یک سابقه طولانی در ایجاد امن دیجیتال تجربه بازی برای بچه ها, بنابراین ما می خواستم به پدر و مادر اعتماد به نفس برای ارتباط با فرزندان خود در این موضوع مهم است.

"ما درک قدرت یادگیری از طریق بازی به همین دلیل است که ما ساخته شده از مکالمات اهل تفریح و بازی. آجر لگو برای جرقه تخیل و داستان سرایی پس از ساخت کاراکتر در حالی که صحبت کردن را به تجربه بیشتر به یاد ماندنی و لذت بخش برای والدین و کودکان. امروز کودکان جوان خواهد زندگی خود را آنلاین و بسیاری از آنها خود را برای اولین بار تجربه دیجیتال خود را قبل از تولد برای اولین بار. خوب بودن شهروند دیجیتال بسیار مهم برای توسعه است."

این ایجاد شده در دسترس هستند در سه مضمون فعالیت بسته که شامل دو شخصیت دسته بندی ها: 'آنلاین کاشفان مانند' Giggler' که دوست دارد به تماشا و آنلاین ویدئوها و "دیده بان-Outs مثل" آفتاب پرست " که نشان دهنده غریبه که تظاهر به دوستان. هر فعالیت بسته شامل الهام بخش در مورد چگونگی ساخت این شخصیت های به عنوان به خوبی به عنوان نقاط صحبت کردن و پرسش به کمک راهنمای مکالمه بین پدر و مادر و فرزندان خود را کمک به آنها را در یک مکالمه است که منجر به یادگیری در حالی که آنها بازی کند. محتوای توسعه داده شده است در خط با یونیسف دیجیتال دستورالعمل های ایمنی.

"گذراندن وقت با پدر و مادر و آشکارا صحبت در مورد تجارب در اینترنت است که کلید برای نگه داشتن کودکان سالم و شاد آنلاین" گفت: از اندرو Mawson, رئیس حقوق کودک و کسب و کار در یونیسف. "ما ضمن استقبال از این ابتکار عمل به موقع توسط LEGO گروه به منظور تسهیل در این مکالمات از طریق بازی است."

ساختمان الهام بخش برای تمام شخصیت های موجود در www.LEGO.com. هر طول می کشد حدود 10 دقیقه به سازه موجود با استفاده از آجر و ویژگی های فیزیکی منعکس کننده جنبه های مختلف در حال حاضر.

'ساخت & Talk' فعالیت بسته های آنلاین در دسترس هستند در حال حاضر به صورت رایگان در: https://www.lego.com/aboutus/buildandtalk

-----

  1. [Kaspersky مطالعه بین المللی از پدر و مادر با 7 تا 12 سال-کودکان به کشف روند شیوه ها و چالش ها از نگه داشتن بچه های خود را امن آنلاین][1] (سپتامبر 2019)
  2. [یونسکو 290 میلیون دانش آموز از مدرسه به دلیل COVID-19: یونسکو منتشر شده برای اولین بار جهانی اعداد و بسیج پاسخ][2] (مارس 2020)
  3. [فوق العاده عالی هر شرکت کودکان و نوجوانان در حال حاضر با نام تجاری...][3] (مارس 2020)
  4. Smahel, David & Chaudron, استفان & Beutel, مانفرد & Šmahelová مارتینا & V., Donoso & M., از جلو & B. فلچر-Watson & به عنوان Heikkilä & Zurkova ورا & R-L, Korkeamäki & لیوینگستون, Sonia & Marsh, جکی & Mascheroni, Giovanna & Micheli, مارینا & D. Milesi & مولر Kai & T. Myllylä-Nygård & M. Niska & O. Olkina & Wölfling کلاوس. (2015). [کودکان (0-8) و فن آوری های دیجیتال کیفی در مطالعه اکتشافی در سراسر هفت کشور.][4]
  5. [یونیسف: 5 راه برای کمک به نگه داشتن فرزند خود را آنلاین تجربه مثبت و امن][5] (مارس 2020)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب