از دروغ گفتن در زندگی بزرگسالان, النا Ferrante آخرین رمان خواهد بود توسعه یافته به یک Netflix سری اصلی همراه با Fandango

Netflix و فاندانگو در حال پیوستن به نیروهای خود را برای توسعه یک سری بر اساس دروغ زندگی بزرگسالان, آخرین رمان

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

Netflix و فاندانگو در حال پیوستن به نیروهای خود را برای توسعه یک سری بر اساس دروغ زندگی بزرگسالان, آخرین رمان های محبوب ایتالیایی رمان نویس النا Ferrante. از دروغ گفتن در زندگی بزرگسالان است قدرتمند و منحصر به فرد تجسم Giovanna انتقال از دوران کودکی به نوجوانی در 90s. یک دختر در جستجوی او انعکاس واقعی در یک تقسیم ناپل: ناپل از ارتفاعات که فرض یک ماسک پالایش و ناپل از اعماق یک محل بیش از حد و ابتذال. سر گردان او vacillates بین این دو شهر در حال سقوط را به یکی و سپس بالا رفتن از پشت به طرف دیگر.

کتاب منتشر شده توسط زبان E/O در ایتالیا در نوامبر 7, 2019, راه اندازی خواهد شد در سطح جهانی و در 25 کشور در سپتامبر 1st 2020 و از آن خواهد شد به زبان انگلیسی منتشر شده توسط اروپا نسخه های ایالات متحده و انگلستان.

النا Ferrante شد نام یکی از مجله تایم 100 نفر تاثیر گذار ترین در سال در سال 2016 و کتاب ترجمه شده به 45 زبان. Ferrante چهار رمان ناپلی کوارتت در میان بهترین و شناخته شده کار می کند با 15 میلیون نسخه به فروش می رسد و تا کنون چندین کتاب او اقتباس شده اند به فیلم های موفق (نگران عشق و روز رها) و سری (من درخشان را دوست Fandango بودن در میان تولید کنندگان).

Felipe Tewes, مدیر محلی, زبان اصلی سریال در Netflix بکشد: "ما فوق العاده مفتخر به سپرده به توسعه یک سری بر اساس دروغ زندگی بزرگسالان است. النا Ferrante کتاب الهام گرفته اند و گرفتار مخاطبان در ایتالیا و سراسر جهان است و ما هیجان زده به او را آخرین تلاش برای صفحه نمایش از ما مخاطبان جهانی. ما هم هیجان زده به ادامه همکاری ما با فاندانگو و سرمایه گذاری در بیشتر منحصر به فرد ساخته شده در ایتالیا داستان است که به اعتقاد ما طنین انداز خواهد شد در ایتالیا و سراسر جهان".

دومنیکو Procacci, Fandango بنیانگذار: "ما بسیار خوشحال به ادامه گفتن جهان از النا Ferrante. از دروغ گفتن در زندگی بزرگسالان منتشر شده توسط دوستان ما در E/O می گوید دیگر نزدیک اما متفاوت بخشی از جهان است. از آن خواهد شد به یک ماجرای بزرگ است و ما خوشحال به همکاری با Netflix بکشد که با آن ما در حال حاضر قوی و تثبیت رابطه".

در مورد Netflix بکشد:

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.

در مورد Fandango:

دومنیکو Procacci را Fandango آغاز شد و در سال 1989. پس از آن ایجاد کرده است بیش از 100 فیلم. نانی مورتی, Matteo Garrone, Paolo Sorrentino, Michelangelo Antonioni, Emir Kusturica, Rolf De Heer, Milcho Mancevski, Emanuele Crialese ریچارد لویناشتاین Gabriele Muccino, Francesca Comencini, Daniele Vicari, Luciano Ligabue, Ferzan Ozpetek سوزانا Nicchiarelli فرانسوا گیررد برخی از مدیران با آنها Fandango کار کرده است در طول سال. Fandango همچنین تولید سری Gomorrah با Cattleya و آسمان در حال حاضر در فصل چهارم آن و درخشان, دوست, دوست theHBO-RAI سری شرکت-تولید شده با Wildside بر اساس کتاب توسط النا Ferrante در آن فصل سوم; و لونا Nera با Netflix بکشد.

در حال حاضر در تولید فیلم تره Piani توسط نانی مورتی با Rai سینما و Sacher فیلم و سریال L'Alligatore به کارگردانی دانیل Vicari و امانوئله Scaringi بر اساس جرم و جنایت سری کتاب توسط ماسیمو Carlotto با رای داستان.

Fandango نیز یک خانه چاپ و نشر (Fandango Libri) یک برچسب موسیقی (Radiofandango) یک فیلم توزیع و فروش بین المللی شرکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب