مکزیکی مردانی که می خواهند برای پایان دادن به خشونت علیه زنان

در مکزیک اقامت در خانه اقدامات لازم برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در حال تبلیغ به عنوان یک فرصت برای مردان به

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

در مکزیک اقامت در خانه اقدامات لازم برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در حال تبلیغ به عنوان یک فرصت برای مردان به کمک در کارهای خانه و مراقبت از کودکان. مردان گروه در تلاش هستند تا خود را به عنوان کشتار جنسیتی در حال افزایش است.

پس از اقامت در خانه و اجتماعی فاصله اقدامات اعلام شد و در مکزیک به سرعت گسترش COVID-19 شنبه مشغول بوده است برای آرتورو ریس 29 ساله روانشناس و عضو هیات در Gendes یک سازمان اختصاص داده شده به کمک به مردان برای جلوگیری از خشونت علیه زنان است.

در دفتر کار خود در مرکز شهر مکزیک ریس شده است هزینه های خود را در تعطیلات آخر هفته تماس گرفتن بر روی تلفن همراه خود را برای تلفنی که Gendes تاسیس زمانی که این اقدامات اعلام شد. این تلفنی است که کارکنان در سراسر ساعت را فراهم می کند و پیشگیرانه حمایت روانی به مردان که احساس می کنند در معرض خطر با استفاده از خشونت در شرکا و یا فرزندان.

ادامه مطلب: در مکزیک coronavirus سیل مواد غذایی بانک ها با تقاضا

Gendes بوده است از سال 2013 و پیشرو نور در تعداد فزاینده ای از گروه ها و سازمان ها در مکزیک است که از طریق آموزش عمومی و شخصی حمایت می کنند مردان برای جلوگیری از خشونت علیه زنان است. هدف آنها به پیکربندی مضر ایده های در مورد نقش های جنسیتی که منجر به نرخ بالای این خشونت در مکزیک به خصوص در روابط صمیمی. های اخیر دولت نشان داده است که هفت نفر از هر 10 زنان خشونت را تجربه کرده اند در برخی از نقطه در زندگی خود و از کسانی که تقریبا نیمی (43.9 درصد) مورد آزار قرار گرفته توسط خود شوهر, دوست پسر یا شریک زندگی.

10 زنان کشته در هر روز

بسیاری از خشونت های مرگبار است. در ژانویه سال 2020 داده ها نشان داد که 10 زن در یک روز به قتل رسیدند — در بسیاری از خانه های خود را با مرد خود شریک. در واقع کشتار جنسیتی در حال افزایش است: دو سال پیش از آن هفت زن در روز است. ملی شهروند رصدخانه در کشتار جنسیتی می گوید وجود دارد 99% معافیت از مجازات برای این جرم در حالی که مصونیت از مجازات برای جرایم دیگر در مکزیک است که همواره در حدود 90% است.

دولت فدرال اعلام کرد اقدامات لازم برای مبارزه با گسترش COVID-19 مارس در تشویق مکزیکی مشغول به کار در صنایع تلقی "غیر ضروری" به ماندن در خانه های خود را هر زمان ممکن است — نه رفتن به محل کار و تنها بیرون رفتن اگر لازم است برای خرید مواد غذایی و دارو است. در حالی که این شده است واقع بینانه برای اکثریت قریب به اتفاق مکزیک نیروی کار که حدود 60 درصد کار در بخش غیر رسمی اقتصاد این به آن معنا است که هزاران نفر از خانواده ها به طور ناگهانی در بر داشت خود را صرف زمان بسیار بیشتری از حد معمول با هم زیر یک سقف.

Arturo Reyes

Arturo ریس دیده است مردان تغییر رفتار پس از تبدیل به سازمان Gendes

"مردانی که به طور معمول کار در خارج از خانه و همچنین صرف زمان معاشرت با مردان دیگر هستند ناگهان در خانه در تمام طول روز با شریک زندگی خود و فرزندان می گوید:" ریس. همانطور که با مستند اقدامات در سراسر جهان افزایش یافته است و این خطر وجود دارد که مردان را در استفاده از خشونت در خانواده خود را.

"احمقانه مردان"

"من شروع به دیدن این ضرورت به سوال خودم به عنوان یک انسان و برای انجام این کار در مجموع با مردان دیگر با توجه به موج اخیر فمینیستی فعالیت در مکزیک است که در آن زنان شروع به انتقاد و قابل مشاهده تجربیات خود می گوید:" 41 ساله Edmundo Castelan یک جامعه شناس و گشتالت درمانگر.

Castelan بنیانگذار یک گروه مستقر در شهر مکزیک به نام Hombres Necios ("احمقانه مردان") تشکیل شد و در اکتبر 2019 و دارای گروه های بحث در جنس مردانگی و قدرت است که در آن مردان را تشویق به برقراری ارتباط با احساسات خود و بررسی ایده های خود را در مورد مردان نقش در جامعه است.

آن آغاز شده با Facebook صفحه که در آن او در منابع به اشتراک گذاشته و تشویق بحث و گفتگو در مورد تولید برابر غیر خشونت آمیز در روابط است. همانطور که بیشتر مردم شروع به تعامل با صفحه او شروع به هماهنگ کردن چهره به چهره "محافل بازتاب" صورت هفتگی برگزار می شود (عکس بالا). با COVID-19 اجتماعی فاصله اقدامات محافل بازتاب را در ادامه آنلاین.

مسئولیت خشونت های کلیدی است

Arturo ریس می گوید که مردان به قبول مسئولیت برای اقدامات خشونت آمیز به جای دیدن خشونت خود را به عنوان یک محصول از دو راه ارتباط و یا گسل از شریک زندگی خود است چلیپا کار با مردان بر خشونت مردان.

A woman wearing a mask rides in the Mexico City's subway

COVID-19 منجر به موارد بیشتری از خشونت در مکزیک

هنگامی که یک مرد تماس Gendes خط تلفن ریس آغاز خواهد شد با پرسیدن سوال با هدف شناسایی دقیقا چگونه آنها را به مشکل آنها خواستار در مورد. سپس مرد دعوت شده است تا منعکس کننده که چرا این مشکل ممکن است رخ می دهد که می تواند منجر به یک تعهد به تغییر و یا جلوگیری از رفتار خشونت آمیز. تماس گیرنده نیز ممکن است مراجعه به متخصص خدمات مانند روان درمانی برای کمک بیشتر.

ریس می گوید که او دیده می شود بسیاری از مردان تغییر پس از شرکت در Gendes برنامه های. به عنوان یک زن و شریک زندگی از یک مرد که Gendes با کار در مدیریت خشم و حل تعارض آن قرار می دهد: "خشم خود را دیگر می رود از صفر تا 10 بلافاصله. او تلاش می کند به همه چیز کار کردن شفاهی و متوقف طغیان خود را از خشم او دیگر من بازدید یا بازدید از چیزهایی است."

یک قطره در اقیانوس

قرنطینه تنها تقویت جنسیتی و خشونت علیه زنان است. در اولین ماه است که خانواده ها شروع ماندن در خانه و هم در تعداد زیادی از شبکه ملی زنان پناهگاه گزارش 80 درصد افزایش در تماس به دنبال کمک برای خشونت مبتنی بر جنسیت. حداقل 209 زنان کشته شده اند. علاوه بر این, مکزیک, رئیس جمهور Andres Lopez Obrador ساخته شده است اظهارات چند که انکار خشونت علیه زنان افزایش یافته است — گفت: به عنوان مثال او معتقد است 90 درصد از تماس با 911 به دنبال کمک برای سوء استفاده در خانه نادرست است و این که قدرت و همبستگی خانواده در مکزیک است که سدی در برابر چنین سوء استفاده.

Girls stand in front of a makeshift alter in memory of Ingrid Escamilla who was allegedly murdered by her partner in February

قتل و mutiliation از اینگرید Escamilla که گفته می شود توسط شریک زندگی باعث خشم در مکزیک در ماه فوریه

اظهارات هر دو به چالش کشیده شده و در عوض توسط محققان در مکزیک شهری خودمختار دانشگاه و رسانه های مستقل.

"کار با مردان است نه یک استراتژی است که من فکر می کنم کار کرده است" [به کاهش خشونت علیه زنان] می گوید: Maria de la Luz Estrada, یک جامعه شناس و هماهنگ کننده ملی شهروند رصدخانه در کشتار جنسیتی با اشاره به مدل هایی که تاکید بر درمان است. بلکه او معتقد است که صریح تر از مدل "مردان آموزش مجدد مردان" موثر تر خواهد بود. او به انتقاد از پاسخ درمانی تمرکز در مردان احساسات که "تقویت این ایده که مردان نمی دانند که چگونه به کنترل خود است."

یائیر Maldonado-Lezama از Gendes اذعان دارد که وجود دارد یک راه طولانی پیش رو برای پایان دادن به نابرابری جنسیتی و خشونت در مکزیک است.

"یک عبارت من با استفاده از بسیاری است که 'یک مرد که گریه می کند و شستن ظروف است نه لزوما ضربه زدن مردسالاری.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب