بیشتر تجهیزات نظامی, پلیس باید, آنها, بیشتر آنها کشتن

ادارات پلیس که بیشتر از تجهیزات نظامی کشتن غیرنظامیان از بخش های است که در کمتر نظامی دنده. این یافته از تحقیق

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

ادارات پلیس که بیشتر از تجهیزات نظامی کشتن غیرنظامیان از بخش های است که در کمتر نظامی دنده. این یافته از تحقیقات در یک برنامه فدرال است که در عمل از سال 1997 که به من کمک کرده اند انجام به عنوان یک پژوهشگر از پلیس نظامی.

که پیدا شد به تازگی تایید کرد و گسترش توسط ادوارد Lawson جونیور در دانشگاه کارولینای جنوبی است.

این فدرال در تلاش است که به نام "برنامه 1033." آن را پس از نام این بخش از سال 1997 دفاع ملی مجوز قانون است که اجازه می دهد تا وزارت دفاع ایالات متحده به سازمان های پلیس در سراسر کشور تجهیزات از جمله سلاح و مهمات که نظامی دیگر نیاز دارد.

بسیاری از تجهیزات با نام تجاری جدید است و برخی بی ضرر مانند فایل کابینت و دستگاه فکس. اما این برنامه همچنین مجهز محلی پلیس با خودروهای زرهی و هلیکوپتر و همچنین به عنوان سلاح به معنای استفاده می شود در برابر مردم مانند سرنیزه اتوماتیک تفنگ و نارنجک انداز استفاده می شود برای استقرار گاز اشک آور.

دانه های این برنامه آمد و در سال 1988 به عنوان جنگ سرد بود ، نظامی شد, کاهش, در حالی که پلیس بودند احساس ضعف در مبارزه با مواد مخدر جنگ. ارائه در دفاع ملی اجازه قانون مجاز مازاد نظامی توزیع شده به دولت و سازمان های فدرال مبارزه با مواد مخدر. در سال 1997 برنامه گسترش یافت که شامل تمام سازمان های اجرای قانون از جمله مدارس. که اضافی واجد شرایط منجر به گسترش چشمگیر در این برنامه و در طول 23 سال گذشته پلیس در سراسر آمریکا با دریافت میلیاردها دلار در درجه نظامی سخت افزار اغلب طراحی شده به طور خاص برای مبارزه در جبهه های افغانستان و عراق است.

و در عین حال همه این تجهیزات انجام داده است بیش از آسیب خوب. نظامی پلیس نیست و کاهش جرم و جنایت و یا بهبود افسر ایمنی—اما آن را غیر نظامیان کمتر از اعتماد پلیس با همین دلیل خوب.

در مطالعه ما من نویسندگان و متوجه شدم که سازمان های پلیس که نظامی ترین دنده بود و در سال بعد از گرفتن تجهیزات یک رای از شهروندان و قتل بیش از دو برابر است که از ادارات پلیس که تا به حال دریافت حداقل مقدار از تجهیزات نظامی را از طریق برنامه 1033. در حالی که داده ها محدودیت محدود تجزیه و تحلیل ما به چهار متحده یافته های ما تکرار شد با سراسر کشور داده است.

سوابق فدرال چقدر نظامی دنده واقع شده است با توجه به پلیس محلی در حال متناقض ضعیف نگهداری می شود و گاهی اوقات از دست رفته در دسترس نباشد. اما بین سال های 2006 و 2014, سوابق موجود نشان می دهد که بیش از $1.4 میلیارد دلار ارزش تجهیزات توزیع شد. در حالی که 1033 برنامه است که مهم ترین منبع نظامی دنده برای پلیس آن است که نه تنها منبع تجهیزات نظامی برای پلیس وجود دارد مشابه دیگر فدرال و دولت برنامه های کمک مالی و بسیاری از بزرگ-پلیس شهر بخش عظیم تجهیزات بودجه خود را که با آنها می توانید خرید درجه نظامی سخت افزار.

این برنامه 1033 اغلب نیاز به دریافت سازمان به استفاده از تجهیزات در سال اول پس از گرفتن آن با توجه به تحقیقات انجام شده توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا حتی اگر یک وضعیت ممکن است واقعا به آن نیاز دارید. که مورد نیاز وجود دارد در کنار گسترش مسلح با مگس کش زدن تیم و دیگر سبک نظامی واحد در ایالات متحده ادارات پلیس افسران ستایش از انتقام-کشتن طنز-کتاب شخصیت "Punisher" و تصویب آرم خود را به عنوان به خوبی به عنوان نظامی برنامه های آموزشی مانند "killology."

با هم تحقیقات نشان داده است کسانی که تحت تاثیر سرب پلیس تاکید بر استفاده از زور برای حل مشکلات آنها روبرو می شوند در جامعه است. این تجهیزات می آید بدون هیچ هزینه به بخش, اما آنها مجبور به پرداخت برای حفظ آن می تواند بسیار گران قیمت. برای توجیه این هزینه ها و کمک به تامین آنها پلیس اغلب استفاده از این دنده به خدمت حکم جستجو هدف قرار دادن جرایم مواد مخدر. که می توانید در این بخش واجد شرایط اضافی برای کمک های مالی فدرال – و برای یک سهم از ارزش هر ملک و پول کشف و ضبط مواد مخدر در طول حملات.

به عنوان یک نتیجه ظاهرا رایگان سلاح ها و وسایل نقلیه می تواند منجر به برخی از پلیس به استفاده از تهاجمی به کارگیری استراتژی است که تلفات ملکی بیشتر احتمال دارد. بخش های دیگر در حال حاضر ممکن است یک نظامی به سبک طرز فکر و با استفاده از فرصت به ذخایر بیشتر تجهیزات.

این به طور فزاینده تهاجمی به کارگیری استراتژی های نظامی پلیس نامتناسب آسیب جوامع از رنگ به عنوان مثال در مریلند که در آن SWAT حملات به طور مداوم هدف اکثریت سیاه و سفید محله.

در حالی که پلیس اغلب ادعا می کنند که نظامی دنده یک ضرورت است به منظور آماده سازی برای "بدترین سناریو" وجود دارد شواهد کافی که دریافت آژانس استفاده نظامی دنده در شرایط نامناسب. در حالی که کشتار سیاه EMT Breonna تیلور در خانه اش در آوریل برداشت سرفصل او است اما یکی از بسیاری از غیر نظامیان کشته شده توسط پلیس تحت شرایطی مشکوک در هیچ-دست کشیدن از حملات زمانی که نیروی انتظامی با ورود به یک ساختمان یا خانه بدون اعلام خود.

به دلایل روشن چنین حملات حمل و نامعقول احتمال مرگ در یک کشور با اسلحه بیشتر از مردم است. این و دیگر overaggressive استقرار نتیجه مستقیم سیاست های عمومی است که به نظامی دنده به پلیس محلی با کمی آموزش و یا نظارت.

در تحقیق ما, ما را ندارد و هر گونه تعیین این که آیا خاص قتل توسط پلیس توجیه شد یا نه. به نظر ما بیش از حد اغلب این سوال توجیه قانونی طول می کشد بسیار باریک نگاهی به چند ثانیه فقط قبل از کشنده تعامل است. اعتقاد ما بر این است که یک چشم انداز گسترده تر مفید است: محلی و ایالتی و فدرال قوانین و آموزش نفوذ در رفتار سازمان های پلیس در سراسر کشور است. زمانی که پلیس استراتژی های بیش از حد تهاجمی افزایش تلفات غیرنظامیان در تمایل به دنبال. در حالی که منجر به قتل هستند که اغلب به نام "توجیه" آنها اغلب قابل اجتناب ناشی از تصمیم گیری های سیاست های ساخته شده قبل از حادثه در سوال.

کیسی Delehanty است استادیار مطالعات جهانی در گاردنر وب دانشگاه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب