ترین F*cked-تا چهارم جولای ویژه تا کنون

گاهی اوقات جنبه های زندگی آنقدر خسروانه کردن وجود دارد می آید یک نقطه هنگامی که شما می گویند "Eh, پیچ آن من به

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

گاهی اوقات جنبه های زندگی آنقدر خسروانه کردن وجود دارد می آید یک نقطه هنگامی که شما می گویند "Eh, پیچ آن من به همراه این بیت اجازه دهید آن را به سطح دیگری است."

این کشور را دوست دارد چهارم جولای—شاید کمتر در حال حاضر از نظر افتخار میهن پرستی به خصوص با چگونه ما شده ایم که برای چند سال در حال حاضر, اما قطعا به دلیل زمان خوب با دوستان آبجو cookouts می خندد رفاقت فرد در تابستان اجتماعی ترنجبین که برای بسیاری از مردم کاملا متفاوت از چت در تلفن.

منطقه گرگ و میش یک ماراتن هر سال است که مناسب برای سن ما اما با توجه به سطح پوچی تبدیل شده است که ما غالب مسطح زمینه ترین bonkers چهارم جولای ویژه از همه زمان ممکن مناسب ترین برای این bonkers چهارم جولای از خود جدا و تعجب فقط آنچه را که جهنم را با خود.

هیچ اشتباه هر کسی که می گوید: "توقف تلاش برای ایجاد کریسمس در ماه جولای یک چیز." ایده این است که هرگز گرفتار در, هر چند بارها سعی خواهد کرد تا اواسط تابستان کریسمس مربوط به تبلیغات پشت هنگامی که ما می تواند به میله و برخی از شبکه است که همیشه جرقه فهرستی از فیلم کریسمس کرایه. مردم در رنکین/باس تولید شرکت رفت و یکی بهتر در روز زمانی که آنها تا به حال یک ایده خود را به یاد نسخه از رودلف جفت او را با سرد برفی و پیازی شخص و خانواده و بسته آنها را در یک چهارم جولای تعطیلات.

هر کس می داند که اصلی رودلف ویژه از سال 1964 اما آنچه که شما ممکن است بدانید که رنکین/باس نگه داشته و در تجارت خود را برای برخی از زمان پس از گرفتن عجیب و غریبتر و عجیب و غریبتر, druggier و druggier. اگر شما قرار بود به روز نوشیدنی و شکست در چهارمین شما مناسب خواهد بود این لایحه به صورت آزمایشی از سال 1979 را رودلف و سرد کریسمس در ماه جولای.

اما آنچه بیشتر عجیب و غریب و در عین حال—و نه به نشان می دهد که آرتور رنکین جونیور و ژول باس بودند کارشناسی ارشد prognostication—این است که این ساعت و نیم فیلم در واقع وجوش با ما انصراف از فرهنگ به دلیل آن است که براق-beaked همکار برای چه کسی به اراذل و اوباش می آید. مردم می گویند اراذل و اوباش خوردن خود به خود ؟ به خوبی آماده به تماشای شخصیت های که در غیر این صورت به معنای ناز و دوست داشتنی خود را دریافت چاقو برای گوزن های شمالی که, زندگی, چشم انداز آینده و اشتغال باید مهر را مانند یک نرم انگور تحت سخت سم.

ما با شروع رودلف سرد با سرد و دو بچه که می خواهند گوزن های شمالی خود را نشان می دهد بینی که رودلف می یابد تحریک کننده, اما خوب هر چه در اینجا شما برو بچه ها. مشکل این است که لامپ flickers خارج از آن می رود قهرمان ما به خطر افتاده است. وجود دارد این تنگ ناتوانی جنسی در مقابل کودکان است که discomfiting اما ما فقط گرفتن آغاز شده در عجیب و غریب ،

سرد اولین بار ظاهر شد در فرم های کارتونی در رنکین/باس جهانی در سال 1969 اما در اینجا او می شود آنچه آنها به نام خود Animagic درمان است. شما احتمالا آن را Claymation اما شما می دانید معامله. ما در حال درمان به یک مونتاژ backstory از رودلف قهرمانانه ریشه. جیمز جویس می تواند به نظر می رسد کمتر علاقه مند به بينامتنيت از رنکین/باس, تیم, است که در نوع خود قابل تحسین است.

در مونتاژ شما ببینید Clarice—در انیمیشن جدید—که رودلف بانوی عشق پشت در 1964 bumbling الف از این هنوز هم کاملا وحشتناک سال بدون بابا نوئل (که با یک خسیس برادران) اما در حال حاضر ما با دریافت این جایزه ، معلوم است که وقتی رودلف متولد شد مادرش او را از چپ به تنهایی برای یک کمی خود را در گوزن های شمالی غار (WTF?) برای رفتن به پیدا کردن شوهرش که اگر شما ممکن است به یاد بیاورید از اصلی خجالت پسرش بود که او هنوز پنج دقیقه و در مجموع حرکت تند و سریع به عنوان سانتا.

رودلف به تنهایی است و بانوی شمالی, طبیعت الوهیت ساخته شده از یک پرتو نور (معمولا) و انسان (گاهی اوقات) نوبت تا carves های عجیب و غریب این علامت در رودلف سم و در حال حاضر او است که سحر و جادو حامل نور—یعنی او یک روشن بینی—تا زمانی که او نمی کشیدن برخی از dickish حرکت می کند. کشیدن dickish حرکت از دست دادن نور برای همیشه لطفا برای.

اما در اینجا مشکل این است: یک زمستان جادوگر (وجود دارد یک دسته از این در Rankin-باس-dom) به نام Winterbolt می خواهد به کشتن سانتا خراب رودلف و اصلی کریسمس honcho. او فرصت می آید وقتی که سرد و رودلف تصمیم به گرفتن یک چهارم جولای تعطیلات با هم به یک کارناوال دور در یک نقطه داغ توسط دریا چرا که بچه ها به ما گفت باید به دیدن سیرک حداقل یک بار قبل از آنها می میرند. (که جهنم مذاکرات مثل این؟)

هیچ راهی وجود دارد به راه رفتن شما را از طریق همه چیز که اتفاق می افتد بعدی و هنوز هم صدا مانند یک انسانی مناسب. Winterbolt دارای حیوان خانگی اژدها با freaky مار مانند ساخت و ساز بیرون آمدن از دهان خود را. Winterbolt خود این طلسم سحر و جادو است که او می دهد به سرد و خدمه خود را به طوری که آنها نمی ذوب در تعطیلات خود را (اسپویلر: این یک دروغ). وجود دارد یک شخص است که در عشق با یکی از carny مردم, بستنی, مردی که شاهین اجناس خود را از یک بالون هوای گرم. اما نیز وجود دارد یک کارن البته یک نر کارن که همچنین به نظر می رسد دنده توسط برخی از شرایط شما به ظاهر قرار است به این باور است STD-مجاور.

این خواهد بود که گوزن های شمالی خراشنده (کمی روی بینی بله؟), که حسود از رودلف. Winterbolt رکود او را از جلنگ جلنگ صدا کردن, پرس او را به استخدام و خراشنده—که به نظر می رسد مانند یک انیمیشن تبلیغاتی برای ضد عفونی کننده دست—به پایان می رسد تا فریم رودلف که ما باید اضافه کنید تا شروع به کار برای سیرک. او یک خزانه دار ، نابکار خراشنده طول می کشد یک کار به عنوان یک roustabout یک کلمه است که هیچ کودکی در زمین می داند برای abet با تنظیم کردن به قاب رودلف. سرد است این تنها شخصیت است که به درک دلایل رودلف نمی تواند توضیح دهد که او بی گناه است. این است که با یک وعده صرفه جویی سرد زندگی آن واقعا مهم نیست.

همه به سرعت می رود از "شما بهترین هستید من پسر" به "می خورد شما هیولا بد" و رودلف به نظر نمی خواهید به هر چیزی می گویند. او را شکسته است. رودلف می تواند عذر خواهی برای چیزی که او انجام نداد و او پس از یک مد اما این خصوص مربوط یا مفید درست مثل عذر خواهی ما اغلب مردم را امروز. آنها اعتقاد خود را ابراز ندامت? اهمیت می دهیم ؟ آیا ما در مورد مراقبت از خود ما مجرمیت اگر ما کسی دیگری احساس می کنند باید التماس بخشش ما به عنوان اگر آنها در جواب به ما و به همه آنها بود برگزاری یک دیدگاه است که ما نمی توانیم آشتی با ما ؟

پس از آن وجود دارد سرد است که اجازه رفتن به رودلف نگاهی به این آمار. او به نظر می رسد آن را به عنوان حفظ و نگهداری از خانواده اش. که تمرکز خود را بیشتر از جامعه و یا این باستان چیزی که ما استفاده می شود که کانت به نام قطعی ضروری است که شما و من کار درست انجام می دهند. این songstresses کارناوال تخصص در کشور و موسیقی غربی با یک بلوز اثر خفیفی از رنگ وجود دارد و همچنین این هنک ویلیامز پرنیان. پلیس و اسلحه های بازی یک نقش محوری قبل از نظم طبیعی است که بازسازی هر چند من مطمئن هستم که چگونه طبیعی است که همیشه می تواند دوباره بعد از این همه. رودلف به خوبی می توانست تفکر "Welcome to the new normal, کودک, خدا به ما کمک کند" برای همه ما می دانیم.

"هر کس می داند که اصلی رودلف ویژه از سال 1964 اما آنچه که شما ممکن است بدانید که رنکین/باس نگه داشته و در تجارت خود را برای برخی از زمان پس از گرفتن عجیب و غریبتر و عجیب و غریبتر, druggier و druggier."

یکی ممکن است تصور کنید رنکین و باس ساخت این عنوان این نوع جرات مبتنی بر بازی که در آن هر یک از آنها خواهد آمد تا با یک ایده دیوانه به دیگر امتحان کنید و در بالای آن. در نظر بگیرید برای مثال وقتی رودلف متهم را مایه شرمساری خود را حرفه ای در ژنده پوش خود بینی کاملا بی فایده طول می کشد آنچه به نظر می رسد راه رفتن به ساحل برای پایان دادن به آن.

آیا تا به حال رودلف براق سال جدید? که یکی دیگر از رنکین/باس خاص از سال 1976 بود که trippy اما نه این trippy. آن, برجسته, بزرگ, بن, نهنگ با یک ساعت تعبیه شده در آن گوشت به عنوان اگر در یک مخلوط ادای احترام به پروست و Dalí. و اینك او می آید شنا در حال حاضر به مداخله فقط در زمان هر چند او برگ فورا چرا که او برای رسیدن به آمریکای جنوبی است. البته. تن از حس.

آن را می شود حتی غریبه در پایان زمانی که نیاز به برف squall به عنوان سرد و خانواده اش مرگ حق در مقابل از ما یک روش ساده نیایش باعث می شود جک فراست به نظر می رسد. Ta-دا. مشکل حل شد, برف مردم زنده شده است. یا سخت. بسته بندی شده. آن چه به شما خواهد شد.

آن را سخت به فکر می کنم بهتر است در چهارم جولای ویژه به بالا و یا مست و یا برای فقط برای یک انحراف بی ضرر را در آغوش خوش خیم فرم پوچی در جهان در حال حاضر است که از طریق ضربه با یک قطعا baneful فرم پوچی. شما می توانید آن را به عنوان شما آن را می خواهم که آنچه رنکین و باس احتمالا تا به حال در ذهن داشته باشند.

اما این درست است, شما باید یک کارناوال قبل از شما بمیرم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب