طبیعی 24K طلا پاک کننده صورت من نگه Repurchasing

با تشکر از مامان من شده است با برکت پوست است که می تواند خیلی شیک. من حدس می زنم شما می توانید آن را به یک هدی

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

با تشکر از مامان من شده است با برکت پوست است که می تواند خیلی شیک. من حدس می زنم شما می توانید آن را به یک هدیه و یک نفرین (با تشکر از مامان!). من با وسواس محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی, اما اجازه نداشتم به آزمایش به دلیل فرهنگی تربیت است. سریع به جلو به سال دبیرستان من, من یک مورد جدی از آکنه که باعث شد من در تعقیب غاز وحشی چون من مطمئن نیستید که چه محصولات برای استفاده در به آرامی melanated پوست. با توجه به عدم مراقبت از پوست, دانش, شدم پمپاژ برای استفاده از محصولات مشابه به عنوان بهترین دوستان من تنها به یاد بگیرند که نه همه محصولات مراقبت از پوست در برابر خلق شده اند.

پس از سال ها بسیاری از بازی یک آزمون و خطا بازی شکست خورده و محصولات مراقبت از پوست محصولات من در نهایت در بر داشت یک محصول است که با این نسخهها کار شگفتی برای من رنگدانه پوست است که واقعا زیبایی را 24K طلا کننده ناخالصی پاک کننده صورت. من این پاک کننده های حادثه بود که من در ابتدا جستجو به صورت طبیعی لب به لب کره بدن و تصادفا یک آگهی برای واقعا زیبایی است. بررسی دقیق از طریق سایت من آمد در سراسر 24K طلا سیاه و صابون پاک کننده که تا به حال شگفت آور, بررسی نه تنها به دلیل آن را گیاهی و عاری از سموم بلکه به این دلیل آن را نشان داد پاک کننده کار کرده برای پوست قهوه ای مثل من!

این 24K طلا سیاه و صابون پاک کننده صورت غنی است سیاه رنگ تقریبا مانند ذوب ذغال خمیر دندان 100% خالص بلورهای طلا که oozes مستقیم از لوله پس از باز کردن. مایع ضخیم به نظر می رسد اما سبک به لمس اجازه دادن به پوست شما احساس می کنید مانند لوکس کره (شما می دانید, یکی می آید که در یک لفاف بسته بندی به جای یک جعبه) بر نرم افزار است. این 2 in1 کننده بسته پانچ به عنوان آن شامل نیشکر دانه است که طبیعی رز که روشن کسل کننده خسته شده اید به دنبال پوست به عنوان اگر شما فقط اعمال جام مقدس از کرم مرطوب کننده.

درست بعد از اولین نرم افزار من قلاب شده بود! نه تنها من احساس می کنم مانند یک میلیون دلار به دلیل زرق و برق طلا بلورهای اما پوست من نگاه کرد و تر و نرم و صاف تر و احساس خوبی تغذیه. این ناخالصی پاک کننده است ثابت دائمی در کیسه سفر و تبدیل شدن به یک مورد اعتماد و مورد علاقه است که دیدن من از طریق تعداد بی شماری از فصول و مناسبت های خاص.

بهترین قسمت در مورد این پاک کننده است که آن دو مواد تشکیل دهنده کلیدی - سیاه و صابون 24K طلا, شناخته شده برای خود شفا و خواص مرطوب که کمک تحریک رشد سلولی و کمک می کند تا برای بازگرداندن کلاژن. افریقایی, سیاه, صابون استفاده شده است به عنوان بخشی از یک رژیم زیبایی برای قرن ها به دلیل عصاره های گیاهی است که دارای خواص ضد باکتری است که در درمان بیماری های پوست مانند آکنه, تغییر رنگ پوست, لکه ها و پوست های چرب.

24K طلا شناخته شده است به شرکت سلول های پوست به دلیل اثرات ضد التهابی و ضد باکتری خواص. ترکیب آنها کمک کرده و محرک رشد سلول بازگرداندن قابلیت ارتجاعی و کاهش کلاژن میدهد. دیگر مواد گیاهی مانند رزماری عصاره اسطوخودوس و روغن برگ درخت چای نفت, آلی, عصاره بابونه, عصاره گل و kasturi, زردچوبه, هستند, واقعی پوست-quenchers ترک پوست خود را به احساس پرورش و گرامی.

این پاک کننده کاهش هر دو خشکی و oiliness. به عنوان با پوست من به طور معمول خشک در اطراف بینی و دهان و چرب بر پیشانی من. آن برگ فرمولی متعادل پایان با sugared عطر و بوی است که هر دو مطلوب و دلپذیر است. من با استفاده از پاک کننده 4x هفته مذهبی به عنوان بخشی از هسته پردازنده چهار مراقبت های معمول پس از یک تونر و سرم. من به شدت توصیه این محصول برای انواع پوست از جمله کسانی که با پوست آن را به عنوان هیدرات پوست شما در حالی که تمیز کردن آن از همه آن ناخالصی است.

واقعا Beauty24K طلا سیاه و صابون پاک کننده ناخالصی

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن