NBA ممکن است قفل خبرنگاران در داخل آن دیزنی 'حباب' برای 3.5 ماه

وقتی NBA رزومه خود 2019-20 فصل تابستان امسال آن را نمی خواهد فقط بازیکنان تیم کارکنان و مقامات لیگ است که شما

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

وقتی NBA رزومه خود 2019-20 فصل تابستان امسال آن را نمی خواهد فقط بازیکنان تیم کارکنان و مقامات لیگ است که شما منزوی در والت دیزنی جهانی برای چند ماه. با توجه به حرفه ای بسکتبال کانون نویسندگان یادداشت یک گروه را انتخاب کنید از خبرنگاران می تواند قفل شده در داخل دیزنی حباب برای حداقل سه و نیم ماه—با هیچ گزینه ای برای ورود مجدد اگر خروج آنها شده است.

در ژوئن 4, NBA حکام تصویب طرح راه اندازی مجدد فصل که آمد به توقف screeching پس از رودی Gobert آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس 12. هنوز هم وجود دارد بیش از چند جزئیات به کار با اتحادیه اروپا و برخی از بازیکنان در مورد نگهداری در انزوای نسبی از طریق پاییز اما همانطور که همه چیز در حال حاضر ایستاده 22 تیم خواهد نقل مکان به دیزنی 220 هکتار ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است. وجود تعداد انگشت شماری از بازی ها می توان به تعیین بذر برای پلی آف NBA Finals انعقاد در اوایل ماه نوامبر است.

فراتر از همه این مشکلات لجستیکی و ناشناخته در آینده ممکن است موانع برای این قفل-کردن-در-اورلاندو اندازی مجدد NBA یک سوال نشده است خطاب شده است: که گزارش از این قرنطینه ها در شخص چگونه است ؟

با توجه به یک ایمیل ارسال توسط Josh Robbins, رئيس جمهور از حرفه ای بسکتبال کانون نویسندگان, جواب این است که NBA اجازه خواهد داد که یک گروه را انتخاب کنید از روزنامه نگاران بر روی محل—اما آنها گیر خواهد شد وجود دارد تمام وقت و یک امتیاز نمی آیند ارزان.

ایمیل که فرستاده شد به همه PBWA اعضا در ژوئن 3 و دارای برچسب "an off-the-record ارتباطی نمی شود گزارش شده در هر فرم" تاکید کرد که مذاکرات ادامه دارد و موضوع را تغییر دهید. برای لحظه ای آن را نشان داد که NBA قصد دارد برای تقسیم فشار به دو متمایز "ردیف." اول کوچکتر ردیف خواهد اقامت "در حباب" رابینز نوشت. هنگامی که آنها به ارمغان آورد به این موجود محیط زیست ردیف اول خبرنگاران خواهد بود تست روزانه و مجاز به ارتباط برقرار کردن با بازیکنان و مربیان است. "این گروه خواهد شد که بیشترین دسترسی به" وی افزود: "اما کار به مراتب بیشتر محدودیت از ما استفاده می شود برای تحت شرایط عادی است." آنها اجازه داده نمی شود به دوباره وارد کنید اگر آنها شکستن قرنطینه در هر نقطه در طول ماه های طولانی از سرگیری بازی.

اعضای مطبوعات خواهد بود تغذیه هر چند هزینه های مسکن خود را نمی خواهد تحت پوشش NBA و نه خود را دیزنی میزبان ساخت قیمت برچسب "هزینه-گران ترین رسانه" یادداشت اعلام کرد. آن دسته از خبرنگاران که کار برای شرکت های رسانه ای قادر به شانه این هزینه و یا کسانی که تمایلی به جدا از خانواده خود است که برای مدت زمان خواهد بود shunted به بزرگتر ردیف دوم. این خبرنگاران اجازه داده می شود برای حضور در این بازی ها در فرد, اما اجازه داده نمی شود بر روی دیزنی/ESPN پردیس. "در فرد و چهره به چهره تعامل" با هر یک از بازیکنان و مربیان تیم یا کارکنان خواهد بود ممنوع در دسترس نباشد.

رسیده به گوشی رابینز تایید صحت و محتویات ایمیل. مذاکرات بین PBWA و لیگ ادامه دارد, او تصریح کرد. NBA نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر اما یک منبع آشنا با این مذاکرات گفت: در لیگ, رسانه, طرح هنوز نهایی شده است.

در نهایت NBA طرح خود را برای ضرب و شتم نویسندگان ممکن است در نتیجه عدم خبرنگاران در بازی. کوچکتر و شرکت های رسانه ای بدون شک دچار مشکل توجیه تخصیص اندک منابع به ارسال "ردیف دوم" خبرنگاران به اورلاندو زمانی که تنها سود آشکار است نشسته در می ایستد. (در یک ایمیل پیگیری به The Daily Beast, رابینز اضافه شده است که حتی اگر NBA ارائه شده به پا مسکن و هزینه های آن خواهد بود نقض مستقیم "اخلاق روزنامه نگاری" او نوشت و هیچ خروجی خواهد آن را قبول کند.)

"هیچ یک از این ایده آل است" رابینز بستری شده در ژوئن 3 یادداشت. "اما این است که منحصر به فرد به چالش کشیدن وضعیت. لیگ اولیه اولیه دستور است برای به حداقل رساندن خطر از هر بازیکن یا تیم پرسنل پیمانکاری ویروس."

رابینز همچنین اطمینان PBWA که اعضای این سازمان است "لابی سخت برای ایجاد جایگزین دسترسی به فرصت" به طوری که "ردیف دوم" خبرنگاران ممکن است اینسو انسو جمع کردن برخی از ارزش از حضور در. "از نظر ما این مهم است که همه روزنامه نگاران پوشش اورلاندو بازی در سایت قادر خواهید بود به انجام این کار به طور موثر به عنوان آنها را در طول یک 'عادی' postseason."

هنوز هم عنوان شده است مورد در سراسر چشم انداز رسانه های ورزشی گزارش جهان هم تا به حال به رقابت با کاهش تبلیغات دلار furloughs, کاهش حقوق و اخراج. "البته ما در مورد توانایی از روزنامه نگاران برای انجام شغل خود را," او گفت: روزانه وحش. "این PBWA نگران است در سراسر هیئت مدیره در تمام مناطق از پوشش است که آن را بیشتر و سخت تر برای رسانه های خبری به اطلاع عموم."

او ادامه داد: "سلامت و ایمنی از همه درگیر باید اهمیت است. هدف ما در درون ما عضویت در انجمن برای ایجاد مکانیسم های که خوانندگان را پوشش سزاوار آنها در حالی که همچنین نگه داشتن هر کس امن است."

اما منجر سردبیر عمده وب سایت های ورزشی که در صحبت با The Daily Beast در خواست نامش فاش نشود در حال حاضر تصمیم گرفت که هر طرح آن را به احتمال زیاد بیش از حد گران قیمت برای ارسال یک خبرنگار. "در سال گذشته ما را به حال چند نفر را پوشش پلی آف و نهایی" ویرایشگر گفت. "این سال ما به احتمال زیاد هیچ کدام. وجود دارد نه به اندازه کافی ارزش در حال وجود دارد به شایستگی این نوع از هزینه از یک چشم انداز کسب و کار."

ویرایشگر همچنین فکر در مورد کوچکتر رسانه ها و پیش بینی کرد که پس از خرد اعداد بیشتر خواهد نتیجه گیری آن را به ارزش آن حتی اگر این تیم در خانه رفت و در عمیق حذفی اجرا.

"شاید اگر [لس آنجلس] لیکرز را نهایی لس آنجلس مبتنی بر خروجی رسانه ها می گویند ما نیاز به وجود داشته باشد.' اما آنچه در دیگر روزنامه های محلی می گویند که؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب