هرگز Trumpers ممکن است او را از بین ببرد. پس از آن چه ؟

هرگز Trumpers در لینکلن پروژه و جمهوری خواه رای دهندگان در برابر تهمت ممکن است کمک به شکست دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

هرگز Trumpers در لینکلن پروژه و جمهوری خواه رای دهندگان در برابر تهمت ممکن است کمک به شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. اما چه می آید ؟

چه هستند که خود را میراث? آنها را در آغوش دموکرات و اگر چنین است, چه آینده ای از حزب دموکرات ، چگونه در مورد ایران? آنها استقبال با آغوش باز? و یا انجام آنها رسیدن به هدف خود را تنها برای پایان دادن به سیاسی بی خانمان ؟

آن را آسان به اخراج دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک هنجار متلاشیکننده تهدید وجودی. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که او رفته است ؟ گاهی اوقات هنگامی که شما سرنگونی یک قدرتمند شما را تا پایان با چیزی حتی بدتر است.

این یک استدلال برای استاز اما این یک استدلال برای فروتنی در برابر عواقب ناخواسته. بنابراین اجازه دهید در نظر بگیرید چند سناریو.

اگر جو بایدن برنده تنها به تحت فشار قرار دادند به سمت چپ و یا تحت فشار قرار دادند کنار گذاشته و "LBJ می خواهم" (فقط نگاهی به تصاویر از ترقی خواهان تخریب مجسمه ها و مایل به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" اگر شما فکر می کنم این است که عصبی) برجسته هرگز Trumpers خواهد بود مقصر به برخی از درجه است. 

نیاز به کمک برای پیشبرد علت leftism در امریکا آنها خواهد بود بازیگران با رادیو گفتگو و رادیو فردا جمعیت به عنوان منتقل میشد و یا حتی همدستان زمانی که حزب به کمک آنها نصب می رود ریل. در واقع حتی اگر بایدن رفتار مانند یک نرمال دموکرات آنها دیده می شود به عنوان داشتن خون در دست خود را. چه اتفاقی می افتد به جمهوری خواهان برای بایدن زمانی که بایدن نامزد است و رأی قاطع به حمایت گوزن ماده?

یک rosier سناریو می تواند باشد که هجوم هرگز Trumpers به حزب دموکرات در واقع می خواهم که یک تعدیل نفوذ است. مرکز (بایدن ائتلاف از آفریقایی-آمریکایی و حومه سفیده) در واقع ممکن است نگه دارید.

رنگ من شک و تردید است.

اگر سیاست این است که در پایین دست از فرهنگ ترقی خواهان در "بیدار" توییتر به زودی پیروز حتی اگر آن را در قالب بایدن را در حال اجرا mate/جانشین.

برای کسانی از ما امید به بازگرداندن ایران با یک رادیکال حزب دموکرات به عنوان خطرناک به عنوان آن برای تلفن های موبایل ایجاد یک تو رفتگی در دیوار برای عاقل و جایگزین جدی برای ظهور. جناح چپ نفس بیش از حد می تواند بی درنگ خواهان به خانه خود را به منظور پاکسازی سمی Trumpism و به سرعت بازگشت به قدرت به عنوان امن مقابله به ترسناک چپ رادیکال است. به جای از دست دادن قدرت برای یک نسل بادا بینگ بادا بوم شما در کسب و کار—با یک رنگ جدید!

دوباره من نگه داشتن نفس من برای این داستان به توسعه—و اگر آن را ندارد, هیچ کس نمی خواهد فکر می کنم برای تشکر از این هرگز Trumpers.

بسیاری هرگز Trumpers بر این باورند که توانایی نجات ایران است مشروط در مقیاس یک بایدن پیروزی. اگر تهمت از دست می دهد و به دقت آنها ترس است که Trumpism نمی توان به طور کامل پاکسازی شدند. امید است که انتخابات فاتح extirpate Trumpism ریشه و شاخه. اگر که اتفاق می افتد و سپس ریک ویلسون مایک مورفی و بیل کریستول et al. می تواند خود را به عقب در داخل ایران با چادر.

"بسیاری هرگز Trumpers بر این باورند که توانایی نجات ایران است مشروط در مقیاس یک بایدن پیروزی."

اما آیا افرادی که شکست خورده شده اند—حتی (به خصوص?) هنگامی که کاملا humiliated—واقعا می خواهید به اعتراف آنها اشتباه است ؟ حتی اگر مجبور به تغییر راه خود را به منظور پیروزی در انتخابات آینده در قرن 21, آن بعید به نظر می رسد که Sean Hannity و Laura Ingraham و راش Limbaugh خواهد عذرخواهی به منفیبینهای و می گویند: "شما حق داشتند در تمام طول!"

به جای بازگشت به حزب ریگان یا خار ما به احتمال زیاد برای دیدن کسی مثل روحانی یا جاش هاولی نامزد برای ریاست جمهوری در سال 2024 در برابر برخی از جانشین است که به سمت چپ از جو بایدن. که است که می گویند در حال حرکت از مغلوب ساختن پیشی جستن احتمالا به این معنا نیست حرکت بازگشت به روزهای خوب این معنی در حال حرکت به یک پوپولیست و ناسیونالیست ایران است که دقیق تر و فصیح تر و منظم تر از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که هنوز در آغوش بسیاری از مواضع خود را.

و چه می شود جمهوری خواهان برای بایدن? این باعث ایجاد یک باور نکردنی معضل است.

با توجه به ما دودویی-انتخاب نظام سیاسی, آیا هرگز تهمت هایی که شده است بسیار موثر در کمک به از بین بردن مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت در پنبه-هاولی اردوگاه و یا آنها را تا پایان در این اردوگاه است که—حتی اگر دموکرات ها به طور کامل نمی رادیکال—قطعا به چپ از جو بایدن? دومی نتیجه به نظر می رسد به احتمال زیاد بیشتر از آنها را به پیوستن به هر عربستان ظهور پس از سال 2020 است.

توجه: در اینجا من صحبت کردن در مورد رتبه و فایل محافظه کاران که ممکن است به سادگی برای رای دادن جو بایدن یا پرهیز و یا مرکز-راست روزنامه نگاران مثل مال شما واقعا که شدت انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن اما احتمالا نمی خواهد رای برای بایدن ، میانگین آرا نیست به همان شکل از نظم و انضباط و نه محافظه کار روزنامه که می تواند contrarian و متنوع و اذیت کننده—و هنوز هم (اگر ما خوش شانس هستید) جمع آوری چک.

اما فعالان سیاسی پرداخت می شود (برخی از آنها سخاوتمندانه) به انجام کارهایی مانند ایجاد تبلیغات تلویزیون یا علیه نامزدهای سیاسی. برای این کار آنها نیاز به حداقل سرمایه گذاران. برای بیشتر قسمت ها که هنوز هم نیاز به چیدن یک طرف.

من نمی خواهم به صدا بیش از حد انتقادی از این گروه است. تبلیغات خود را ندارد فقط سریع آنها نیز hard-hitting. به هیچ عنوان کمتر اقتدار از James Carville اعلام کرد: "اجازه دهید به شما بگویم لینکلن و سنگر این هرگز Trumper جمهوری خواهان و دموکرات ها می توانند یاد بگیرند که بسیاری از آنها را. آنها معنی. مبارزه با آنها سخت است. و ما نمی مانند مبارزه با آن است. آنها نمی مانند مبارزه با آن است."

پس از اخراج به عنوان بی ربط هرگز Trumpers ثابت کرده اند که فوق العاده مهم در سال 2020 است. آنها حتی ممکن است تصمیم گیری در این مسابقه است. اما من هم شک دارم که ایشان یک کار بیهوده تلاش است. آنها ممکن است مناسب قربانی به هر وحشت ناشی می شود پس از صرفه جویی در جهان از دوم مغلوب ساختن پیشی جستن مدت است. و سرنوشت (و نیروهای گریز از مرکز از سیاست) ممکن است آنها را به مکان هایی که آنها هرگز تصور است.

در زندگی و در عرصه سیاست بیش از حد اغلب این درست است: no good deed می رود مجازات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب