جدید CBS خبرنگار رانندگی دموکرات—و برخی از همکاران خود—Crazy

Wمرغ دادستان کل ویلیام بار می خواستم به دفاع از تصمیم گیری است که هزاران نفر از وزارت دادگستری فارغ التحصیلان

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

Wمرغ دادستان کل ویلیام بار می خواستم به دفاع از تصمیم گیری است که هزاران نفر از وزارت دادگستری فارغ التحصیلان به نام غیرقابل دفاع او می دانست که فقط خبرنگار به نوبه خود به.

کاترین Herridge دارای سابقه ای طولانی در عدالت ضرب و شتم. او همچنین دارای یکی از نادر ویژگی در تلویزیون و روزنامه نگاری: عظیم جریان اصلی پلت فرم در خدمت در حال حاضر به عنوان CBS ارشد تحقیقی خبرنگار. و او گزارش ریشه در این کشور محافظه کار پیشرو خروجی رسانه ها پس از ساخته شده پرش در اواخر سال گذشته از فاکس نیوز که در آن او خدمت برای 20 سال است.

بنابراین هنگامی که بار اعلام کرد او را رها اتهامات سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که تا به حال التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد تماس های خود با مقامات روسیه چند در این صنعت شگفت زده شدند که Herridge گل منحصر به فرد.

هنوز بسیاری شگفت زده شدند که این مصاحبه ثابت به دور از کباب.

به جای به شدت با فشار دادن بر روی این تصمیم به دنبال اتهامات علیه فلین Herridge فلفلی دادستان کل با پیشرو پرسش: "به نظرم یکی از اهداف شما این است که هرگز اجازه وزارت دادگستری به عنوان یک سلاح سیاسی است. این چیزی است که شما می گویید شما فکر می کنم اینجا اتفاق افتاده است ؟ " او بعدا اضافه شده است.

او همچنین lobbed سافتبال سوالات مانند "این است که یکی از مهم ترین تصمیمات است که شما را ساخته اند به عنوان دادستان کل?" و هنگامی که او از سوالات در مورد این موضوع Herridge فقط فصاحت دست بر میکروفون: "قبل از اینکه ما را ترک کنند این موضوع است که وجود دارد چیزی است که شما می خواهم برای اضافه کردن؟"

روز بعد Herridge ساخته شده اخبار و دوباره. به عنوان سرپرست و مدیر اطلاعات ملی Ric Grenell آماده به انتشار نام این مقامات که خواسته بود برای شناسایی فلین او ناشناخته بود موضوع از دولت ایالات متحده نظارت عملیات لیست در بر داشت راه خود را به Herridge اول.

"تعجب می کنم که چگونه او آن را کردم" یک دموکرات در مبارزات انتخاباتی عمل اظهار داشت: با نشده اما سرشار از گزارش روز.

معاون رئیس جمهور جو بایدن کمپین مراتب کمتر دیپلماتیک. "حرکت شبیه چمچه زنی: کاترین Herridge یک حزبی راست گرا که گرایش هک است که به طور منظم مجرا برای رسانه های محافظه کار دستکاری ترفندها چرا که او موافق به اطلاع عموم چیزهایی که قبل از تماس با هدف درخواست برای نظر" snarled کمپین سریع-پاسخ مدیر اندرو بیتس در حال حاضر حذف صدای جیر جیر.

رسانه های جریان اصلی و ارقام از جمله سی ان ان لنگر جیک Tapper دفاع Herridge به خصوص در زمینههایی که او صرفا انجام کار خود را از انتشار یک آیتم سند ، امنیت ملی وکیل علامت گذاری به عنوان S. زید روزانه یک جانور کمک کننده که نماینده اول تهمت خلاف کاران نیز در دفاع از این خبرنگار CBS: "من با @CBS_Herridge برای بسیاری از سال و این نادرست است. آن را نیز در زیر یکپارچگی بایدن کمپین."

با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای خنثیسازی عواقب قانونی از روسیه بررسی و تسلیحاتی اصلی اتهامات علیه مخالفان سیاسی خود را چند روزنامه نگاران به نظر می رسد آماده برای بازی به عنوان نقش محوری در رسانه ها اکوسیستم به عنوان Herridge. در حالی که Trumpworld است منادی کار خود را به عنوان شواهدی وجود دارد که جریان اصلی رسانه ها در حال حاضر تعادل خود را گزارش و در حالی که اعضای سپاه مطبوعات را دفاع از خود را از حملات برخی از ناکامی با او گزارش شده اند دم از زمانی که او ساخته شده پرش به فردا.

دموکرات ها در کنگره شده اند به خصوص irked توسط کار او اعتقاد داشتند او را تبدیل به یک عملا پاکسازی خانه به صورت محافظه کار پردازان توطئه که می خواهند به مواد روکش از جریان اصلی عینیت. وجود اعتقاد به این که Herridge خواهد صدای جیر جیر از داستان که گزارش شده متفاوت بودند موضوع را به فرآیندهای ساخت آن را بر روی یک شب پخش اخبار. چندین دموکراتیک مشاوران گفت: او به طور منظم کاهش می یابد به درخواست دفاتر خود را به صورت نظر حتی زمانی که آنها این موضوع یکی از داستان های او می کند. چیزهایی که بدست آنقدر بد است که ارتباطات کارکنان از مجلس نمایندگان و سنا نگرانی در مورد او به شبکه سی دفتر رئیس.

"مشکل ما با روسیه مسائل و FISA مسائل از یک روز بود که مردم در حال گرفتن دو مجموعه از اخبار با توجه به آنچه شما دیده بان" یکی از دموکراتیک تپه کارمند گفت. "برخی از حزب دموکرات بودند حاضر به زندگی است که اگر آن را محدود به فاکس نیوز. اما در CBS شما به آن مجوز و پروانه از بی طرفی و جدی اخبار سازمان است."

Herridge نیز گاهی متزلزل کردن دوره عادی از کسب و کار در رادیو فردا که از شهرت by-the-کتاب هیچ و بی معنی گزارش بدون اشاره از تعصب. برخی از کارکنان باید بیدارم خصوصی است که او می دهد شبکه ظاهر حزبی سیاسی تعصب.

"شخصا من و چند از دیگر همکاران هستند واقعا نا امید چون ما فکر کردیم که او می خواست برای رسیدن به فردا را فراموش اخبار واقعی و نه فقط ایران صحبت نقاط, اما او فقط به انجام بیشتر از همان مسائل" یک خودی گفت. چند CBS کارکنان اشاره کرد که چگونه فاکس نیوز سرمقاله استانداردهای مختلف از کسانی که در بیشتر دکمههای-سنتی پخش اخبار خروجی شاید ذاتی چالش در Herridge انتقال به خروجی جدید.

و این انتقال شده است بدون برخی از سکسکه.

در ایمیل لیست Herridge و یکی دیگر از CBS خبرنگار را مورد بحث (مودبانه) بیش از معنای آیات جدید در مورد FISA داستان. و برخی از Herridge داستان شده اند تنزل از تلویزیون به CBS آنلاین-تنها شبکه O'DONNELL. با توجه به یک فرد با دانش و سلامت bumped بخشی از مصاحبه او با سابق شورای امنیت ملی رسمی کاش پاتل به دیجیتال آن جریان پلت فرم در میان برخی از نگرانی هایی است که اولیه بخش نیست به اندازه کافی صدای مخالف.

با توجه به شبکه های متعدد خودی بسیاری از FISA بیل های اتحاد جماهیر شوروی او را به اشتراک گذاشته داخلی ساخته نشده و آن را به هوا چرا که آنها بیش از حد در علف های هرز برای شب خبری که به شدت متکی بر مختصر و موجز گزارش روز بزرگترین داستان.

در بیانیه ای به The Daily Beast, شبکه ستایش Herridge. "کاترین عمیقا منابع ایران را که کار کرده امنیت ملی ضرب و شتم برای دو دهه و فقط در هفته گذشته امن یکی از بزرگترین خبرساز مصاحبه با دادستان کل ویلیام Barr که ذکر شده ملی و بین المللی و رسانه" سخنگوی گفت. "این نوع تهاجمی گزارش ما تحسین در اخبار CBS."

و در حالی که Herridge کند که سهم خود را از مخالفان وجود دارد هیچ کمبود مدافعان بیش از حد.

او به عنوان یک ستاره در محافل رسانه های محافظه کار برای یکی از چند اصل خبرنگاران که سهام خود را در سرمقاله احساسات. و حتی غیر محافظه کاران اذعان جدی او اعتبار به عنوان یک گوینده حرفه ای. او را تحت پوشش امنیت ملی و توسعه داده است شهرت در طول زمان خود را در رادیو فردا برای شکستن اصلی داستان مربوط به تروریسم است.

در واقع Herridge شد به یک جزء اصلی از فاکس نیوز در هوا فهرستی از شبکه های اولین روز. که در آن وجود دارد بزرگ ملی از اجرای قانون یا هوش داستان علاقه به رسانه های محافظه کار بیش از گذشته چند دهه Herridge وجود دارد. در طول دولت اوباما او همچنین یکی از فاکس بالا خبرنگاران در پوشش حمله به سفارت آمریکا در بنغازی و وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون در استفاده از ایمیل خصوصی سرور. او پرتاب آب سرد در یک ویروسی همشهری داستان در مورد کشیدن هوش دارایی از روسیه بیش از نگرانی در مورد تهمت و تحت فشار قرار دادند پشت در محکم کردن اطلاعات در مورد یک تماس بین تهمت و رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelensky.

Herridge شده است مراقب باشید که هرگز عبور از خط به حمایت آشکار. اخیر بیل های اتحاد جماهیر شوروی تا حد زیادی تشکیل شده است از اظهارات و مدارک و یا گزارش از سیاستمداران ایران در مجلس نمایندگان و سنا و همچنین نامه ها یا یادداشت از داخل های مختلف سازمان های اطلاعاتی. نهایی چند سال در فاکس نیوز شد اغلب اظهار داشت: پس برای چه غالبا او می خواهم نگه دارید تا چاپ مقالات به عنوان غرفه در حالی که در هوا تاکید برای بینندگان شواهد مستند پشت سر او گزارش. چنین حضور او ساخته شده جذاب به برنج در رادیو فردا که به او پیوست و در اواخر سال گذشته به عنوان روباه قرارداد نزدیک شدن پایان آن و CBS بود در شکار برای عدالت خبرنگار.

این تغییر به CBS قرار داده جدید نور روی او کار می کنند. و برای دموکرات ها آن را دگرگون روال ناراحتی با گزارش به مراتب بیشتر وجودی نگرانی آنها از ترس او در حال حاضر در حال استفاده توسط فعالان محافظه کار را امتحان کنید و جریان اصلی خود را ،

"جمهوری خواهان با استفاده از او برای ساخت یک روایت که زمانی محدود به فاکس نیوز گفت:" دموکرات سنا aide. "و از آن مهم نیست که هر جدی دیگر خبرنگار را فشار بر روی آن. این شگفت آور است که آنها به اعمال کنترل بیشتر بر او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن