جدید Loch Ness Monster عکس ممکن است جعلی—اما رمز و راز ماندگار

این تصویر جدید از the Loch Ness Monster واقعا از Loch Ness Monster یا از ماهی ؟ آن است که یک مخلوق در همه ؟ ای

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

این تصویر جدید از the Loch Ness Monster واقعا از Loch Ness Monster یا از ماهی ؟ آن است که یک مخلوق در همه ؟ این عکس واقعی یا جعلی به عنوان کارشناسان صحبت به The Daily Beast—و به عنوان توییتر—فکر می کنید ؟ آن است doctored یا فتوشاپ?

انواع سوال در مورد استیو Challice تصویر از هر آنچه که-به-جهنم-را-گرفته شده است در سپتامبر گذشته در بدنام اسکاتلندی بدن از آب و در حال حاضر تنها نشان داد به یک جهان در نیاز فوری به برخی از Nessie هیجان خواسته شده است تا از هر عکس یا تصویری از Loch Ness Monster پس از اولین اتهام عکس از هیولا گرفته شده بود در سال 1933 توسط هیو خاکستری که به نظر می رسد برای نشان دادن یک مارماهی مانند شکل ساخت یک خرمن کوبی mini-دیوار آب.

سال بعد آمد به یاد "جراح عکس" از Nessie گردن ظاهرا بیرون زده از آب مانند یک پریسکوپ منجر به این باور است که این دریاچه شامل حداقل یک plesiosaur یا خانواده plesiosaurs بازسازی در دریاچه تیره اعماق طریق زمان. Nessie دوره پایدار شهرت جهانی در حال نزدیک شدن به خود گرفت.

هر دو این تصاویر مشخص شده به عنوان تقلبی به عنوان سال رفته اند. اما Loch Ness Monster رمز و راز ابدی است و کشش و برگشت به اول آن ادعا رویت توسط سنت کبوتر در A. D. 565. ايمان خود شک fakiness از تقلبی و جدا سخت به دیگر کمتر-رقابت تصاویر مانند تیم Dinsdale فیلم از سال 1960 و خاطره انگیز داستان چنین است که از جورج اسپایسر و همسرش. در سال 1933 Spicers گفته آمد در سراسر هیولا—آنها که به نام "فوق العاده ترین شکل حیوانات"—در حالی که رانندگی اتومبیل خود را در کنار دریاچه.

مخلوق گزارش lurched در سراسر جاده از طریق رست و سپس دوباره به دریاچه برجستگی' welcomingly تیره اعماق. یک سال بعد یک موتورسوار ادعا کرد که تقریبا آمار Nessie عبور از جاده اواخر یک شب. همراه با پاگنده Nessie متکی به اکسیژن از رمز و راز و هرگز کنیم. در سال 2016 آن را حتی گزارش شده که به لندن نقل مکان کرد.

Challice از ساوتهمپتون انگلستان گفت که عکس این موجود از ساحل در Urquhart قلعه. برای هر Nessie فن این است که سلنیوم بالا بردن حافظه پیتر MacNab معروف 1955 تصویر سیاه و سفید-خم جرم در آب تشکیل یک ویک در نزدیکی قلعه خود را. (بله, وجود دارد بحث در مورد اینکه آیا این تصویر جعلی بیش از حد.)

Challice شات نشان می دهد آنچه که او در نظر گرفته شد بود یک ماهی بزرگ در حدود 8 فوت طول. به نظر می رسد صورتی و خالدار مانند یک ginormous ماهی قزل آلا و در پشت آن یک کف دنباله.

Challice گفت: رکورد روزانه که او فکر کردم این موجود بود و یک گربه ماهی—یک پیشنهاد است که ویکتوریایی ممکن است معرفی این نژاد به دریاچه.

"به نظر من (و من هیچ متخصص) من فکر می کنم این یک ماهی بزرگ است که به این دریاچه از دریا" گفت: این مقاله است. "به آنچه در آن است من شخصا فکر می کنم این گربه ماهی و یا چیزی شبیه به آن اما یکی از بزرگ است. کسی پیشنهاد ممکن است ماهیان خاویاری. آن را بسیار بزرگ به عنوان بیت شما می توانید ببینید باید حداقل 8 پا بلند و چه کسی می تواند بگوید چه مقدار است که در زیر سطح. آب بسیار تاریک در Loch Ness بنابراین آن را سخت به بگویید."

چگونه عکس آمد به Challice در رفت: "من تو را دیدم یک اختلال در آب در مقابل من گرفت و یک تصویر و سپس یک دوم و ناگهان این ماهی را از آب خارج آمد و من یک تصویر از آن. آن رفته بود تقریبا بلافاصله پس خیلی مطمئن نبودم اگر من تا به حال آن را کردم یا نه. من حدس می زنم آن چیزی بود که از یک اتفاق شات. من صبر کردم در مورد یک بیت و در زمان یکی دیگر از تصویر اما نمی بینم ماهی دوباره."

Challice گفت که در حالی که این عکس گرفته شد نزدیک به یک سال پیش آن را تنها در حال حاضر در مستند او تا به حال زمان برای رفتن از طریق آنها.

"این به ما می گوید که این شخص بد نیست با فتوشاپ. این عکس به نظر می رسد مانند آن شده است doctored."

آدریان درخشش

آدریان درخشش طبیعت و دیرین رهبر Loch Ness پروژه که مطالعات دریاچه برجستگی را رد کرد عکس جدید را به عنوان به احتمال زیاد جعلی است.

"این به ما می گوید که این شخص بد نیست با فتوشاپ" درخشش گفت: روزانه وحش. "این عکس به نظر می رسد مانند آن شده است doctored. فرد می گوید آنها 30 فوت دور از دریاچه. این بود که گرفته شده از بیش از 30 فوت دور. وجود درختان در پیش زمینه است."

"عکس های جدید به نظر می رسد مانند یک جعلی به من. به نظر می رسد فتوشاپ" پروفسور نیل Gemmell از دانشگاه اوتاگو در نیوزیلند گفت: روزانه وحش. استاد Gemmell با دیگران مانند درخشش و رودخانه ها و Lochs موسسه در اینورنس, کالج, پوشش, انجام یک توده-نمونه DNA از دریاچه در سال گذشته است. تیتر نتیجه گیری از این "بسیار زیبا پژوهش" به عنوان درخشش نام آن بود که Loch Ness Monster ممکن است یک مارماهی غول پیکر.

درخشش قاطعانه بود که کف نوین در Challice عکس بود که از خواب بیدار از موجودی اما "Langmuir گردش," سلول های دوار آب تشکیل شده توسط باد. همچنین احتمالا پروانه شستشو از یک قایق که حذف شده از عکس و جایگزین مرموز قوز. "این است که بیدار" درخشش گفت: sternly. "پی یک سری از امواج که تابش از یک کشتی."

تصویر خود است که قطعا متفاوت از دیگر تولید می شود گفت: درخشش. "تقریبا تمام تصاویر تولید شده در واقع تقلبی," او گفت:. "چه کسی می داند که یک روز ما ممکن است یک اصل یکی است. این چیزی که به نظر می رسد بسیار باید ما می گویند ماهی," او اضافه شده خنده.

"من هرگز باور وجود دارد هیولاهای ماقبل تاریخ در اینجا. من شیفته است که ممکن است یک ماهی بزرگ مانند ماهی خاویار"

آدریان درخشش تحصیل شده است Loch Ness از سال 1973 و زندگی تمام وقت در دریاچه سمت هملت از Drumnadrochit. او در توصیف خود را به عنوان یک "شک و تردید محقق" از آنچه در دریاچه ادامه کار بود که آغاز شده توسط Loch Ness پدیده بررسی دفتر تاسیس در سال 1962 توسط آمار و ارقام از جمله مشهور طبیعت و محیط زیست Sir Peter Scott.

"من هیچوقت وارد این زمینه به عنوان یک شکاک گفت:" در شاین. "در ابتدا من فکر کردم قوی وجود دارد مورد بشر از مردم شهادت یک پدیده بررسی شود که برای تمام مفاهیم و اهداف به نظر می رسید به یک حیوان. قطعا شواهد قانع کننده به نظر می رسید در آن زمان است. اما من رشد طولانی در دندان در تلاش و شما به ناچار متراکم کردن تجربه است."

برای او مانند دیگران Robert H. Rines' معروف "flipper" تصاویر 1972 نشان نمی دهد هیولا الماس به شکل باله و Rines' 1975 عکس از این هیولا را به اتهام سر و آنچه به نظر می رسد مانند یک معلق بدن با حلقه در نتایج بهبود تصویر.

"وجود دارد بسیاری از fakery در مخلوط" وقتی که می آید به تصاویر هیولا گفت: درخشش. "من هرگز باور وجود دارد هیولاهای ماقبل تاریخ در اینجا. من شیفته است که ممکن است یک ماهی بزرگ مانند ماهیان خاویاری."

درخشش دارد و در تمام عمده مدرن-عصر تحقیقات در این دریاچه از جمله یک دهه تحقیقات ویژه و همچنین به عنوان یک واسطه مربوط به دوربین های زیر آب و سونار رفت و برگشت عملیات كانسنتريك در سال 1987. تیم خود را جمع آوری کرده است تمام هولوسن رسوبی توالی از دریاچه تخت. درخشش نیز مورد بررسی دریاچه Morar هیولا با موفقیت کمی اما حداقل آب شد واضح تر از در Loch Ness.

اخیرا در سپتامبر گذشته درخشش همکاری با استاد Gemmell DNA مطالعه که "بسیاری از مارماهی DNA" در دریاچه. شاین گفت: "تفکر جانبی" می تواند ملاک است که یک مارماهی یا خانواده مارماهی که نه بازگشت به دریای سارگاسو ماند در لوچ "و می شود بسیار زیاد است."

که ایده تبدیل شده است شناخته شده به عنوان "خواجه مارماهی نظریه" گفت: درخشش. مارماهی DNA یافت در سال گذشته تنها نشانه حضور مارماهی نمی اندازه. یک مارماهی غول پیکر DNA خواهد بود که همان "خود را بیشتر مرسوم خواهران و برادران گفت:" در شاین.

"وجود دارد نه بسیاری از ساکنان مواد غذایی در دریاچه. تقریبا همه چیز در Loch Ness ثبت شده است. وجود دارد هیچ چیز غیر عادی وجود دارد. آن را بیش از بازی در این رابطه گفت:" در شاین. "اما این بدان معنا نیست که شکار برای Loch Ness Monster رسیده است."

جستجو او گفت: در حال حاضر درگیر "ادراک انسان انسان انتظار فرهنگی از سنت و راه و ذهن ما کار می کنند. من نگاه لوچ به دیدن بسیاری از چیزهایی که تا آمالگام که Loch Ness Monster. آیا من باور دارم در Loch Ness Monster? بله البته من مثل من معتقدم در Fata Morgana و Brocken Spectre. آنها همه عناصر از توهم و ادراک بشر است. هنگامی که ما آنها را ما تایید آنچه که ما قرار است برای دیدن."

در بلانت شرایط برای درخشش Loch Ness Monster ممکن است رفتار غیر منتظره از یک حیوان که مردم در Loch Ness برچسب ساکن آن هیولا. برای درخشش Loch Ness Monster توسط "70 درصد قایق بیدار 20 درصد پرندگان آب و 10 درصد مابقي—سیاهههای مربوط و هر چیز دیگری." (این کالدونین کانال از عبور از دریاچه به معنی بزرگ صنایع دستی گذشتن از آن است.)

درخشش مصمم است که او نمیخواهد به باران کسی را هیولا-محبت رژه. به عنوان یک ملتهب طبیعت او است که گرفتار امروز توسط مرموز این گستره از آب به عنوان او بود که او وارد در 1970s.

او را دوست دارد به بحث در مورد تنوع گونه پلانکتون ماهی و رسوب یا محل خرابه در بستر دریاچه در سال گذشته از جنگهای صلیبی, قایق جان کاب در تلاش خود را برای شکستن جهان آب رکورد سرعت در سال 1952. (کاب کشته در تصادف.)

"راز حفظ خواهد شد چرا که برخی از عدم قطعیت در اطراف تمام روش های علمی تا کنون استفاده می شود به دنبال شواهدی از یک هیولا است."

پروفسور نیل Gemmell

"من ساخته شده بسیاری از کلی اکتشافات در طول سال است که بیش از اندازه کافی برای نگه داشتن من علاقه مند گفت:" در شاین. پرسید: اگر او تا به حال هرگز دیده می شود هر چیزی که او نمی تواند توضیح دهد, درخشش, گفت, وجود دارد چیزهایی که او نمی تواند توضیح دهد در آن زمان که پس از آن تحقیقات بعد از ارائه توضیح برای.

"رمز و راز حفظ خواهد شد چرا که برخی از عدم قطعیت در اطراف تمام روش های علمی تا کنون استفاده می شود به دنبال شواهدی از یک هیولا" استاد Gemmell گفت: روزانه وحش.

"موجوداتی که دیده می شود می تواند وجود دارد که ممکن است غیر منتظره وجود دارد" درخشش گفت: حضور یا نه چیزی در Loch Ness. "ما باید یک مهر و موم وجود دارد که یک یا دو ماه پیش در آمد تعقیب ماهی قزل آلا تا رودخانه. مردم ممکن است غیر منتظره حیوانات, اما شما را مجبور به تعریف 'هیولا' برای من است."

یک زمان هجوم Plesiosaur ،

"قطعا نه. مشکل این است که آنها منقرض شده, شما می دانید" شاین خندید. "هیولای وحشتناکی سرد است. این آخرین مکان روی زمین شما می خواهم انتظار ژوراسیک خزندگان شناخته شده برای زندگی گرم و کم عمق دریاها."

اما Nessie ممکن است پنهان هیولا مؤمنان وفادار خواهد فکر می کنم. هر زمان دانشمندان آمده Nessie غواصی عمیق تر و پنهان. او یک سردستهزنان خواننده اپرا. او Garbo از قلمرو حیوانات. او می داند که به او تیتر گرفتن تکه و زمانی که به ناپدید می شوند.

"آن را به نام ناهماهنگی شناختی هنگامی که شما دریافت اخبار بد در مورد خود و جهان نمایش" درخشش در باره ادامه داد: اعتقاد به هیولا. "دو راه وجود دارد خارج از آن. انکار: در مورد هیولای دریاچه بودن این به این معنی رد سال تحقیق و ادعا هیولا پنهان در غار در پایین دریاچه پنهان از سونار. شما می خواهم می گویند که 20 درصد از DNA موجود در دریاچه برجستگی به عنوان خواندن به معنای چیزی یا این که تحقیقات معیوب بود."

بله به همه که Nessie طرفداران می گویند.

"است که انکار" گفت: درخشش brusquely.

او نظریه خود از "شناختی تجدید نظر" است که اجازه می دهد که مردم هنوز هم می خواهید به این باور در هیولا اما تغییر آنچه "هیولا" ممکن است به معنای. این امر به معنای پذیرش مردم با دیدن فردی حیوانات نه ساکن ، آن را ممکن است به معنای پذیرش این هیولا یک ماهی بزرگ است.

"این شده اند که غیر قابل تصور برای زود باور هیپی های دهه 1960 گفت:" در شاین. "که نمی توانست قابل قبول ، در حال حاضر آن را خوب به آن فکر می کنم ممکن است یک مارماهی."

"یک ماهیان خاویاری بسیار قابل قبول هیولا به من گفت:" درخشش صدایی بسیار وارثه Countess of Grantham. "و یا وجود دارد بزرگ مارماهی ایده. یا یک گربه ماهی است که آنچه که در زمان این عکس گفت. چرا او فکر می کنم ؟ چرا که آن را انجام دور."

"تنها نظریههای معتبر چپ ماهی-y آنهایی است و غیر منتظره ماهی بزرگ رفتن به واجد شرایط به عنوان یک هیولا ؟ "

آدریان درخشش

درخشش متوقف شد. "این همه بسیار پیچیده است. شما می توانید یک هیولا ماهی یک هیولا پستانداران—برخی از افراد پیشنهاد کرده اند این می تواند پا بلند مهر و موم. تنها نظریههای معتبر چپ ماهی-y آنهایی است و غیر منتظره ماهی بزرگ رفتن به واجد شرایط به عنوان یک هیولا؟"

هنوز هم وجود دارد "مقدار زیادی به کشف" در Loch Ness, استاد Gemmell گفت: روزانه وحش "البته نه هر چیزی بیش از حد بزرگ و پر زرق و برق—کوچک نماتد کرم ها و باکتری ها و دیگر زندگی است که در واقع در اعماق دریاچه. ما امیدوار به دریافت این یافته ها به زودی."

برای درخشش "هیولا" است که احتمالا قایق از خواب بیدار. اما او را به ادامه کار او در آنجا بقیه عمر خود را. "من اسیر شده Loch Ness," او گفت:.

جانشینان او "را کشف چیزهای بیشتر. این نمی خواهد آخرین نظریه در مورد آنچه Loch Ness Monster ممکن است."

نبرد برای قبول Loch Ness Monster برای آنچه در آن است—و نیست—و نهفته در درون خودمان شاین گفت: روزانه وحش.

"در نهایت هنگامی که ما می دانیم ترکیبی از کلیشه های فرهنگی و انتظارات که تایید توسط پدیده های فیزیکی در دریاچه, پس از آن ما خواهد شد در واقع یک "Loch Ness Monster' به عنوان یک پدیده اگر نه یک حیوان," او گفت:.

خب حداقل عکس جدید جعلی یا نه تشویق هر کس یک بیت در این زمان دور زمان این خبرنگار گفت.

"بله آن اضافه شده است به خوشنودی از سازمان ملل گفت:" آدریان بدرخشد. "و ممکن است آن را بر روی بروید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن