نیجریه ایمیل کلاهبردار که به سرقت میلیون ها نفر از لیگ برتر باشگاه نیویورک شرکت حقوقی بانک

رامون Olorunwa عباس که رفت, با نام ری Hushpuppi ساخته شده هیچ راز خود را ثروت فوق العاده ای. در یک Instagram ح

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

رامون Olorunwa عباس که رفت, با نام ری Hushpuppi ساخته شده هیچ راز خود را ثروت فوق العاده ای.

در یک Instagram حساب با 2.3 میلیون پیروان او ارسال شده عکس از خود چکیدن در بالا پایان ساعتهای پوشیدن روپوش با نام او مزین در پشت و رانندگی $300,000 مرسدس یا سفید رولز رویس کوللینن با هشتگ #AllMine.

او در زمان جت خصوصی به پاریس, خرید در گوچی و Louis Vuitton و زیاده روی در کیک به تصویر می کشد خود را احاطه شده توسط Fendi کیف. خود نشانی بود 1706 Palazzo Versace در دبی.

در Snapchat تحت نام کاربری "hushpuppi5" او خود را به نام "میلیاردر گوچی استاد!!!"

عباس ادعا کرد که یک توسعه دهنده املاک و مستغلات. اما ثروت خود بود به جای نتیجه در حال اجرا استادانه درست شده ایمیل کلاهبرداری و هک کردن طرح آمریکا دادستان فدرال استدلال می کنند—به عنوان مثال نادر از نیجریه ایمیل کلاهبرداری که در واقع فریب خورده عمده شرکت به توزیع بیش از میلیون ها نفر.

"اف بی آی تحقیقات نشان داده است که عباس مالی این مجلل, شیوه زندگی از طریق جرم" FBI Special Agent اندرو Innocenti نوشت: در طولانی بازداشت استشهاد ثبت در دادگاه منطقه ای برای منطقه مرکزی کالیفرنیا در روز پنج شنبه.

عباس 37 دستگیر شد زمانی که او وارد شیکاگو از دبی در دوشنبه شب. او چهره اتهامات جنایی برای اینکه رهبر یک شبکه فراملی است که به اتهام توطئه برای شستن صدها میلیون دلار از طریق ایمیل کلاهبرداری و طرح های دیگر که برخی از آنها هدفمند نیویورک شرکت حقوقی یک بانک خارجی و یک لیگ برتر فوتبال باشگاه.

عباس و یک گروه کوچک از co-توطئه گران گفته می شود شبکه ای از "پول قاطر" است که آنها استفاده می شود به انجام کلاهبرداری ایمیل و سپس شستن پول از طریق کشت حساب های بانکی خارجی. این گروه معمولا هک کردن به یک کسب و کار حساب ایمیل و یا بلوک و یا تغییر مسیر ایمیل به گفته اف بی آی است. آنها سپس با استفاده از هک حساب ایمیل به ترفند یک قربانی و یا یک شرکت به ارسال پول به آنها اغلب تغییر بانک انتقال اطلاعات تنها با یک یا دو عدد.

هنگامی که یک عضو دستگیر شده بود در ماه اکتبر 2019 مدت کوتاهی پس از نیویورک شرکت حقوقی بود که فریب خورده به سیم کشی تقریبا 1 میلیون دلار محققان به دست آمده جستجو در حکم به رفتن را از طریق آی فون خود را و پیدا پیام هایی که منفجر باز داخلی این گروه است.

عباس گفته فریب یکی از شرکت حقوقی, مشاوران به سیم کشی $922,857 در نظر گرفته شده برای یک مشتری املاک و مستغلات refinancing به یک تعقیب و گریز حساب بانکی کنترل شده توسط عباس. مشاور حقوقی فرستاده شهروندان بانک آدرس ایمیل به منظور بررسی دستورالعمل برای انتقال سیم, اما آن را یک حقه آدرس ایمیل توسط عباس.

حدود نیمی از این مقدار بود فورا سیمی به یک بانک کانادایی حساب و تصاویر از, انتقال سیم به اشتراک گذاشته شد ،

"آیا ضربه بزرگ?" یکی از اعضای گروه ارسال پیامک با توجه به گزیده ای در استشهاد. "Yessir" دیگری پاسخ داد.

در یکی دیگر از نمونه های خارجی بانک defrauded $14.7 میلیون دلار در فوریه. 2019 زمانی که این گروه به دست اورد دسترسی به بانک شبکه های کامپیوتری و فرستاده جعلی سریع پیام ها با استفاده از نرم افزار مورد استفاده توسط موسسات مالی می فرستد و دستور پرداخت به هر یک از دیگر.

یک شرکت conspirator پیامک عباس بپرسید اگر او تا به حال هر گونه حساب های بانکی است که می تواند مقدار زیادی از پول به سرقت رفته. عباس در پاسخ با جزئیات برای رومانی بلغارستان و ایالات متحده آمریکا حساب های بانکی.

در یک پیام متنی شرکت conspirator نوشت: "پسر من نیز حذف سیاهههای مربوط به تاریخ در بانک, به طوری که آنها حتی نمی خواهد c معامله."

اما روز بعد سایبر-دزدی آمار اخبار و نقل و انتقالات نمی رسیدن عباس رومانیایی حساب.

"امروز آنها متوجه شده و فشرده یک به یاد بیاورید در آن ممکن است نشان می دهد و بلوک و یا هرگز نشان می دهد" شرکت conspirator پیامک عباس. "آن نگاه آمار, اخبار."

عباس در جواب گفت: "لعنتی."

این جفت ارز به نظر می رسد مصمم. "یک بعدی است که در چند هفته به شما اجازه می دانید زمانی که آن را آماده. به بد آنها در و یا از آن خواهد شده خوب پرداخت," او نوشت: به عباس.

در ماه مارس این گروه مورد بحث چگونه آنها می تواند شستن £100 میلیون (حدود 124 میلیون دلار) از ناشناس لیگ برتر باشگاه اما روشن نیست که چه اتفاقی برای پول است.

در یک نقطه, گروه ساخت شد 1 میلیون دلار به 5 میلیون دلار از طریق کلاهبرداری یک یا دو بار در هفته.

"این یک چالش مورد یکی که میرسد بین المللی مرزهای سنتی, مالی و سیستم های دیجیتال (persian) گفت:" جسی بیکر یک عامل سرویس مخفی در لس آنجلس زمینه ،

عباس اخراج از امارات متحده عربی به دلایلی که مشخص نیست و انتظار می رود که انتقال از شیکاگو به لس آنجلس در هفته های آینده. او هنوز رتبهدهی نشده است یک وکیل منصوب کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن