'گارد قدیمی" یک رکورد شکنانه موفقیت—بنابراین اجازه دهید متوقف بودن سخت گیر در مورد گی ابرقهرمانان

به یاد داشته باشید که زمان مارول رئیس کوین فیگ گفت: ما می خواهم یک گی, ابرقهرمان در دهه آینده و قرار بود ما را

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

به یاد داشته باشید که زمان مارول رئیس کوین فیگ گفت: ما می خواهم یک گی, ابرقهرمان در دهه آینده و قرار بود ما را به دست بزنم ؟ یا زمان مارول به ما دوجنسی, Thor: Ragnarok شخصیت اما پس از آن موفق به ایجاد تمایلات جنسی خود را به صراحت روشن در فیلم واقعی? یا زمان DC ساخته شده بی شماری در فیلم بتمن که انکار این واقعیت آشکار است که محبوب caped crusader و رابین کاملا به طور کامل و جلال گی ؟

قهرمان فیلم یک میراث squeamishness وقتی که می آید به هر گونه بوی queerness. در سال های اخیر به عنوان بینندگان در سراسر ژانرهای تماس برای نمایش بهتر از همه هویت استودیو آشغال فیلم های خود را با لحظات و شخصیت های آنها اصرار عجیب و غریب هستند—در حالی که امتناع را که شناخته شده در فیلم خود را. به عنوان E. الیور ویتنی اشاره کرد در نظر سنجی عالی از نوع استودیو فکر می کنم حتی در حال حاضر, که, استفراغ کردن, نوجوان, سرب در یک ابرقهرمان فیلم یک ریسک مالی.

بنابراین تشکر گی خدایان برای Netflix بکشد اخیر سر و صدا ضربه گارد قدیمی—یک ابرقهرمان فیلم که ستاره نه یکی بلکه چندین عجیب و غریب, منجر, و در حال حاضر ساخته شده راه خود را به جریان غول Top 10 پربیننده ترین عناوین لیست.

اگر چه Netflix را د زم بینندگان آمار همیشه باید گرفته شود با یک دانه نمک آنها باقی می ماند یک ابزار مفید برای اندازه گیری موفقیت نسبی مختلف اصل در برابر یکدیگر است. و به عنوان Netflix دارای تایید گارد قدیمی در حال حاضر ترک خورده را به آن لیست بالا 10 در عرض فقط یک هفته از انتشار آن. Netflix تخمین می زند که این فیلم در مسیر رسیدن به 72 میلیون خانوار در آن برای اولین بار چهار هفته بر روی پلت فرم.

اعطا شده, Netflix ارقام آن را غیر ممکن است برای اندازه گیری که چگونه بسیاری از خانواده ها به تماشای کل فیلم به جای فقط دو دقیقه. و با توجه به اینکه این فیلم در دسترس خواهد بود به هر Netflix مشترک رایگان ما نمی توانیم برابر تعداد کسانی که به امکان فروش بلیط. هنوز گارد قدیمی's buzzy اولین—و effusive مکالمات آن تولید می شود در مورد آن, گی آگهی—به نظر می رسد برای اثبات آن است که هر squeamishness در اطراف عجیب و غریب ابرقهرمانان است که ریاض به عنوان آن را همیشه به نظر می رسید.

به عنوان همکار من Kevin فالون اشاره کرد در خود را با بیحوصلگی حرف زدن برای گارد قدیمی, یک نفر می تواند به زور گرفتن دست خود را بر سر اینکه آیا یا نه این فیلم واقعا شمارش به عنوان یک ابرقهرمان مشترک. این فیلم به دنبال یک گروه از مبارزان که در اطراف پرواز در آسمان و یا پوشیدن اسپندکس. اما شارلیز ترون و خدمه خود را نیز جاودانه و فیلم, کانون مرکزی غیر از آن عمل است و وجودی سوال از آنچه که باید انجام دهید با جاودانگی و چگونه به آشتی جداسازی آن به ناچار نژاد. این موضوع مستقیما از ابرقهرمان 101.

اما نکته قابل توجه در مورد گارد قدیمی است که مدیر Gina Prince-Bythewood نیست فقط ویژگی های گی, شخصیت, اما همچنین می گوید داستان های خود را در خاورمیانه و empathetically. این فیلم مرکزی, گی, زن و شوهر, جو و نیکی همواره ابراز نگرانی و محبت به یکدیگر در راه است که احساس واقعی است. و زمانی که آنها اسیر جو حاضر اجازه می دهد تا خود را ضد همجنس اسیرکنندگان مسخره عشق خود را برای یکدیگر از طریق تماس با نیکی خود را "،"

"این مرد به من بیش از شما می توانید رویای" او می گوید: تماس با گارد یک "کودک است." "او ماه زمانی که من از دست رفته در تاریکی و گرما زمانی که من لرزیدن در سرما. و بوسه هنوز هم لرزش من حتی پس از یک هزار سال. قلب او مملو با محبت این جهان است نه ارزش. من عاشق این مرد فراتر از اندازه و دلیل. او دوست پسر من. او و همه او بیشتر است."

و به عنوان فالون در یادداشت های خود به بررسی ترون جهان خسته شخصیت اندی ممکن است به صراحت عجیب و غریب اما او پیوند با او همکار جاودانه و دوست دیرین Quynh مطمئن حلقه مانند شکسته عجیب و غریب, عاشقانه. (من حدس می زنم همه چیز را خیلی واضح تر است که در مقابل هر زمان که گارد قدیمی's اجتناب ناپذیر عاقبت آغاز بکار.)

این غیر قابل انکار است که گارد قدیمی's نفیس queerness است که تا حد زیادی ممکن است دلیل آن را از خارج از DC و Marvel ماشین. اما در حال حاضر که در خارج-و-افتخار, گی, شخصیت شکست راه خود را از طریق ابرقهرمان نوع دروازه وجود ندارد بازگشت. آن زمان برای استودیوهای بزرگ به از بند باز کردن همجنس باز!

در تشویق اخبار, تعجب, اولین بار, گی شخصیت است که در حال حاضر در راه خود را. 2021 را به Eternals خواهد شد از ویژگی های آتلانتا و زنان بیوه بازیگر Bryan Tyree هنری به عنوان یک گی, قهرمان Phastos که همچنین دارای یک خانواده است. این فیلم نیز از ویژگی های مارول اولین بوسه. اما با توجه دیزنی متعلق به فرانچایز سابقه با صحبت کردن ناامید کننده گی بوسه, شما باید به من ببخش برای شک و تردید باقی مانده تا زمانی که من دیدن این فیلم برای خودم. در عین حال, به سلامتی سه برای گارد قدیمی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب