کشیش که به نام مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید 'زمین مقدس" است Raking در دیگران

یکی صدای نماز جنبش راه اندازی می شود کاخ سفید از یک سال پیش توسط کشیش Paula White یک مطالعه موردی در چگونه به

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

یکی صدای نماز جنبش راه اندازی می شود کاخ سفید از یک سال پیش توسط کشیش Paula White یک مطالعه موردی در چگونه به اهرم ارتباطات مذهبی سیاسی به دست آورید. منصوب مشاور ویژه از ایمان و فرصت ابتکار با رئیس جمهور تهمت سفید است بسیج مذهبی-حق رهبران به ترویج تهمت را بازگشایی امریکا پیام و دفاع از خود را دست زدن به coronavirus بیماری همه گیر.

او را می فرستد به طور منظم "نماز هشدار" است که به عنوان خوانده شده مانند مطبوعات شعار رئیس جمهور رهبری با یک خط یش در ترغیب مردم به حفظ و دعا برای مغلوب ساختن پیشی جستن. با نظر سنجی نشان دادن حمایت برای مغلوب ساختن پیشی جستن لغزش در میان پروتستان های انجیلی که 54 ساله کشیش تلویزیونی تبدیل به یک بازیکن کلیدی در سرکوب شک و تردید خود را در مورد رهبری اقدام به عنوان یک پل بین او و مسیحی حق جامعه است.

سفید و حامیان او را به عنوان یک عامل ارسال شده توسط خدا برای اطمینان از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات مجدد و او ادعا می کند که تا به حال یک "الهی برخورد" در کاخ سفید که به او "هر سازمان به اعلام کاخ سفید به عنوان زمین مقدس چون من ایستاده بود وجود دارد و جایی که من ایستاده مقدس است."

سفید در فلوریدا مستقر کشیش تلویزیونی است که در همه جا یک بار شما می دانید که به دنبال او. او تحویل داده نیایش در مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح اولین زن گفته است که افتخار است. او به نظر می رسد در مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات زمانی که او هنوز هم داشتن آنها را به اهریمن جلوه دادن مخالفان سیاسی خود و هشدار مسیحیان که آنها را "ایستاده پاسخگو در برابر خدا" اگر آنها رای در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

او در جلو و مرکز ملی بعد از نماز در مارس 7 در باغ گل رز ارائه آنچه که منتقدان او تماس یک مسیحی ملی پیام. در دو ساعت قبل از پخش کاخ سفید رویداد او خدارو برای مغلوب ساختن پیشی جستن و از او پرسید که "ماهواره" از رهبران جدا شده از مواضع دولت. او فرمان کوروناویروس "به انجام می شود ، ما می گویند آن است که به اندازه کافی! مردن در حال حاضر coronavirus 19! ما فرمان در حال حاضر که این ویروس را متوقف کند. وجود خواهد داشت نه بیشتر گسترش در نام عیسی مسیح."

سینتیا Burack یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی اوهایو می نویسد که در مورد نقش راست مسیحی گفت: روزانه وحش "پائولا سفید دارای تو رفتگی در دیوار است که او کشت به عنوان یک مسیحی نبوی صدای: آموزش پیروان خود به ایجاد دانه برای خدا و financializing مسیحیت. او کسی است که تشخیص را به یک بخش خاص از مسیحی حق رای دادن بلوک پروتستان Pentecostals."

بیش از آخر هفته روز یادبود سفید بود بخشی از یک پانل از کشیشان در فاکس نیوز در بحث مغلوب ساختن پیشی جستن منظور باز کردن کلیساها و حتی اگر آن را به معنای فارغ دولت stay-at-home سفارشات. تلفن کلیساها "ضروری" او گفت: "ما نمی خواهیم به تبعیض."

رئیس جمهور از تمام خطوط سیاسی ایستاده با چهره های مذهبی به دست آوردن اقتدار اخلاقی. چه چیزی متفاوت در مورد سفید زمان نقش مات دولتی و خصوصی با حوادث و چگونه آنها درآمیزند با او در کاخ سفید ویژه کارکنان و موقعیت.

"او هنوز هم در خارج وجود دارد جمع آوری پول برای او معنوی وزارت و گفتن مردم آنها را دریافت کنید معنوی برکات اگر آنها ارسال پول او می گوید:" پیتر مونتگمری که آهنگ های راست مذهبی در مردم برای راه آمریکا.

سفید و رفاه انجیل کلام (برچسب او را رد کرد و این که بسیاری از جریان اصلی متکلمان به عنوان یک شکل از charlatanism ) باعث می شود او را مناسب برای مغلوب ساختن پیشی جستن. او می گوید که "خداوند به شما می دهد قدرت برای به دست آوردن ثروت برای ایجاد پیمان" اما در ابتدا شما نیاز به ثروت به خدا اگر او سازمان: "به بهترین خود را به عنوان یک میوه ها برای اولین بار ارائه و تماشای خدا نامحدود نعمت پور را به زندگی خود و خانواده خود را. سازمان دیده بان آن را! سازمان دیده بان آنچه خدا خواهد انجام دهید! من باور دارم..."

زمانی که او اعلام کرد که یک رای نماز جنبش با استفاده از کاخ سفید به عنوان قلدر منبر, the Christian Broadcasting Network (CBN) در توصیف آن به عنوان یک ابتکار "راه اندازی شد به مبارزه با جادوها سحر و کسانی که استخدام جادوگری در برابر رئیس جمهور"—به این معنی که زنان مه—"و به عنوان یک تلاش به آدرس فعلی نماز نیاز برای کاخ سفید است."

نیمه اول CBN توضیحات گرفته شده است به طور مستقیم از سفید که پیشنهاد کرده است که مخالفان سیاسی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "در عمل جادوگری و سحر" و "هر نفر [یا] از اشخاص هستند که تراز وسط قرار دارد در برابر رئیس جمهور خواهد شد در معرض برخورد کرده و واژگون شد توسط برتر خون عیسی مسیح." او پیشنهاد کرده که انتقاد از این باورها این است که "یک شگرد سیاسی فقط به صدمه زدن به رئيس جمهور ما است."

آوردن او وزارت به کاخ سفید و هماهنگی با رئیس جمهور افزایش, سفید قد و قامت. "او می شود بسیاری از دید و نفوذ و قدرت در درون مذهبی حق او نیست که قبل از" پیتر مونتگمری گفت: روزانه وحش. "او تصمیم می گیرد که شبان را وادار به آمدن به دفتر بیضی. و در همان زمان او کردم او کار رسمی در کاخ سفید با آرم خود را (به صورت یک صدا) به کاخ سفید به عنوان بخشی از آرم."

تا سال گذشته سفید بود دیپلم کشیش در یک مگا کلیسا در اوپاکا فلوریدا. قبل از آن او و او سابق, شوهر, کشیش تلویزیونی سفت, سفید, عمل "بدون دیوار" مگا کلیسا که در آمریکا گزارش شده در سال 2011 در بر داشت در حال صرف مالیات معاف وزارت منابع مالی برای پرداخت هزینه های شخصی از جمله یک هواپیمای جت خصوصی و کمک هزینه مسکن به پوشش سفید اقامت در یک مغلوب ساختن پیشی جستن ساختمان در نیویورک است.

سفید دیدار اول مغلوب ساختن پیشی جستن از 14 سال قبل از او در انتخابات ریاست جمهوری که به نام او که مایل به دیدار با او پس از تماشای تلویزیون او را نشان می دهد. در کتاب چیزی بیشتر: پیدا کردن پیروزی بیش از محاکمهمنتشر شده در سال گذشته او می نویسد: "من احساس می کنم خدا گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن است 'معنوی واگذاری برای من که من به دعا بر او روزانه و نشان می دهد او را خدا."

"من نمی خواهید پول خود را; من به اندازه کافی از خود من," او می گوید: او گفت: او در یکی از اولین جلسات. "و من نمی خواهم شهرت خود را, چرا که من بیش از به اندازه کافی از آن بیش از حد. آقای ترامپ: من می خواهم روح خود را."

وقتی که تهمت به او گفت که در سال 2014 است که او در حال اجرا برای رئیس جمهور و می خواست او را به "پل" به مسیحی حق او معرفی او به 30 یا 40 شبان در یک زمان و به آنها شکل می ترین unlikeliest پایگاه برای سه بار طلاق گرفته غیر churchgoer. مانند تهمت سفید نمی تواند به راحتی pigeonholed. او ارائه معنوی مشاور به مایکل جکسون رو پخش شروع, شرط دریافت جایزه از رنگین کمان ائتلاف و صحبت در مایا آنجلو 80هفتم تولد.

کتاب او, او می گوید: "در مورد اینکه چگونه یک جوان می سی سی پی دختر شد زخمی کاری" و "چگونه کسانی که زخم به او کمک کرد تا تبدیل شدن به یک جنگجو." او بازگو پدرش خودکشی مادر او یک الکلی شدن یک جوان بالغ دختر در حال مرگ از سرطان — زندگی سختی تبدیل تعصبات مذهبی. او بیش از حد در ازدواج سوم به کیبورد Jonathan قابیل از گروه راک سفر.

سفید تابش نوعی از موفقیت که مغلوب ساختن پیشی جستن را تحسین و او در حال کار به نوبه خود به انتخابات موفقیت برای او. این یک جهش بزرگ از رئیس جمهور جورج دبلیو بوش را از ایمان بر اساس طرح های راه اندازی شده در سال 2001 در میان جنجال زیادی به سازمان های مذهبی دسترسی به کمک های مالی فدرال.

"او واقعا بالا پلت فرم مسیحی شعارهای ملی می گوید:" مونتگمری دلالت در کمک رسانی به کلیساهای پنطیکاستی و جامعه انجیلی که "واقعی آمریکایی ها مسیحی هستند." و واقعی آمریکایی می گوید, سفید, برای مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن