کامل آب و غذا

با تشکر از شما به خانه Suntory برای همکاری با نیمه پر و حمایت این بار من در خانه کوکتل تصویری.چه چیزی الهام بخ

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

با تشکر از شما به خانه Suntory برای همکاری با نیمه پر و حمایت این بار من در خانه کوکتل تصویری.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "من پیام با دوستان و خانواده که می خواستم نوشیدنی ایده بر اساس آنچه تا به حال در آشپزخانه خود را. توسط دو هفته از نشستن در خانه من بود و سازماندهی شربت خانه من با تاریخ انقضا. خانه من خیلی خوبی مواجه نگردند ادویه کابینه بنابراین من شروع به دنبال چیزهایی که من می تواند جفت. بنابراین من در زمان زردآلو, کنسرو شده از شربت خانه و مریم گلی از ادویه کابینه است."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "در حال حاضر. هر زمان که شما احساس می کنید مانند ساخت یک نوشیدنی. در وضعیت ایده آل, من می خواهم آن را در خدمت در شروع یک وعده غذایی با دوستان و خانواده. هنگامی که ما اویختن ما معمولا چراندن در ترشیجات پنیر charcuterie و غذا برای چند ساعت قبل از ما حتی به دوره اصلی."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "هر آنچه که شما می خواهم برای خنک کردن به Motown, کشور, '90s, هیپ هاپ, فلز مرگ...موسیقی کاملا ذهنی اگر آن را با جم خود پس از آن بازی آن."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "در حال حاضر من می خواهم بگویم هر آنچه در دسترس است و یا هر آنچه در آن است که شما می خواهم به خوردن. اما آن را نیز به خوبی با خامه ظرف ماکارونی."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "من بزرگ عمه Gep. او در جنگ جهانی دوم بازمانده و او به زندگی در کشورهای مختلف. او فوق العاده طبخ و نمی کلمات گوشت چرخ کرده. بنابراین من می خواهم به نظر او از من و از همه مهمتر هر یک از کلمات حکمت برای چگونه برای مقابله با این وضعیت فعلی است."

حکیم مشاوره

توسط ژول گومز

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 قطعات Haku® ودکا (منظور در Drizly)
  • .75 بخشی حکیم شربت*
  • 2 بخش پوره زردآلو**
  • .75 بخش آب لیمو
  • شراب گازدار
  • شیشه: شیشه ای شراب
  • چاشنی زدن: لیمو چرخ

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده به جز شراب گازدار به تکان دادن و پر کردن با یخ. لرزش و بالا با برخی از شراب گازدار. فشار به یک شراب شیشه ای پر شده با یخ و چاشنی زدن با یک لیمو چرخ.

مریم شربت*

مواد تشکیل دهنده

  • 1 فنجان آب
  • 1 فنجان شکر
  • 2 قاشق غذاخوری مریم گلی (خشک یا تازه)

جهت

اضافه کردن آب و مریم گلی را در یک ماهی تابه کوچک و طبخ را روی حرارت متوسط. اضافه کردن شکر فقط به عنوان حباب شروع به شکل در ماهیتابه. هم بزنید تا شکر کاملا حل شده. جلو گرما و پس از سرد بطری و ذخیره در یخچال و فریزر.

پوره زردآلو**

باز می تواند زردآلو در شربت و تخلیه کردن نیمی از مایع است. بریزید و بقیه را در یک مخلوط کن و مخلوط تا صاف. انتقال به ظروف محفوظ از هوا و ذخیره در یخچال و فریزر.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

Haku® ودکا 40 درصد Alc./Vol. ©2020 پرتو Suntory واردات شرکت ، Chicago, IL. نوشیدن مسئولانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن