صنعت پورنو است که با داشتن یک عمده بحران

یکdult نوازندگان در حال ورود به یک عصر جدید از آگاهی و توانمندسازی ممکن است شکل آینده انجمن. زمانی که COVID-19

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

یکdult نوازندگان در حال ورود به یک عصر جدید از آگاهی و توانمندسازی ممکن است شکل آینده انجمن. زمانی که COVID-19 تعطیل سرگرمی بزرگسالان صنعت نوازندگان کاهش یافت و در بسیاری از چیزهایی که آنها در حال حاضر انجام, ایجاد و فروش محتوا به طور مستقیم به طرفداران خود را. تحقق پورنو حرفه ای لازم نیست برای حرفه ای پر سود بسیاری از نوازندگان ساخت در حال حاضر حتی بیشتر پول در یک محیط امن آنها را کنترل. برای به عنوان بسیاری از گزینه های به عنوان انجمن نوازندگان باید مدیران انجمن (که همچنین استعداد خود) به مراتب کمتر است. که در آن مدیران و شرکت های مناسب در یک پست-COVID-19 جهان به خوبی ممکن دیکته بالغ نوازندگان.

"آن را به خصوص وحشیانه برای مدیران هستند که نه اجرا. ما با تکیه بر تولید برای زنده ماندن در حالی که نوازندگان می توانید تولیدات خود را در صفحه اصلی; آنها می توانید فیلم ها و تصاویر برای پایه فن خود را" توضیح می دهد که Jacky سنت جیمز یکی از سرگرمی بزرگسالان پیشرو فمینیستی مدیران. مانند بسیاری از همکاران او St. James قرار داده است خلاقیت خود را به آزمون عطف به برخی از همان سیستم عامل بالغ نوازندگان تجاری در, اما در یک کوچکتر در مقیاس پرداخت انعکاسی از غیر برهنه محتوا.

"این دشوار است برای من به خصوص. من تا به حال به نوآورانه و خلاق است. من شروع یک OnlyFans حساب اما درخواست تجدید نظر از زیر من این است که من فقط ارائه دانش در مورد صنعت. من نه نشان دادن هر گونه عکس و یا هر فیلم بزرگسالان در سایت من بنابراین من لازم نیست که یک زیر بزرگ اما خوشبختانه این کمک می کند تا من پرداخت صورتحساب می گوید:" سنت جیمز.

آگهی با عنوان "نگاه کردن به درون به بزرگسالان صنعت از کسی که پشت دوربین" اشتراک و مصرف کنندگان ارائه می دهد دسترسی مستقیم به چند برنده جایزه مدیر. توصیف چگونه فقدان او را از مطالب هاردکور هنوز سنگین در انجمن St. James شرح و تفصیل آنچه او پیروان به دنبال. "بسیاری از پیروان من برای مشاوره بپرسید چگونه به کسب و کار و یا چگونه برای نوشتن یک اسکریپت. من تا به حال چندین one-on-آنهایی که در آن ما صرف یک ساعت و ما فقط صحبت کنید. این یک راه برای اتصال و همچنین پول. من هم نوازندگان که در آن ما صحبت در مورد مورد علاقه خود را جریان اصلی فیلم است."

با اذعان به تغییر چشم انداز, St. James نسبتا با اعتماد به نفس وجود دارد هنوز هم یک محل در انجمن برای مدیران چگونه با وجود غیر ضروری برخی از نوازندگان آنها را بدانند. "تولید شرکت های چهره مردم خارج وجود دارد, آنها کمک به رشد مردم محبوبیت است. در طرف دیگر است که وقتی کسی می آید به ساقه با من آنها را در راه رفتن دور با تضمین و با OnlyFans شما نمی دانید که آنچه شما در حال ساخت مگر در مواردی که شما در آن ردیف بالا" توضیح می دهد که سنت جیمز استدلال برای ارزش ساخت تضمین شده پول در مجموعه آیات hustling به صورت ناشناخته است.

"آزاد از نهادی زن ستیزی, نوازندگان در حال ایجاد محتوا و تجاری در خود را برای یک بار و بدون مشهود حس schadenfreude."

اما وعده پرداخت ممکن است به اندازه کافی برای جلب نوازندگان به مجموعه. سه سال پس از اتهام تجاوز جنسی احاطه شهرت جیمز دین و ران جرمی, مسلما نمادین ترین هنرمندان مرد از نسل جدید آلارم در حال مطرح شدن در میان نوازندگان زن.

دیگر از نظر مالی وابسته به سنتی studios, زنان در صنعت در حال صحبت کردن در رسانه های اجتماعی, افشای یک راش از درنده رفتار از شرکت های, مدیران و در برخی موارد عوامل خود را. آزاد از نهادی زن ستیزی, نوازندگان در حال ایجاد محتوا و تجاری در خود را برای یک بار و بدون مشهود حس schadenfreude.

در بحث در مورد تعدادی از مسائل در صنعت Allie حوا ناکس توضیح می دهد که چگونه یک عامل سابق را علت سعی و کوشش او قرار داده در یک وضعیت بالقوه خطرناک. "این فرد تبدیل به یک فن. او می خواست به من بباف و قرار دادن دست خود را در من هوس. او همه این چیزهای عجیب و غریب—سلاح او حک شده با چاقو و کیف پول پر از کاندوم و جنسی-قرص افزایش" را به یاد می آورد ناکس. "من متوجه شدم این بود که یک تقویم ساقه مانند آن قرار بود. من متوجه شدم این مرد نمی خواهید را به عکس من. او می خواهد به کراوات من و touch me. آن را بسیار عجیب و غریب و وحشت زده است."

"من ترک تیراندازی به عنوان یک نتیجه از این مشکلات و شروع به تیراندازی خود من پورنو" نشان می دهد ناکس که خودش را بیشتر از یک خالق محتوا از جنس مجری. "انجمن یکی از آن چیزهایی که در آن زمانی که شما به آن را دریافت کند شما وزن گزینه های خود را. شما از دست دادن خانواده و دوستان شما هرگز نمی خواهد باید در مشاغل خاص در آینده شما خواهد شد بسیاری از نفرت...و سپس شما را به آن را دریافت و شش ماه بعد خود را تمام حرفه ای است که از خط خارج به دلیل یک عامل شما را در وضعیت پرخطر است. و یا شما برای یک شرکت نیست که حفاظت از استعداد است."

عمده بزرگسالان studios' الگوهای رفتار مشکل ساز و چه ناکس معنی است که یک همدست نگرش به نمایندگی از صنعت تجارت و مجلات و اجبار او به اعتصاب خود را. "من اهمیتی نمی دهد اگر مردم در حال رفتن به لیست سیاه من در حال حاضر, و یا اگر آنها در حال رفتن به من استخدام. من هنوز رفتن پول را خارج از اتاق خواب من, بنابراین من لازم نیست برای رفتن به طرفدار های پورنو برای پول," او می گوید. "من فکر می کنم بسیاری از نوازندگان در حال بیدار شدن از خواب و دیدن که این مورد است. آنها می توانند همان چیزی که از خانه و امن خواهد بود بدون نیاز به رفتن را از طریق یک عامل و یا احساس ناامنی در یک مجموعه است."

بالغ مجری Gabriella Paltrova تا به حال مشابه زخم تجارب که در سمت چپ او بازجویی بالغ استانداردهای صنعت برای اجرا و در عین حال تصمیم به صحبت کردن به شدت وزن. "من پاره پاره بین که مایل به مبارزه برای آنچه که من در باور و یا شاید این یک جنگ است من نباید حتی زحمت ؟ شاید اصلی انجمن صنعت است که در حال حاضر حفاری خود قبر" او مشاهده, تجسم یک مجری محور بازار.

"من فکر می کنم بسیاری از نوازندگان در حال بیدار شدن از خواب و دیدن که این مورد است. آنها می توانند همان چیزی که از خانه و امن خواهد بود بدون نیاز به رفتن را از طریق یک عامل و یا احساس ناامنی در یک مجموعه است."

با ترس از واکنش ریشه کن بنابراین بیش از حد انگیزه ای برای بازگشت به جریان اصلی انجمن.

"من آنها را سرزنش نیست—من نمی خواهد به بازگشت به جریان اصلی انجمن. من فقط گفت: همه ما در حال وحشتناک و بد است. برخی از ما سعی می کنید برای انجام کار درست است. ما فقط می خواهم به کار و رفتن به خانه می گوید:" مایک Quasar, the veteran مطالب قبیح یا شهوت انگیز. "این به معنای واقعی کلمه زندگی من برای 30 سال است. من می دانم که چگونه به درمان مردم با احترام. من می دانم که آنها با داشتن رابطه جنسی با یکدیگر آن را یک مسابقه تنیس و قصد دارد به شرایطی که در حال اشتباه گرفته است."

در تلاش برای انتقال به استقلال در مجموعه کوازار می گوید او را در صف مقابل با هنرمندان و به خصوص زنان در مجموعه توضیح داد: "من بسیار روشن به می گویند" شما می توانید می گویند برش شما می توانید می گویند شما لازم نیست که به نگرانی در مورد من دیوانه یا مورد اذیت نمودن صحنه شما می توانید می گویند توقف و یا هر آنچه در آن است که شما می خواهید برای گفتن به کاهش است.'"

به عنوان کوازار اشاره, مردم, پشت صحنه کارگردانی و تولید جریان اصلی انجمن حفظ مسن تر اما زنان چرخش در اقامت حدود همان سن. "همانطور که شما تبدیل به یک کمی مسن تر و تصرف در کسب و کار شما باید مسئولیت برای شما چگونه رفتار خود را—اما برخی از افراد آموخته اند که درس است. که نبود یک درس من تا به حال به یاد بگیرند" muses کوازار. "هر کسی که تعجب است که انجمن جذب مردم بد بود شاید کمی ساده لوحانه برای شروع با. این یک صنعت است که رشد در دختران جوان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب