پروکسی جنگ بیش از یک بالا بایدن مشاور

ظهور معاون سابق مدیر سازمان سیا در جو بایدن انتقال تیم طراحی خشمگین اعتراض از سمت چپ به شوک از همکاران او در د

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

ظهور معاون سابق مدیر سازمان سیا در جو بایدن انتقال تیم طراحی خشمگین اعتراض از سمت چپ به شوک از همکاران او در دولت اوباما بر این باورند که Avril هینز' رکورد در دولت باید به گران او را به ترقی خواهان.

در اواخر ماه ژوئن بایدن کمپین اعلام کرد که Haines یک وکیل است که در خدمت به عنوان معاون مدیر سازمان سیا از سال 2013 تا 2015 خواهد سکان سیاست خارجی و امنیت ملی جنبه های بالقوه بایدن انتقال تیم.

به فعالان کارشناسان امنیتی کنگره دستیاران که بیشتر چپ از لیبرال—به عنوان به خوبی به عنوان جریان اصلی حقوق بشر فعالان و حداقل یکی ex-سناتور—هینز' ارتفاع نگران کننده است و یا غیر قابل قبول است. او تایید یک "پاسخگویی مدیره" که در امان سیا پرسنل تلافی جویانه برای جاسوسی در آمریکا و شکنجه محققان و بخشی از تیم است که redacted خود نقطه عطفی گزارش. پس از این دولت به پایان رسید, Haines پشتیبانی Gina Haspel برای مدیر سازمان سیا کسی به طور مستقیم دخیل در شکنجه سازمان سیا, یک تصمیم که خام باقی می ماند در میان فعالان پیشرو. تا اواخر ماه ژوئن او مشورت برای مغلوب ساختن پیشی جستن-مورد علاقه اطلاعات شرکت Palantir که پدید آمده از سازمان سیا است.

"این بسیار شوم سیگنال در مورد آنچه که می آیند" در بایدن دولت گفت: مجلس سنا کارمند که با این نسخهها کار بر روی مسائل مربوط به امنیت ملی. "به معاون مدیر سازمان سیا برای تبلیغ رکورد او در پیشبرد حقوق بشر و احترام به حاکمیت قانون من فکر نمی کنم به اندازه کافی می تواند مربع با نه تنها رکورد او را اما او آگاهانه انتخاب از وکالت است."

به دولت اوباما فارغ التحصیلان که لیبرال تر از سمت چپ نفرت و بیزاری برای Haines خیره کننده است. هینز بود شاید صدای پیشرو در داخل دولت برای محدود کردن هواپیماهای بدون سرنشین و مبارزه است. او "یک صدای خویشتن داری در همه مسائل مبارزه با تروریسم گفت:" هارولد کوه, سابق وزارت خارجه آمریکا و مشاور حقوقی. به عنوان معاون مشاور امنیت ملی او بود که اصولا مسئول افزایش پذیرش پناهندگان در برابر عظیم nativist headwinds. Haines, قدیمی همکاران می گویند نگه داشته و با فشار دادن به انتقال زندانیان از گوانتانامو زمانی که دیگران از اذعان به شکست است.

"اگر کشور ما در حال رفتن به نوبه خود صفحه در تاریکی فصل از تاریخ ما بود که سازمان سیا شکنجه برنامه ما نیاز به توقف نامزدی و تایید افرادی که... کمک پوشش آن است."

سابق بهداشت ، Mark Udall

"وقتی کسی نیست همه چیز را آنها به دنبال در داخل دولت ایالات متحده منتقدان می گویند که فرد legitimating سیاست های بهبود آن'" گفت: سامانتا پاور ، سفیر سابق در سازمان ملل "اما واقعیت این است که بیشتر غیر نظامیان بی گناه را کشته و به مراتب گسترده تر از مجموعه ای از اهداف را دنبال شده است و بدون تغییراتی که او امن است."

شکاف میان لیبرال و چپ برداشت از Haines برجسته چهارراه برای آینده دموکراتیک امنیت ملی و سیاست برای یک آینده نگر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری. لیبرال ها تمایل به مشاهده اوباما نگهداری از جنگ با ترور اما محدود به عنوان مایه تاسف است اما قابل درک است. یک reinvigorated چپ نمایش آن به عنوان یک حماسه بی اعتبار اشتباه است. پشت آن نارضایتی Haines ترس است که بایدن را بازیابی اوباما میراث به جای گسترش افق خود را در میان چیزهای دیگر, نورد به مبارزه با تروریسم بپردازد.

"به عنوان یک کل توجه من کسی که معتقد است در روند و سعی می کنم خودم را از کانون توجه است. من می توانم درک مردم بدانم که آیا من کسی که می تواند کمک به ترویج تغییر بزرگ که در آن مورد نیاز است و برای آنچه در آن ارزش است, به اعتقاد من, من دقیقا حق فرد برای ساخت چنین تغییر که در آن مناسب" هینز گفت: روزانه وحش در یک مصاحبه نادر است.

"بودن با کسی که ارزش روند خوب معنا نیست که شما نمی به دنبال تغییر بزرگ در سیاست—آن را فقط بدان معناست که تغییر شما به دنبال یک بار به دست آورد که به مراتب بیشتر احتمال دارد به پایدار. و در یک لحظه مانند یکی از ما چهره امروز با رئیس جمهور به عنوان غیر قابل پیش بینی و موهن گویا شواهد محور تصمیم گیری به عنوان رئیس جمهور تهمت است آن را بد نمی شود به کسی که کار برای ترویج روند خوب" او ادامه داد.

نشانه ای از ارزش های او اضافه آمد از او در زمان کار در دانشگاه کلمبیا کلمبیا جهان پروژه ها را "پژوهش و بورس تحصیلی به چالش اساسی مواجه هستیم در سراسر دنیا از جمله نابرابری دسترسی به انرژی و تغییر آب و هوا و سلامت مادران."

هینز است نه بخشی از بایدن خارجی-سیاست داخلی, دایره مانند معاون سابق وزیر امور خارجه تونی بلینکن; سابق پنتاگون از سیاست رسمی برایان McKeon; جیک سالیوان بایدن معاون ریاست جمهوری مشاور امنیت ملی و Carlyn Reichel خود را معاون ریاست جمهوری سیاست خارجی speechwriter. این کمپین می گوید: او نمی خواهد که نقش نیروی انسانی دولت با وجود ادراک به خلاف در سمت چپ. در عوض او را تبدیل بایدن را در مبارزات انتخاباتی وعده در آن افراد به سیاست برای سال اول ریاست جمهوری خود. بسیاری انتظار دارند که او را به مقام های ارشد در دولت.

"انتقال عمل خواهد شد با تمرکز بر مسئولانه در حال توسعه آمادگی بالقوه جدید دولت برای خدمت به مردم آمریکا گفت:" تد کافمن سابق سناتور مسئول بایدن گذار.

"رئیس جمهور اوباما را دیدم خطرات ناشی از سوء استفاده در [هواپیماهای] برنامه و وظیفه Avril با ساخت آن مطیع قانون... بیشتر غیر نظامیان بی گناه را کشته و به مراتب گسترده تر از مجموعه ای از اهداف را دنبال شده است و بدون تغییراتی که او امن است."

سابق سازمان ملل سامانتا پاور سفیر

مصاحبه با سابق اوباما مقامات و همچنین تحسین در حقوق بشر, جامعه, تکرار با paeans به هینز' گرما سعی و کوشش و تعهد به قانون است. به عنوان وزارت امور خارجه وکیل در اواخر بوش دولت Haines کشف و shepherded از طریق مجلس سنا 90 بیحال شدن معاهدات. "بدون Avril که دولت بوش نمی توانست به حال این سابقه بسیار خوبی در معاهدات" گفت: جان Bellinger کوه را سلف به عنوان وزارت خارجه آمریکا و مشاور حقوقی. "من نمی توانم فکر می کنم از یک چیز بد برای گفتن در مورد Avril, من فقط فکر می کنم او یک ستاره است."

جزئیات به کمیته روابط خارجی سنا قرار داده و او را در رادار از بایدن پس از آن رئیس. اواخر سال 2010 او انتقال به کاخ سفید که در آن او بود معاون مشاور حقوقی قبل از صعودی به سمت مشاور حقوقی کار سال آینده. وجود دارد که او به ریاست این بین وکلای گروه که تشکیل به در نظر گرفتن "قتل های هدفمند" سازمانی است که حملات هواپیماهای بدون سرنشین. او آمد به آن را به عنوان عامل بدون معنی محدودیت و سرعت همکاری با کاخ سفید جان برنان مشاور ضد تروریسم سازمان سیا کهنه.

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که عملیات برنامه و هر نوع کشنده حملات که ممکن است ما را امر می تواند بسیار به شدت caverned در درون یک چارچوب ساخته شده است که برخی از مقررات [و] معیارهای قبل از هر گونه اعتصاب گرفته شد" گفت: Brennan. "همه ما با نزدیک شدن به آن را از ما مختلف اوراق بهادار در یک شیوه ای است که محدود به تعداد دفعاتی که حملات مجاز خواهد بود. Avril و من با مته سوراخ کردن جای زخم از بسیاری از مقاومت مواجه است که ما دریافت شده از عملیات طرفداران که می خواستم به عرض بیشتر در انجام حملات است."

کوه های کمک کننده به فرایند یاد Haines به عنوان یک نیروی مهار هواپیماهای بدون سرنشین است. "بسیاری از مردم مشخص خود را به عنوان صدای خویشتن داری اما او واقعا بود. "این غیر قانونی ما نیست میخوای کاری که او می گویند. او نشان داد احشاء" کوه به یاد می آورد.

هینز به خاطر فشار یک فرایند است که اطمینان حاصل شود حملات هواپیماهای بدون سرنشین رخ می دهد "تنها در نادرترین شرایط هنگامی که آن را کاملا ضروری است."

نتیجه این شد اوباما 2013, سیاست, برنامه ریزی هدایت. آن را مورد نیاز "نزدیک به یقین" است که هر کسی که هدفمند "است که در واقع حلال هدف"—استاندارد که قبلا وجود داشته باشد—و این که شهروندان نخواهد بود کشته شدند. حملات هواپیماهای بدون سرنشین کاهش یافته است. در سال 2010 بالا علامت آب از بمباران سازمان سیا راه اندازی 122 حملات در پاکستان به تنهایی. پس از ارشاد صادر شد وجود دارد 61 پاکستان حملات اوباما در کل دوره دوم. اما در حالی که حملات هواپیماهای بدون سرنشین کاهش گروه های مدافع حقوق بشر و همچنین بستگان و بازماندگان از هواپیماهای بدون سرنشین و حملات مورد مناقشه است که غیرنظامیان متوقف شده بود در حال مرگ از کشنده فعالیت تعداد قابل توجهی. و در حالی که هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفتند تحت محدودیت های آنها همچنان ادامه داشت.

هینز پشتیبانی خویشتن داری. او نمی او گفت: حمایت از لغو, که او نمی داند "واقع بینانه است." او همکاران سابق می گویند که تنها کسی که می توانست در تصمیم لغو شد اوباما.

"هواپیماهای بدون سرنشین برنامه وجود داشته و نبود رفتن دور. رئیس جمهور اوباما را دیدم خطرات ناشی از سوء استفاده در برنامه و وظیفه Avril با ساخت آن مطیع قانون" گفت: قدرت. "Avril به دنبال قرار دادن یک کشنده ابزار قدرت ایالات متحده به یک چارچوب قانونی برای به حداقل رساندن خطر و تلفات افراد ملکی را به یک برنامه کفن در پنهان کاری به مراتب بیشتر و شفافیت است."

"جنگ جهانی علیه ترور... به سادگی نمی تواند وجود داشته باشد برای همیشه در اتوماتیک. ما باید به همه چیز تجدید نظر."

Avril Haines

Andrea Prasow اقدام واشنگتن مدیر دیده بان حقوق بشر است در برابر جنگ با ترور پس از آغاز به کار خود. او اعتبار هینز با افزایش شفافیت در اطراف حملات هواپیماهای بدون سرنشین—هر چند در سال 2016 دولت اوباما منتشر شد یک کشته و شمارش است که گروه های حقوق بشر در نظر گرفته بدبینانه undercount و گفت: هینز را به اشتراک بگذارید "فقط-اعتماد-ما رویکرد "ما بچه های خوب'" که او را دیدم از دیگر اوباما مقامات. در همان زمان Prasow ادامه داد: "من نمی دانم چگونه شما آشتی هواپیماهای بدون سرنشین برنامه با هر کسی که معتقد به حقوق بشر و قوانین بین المللی است."

هینز گفت که او "درک نگرانی های ابراز شده توسط برخی که روند که در محل قرار داده شد مشروعیت برنامه, اما اگر شما می آیند به این نتیجه رسیدند که این برنامه را در محل باقی می ماند, داشتن یک فرآیند دقیق و شفاف در چارچوب قانونی که ترویج پاسخگویی بسیار مهم است به خصوص یکی از ما می تواند زندگی می کنند به عنوان کشورهای دیگر شروع به دسترسی به چنین سلاح."

برنان اوباما در دومین دوره مدیر سازمان سیا در زمان Haines یک خارجی و یک وکیل به لنگلی به عنوان معاون خود در سال 2013 "برای به چالش کشیدن بسیاری از عقل متعارف و یا تفکر یا شیوه های درون سازمان سیا است." خواسته هینز' میراث در آژانس بود برنان به نام او "فوق العاده ای مربی و نقش مدل به افسران جوان و به خصوص به زنان" را به عنوان به خوبی به عنوان کمک با ساختاری پیاده کردن پرده برداری کرد در سال 2015 و حصول اطمینان از سیا وکلا درک اوباما در مبارزه با تروریسم محدودیت. های مختلف ارشد سابق سازمان سیا رسمی اما بلافاصله جواب داد: "او که گه-برگر برای مقابله با"—به این معنی که کمیته اطلاعات مجلس سنا را زدند.

به رهبری سناتور. دایان فاینستاین سال های طولانی تحقیقات نشان داد که سازمان سیا شکنجه شده بود بسیار بیشتر سادیستی از شناخته شده; بی فایده برای مبارزه با تروریسم و احاطه در یک عمارت نهفته است بسیار گسترده که به تشکیل یک کمپین دروغ در برابر کنگره ، CIA و مقاومت در برابر آن نتیجه گرفت و سرنوشت ساز مرحله مخفیانه دسترسی به سنا محققان کار محصول مشترک شبکه خصوصی—enraging فاینستاین و درخواست وزارت دادگستری پیگیر محقق سرب دانیل جونز. یک بازرس کل سیا گفت: گزارش آژانس پرسنل درگیر در جاسوسی به نمایش گذاشته "عدم خلوص" در مورد این قسمت.

هینز بازی دو نقش بیش از این گزارش. برای اولین بار او بود که بخشی از سازمان سیا تیم پشتیبانی شده توسط کاخ سفید که ماه را صرف مذاکره با سنا بر سر چه مقدار از این گزارش به تنزل رتبه دادن. آن خشم فاینستاین و متحدان او را دیدم که هدف از ورزش به عنوان کتمان گزارش یافته است. "من خاطره بود که Avril بود هل دادن به عنوان شور و نشاط به عنوان او می تواند برای حداقل انشاء گفت:" دنیس مک دونا اوباما در کاخ سفید رئیس ستاد. کسانی که خاطراتی هستند به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران در این روند است که به یاد داشته باشید Haines فشار دادن به مبهم سنا روایت است. هینز نمی خواهد در مورد آن اظهار نظر برای این داستان.

"آن من نیست حس که هدف او این بود برای سرپوش گذاشتن بر شکنجه گفت:" سازمان دیده بان حقوق بشر را Prasow. "این بود که نتیجه? مطمئن است."

دوم برنان منصوب یک "پاسخگویی مدیره" به بررسی نفوذ. یافته های آن چیتی عقب سیا بازرس کل ارزیابی یافت هیچ دلیلی برای تنبیه کسانی که در جاسوسی خود را در مجلس سنا نظارت و انتقاد از مجلس سنا. برنان recused خود را ترک Haines به قبول هیئت مدیره نتیجه گیری که او در یکی از آخرین اقدامات قبل از بازگشت به کاخ سفید در سال 2015 به عنوان معاون مشاور امنیت ملی.

"من در بر داشت هیئت مدیره بررسی و نتیجه گیری به طور قانع کننده و در نتیجه من قبول توصیه های خود را. من هیچ مشکل و اعتقاد داشتند که مردم در مخالفت با هیئت مدیره نتیجه گیری و یا برای که ماده من پذیرش از آنها" هینز گفت. "هر دو مجلس سنا کارکنان و پرسنل سیا احساس پرشور در مورد وضعیت. پرسنل در این سازمان طرف احساس ستم مانند کارکنان سنا رفته بود پس از آنها مردم در مجلس سنا طرف احساس آژانس مردمی تا به حال جاسوسی بر روی آنها. من صادقانه فکر می کنم هر دو طرف باید یک misimpression از طرف دیگر را از قصد و من درک می کنم که دیگران نمی خواهد که به همان نتیجه رسیدند. اما باز هم این هیچ ربطی به با RDI [تفسیر بازداشت و بازجویی] گزارش یا برنامه و آنچه که من فکر می کنم در مورد شکنجه که به اعتقاد من غیر اخلاقی و غیر قابل قبول است."

Mark Udall شد یک سناتور دموکرات از کلرادو در کمیته اطلاعات هنگامی که آن را به پایان رسید به گزارش. در مورد خواسته هینز' نقش با بایدن Udall گفت: "اگر کشور ما در حال رفتن به نوبه خود صفحه در تاریکی فصل از تاریخ ما بود که سازمان سیا شکنجه برنامه ما نیاز به توقف نامزدی و تایید افرادی که رهبری این وحشتناک برنامه و کمک به پوشش آن است. من اعتماد جو بایدن به اطمینان حاصل شود دولت او را در سازمان درک دردناک اشتباهات سازمان سیا متعهد از طریق خود برنامه شکنجه و تنها به معرفی مقامات اطلاعاتی که اختصاص داده شده به تغییر فرهنگ در سازمان سیا است."

هینز بازگشت به کاخ سفید برای آنچه که همکاران او در نظر بگیرید شاید او بهترین ساعت. جنگ داخلی سوریه و به اصطلاح دولت اسلامی باعث وخیم پناهندگان خروج. آن را نیز باعث nativist واکنش در هر دو طرف اقیانوس اطلس. جمهوری فرمانداران conflating داعش با کسانی که در حال فرار آنها حاضر به اسکان پناهندگان. هینز در زمان شارژ از گسترش پذیرش. رونی نیومن سابق شورای امنیت ملی, رسمی, به یاد Haines اعمال نفوذ او CIA شجره در برابر سرسخت سازمان های امنیتی. "او قادر به می گویند متقاعد کننده و متقاعد کننده نه تنها ما می تواند زندگی می کنند تا به ما تعهدات بشردوستانه اما همچنین نگه داشتن ملت امن" نیومن گفت. "وجود دارد و زندگی و مرگ و عواقب آن برای مردم و این چیزی بود که عالی بود در مورد کار با او. هر پناهنده محسوب می شود."

هینز' کار مطرح پناهندگان پذیرش از 70 ، 000 به 85,000. به عنوان دولت اوباما زخم در پاییز سال 2016 او پذیرش بالغ مطرح شده دوباره به 110,000 برای سال مالی 2017. در یک سخنرانی به حقوق بشر اول Haines قاب استقبال از پناهندگان به عنوان یک عملیات اندازه گیری پس از "هنگامی که ما به حمایت و مراقبت از پناهندگان ما در تضاد [افراطیون'] پیام است." بن رودز یکی از اوباما رئیس سیاست خارجی دستیاران منعکس "نه تنها انسان علاوه بر باراک اوباما را بیش از Avril برای دریافت بیشتر پناهندگان به این کشور است."

"نه تنها انسان علاوه بر باراک اوباما را بیش از Avril برای دریافت بیشتر پناهندگان به این کشور است."

معاون سابق مشاور امنیت ملی بن رودز

یک رکورد بود که حیرت زده دموکرات ها در زمانی که در 2018, Haines پیوست یک گروه کر از مقامات اطلاعاتی سابق حمایت Gina Haspel برای مدیر سازمان سیا. به ضد شکنجه فعالان آن تهوع به اجازه کسی که نقش برجسته ای در شکنجه برای اجرای سیا و نتیجه اجتناب ناپذیر سرکوب گزارش سنا. به عنوان اپوزیسیون دموکراتیک به نامزدی کاکل کاخ سفید جمع بیش از سابق مقامات اطلاعاتی' پشتیبانی می کند.

برای بسیاری از در سمت چپ این لحظه تعریف Haines. "حتی در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر با قرار '#مقاومت' پاره ای از دموکرات کنگره که [امکان] رفت و در ثبت و تایید شده Haspel صحبت می کند به عمق تعهد به همین lawless شرکت گفت:" سنا کارمند. افزود: رهبر مترقی غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار بر روی مسائل مربوط به امنیت ملی که نخواست نامش فاش شود از نگرانی برای حرفه ای تلافی جویانه "بودن که در آن هر شخص مناسب و معقول باید در مسائل چند نمی کند و لغو کردن تایید از شکنجه گران." دانیل برایان مدیر اجرایی این پروژه در نظارت دولت گفت: "حمایت از او استفاده می شد توسط دولت برای مشروعیت بخشیدن به نامزدی و این یک علامت سیاه و سفید در برابر هینز' رکورد است."

هینز نمی خواهد نظر برای این داستان در مورد حمایت از Haspel. در مارس همكاري قطعه برای سیاست خارجیاو مشاهده کرد که صدای شیپور بلند-پیش بینی سیاسی از سازمان های اطلاعاتی تجلی چیزی است که بسیاری از Haspel هواداران حمایت خود را برای جلوگیری از.

پس از دولت اوباما به پایان رسید Haines زمان چند تحصیلی مشاوره و موقعیت. یکی از آنها با Palantir اطلاعات شرکت متفقین با مغلوب ساختن پیشی جستن است که در میان چیزهای دیگر با کمک یخ در گرد کردن مهاجران مستند نشده. با توجه به Palantir Haines مشورت در ترویج تنوع در شرکت استخدام از 5 جولای 2017 به تاریخ 23 ژوئن در مدت کوتاهی پس از موقعیت خود را با بایدن انتقال اعلام شد. به عنوان رهگیری اولین گزارش Palantir به سرعت ناپدید شد از موسسه بروکینگز, بیوگرافی دوست داشتنی از یک ماست مالی کردن. بروکینگز گفت: روزانه وحش که هینز' اتاق درخواست کرده بود یک به روز رسانی پاک غیر فعال و وابستگی گسترده تر از Palantir.

"اکثریت قریب به اتفاق کار من برای Palantir مربوط به تنوع و شمول با تمرکز خاص بر جنسیت. برای بیشتر قسمت ها این درگیر مراجعه با دفاتر مختلف صحبت کردن به کسانی که در نیروی کار مورد تجارب خود را گاهی اوقات مشاوره برخی از قابل توجه زنان جوان که در کار وجود دارد و نشان می دهد راه های که در آن آنها ممکن است ترویج تنوع و شمول" او گفت:. "این یک مسئله این است که من احساس می کنم در مورد پرشور و که در آن ما نیاز به انجام بهتر نه فقط در آمریکا بلکه در سراسر امنیت ملی نیروی کار در دولت است."

هینز' چپ منتقدان او Palantir کار فاحش, باتلاقی و capstone برای حرفه ای خود را. "جالب است به تنوع برای یک شرکت تاسیس شده توسط Peter Thiel" چه کسی است mused که زنان' سیاسی توانمندسازی منفی برای "دموکراسی سرمایه داری" مشاهده جف هاوزر از مرکز تحقیقات اقتصادی و سیاست.

"کسانی که در گردان-درب-سود ملی شرکت های امنیتی مانند Palantir وجود دارد چیزی redolent از فساد مترقی چپ مبارزه گفت:" سنا کارمند. "ما باید کاملا قادر به انتظار که یک دموکرات امنیت ملی هر دو رهبر خواهد بود انسانی که مربوط به پناهندگان و نیز پوشش نمی دهد تا برای شکنجه ترویج شکنجه گران و گرفتن حقوق از برخی از ترین در جهان بدخواه شرکت های" غیر انتفاعی رهبر اضافه شده است.

گسترده تر نگرانی با هینز در سمت چپ تاکید یک خستگی بیش اوباما را با احتیاط در آغوش جنگ با ترور و ترس است که بایدن ادامه خواهد داد آن را. محدود به جنگ با ترور به جای برچیدن آن چیزی برای مقابله با post-9/11 nativist امنیت پارانویا که تهمت سوار به قدرت است. هنگامی که او همه کار هینز را برای بازگرداندن این حملات هواپیماهای بدون سرنشین از بین رفت که مغلوب ساختن پیشی جستن تشدید بمباران و بازگشت آن را به سایه. این 110,000-پناهنده سقف او سقوط کرد به پایه های آن. همه که باقی می ماند این است که جنگ علیه ترور است.

"هنگامی که ما در پیوستگی بین بوش و اوباما ما باید نگران آن است که ما در حال رفتن به بازگشت در یک بایدن دولت به یک نوع از وضعیت موجود. بازگشت به شفافیت و قانونی است که به سختی به اندازه کافی" مشاهده Nikhil پال سینگ از دانشگاه نیویورک و نویسنده از مسابقه و امریکا جنگ طولانی. "که فقط توزیع باتوم به عقب و جلو بین دو نوع از روش های است که عمیقا ناقص آن و ارائه هیچ دوام امنیت چارچوب است."

سمت چپ اوباما فارغ التحصیلان می خواهید بایدن تیم به گوش دادن به نارضایتی و ترجمه آن به سیاست. "اصلی غذای آماده از این بحث این است که بایدن کمپین باید برای رسیدن به ترقی خواهان و شنیدن آنها را در مسائل سیاست خارجی به همان اندازه به عنوان آن داخلی مسائل اجتماعی و اقتصادی" گفت: Rob Malley رئیس گروه بین المللی بحران و هینز' همکار سابق در شورای امنیت ملی است.

هینز گفت: این چیزی است که او می خواهد به عنوان به خوبی.

"بله من کاملا با آن باز است. هیچ سوالی وجود دارد. آنچه دولت بوش به نام جنگ جهانی علیه ترور و چه دولت اوباما به نام جنگ با القاعده و مرتبط با نیروهای به سادگی نمی تواند وجود داشته باشد برای همیشه در اتوماتیک," او گفت: روزانه وحش. "به حدی نگرانی خواهد بود" او کسی است که نشان دهنده بازگشت به سیاست های دولت اوباما به سادگی ترویج محدودیت نیست اما در واقع در حال تغییر چشم انداز " این یک نگرانی با من. ما باید به همه چیز تجدید نظر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب