ملکه Coronavirus پیام به بریتانیا: 'هرگز هرگز ناامیدی'

ملکه به سالگرد 75 سومین روز سخنرانی شب جمعه که دو برابر به عنوان یک پاره در برابر coronavirus. "هرگز هرگز ناام

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

ملکه به سالگرد 75 سومین روز سخنرانی شب جمعه که دو برابر به عنوان یک پاره در برابر coronavirus. "هرگز هرگز ناامیدی بود که پیام بعد از اینکه" او گفت: انگلیسی ها مردم است.

جنگ جهانی دوم, قهرمانان خواهد "شناخت و تحسین" فداکاری انگلیسی ها بودند امروز در مبارزه با کروناویروس ملکه اضافه شده است. این شد دومین عمده coronavirus-مضمون بیان به ملت.

"این ممکن است سخت به نظر می رسد که ما نمی توانیم این علامت ویژه سالگرد به عنوان ما می خواهید. در عوض ما به یاد داشته باشید از خانه های ما و ما درب خانه. اما خیابان های ما خالی نیست," ملکه گفت: "آنها با عشق و مراقبت است که ما برای هر یک از دیگر."

مرجع بود و تند و تلخ به این دلیل که 75 سالگرد جشن تعیین شده بود که شامل یکی از بزرگ سلطنتی مجموعه قطعه از سال 2020; های غول پیکر, خیابان, پارتی, منشعب از کاخ باکینگهام به مناسبت سالگرد 75 از بریتانیا "پیروزی در اروپا است."

او به سخنرانی او به پایان رسیده و دوم که پدرش جورج ششم را به خود VE روز سخنرانی 75 سال پیش.

"من می گویم با غرور و افتخار است که ما هنوز یک ملت آن دسته از سربازان شجاع ملوانان و سربازان را تشخیص و تحسین"

ملکه جلب صریح و روشن موازی بین نبرد علیه نازی ها و جنگ در برابر ویروس به عنوان او گفت: "زمانی که من در کشور ما امروز و ببینید چه چیزی ما در حال حاضر به انجام برای محافظت و حمایت از یک دیگر می گویند من با غرور و افتخار است که ما هنوز یک ملت آن دسته از سربازان شجاع ملوانان و سربازان را تشخیص و تحسین است."

اعلیحضرت او را تیره و تار توضیحات از جنگ جهانی دوم احساس به طرز وحشیانه ای راسخ: "در آغاز چشم انداز تاریک و دلگیر به نظر می رسید پایان دور نتیجه نامشخص است. اما ما حفظ ایمان است که باعث درست بود—و این اعتقاد به عنوان پدر من که در او پخش انجام شده ما را از طریق."

سومین روز سال 1945 یکی از بزرگترین احزاب U. K تا کنون شناخته شده پس از آلمانی ها در یکی از ناراحتی قابل توجه در تاریخ نظامی بستری شکست و تسلیم به پایان آوردن اروپا مرحله از جنگ جهانی دوم (ژاپن تسلیم در ماه اوت پس از بمب اتمی کاهش یافته است, در هیروشیما و ناکازاکی).

میلیون ها نفر از انگلیسی ها فشار می آوردند خیابان ها از جمله در حزب کانون کاخ باکینگهام جوان شاهزاده خانم الیزابت و مارگارت ("فقیر عزیزان آنها تا به حال هیچ سرگرم کننده در عین حال" پدر خود را پادشاه نوشت در دفتر خاطرات خود) در میان آنها است.

آن را فوق العاده تند و تلخ بینایی برای دیدن معروف تشریفاتی خیابان های لندن در خارج از کاخ باکینگهام به طور کامل ترک این شب است. این کشور که معروف نمی تواند cowed توسط حمله رعد اسا چاره ای به حال وقتی که در مواجهه با ترور از coronavirus اما به تقلید رفتار بیشتر شبیه به تاریک ترین روز جنگ از پایان آن.

بازار شده اند باید بسته بندی شده, جمعیت باید جریان بالا و اطراف ویکتوریا یادبود کردن قانون اساسی هیل کانادا دروازه و Spur Road, ریختن پشت صدها نفر به پارک سبز.

به جای آن ، اخبار هلیکوپتر ماند رها کاخ باکینگهام.

هیچ سلطنتی استاندارد fluttered از دکل بالای قصر. ملکه شده است در ویندسور برای چند هفته در حال حاضر و آن را از اینجا است که ملت را از صفحه تلویزیون قطع به اعلیحضرت او نشستن در پشت میز در اتاق نشیمن با یک عکس از پدرش در غرور و افتخار از محل در آن است.

آدرس او بود intercut با Pathé newsreel نشان دادن صحنه های خارج از کاخ باکینگهام 75 سال پیش. زنان در لباس بلند رقصید با زنان دیگر در لباس بلند چون همه مردان مرده بودند ، twirling و چرخش هر یک از دیگر هر یک از دیگر با بی پروا در حالی که جوجه تیغی صعود آثار به تشویق و کف زدن پادشاه.

ملکه صحبت از خاطرات خود را از "جايزه صحنه" او شاهد بود از بالکن کاخ باکینگهام را منعکس و یا اشاره به تجربه خود را از مجاز بودن به معاشرت با مردم جشن در خیابان های لندن.

در سال 2020 انگلیسی ها شده بود خواست به آواز کلاسیک زمان جنگ ورا Lynne لحن "ما دوباره ملاقات" از درب خانه خود پس از سخنرانی به پایان رسید و بسیاری را با ذوق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن