آرام چهارم جولای

Eبسیار سال همسر کارن (نام واقعی او را و او را در همه می خواهم که هرگز خواست به دیدن مدیر و یا حتی دستیار مدیر)

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

Eبسیار سال همسر کارن (نام واقعی او را و او را در همه می خواهم که هرگز خواست به دیدن مدیر و یا حتی دستیار مدیر) و من میزبان آنچه ما تماس بگیرید ما "دور تا بازماندگان" چهارم ژوئیه کباب.

جدید ترین نیویورکی از ما جمعیتی—میانه سالخورده بورژوا—پیدا کردن یک راه برای گرفتن خارج از شهر برای چهارمین بنابراین برخی از 25-عجیب و غریب سال پیش ما شروع به جمع آوری تا آن دسته از دوستان ما که مثل ما گیر شد در شهر و به دنبال چیزی برای انجام در تعطیلات.

ما زندگی می کردند و سپس به عنوان در حال حاضر در بروکلین در یک تا حدودی-cockeyed چوبی ردیف خانه یک زن و شوهر از بلوک های از تقاطع جایی که آنها در نهایت رها کردن بارکلیز سنتر. در آن محله نبود اما ما نزدیک به مترو و به اندازه کافی خوش شانس به یک حیاط خلوت کوچک. در طول سال این رشد تا زمانی که ما در بسته بندی در برخی از 50 یا 60 نفر است. در نهایت ما استاندارد منو—همیشه بره کبابی tacos و کولر کلبه اسکیموها از پانچ—و همچنین استاندارد سنت که در نیمه راه از طریق حزب زمانی که پانچ هم برای گرفتن نزدیک و انجام آن بیم کار همه ما را به شرکت در "وطن پرست هم الظالمون."

این می تواند سنتی چهارم جولای toasts, دانلود از حساب کوچک-شهر جدید انگلستان روزنامه ها را در اوایل قرن نوزدهم چاپ در هر سال از این شهر جشن تعطیلات. بازگشت پس از جانبازان جنگ و انقلاب هنوز هم در زمین راه می رفت (در میان آنها جد من آموس اقبال تب از نروژ مین) و کسانی که جشن بود و معنای واقعی. هر نان تست را بخوانید چیزی مانند "عقاب آمریکایی—طولانی ممکن است ما در پناه سایه بال خود" یا "کشور ما کانال—ممکن است آنها را گسترش مزایای تجاری مقاربت برای همه آمریکایی ها است." ما می خواهم آنها را چاپ کنید که آیا بخش, الهام بخش, چرند و یا فقط ساده عجیب و غریب آنها را برش را به ورقه و هر کس انتخاب یکی از کلاه و خواندن آن با صدای بلند بر روی ان ما همه می خواهم کمی جرعه از پانچ.

سال دیگر ما عبور در اطراف اعلامیه استقلال یا برخی دیگر از بنیادی آمریکا متن—نیکسون استیضاح مقالات و مانند آن—و هر کس خواندن یک جمله. یک سال ما همه سنگ "این سرزمین" کامل با سرکوب آیات است. یکی دیگر از آن "سرود نبرد جمهوری." این همه بزرگ تلو تلو خور سرگرم کننده است.

اما ما آن را به معنای بیش از حد. ما ممکن city slickers, اما ما نمی خواهید برای صرفنظر کردن از میهن پرستی به کلاه قرمز و پیشینیان خود. ما از رفتن به جشن ما امریکا—شامل حروف "d" دموکراتیک و مطمئن کمی داد و بیداد کن و امیدوارم که بقیه کشور بود و بیشتر شبیه به آن است.

که بخش بزرگی از آنچه را که همیشه ساخته شده در چهارم جولای تعطیلات مورد علاقه من چیزی است که من به جلو نگاه به همه سال و با استقبال unmixed لذت.

نه در این سال ، برای یک چیز, حیاط خلوت ما خالی خواهد بود. هیچ بره tacos هیچ دانیل وبستر پانچ (یا هر تاریخی دیگر آمریکا جمعیت vanquisher ممکن است من را انتخاب کرده اند) هیچ میهنی قرائت, هیچ تلو تلو خور ازدحام از دوستان و همسایگان.

برای یک چیز دیگر امریکا است. اگر در این سال انجام داده است و چیزی از آن ساخته شده است ما سوال چیزهایی که ما باید همیشه برای اعطا گرفته. و شاید من نیاز به فکر می کنم برخی از اطلاعات بیشتر در مورد ویژه که امریکا از معدن. به عنوان قهرمانان من; من مدل آمریکایی, من به طور کلی کشیده شده است به آنهایی که تو را دیدم که در آن آنها می خواستند برای رفتن و فقط رفت وجود دارد. باربارا Stanwyck. Louis Armstrong. ریموند چندلر است. Patti Smith. Thomas Pynchon. تلونیوس مانک. جری توماس. تعداد زیادی بیشتر. بیشتر آنها شده است فردگرایان. ماوریکس.

اما به دنبال بیش از لبه من بروکلین سنگر من دیدن یک امریکا که در آن است که maverick فردگرایی تبدیل شده بدخیم; که در آن هدف نه در شکستن رایگان از محدود ارتدکسی را خوب به دیگران بلکه در اجتناب از ناراحتی و غرقه شدن ترس و تقسیم.

من می دانم این است که یک نوشیدنی ستون و من به tippling در یک دقیقه, اما من قصد دارم به استفاده از این چهارم به دنبال برخی از قهرمانان جدید. نه این که آنهایی که من بد هستند, اما من فکر می کنم آنها می تواند استفاده از برخی از پایه. آنچه که من آموخته ام در این سال است که امریکا باید بیشتر افرادی که یک روح است که در که تحمل خواهد شد و نوع و رسم مردم هم به جای snipping اوراق قرضه بین آنها و ارسال آنها را در حال چرخش به خالی تنهایی و ترس.

اما به هر حال. نوشیدنی است. بدون حیاط خلوت پر از مردم یک کاسه بزرگ از پانچ است اما همه که خود بازتاب و قهرمان-شکار است که تشنه کار و سرعت آن کند است. بنابراین من قصد دارم به نشستن در حیاط خلوت من pensively sipping در آهک پانچ یا سه به عنوان خدمت توسط دیک فرانسیس, بزرگ سیاه و سفید متصدی بار در هنکاک در واشنگتن دی سی از 1840s تا 1880s. این نوشیدنی ساده اما طراوت و فقط کمی تحریک کننده مغز است.

آهک پانچ

توسط دیک فرانسیس

مواد تشکیل دهنده

  • 2 اونس مستقیم ویسکی چاودار مانند Ragtime چاودار
  • .5 اونس ومزه رم جامائیکا مانند کشت و زرع Xaymaca
  • 1 قاشق چایخوری پرتقال ویدیو یا Grand Marnier (اختیاری)
  • 1 قاشق چایخوری شکر
  • آب
  • آب نصف یک لیمو ترش
  • شیشه: قد بلند
  • چاشنی زدن: نصف یک پرتقال چرخ اختیاری

جهت

اضافه کردن آبلیمو و شکر را به تکان دادن و به هم بزنید به طور خلاصه. اضافه کردن ویسکی و رم را پر کنید و با یخ. اضافه کردن کمی آب به طعم: .5 اونس به 1 اونس است. لرزش و فشار را در یک لیوان بلند پر از یخ. چاشنی زدن با تکه نارنجی, در صورت دلخواه. تجدید شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب