باران بازده برای یک سوم و نهایی فصل 6 اوت سال 2020

باران راه اندازی شد فصل اول خود را در Netflix بکشد در سال 2018 و پس از آن هیجان زده طرفداران جوان از سراسر جها

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

باران راه اندازی شد فصل اول خود را در Netflix بکشد در سال 2018 و پس از آن هیجان زده طرفداران جوان از سراسر جهان است. آخرالزمانی سری دارای یک فن قوی پایه در منشاء آن کشور دانمارک, اما آن را نیز مورد استقبال طرفداران از کشورهای دیگر مانند آلمان و لهستان و فرانسه و برزیل و مکزیک و ایالات متحده آمریکا. کمتر از 30 میلیون بیننده را به تماشای باران و امروز دانمارکی Netflix اصلی است که هنوز هم یکی از پربیننده ترین غیر انگلیسی Netflix اصل.

باران فصل 3 را انتخاب کنید تا جایی که فصل دوم سمت چپ خاموش. سال پس از باران نابود جمعیت اسکاندیناوی سیمون و Rasmus پیدا کردن خود را در تقابل چگونه برای نجات بشریت است. Rasmus می خواهد به هر کس آلوده با همان نسخه بتا از این ویروس است که او را تبدیل به یک ابرانسان در حالی که سیمون اصرار وجود دارد که باید درمان. آنها را مدیریت برای قرار دادن اختلافات خود را کنار بگذارند به منظور انجام درست است ؟

فصل 3 ستاره آلبا اوت (سیمون) لوکاس Lynggaard Tønnesen (Rasmus), Mikkel Boe Følsgaard (مارتین), پسرم, Lindberg (ژان), Lukas Løkken (پاتریک) کلارا Rosager (سارا), اوین احمد (Kira) Nathalie Madueño (Fie), Johannes Kuhnke (Sten). بازیگران جدید اعضای رکس لئونارد (Daniel) سیسیلیا Loffredo (لونا), Henrik توس (لارس) و Annemette اندرسن (سه تایی).

این باران است Miso تولید فیلم ایجاد شده توسط Christian Potalivo, Jannik تای Mosholt و Esben Toft Jacobsen. سوم و نهایی فصل خواهد شد در شش قسمت و مجموعه به برتر منحصرا در Netflix بکشد در سطح جهان 6 اوت سال 2020 است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد باران در Netflix.com

* * *

در مورد Miso فیلم

Miso فیلم تاسیس شد و در سال 2004 توسط تولید کننده تیم جوناس آلن و پیتر بوز و پس از تولید برخی از محبوب ترین و بسیار تحسین شده سینما و تلویزیون-سری در سراسر دانمارک و همچنین از طریق وابستگان خود را در نروژ و سوئد. در میان دیگران این شرکت پشت سری جرم کسانی که کشتن DICTE تبرئه و همچنین Christoffer بانک مرکزی انگلیس را ستایش سری جنگجو و چهره به چهره است. نسخه های آینده در Miso فیلم هستند Tobias Lindholm سری تحقیقات و Ole Bornedal بعدی فیلم سینمایی سایه در چشمان من..

در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب