واقعیت-TV رئیس جمهور خود را تعریف تلویزیون لحظه

Tدر اینجا هرگز تلویزیونی رئیس جمهور در سطح دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. بله این واقعیت تلویزیون منشاء داستان.

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

Tدر اینجا هرگز تلویزیونی رئیس جمهور در سطح دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. بله این واقعیت تلویزیون منشاء داستان. اما آن را نیز خود دولت وجود: دوربین به طور مداوم آموزش دیده در امواج رادیو و تلویزیون در اختیار خود ما به عنوان مخاطبان خود ربودهشده.

او به عنوان احمقانه با این تلویزیونی تداوم به عنوان ما به نظر می رسد با پاینده آن است. اما همانطور که آمد به تمرکز شدید دوشنبه شب که تکیه بر روی تلویزیون خود را به عنوان ابزار سیاسی تنها در معرض چه بد-مجهز او برای ثابت موشکافی و واقعیت های در حال تغییر چشم انداز.

پس از مراسم تحلیف خود وجود داشته است تعداد بی شماری از مقالات انتقادی در مورد نقش تلویزیون در حال گرفتن او انتخاب می شود آن را یک مو کشمکش در اواخر شب تلویزیون یا بازتابی پوشش هر تجمع و بیان و دروغ در اخبار کابل به نام بزرگ رتبه بندی. اما شده است وجود دارد همچنین تلاش برای درک چگونگی متوسط را دستگیر کرده است و خواهد تتم مغلوب ساختن پیشی جستن و این زمان.

چگونه اسکریپت تلویزیون تغییر به ویژه دولت این کشور و تاثیر دولت در آن فرهنگ ؟ چه ارزش خبری کابل آورده با آن دیوار-به-دیوار پوشش تهمت و انفجار punditry? زمانی که ما به عقب نگاه در این دوره چه خواهد شد و ما قادر به چوب به عنوان آن تعریف لحظه ای که ما آن را تماشا آشکار در تلویزیون است ؟ و چه خواهد شد آن را می گویند در مورد او ؟

در حال حاضر ما باید جواب.

در هفتمین شب از سراسر کشور تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید و خشونت standoffs بین پلیس و تظاهرکنندگان در, اخبار رسانه های پخش مغلوب ساختن پیشی جستن شب سخنرانی از کاخ سفید باغ گل رز.

در سی ان ان اظهارات—که در آن رئیس جمهور شکست خورده به ذکر است نژاد پرستی و خشونت پلیس در ریشه بحران و به جای تهدید نظامی تلافی جویانه علیه شهروندان آمریکایی—نشان داده شده است در یک تقسیم صفحه نمایش زنده فیلم از آنچه اتفاق می افتد در خیابان در خارج از کاخ سفید است.

پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در معترضانی بودند که توسط هر حساب و صلح آمیز. معلوم می شود آنها با خشونت رانندگی آنها را برای روشن شدن فضا برای مغلوب ساختن پیشی جستن به راه رفتن از کاخ سفید درب جلو به سنت جان کلیسا برای یک عکس-op.

دوربین به دنبال او را به عنوان او راه می رفت گذشته "FTP" گرافیتی (ترجمه برای "fuck the police") و او را دستگیر بی مهارت با کتاب مقدس ناشیانه او به عنوان مطرح شده در مقابل این کلیسا داشتن به وضوح وارد با هیچ برنامه ای از نحوه اجرای شیرین کاری دیگر از این واقعیت است که او قرار بود برای بهره برداری از کلیسا و کتاب مقدس آن است.

عکس-op بود بی معنی است. آن فرستاده هیچ پیام. پررونق پیام فرستاده شده بود اما هنگامی که کلمات از سخنان خود شد و در کنار خشونت او stoking. و همه به نام یک نفس از سفر به, گزارش نشان می دهد که انگیزه ای برای پیاده روی در خارج از کاخ سفید بود مغلوب ساختن پیشی جستن نارضایتی با پوشش است که او پناه در یک پناهگاه در طول یکشنبه شب تظاهرات.

او تلاش کرده بودند به مرحله یک خود شیفته داستانی تابلو قدرت و پیروزی است. در نتیجه یک فاجعه بود.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک وسواسی تمرکز بر روی "برنامه نویسی" او در تلویزیون حضور حد عالی رساندن یک روایت است که لباس های خود را, پیام چرخش و یا بازی قدرت. سخنان خود در باغ گل رز, پاک کردن واقعیت از آنچه که قرار بود در این کشور به جا داستان او می خواست بگوید قطعا گواه است که نه به ذکر است baffling کلیسا عکس-op. اما این monomaniacal تمایل برای اسکریپت تلویزیون لحظات است که در تقابل با عصر ذاتا قابل توجه برای آن unscripted طبیعت است.

بخشی از این ابزار نه تنها روزنامه نگاران اما شهروندان باید به دموکراتیک پخش اخبار اتفاق می افتند که آنها آن را ببینید. بخشی از این توانایی برای ایستگاه های خبری به زندگی از تقریبا در هر نقطه چیزی است که به طور قابل توجهی پیشرفته و حتی در سراسر تهمت و دولت و تظاهرات که اتفاق افتاده است و در طول آن است. و بخشی از آن را به انجام با این واقعیت است که بسیاری از آنچه اتفاق می افتد در کابل است که بدون برنامه ریزی و بداهه. او در تلاش برای کنترل یک روایت از یک سیال اتفاق می افتند "شورش" جنبشی طبیعت است که پخش در تلویزیون ما.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن کنفرانس مطبوعاتی هماهنگ بود, او به احتمال زیاد انتظار نیست اخبار دوربین های روت او را برای پخش در کنار فیلم خشونت پلیس. این یک unscripted تلویزیون واقعیت که بیشتر محکم برای او در حال حاضر از همیشه.

این که آیا آن را coronavirus همه گیر و همه ناشناخته است که باید تأکید کرد که آن را جوید و یا هر یک از روزانه خود را در کنفرانس های مطبوعاتی او اقدام به نوبه خود این داستانها و حوادث به اسکریپت روایات پخش خود را از طریق 24/7 تلویزیون پلت فرم. و او شده است وحشتناک در آن است. دوشنبه شب شکست ممکن است بزرگترین نمونه از آن است و به عنوان چنین تعریف مثال از اینکه چگونه این ریاست به بازی در تلویزیون.

"این که آیا آن را coronavirus همه گیر و همه ناشناخته است که باید تأکید کرد که آن را جوید و یا هر یک از روزانه خود را در کنفرانس های مطبوعاتی او اقدام به نوبه خود این داستانها و حوادث به اسکریپت روایات پخش خود را از طریق 24/7 تلویزیون پلت فرم. و او شده است وحشتناک در آن است."

شده است وجود دارد هیچ کمبود آوردن اخبار فیلم که تلگراف افراط و از این گذشته سه و نیم سال است. فیلم از شهروندان به خیابان ها در اعتراض زنان پیاده روی سیاه زندگی ماده تظاهرات و ضد خشونت اسلحه تظاهرات. از خانواده های از هم پاشیده در مرز از کودکان در قفس در یخ بازداشتگاه از مردان و زنان به ضرب گلوله کشته شده توسط پلیس از وکلا سامانه در سراسر ترمینال فرودگاه طبقه کارگر به بلوک ضد مهاجرت سفارشات.

فیلم های خبری در دهه های آینده خواهد گفت که بی سابقه داستان در مورد این زمان در بخشی با ظهور تلفن های دوربین, رسانه های اجتماعی, و پی در پی اخبار چرخه. اما این کشش از فیلم از دوشنبه شب از تهمت خودش را قرار داد و هر چه اتفاق می افتد در خیابان که در آن او در مورد به راه رفتن خواهد بود عمیق. هیچ چیز بیشتر کاملا نشان داد که او در این لحظه ای سرنوشت ساز ریاست جمهوری و کشور ما.

آن زمانی که تلویزیون در حال تغییر است سریع تر از همیشه قبل از و در عین حال مغلوب ساختن پیشی جستن است مفرد حضور در سراسر آن کل چشم انداز متنوع.

توجه متلاشی سراسر برنامه های سیستم عامل, جریان, خدمات, و, کانال, اما در اینجا یک مثال از یکی از مهم لحظه های تلویزیون در سال های اخیر اتفاق می افتد زندگی می کنند و آیا آنها به تماشای آن را به عنوان آن اتفاق افتاد در سی ان ان از طریق livestreams آنلاین و یا در کلیپ های ارسال شده بر روی رسانه های اجتماعی—متحد مخاطبان از طریق قدرت از محتوا.

آن می پیوندد کانن ریاست جمهوری تلویزیون لحظات است که تحت تاثیر نه تنها چگونه ملت بازدید این رهبران اما ما چگونه فرایند ما خود تاریخ است.

باراک اوباما در این فیلم از او آواز "گریس شگفت انگیز" در طول مداحی برای Rev. Clementa Pinckney که کشته شد, در تیراندازی و کشتار در چارلستون کلیسا در سال 2015.

جورج دبلیو بوش خواهد بود با احترام به تصویری از او را به خواندن این بز حیوان خانگی به دانش آموزان مدرسه ابتدایی هنگامی که یک مشاور سراسیمه و زمزمه در گوش او که هواپیما پرواز کرده به مرکز تجارت جهانی در 9/11.

بیل کلینتون را "من نیست که روابط جنسی با این زن." برای رونالد ریگان آن را اندرز میخائیل گورباچف به "پاره کردن این دیوار." وجود دارد جرالد فورد "طولانی ملی کابوس است بیش از" ریچارد نیکسون "من یک کلاهبردار" جان اف کندی به چالش کشیدن این کشور برای رفتن به ماه تمام راه برگشت به Harry S. Truman اول ریاست جمهوری آدرس مورد اشغال ژاپن در پایان جنگ جهانی دوم در سال 1951.

هر آنچه که شما را خوانده و به آن لحظات و چگونه آنها حاکی از آن رئیس جمهور یا حداقل چگونه آنها را تحت تاثیر فرهنگی ادراک از آنها—شفقت اوباما cluelessness از خار پتانسیل torpedoed توسط رسوایی کلینتون—به unscripted فیلم از دوشنبه شب ممکن است به عنوان رتبه ترین نماینده از مغلوب ساختن پیشی جستن.

تلویزیون مغلوب ساختن پیشی جستن حیاتی. او زندگی می کند و تنفس آن است. و در حال حاضر او در خارج از محل در آن است. چیزی وجود دارد هر دو پوچ و قدرتمند که در مورد ناهماهنگی. که فیلم از دوشنبه شب پس از آن نه تنها یک نمونه لحظه ای از شخصیت خود را, اما همچنین ممکن است تعریف تلویزیون لحظه ای از ریاست جمهوری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب