به همین دلیل تیم اوباما گانینگ برای این قدرتمند دموکرات

تشکر. الیوت انگل و باراک اوباما رئیس جمهور نیست همیشه چشم به چشم در مورد مسائل سیاست خارجی. نیویورک کنگره به ع

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

تشکر. الیوت انگل و باراک اوباما رئیس جمهور نیست همیشه چشم به چشم در مورد مسائل سیاست خارجی.

نیویورک کنگره به عنوان سرسخت خاورمیانه هاوک به عنوان وجود دارد در حال حاضر در حزب دموکرات بود و بسیاری از مشخصات بالا خانه دموکرات برای مخالفت با اوباما توافق هسته ای با ایران بزرگترین سیاست خارجی ابتکار از ریاست جمهوری خود.

در حال حاضر انگل رئیس کمیته روابط خارجی مجلس است که برای مبارزه با او زندگی سیاسی میان چالش اصلی به سمت چپ خود را از جمال بومن سابق مدیر دبیرستان. دولت اوباما فارغ التحصیلان می خواهید او را به می دانم که آنها را فراموش کرده اید رای خود را—و آنها به خصوص نمی خواهم آنچه او را بدست انجام شود.

به عنوان برخی از چهره های کلیدی در حزب ایجاد, از هیلاری کلینتون به بلندگو نانسی پلوسی به نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اندود شده تا به حمایت از انگل های بالا مشخصات سابق اوباما مشاوران برخی از آنها بسیار زیاد نوسان با لیبرال ها در سراسر کشور از طریق پادکست محبوب از کج رسانه ها به نیروهای با سن. برنی ساندرز (I-VT) دیابت الیزابت وارن (D-MA) و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) در تلاش برای خارج کردن او از خانه.

"بومن نوع مترقی هیجان انگیز رهبر جوان است که دموکرات ها باید انتخاب" گفت: Tommy Vietor شرکت میزبان از کج را غلاف صرفه جویی در امریکا پادکست و سابق اوباما امنیت ملی سخنگوی. "من همچنین فکر می کنم که [کمیته امور خارجه] باید پیشرفته تر وقتی که می آید به نظارت مبارزه با الحاق [از کرانه], حمایت از دیپلماسی مانند [ایران] و انهدام بخش هایی از ایالات متحده-عربستان ارتباط است که اجازه می دهد تا برای ادامه فاجعه انسانی در یمن."

"ما نیاز به تفکر تازه در آن کمیته" Vietor نوشت: در یک ایمیل به The Daily Beast.

در ژوئن 10 قسمت از "غلاف نجات جهان" میزبان Vietor و بن رودز سابق top اوباما در سیاست خارجی تشویق شنوندگان خود را به اتمام بومن. "با وجود جلسات—من امیدوارم که نه به خاطر آنها—او مخالف توافق هسته ای ایران," رودز گفت از انگل. "او را گرفته و یک خط معمولی در مسائل مربوط به ایران و خاورمیانه به طور کلی."

به عنوان انگل اولیه می شود حزب بزرگ بعدی پروکسی نبرد عملا هیچ یک طرح است که اگر انگل از دست می دهد و در ژوئن 23—نتیجه دیده می شود به طور فزاینده ای به عنوان ممکن است در محافل دموکراتیک—از آن خواهد شد به دلیل افزایش تدابیر سیاست خارجی views. در ژوئن 3 رویداد در منطقه انگل گرفتار شد در یک میکروفون گفت "نمی خواهد در اینجا" اگر او ندارد اولیه. در اقیانوس اطلس گزارش شده است که او می خواهم زده از بدترین COVID-19 در مریلند خانه در شهر نیویورک-منطقه صندلی او نشان دهنده که یکی از سخت ترین ضربه مکان در کشور است.

سرنگونی خارجی رئیس امور, اما, امر طنین انداز فراتر از منطقه خود. "وجود دارد بسیار عمیق تمایل دموکراتیک در سیاست خارجی محافل بیشتر رویکرد مترقی و که که در آن الیوت انگل است یا که او چه کسی است" سابق عراق گفت: روزانه وحش. "او بد نیست—او را نمی خلاقانه حرکت ما در جهت بسیاری از ما می خواهم برای رفتن."

بیش از 31 سال در کنگره انگل تبدیل به یکی از برجسته صدای در هر دو حزب هل دادن برای افزایش تدابیر نظر در سیاست های خاورمیانه ای. در سال 2003 او به حمایت از حمله به عراق. در سال 2004 او به رهبری یک گروه از قانونگذاران فشار برای کاهش همکاری و کمک آمریکا به دفتر سازمان ملل متحد است که ایدز پناهندگان فلسطینی. در اوایل 2015, نخست وزیر اسرائیل, بنیامین نتانیاهو, آدرس داد به کنگره که قانونگذاران دموکرات یا تحریم یا excoriated به عنوان یک "توهین" به آنها و به رئیس جمهور اوباما. انگل اما به نام سخنرانی نتانیاهو "قانع کننده" و گفت که او ابلاغ "نگرانی های مشروع."

زمانی که انگل اعلام کرد مخالفت خود را با توافق هسته ای بعد از آن که سال, او گفت که توافق اوباما کار کرده بود "ممکن است در واقعیت تقویت موقعیت ایران به عنوان یک بی ثباتی و مخرب نفوذ است." او یکی از 25 خانه دموکرات که رای در برابر تصویب آن است.

این رکورد به دست آورده است انگل از ironclad پشتیبانی از نرم افزار های اسرائیل—چند که بسیج به 16-مدت وقت در گران اخرین تلاش به او را نجات دهد. سیاسی کمیته اقدام برای یک گروه به نام دموکرات اکثریت برای اسرائیل برای مثال کاهش یافته است بیش از 1 میلیون دلار در تبلیغات تقویت انگل و حمله بومن—از جمله یک شنبه نقطه ای که ضربه زدن به رقیب بیش از یک سال عدم پرداخت مالیات است. حداقل دو نفر دیگر از نرم افزار های اسرائیل را اجرا تبلیغات در حمایت از انگل در رسانه های اجتماعی.

"او شده است هر دو یک قهرمان و یک رهبر طرفدار اسرائیل تلاش در خانه و گفت:" علامت گذاری Mellman رئیس جمهور دموکراتیک اکثریت برای اسرائیل است. "او خواهد بود بسیار از دست رفته و به همین دلیل ما در حال ساخت یک تلاش واقعی برای نگه داشتن او را در دفتر."

اوباما دیدگاه های خود و چشم انداز در سیاست های خاورمیانه, در ضمن, او را به دست آورده معروف یخی رابطه با جناح راست اسرائیل و دولت این صورت فلکی آمریکایی طرفدار اسرائیل گروه—از جمله آمریکایی امور عمومی اسرائیل کمیته که دارای روابط PAC در حال حاضر bankrolling انگل را نجات. در سالانه خود را در واشنگتن کنوانسیون یک سال طول اوباما تصدی AIPAC نمایندگان بود گفت: نه به بو نشسته جمهور.

انگل و اوباما نیست اولویت بندی همان چیزهایی که آن را به سیاست خارجی با توجه به سابق اوباما, رسمی, چه کسی گفت که کنگره در مخالفت با توافق با ایران "رنگی خصوصی برداشت" از او را از طریق پایان از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری.

"من فکر می کنم نکته مهم این است که چه کردم الیوت انگل به آن رای بدهند. آن مخالف بود از آنچه رئیس جمهور اوباما ایستاده بود." و که, رای, رسمی افزود: "نخستین بار نیست که ترش مزه او در سمت چپ قبل از دولت است."

به عنوان رئیس کمیته امور خارجی انگل استفاده کرده است خود را در جای بلند قرار دادن برای کمک به دموکراتیک تحقیقات از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از اوکراین محور استیضاح تحقیق به پروب وزیر مایک Pompeo را از دست داده و وزارت امور خارجه. که طرف از انگل رکورد یکی بیشتر تبلیغ کردن, big tits, نام endorsers مانند Rep. آدام شیف (D-CA) سرب دادستان پرونده مغلوب ساختن پیشی جستن در واکنش به استیضاح محاکمه.

"تا کنون پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان دفتر الیوت کمک کرده است افشای موارد نقض حقوق بشر از دولت و برگزاری این lawless جمهور پاسخگو" شیف گفت: در حمایت از انگل.

بومن برای خود ساخته است انگل سیاست خارجی رکورد یک محور مبارزات انتخاباتی خود هر چند او با انتقاد از وقت مواضع و تبلیغ تاییدیه از مترقی سیاست خارجی گروه های که در مخالفت با انگل تندرو مواضع. جالب اینجاست که اگر انگل بودند و به از دست دادن آن ممکن است او می تواند جایگزین به عنوان رئیس یکی دیگر از شاهین تشکر. براد شرمن (D-CA) که او نیز رای دادند در برابر ایران است و در حال حاضر بعد از ارشد دموکرات در پانل.

اوباما فارغ التحصیلان اصرار دارند که شور و شوق خود را برای برکناری انگل است که هیچ چیز شخصی; بسیاری از آنها او را دوست دارم.

"داستان واقعی در اینجا است که او این انرژی کاریزماتیک جوان چلنجر که در مورد بسیاری از مسائل هستند که در قلب مترقی امروز دستور کار" گفت: سابق دولت رسمی. "این نیست که او از دست مردم در سیاست خارجی اما با وجود اینکه رئیس... اوباما wonk سیاست خارجی حوزه به انتظارنشسته بودند تا برای او."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب