به "به یاد داشته باشید تیتان' مدیر یک انجمن وابسته به عشق شهوانی فیلم

منt را سخت برای پیدا کردن موفقیت انتقادی و تجاری در هالیوود—و حتی سخت تر به قربانی کردن آن به دنبال یک غیر متع

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

منt را سخت برای پیدا کردن موفقیت انتقادی و تجاری در هالیوود—و حتی سخت تر به قربانی کردن آن به دنبال یک غیر متعارف و uncommercial هنری غرایز. با اینحال این دقیقا چیزی است که به یاد داشته باشید تیتان مدیر Boaz Yakin انجام داده است و با Avivaیک startlingly منحصر به فرد و الهام گرفته از کار (مجازی در اکران ژوئن 12) است که ترکیبی از ترانه رقص و Buñuelian دستگاه های به تصویر کشیدن یک داستان عاشقانه را پر سر و صدا افزایش و سقوط و تولد دوباره به عنوان به خوبی به عنوان آن شرکت کنندگان شخصی و تلاش برای آشتی دادن این دو جناح متخاصم در درون خود.

گریه به دور از Yakin را به جریان اصلی خروجی—که شامل تازه و قیمت فوق یاقوت (که او گروگان) و در حال حاضر شما می بینید من و شاهزاده ایرانی: شنهای زمان (که او می گذراند)—Aviva نیمه اتوبیوگرافیک عشق داستان است که نشان می دهد آن خودآگاه طرز عمل از گرفتن بروید. در بستر, جوانان برهنه, Bobbi Jene اسمیت (این موضوع در سال 2017, مستند, Bobbi Jene) به اطلاع مخاطبان است که او یک رقصنده و طراح رقص استخدام به یک بازیگر و خواندن کلمات نوشته شده توسط دیگران در مقابل دوربین برای یک عملکرد به عنوان یک شخصیت مرد به نام بهشت, که همچنین توسط تایلر فیلیپس—که به طور ناگهانی سهامداران در محل خود بر روی همان تخت بدون لباس. ما پس از دیدن Aviva (زنا Zinchenko) یک زن زن در یک آینه حمام. او اذعان می کند که او نمی دانم این دوربین خواهد بود در حال حاضر زمانی که او برای اولین بار ملاقات عدن از طریق نیسان (جان Mastrojohn)—یک مرد را معرفی کرد که مانند بسیاری از, حمایت از, آمار و ارقام, از طریق تمام پیشانی برهنه پرتره—او توضیح می دهد که مجموعه خود را با بهشت حتی اگر او زندگی می کردند در شهر نیویورک و اقامت او در پاریس.

یک ایمیل pen-pal ارتباط باشند و به عنوان دو توصیف مکاتبات خود را در روایت—با اسمیت ارائه Eden صدای درونی—این دو شرکت در جدا, خود ارضایی, مدرن, رقص مربوطه خود را از طریق محیط های. در منور از نور افتاب, نور, Aviva حرکات گرم و دعوت; در رنگ آبی مایل به خاکستری رنگ بهشت را در حال عذاب و جستجو. داشتن در حال حاضر آگهی خود را شکستن دیوار چهارم Yakin به ارمغان می آورد و این دو با هم برای اولین بار cinematically از طریق کنار تصاویر و سپس در واقعیت فیزیکی تنها برای متعاقبا ارسال Aviva مسابقه به پایین سوراخ خرگوش از خاطرات از جفت دوران کودکی پر از قهر و تجارب جنسی است که در نهایت صحبت می کنند—در سکوت اما قدرت—به درهم عاطفی قطع یو پی اس فاکتورها باعث ایجاد پلاک آنها در بزرگسالی است.

این یک هذیان و مطمئن شروع به فیلم به عنوان Yakin ماهرانه ترکیب عناصر نامتجانس است. گذشته و حال سینما و رقص و مردانه و زنانه هستند همه گرفتار در Avivaکه به زودی معرفی Aviva نر نیمه مجسم و یا Schraiber و در نتیجه ایجاد یک سناریو است که در آن Aviva و عدن در حال گاهی اوقات توسط یک مرد یا یک زن اگر نه هر دو در یک بار. به عنوان زن و شوهر حرکت از راه دور معاشقه به نیویورک واقع شده خانوادگی و ازدواج های بازیگران گهگاه ساکن همان فضای تعامل با هر یک از دیگر در راه است که به طور متناوب با محبت خصمانه و نفسانی—مملو از بهشت و Aviva رابطه جنسی ارائه شده در دگرجنسگرا/همجنسگرا جایگشت. این یک ترفند از Luis Buñuel را که Obscure Object of Desireطراحی شده در اینجا به بیان شخصیت " مرد/زن جنبه ها و راه های که در آن آنها با یکدیگر رقابت برای تسلط در لحظات مختلف تجارت کردن دست گرفتن کنترل در موقعیت های خاص و تلاش برای رسیدن به صلح و آشتی است.

به عنوان بهشت داستانی مستقل در برای Yakin, Aviva بیشتر تمرکز توجه خود را بر او متمرد درونی زندگی است. فیلیپس' بهشت است عبوس و نا امنی و اغلب مخرب خود را در حالی که اسمیت بهشت باز است حساس و معتدل. چنین دوگانگی وجود دارد در Zinchenko و Schraiber را Aviva به عنوان به خوبی و نویسنده/کارگردان نشان می دهد شخصیت خود را' گاهی هماهنگ و گاهی متخاصم ابعاد در رایگان جریان توالی است که سنتز و جداگانه در قطره از کلاه. طولانی رقص ترجمه بیشتر موجب بهشت و Aviva به آشفتگی عاطفی به عنوان شخص اول آدرس به مخاطبان و cutaways به فلش بک—یکی که در آن جوان بهشت در می یابد که او را با بازی در یک پارک است که در واقع یک دختر دیگر که در آن نوجوان بهشت و دو نفر از دوستان خود rap راه خود را به جزیره ادم ساده لوح—که تعمیق درک ما از خود تضاد هویت جنسیتی. گاهی اوقات یادآوری یک رقص مدرن تزریق ریف در Eternal Sunshine of the Spotless Mind, فیلم delirious چرخش داخلی و خارجی شادی و سردرگمی و اختلاف است.

"او به رسمیت می شناسد و پذیرای این ایده که خود یک نهاد چند وجهی و گسترش است که مفهوم هنر خود آمیختن آهنگ رقص و سینما در یک راه است که احساس می کند همه طبیعی تر و هیجان انگیز بودن خود آگاه..."

Aviva's روایت شتاب نیست همیشه تا به تاریخ همتراز با آن سبکی شجاعانه; بهشت و Aviva را در دوباره خاموش-دوباره پویا گاهی اوقات از دست می دهد و یک بیت از جریان بدون توجه به این خطر ناک آوانگارد که Yakin خود را بازگو یو پی اس و فراز زندگی. حتی در آن کندتر معابر مدیر قطاری به شدت صمیمی حس از آنچه در رانندگی قهرمانان به آغوش یکدیگر و یا به آغوش دیگران و یا برای دور کردن منطقه زبانی که در آن آنها می توانند ارزیابی مجدد آنها چه کسانی هستند و چه می خواهند و جایی که آنها در حال رهبری. او به رسمیت می شناسد و پذیرای این ایده که خود یک نهاد چند وجهی و گسترش است که مفهوم هنر خود آمیختن آهنگ رقص و سینما در یک راه است که احساس می کند همه طبیعی تر و هیجان انگیز بودن خود آگاه—کاملی از یک میدان تایمز در صحنه که در آن Phillips' عدن می گوید که او را به فکر کردن در مورد شکستن را به یک موسیقی شماره تنها به اعتراف است که وقوع چنین به طور کلی احساس کاذب به او در فیلم تا او را نجات در آن است.

Aviva's مایع جنسیتی خصوصیات هستند آینه سبک آن. آن فیلمبرداری است لاغر اندام و ابریشمی و ویرایش آن برازنده است و تعجب آور ایجاد انسجام حتی در میان هرج و مرج است. Yakin جديد خود را داستان سرایی غرور موثر که در فیلم دوم نیم, او را قادر به گرفتن حتی بیشتر خطرات جفت شدن چهار بازیگران اصلی در ترکیبات پیچیده و تابنده آنها را در انزوا به عنوان زمانی که اسمیت Eden مسابقه در اطراف انبار متروکه اتاق بازگویی کوره در رفته سفر ما Phillips' Eden (از طریق روایت) تماس Aviva در تلفن به منظور آغاز مراسم. نتیجه این است که شبیه به تماشای یک رابطه گرد هم می آیند و سقوط از هم جدا—شور و شوق, احمقانه, ناشیانه—هر دو از حذف و از درون.

"همه چیز است که رفتن به تغییر" نگرانی بهشت نسبت به فیلم تا پایان آن Aviva پاسخ "همه چیز همیشه در حال تغییر است." که قطعا درست از Avivaهمیشه جهش تجربی درام که در هر دو روایت و رسمی نظر در مورد تقسیم و میل به وحدت و که احساس می کند هرگز چیزی کمتر از به طور کامل نفس زنده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب