تاریخ غنی از اسکیت روی غلتک غلطک—و حقوق مدنی خود را میراث

United اسکیتیک 2019 فیلم مستند برجسته تاریخ سیاه, اسکیت روی غلتک غلطک باز می شود با یک شات است که همه بیش از ح

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

United اسکیتیک 2019 فیلم مستند برجسته تاریخ سیاه, اسکیت روی غلتک غلطک باز می شود با یک شات است که همه بیش از حد-prescient برای این تابستان از زندگی ماده تظاهرات: police sirens.

به عنوان سیاه و سفید, خانواده, بسیاری از آنها با کودکان صبر کنید برای ورود به یک پیست اسکیت رولر آنها نظارت کردند. حتی در یک فضای تفریحی طولانی همراه با نوستالژی و تمیز خوب, سرگرم کننده, پلیس نگه داشتن چشم و نزدیک.

اما پس از آن درب به پیست باز و مخاطبان درمان به یک شب آخر هفته در میدان یخ بازی غلتکی. دو مرد در تطبیق نئون استتار شلوار اسکیت در اتحاد یکی از غواصی در زیر دیگر را بدون شکستن ریتم در یک شاهکار مست ورزشکاری.

مرد دیگری می چرخد و سپس دو سه و چهار بار لکه بینی خود را تبدیل می شود مانند یک رقصنده باله بر روی چهار چرخ. مردم قطره به طبقه هماهنگ است. هر چند این فضا است که به شدت محافظت شده در داخل آن محل لجام گسیخته عفونی شادی.

"ایده این فیلم باز شد تا نشان دهد به عنوان اگر شما پشت صحنه و پس از آن پله بر روی زمین" Dyana وینکلر یکی از این فیلم را با همکاری مدیران در مصاحبه ای گفت:. "ما می خواستیم برای نشان دادن آنچه در جهان خارج و چگونه آن را تغییر و تبدیل این مکان جادویی هنگامی که شما برای باز کردن درب. شما ببینید پلیس در خارج وجود دارد, و پس از آن که همه دور افتد و از بین می رود به عنوان شما را وارد کنید. آن را بیشتر رنگارنگ تر و واضح تر و روشن است."

همراه با گفتن این, پیروزی, تاریخ سیاه و سفید غلتکی اسکیت rinks, یک روایت عمیقا تثبیت شده در حقوق مدنی جنبش وینکلر و همکاری مدیر تینا قهوه ای روشن غمگین آینده. در سراسر کشور میدان ناپدید شده اند. در یک صحنه یک گرافیک ایالات متحده نقطه را نشان می دهد که در آن مکان استفاده می شود در تمام 50 ایالت. به عنوان زمان کنه از سال 1980 در آن نقطه ناپدید می شوند.

"به نظر می رسد مانند یک صورت فلکی و شما می توانید ستاره ها رفتن بیرون" Reggie "برتر" قهوه ای 36 ساله سیاه غلتکی اسکیت باز از نیویورک گفت: روزانه وحش. همراه با همسر خود Naadira و فرزندان خود رخی تلاش برای حفظ rinks در کسب و کار لنگر بسیاری از ایالات اسکیت.

"یکی از چیزهایی که من به یاد داشته باشید بیشتر از همه بود با دیدن یک کل دسته از افرادی که شبیه به من"

رخی شده است اسکیت پس از او 12 ساله بود. مادر و نجف بودند مشتاق اسکیت بازان و آنها را صرف هر پنج شنبه از رفتن به "روح شب" در شیکاگو rinks.

"یکی از چیزهایی که من به یاد داشته باشید بیشتر از همه بود با دیدن یک کل دسته از افرادی که شبیه من" Reggie گفت. "میراث و تاریخ غلتکی اسکیت به عنوان آن مربوط به آفریقایی-آمریکایی جامعه است که نه تنها عظیم تا آنجا که نفوذ بلکه در موفقیت غلتکی اسکیت—که به دلیل سازگار حمایت از جامعه ما است. دوره. آن را که راه را از آنجا که ما تا به حال به مبارزه بسیار سخت به آن را دریافت."

در این مستند بزرگان اسکیت بازان جزئیات فقط به آنچه که مبارزه مانند نگاه. یکی از افرادی که تجربه تبعیض نژادی در شیکاگو گفت که مردم سیاه و سفید اجازه داده شد یک شب در هفته به سر به پیست به نام "روح" ، در دیترویت در آن بود به نام "جهنم" ،

Rinks شد این سایت از بسیاری از تظاهرات صلح آمیز است. یک اسکیت باز از ایلینوی به نام کشیش Koen صحبت می کند در این فیلم در مورد KKK حمله picketers. سرسره بعدها ، "آنها ترجیح می دهند که از ادغام" او می گوید.

اما مصمم سیاه اسکیت باز یافت یک استعاره در تلاش خود را برای شکستن موانع در میدان: نگه داشتن یک پا در مقابل دیگری است. "رو به جلو برای همیشه لطفا برای و به عقب هرگز" کشیش کوئن می گوید.

لجر اسمیت شناخته شده به عنوان "غلتک مرد" skated 685 کیلومتر از شیکاگو به دی سی به حضور در ماه مارس در واشنگتن با پوشیدن یک پلاکارد که به عنوان خوانده شده "آزادی" در اطراف گردن خود را. او از دست داد 10 پوند در راه است و تقریبا بیش از اجرا توسط یک نژادپرست راننده در Fort Wayne, Indiana.

"او نمی یک ترفند" Reggie گفت: روزانه وحش. "او فقط مداوم است. اسکیت خارج از آن پاها شروع به صدمه دیده است. اما او نورد با هدف."

به عنوان صریح تبعیض نژادی به پایان رسید, نژاد پرستی در سفید متعلق به rinks شد ظریف تر است. "شبهای سیاه" بود دیگر قابل قبول اصطلاح بنابراین مردم آمد تا با دیگر کدگذاری راه برای توصیف آن. یک قسمت از فیلم, آهنگ با نام های مختلف غلطک داد به این شب ها: "MLK شب" "قهوه ای" شب "روح شب" و "انجیل" ،

"چه جالب است که مخاطبان که عمدتا سفید و ناراحت کننده در آن لحظه" وینکلر گفت. "شما می توانید شنیدن gasps یا شوک و یا نا امیدی. هنگامی که شما نشان می دهد همان صحنه به مخاطب عمدتا سیاه و بینندگان آنها را به خنده. آنها خنده به دلیل آن را بسیار آشکار است. 'آره که یکی دیگر.' برای من که یکی از کسانی که چشم باز لحظه های در مورد چگونه سفید امریکا آنقدر نادان است که ما هنوز با تعجب به خشونت پلیس."

رخی گفت که او نمی خواهد توصیف غلتکی اسکیت به عنوان یک "فرار کنند."

"این واقعیت من هر روز در این پیست و خارج از پیست وجود دارد و این ثابت مبارزه برای عدالت و برابری" او گفت:. "بر روی زمین آن را به من, موسیقی و چوب. که در آن است. اما حتی اگر مشکلات دنیای من به طور موقت متوقف به وجود داشته باشد در برخی از نقطه من قصد دارم به unlace من اسکیت و پیاده روی در پشت درب و صورت همان ناملایمات من قبل از رفتن در."

تابستان قبل از او رفت و به کالج در کارولینای شمالی رخی صرف شده در هر آخر هفته در یک میدان یخ بازی. در روزهای جمعه مشتریان اریب سفید. بیشتر سیاه اسکیت بازان نشان داد تا در روزهای شنبه. رخی وجود دارد خواهد بود هر دو شب.

"من به یاد داشته باشید در روز جمعه, من تمرین و سپس به سمت چپ طبقه برای رفتن به حمام," او گفت:. "این واقعا خوب دوباره ، بعدی شب من بر روی زمین بود و تا به حال به استفاده از حمام دوباره. پس من رفتم به همان اما درب قفل شده بود."

رخی صحبت به پیست مدیر که منجر رخی پایین سالن به یک سرویس بهداشتی. "من در را باز کرد و آن را مطلق بدترین بیشتر منزجر کننده سایت شما تا کنون دیده ام در یک حمام" Reggie به یاد می آورد. "وجود دارد مسائل بر روی دیوار بدون صابون بدون حوله کاغذی."

او گفته مدیر که فقط شب قبل از او با استفاده از تمیز کننده, حمام, در انتهای دیگر سالن. آیا او آن را باز کرد در شنبه ؟

"مدیر گفت:" در روزهای مردم ظروف سرباز یا مسافر با حمام و سرویس بهداشتی بنابراین ما نزدیک است که یکی و استفاده از این به جای آن" Reggie توضیح داد. "این لحظه ای که شما شروع به درک اوه این واقعیت است. این جایی است که به منظور لذت بخش اما آنها تعطیل یک حمام و باز کردن یکی دیگر. من فکر نمی کنم آن می شود نژادی بیشتری از آن است. هیچ بهانه ای برای چیزی شبیه به آن."

Naadira قهوه ای, Reggie را نیز skated کل زندگی خود را. آنها در ساخت راه اهن یخ بازی در اتاق نشیمن برای کودکان خود را با استفاده از چوب از انبار خانه به عنوان کفپوش ، "برای ما و اسکیت رولر ما نمی نیاز به یک زمان خاص و یا یک دلیل خاص, وضعیت, یا بحران به انجام آن" Naadira گفت. "ما می خواهیم به آن را انجام دهد و ما آن را دوست دارم."

این بهار یک جوشان Infinite ویروسی رفت و این برنامه شامل یک بازیگر به نام Ana Coto نورد پایین حومه لس آنجلس خیابان پوشیدن پایین زنگ و یک مگاوات لبخند. در مصاحبه کتو اشاره به تاریخ سیاه غلتکی اسکیت به عنوان الهام بخش است. (به عنوان روندهای دیجیتال اشاره کرد او از پورتوریکو و کوبا تبار.)

محبوبیت خود را انگیزه اصلی بهره در غلتکی اسکیت با شرکت گزارش افزایش فروش. در توییتر بسیاری از bemoaned عدم اسکیت در سهام نشانه آن است که آنها در حال حاضر شده است scooped تا سرحال غلتک دختران و پسران.

NBC News به نام اسکیت "داغ جدید باید" و Buzzfeed اعلام کرد فعالیت "خود را در یک راه بزرگ است."

سیاه رولر اسکیت بازان مانند قهوه ای می گویند فعالیت است برای هر کس به عنوان طولانی به عنوان آنها یاد بگیرند که ثروتمند backstory از تفریح و سرگرمی.

"هی ما بودند اسکیت تمام این زمان" Naadira گفت. "این است که جدید نیست. آن را 'reemerging.' حتی یک جستجوی ساده در گوگل ممکن است کمک کرده اند [اخبار] نویسندگان بود کمی واقعی تر. قطعا وجود دارد خیلی بیشتر تاریخ اخیر. اسکیت نشده است مرده از disco era."

"من مادر اسکیت من اسکیت" Reggie اضافه شده است. "همه فرزندان من اسکیت بازی کردن. که چندین نسل. هنگامی که 'روند' مانند این اتفاق می افتد, آن طول می کشد به طور غیر مستقیم اعتبار به دور از منبع اجازه داده است که برای [غلتکی اسکیت] برای زنده ماندن."

برای او بخشی, Ana Coto صرف زمان در دو هفته گذشته در اعتراض به حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و ارسال تاریخی خیلی چیزهای مورد لجر اسمیت به او 65,000 پیروان. (او Instagram bio بار خوانده شده "آیا نفرت غلتکی اسکیت.")

"رولر اسکیت باز کرده است دایره من از دوستان, افزایش حجم و تنوع آن" کتو گفت. "این به من خیلی غنای مطمئن, اما همچنین فرصت هایی را برای یادگیری است."

کتو می گوید: "روشن است" در رسانه های اجتماعی است که (قبل از همه گیر) او بازدید غلتک غلطک است که "هر دو عمدتا سیاه و عمدتا سفید."

"رولر اسکیت است که به موازات زندگی," او اضافه شده است. "شما نه تنها بلافاصله خوب در زندگی شما باید سعی کنید و سقوط و شکست. و شما نیز سعی کنید برای حفظ تعادل و برقراری ارتباط, برقراری ارتباط با افرادی که به شما الهام بخش تعامل با افرادی که شما نا امید. شما پیدا کردن یک راه.."

کتو فکر نمی کنم او باید اعتبار برای هر "تجدید حیات" از غلتک اسکیت در فرهنگ عامه است. "این نه فقط من," او گفت:. "Infinite بسیار قدرتمند شخصیت در این داستان بیش از حد. من فقط یاد گرفتم در مورد این شاداب است که این گل کمی بر روی برگ. فقط یک گل کوچک می تواند جوانه این جدید بزرگ شاداب در یک ماده از روز. برخی از چیزهایی را گرفتن و مانند آن است."

کتو معتقد است که وجود دارد "آنقدر فضا" برای اسکیت باز. "من خوش آمدید همه آنها را," او گفت:. "بسیاری از جامعه می کند. اما البته من درک می کنم که مردم نمی خواهند فرهنگ سیاه و سفید پاک شود. از آن شده است در وقت و زمان دوباره."

"رولر اسکیت است که برای همه لذت" Reggie گفت. "یکی از بزرگترین چیزهایی که شما می توانید انجام دهید این است که یادگیری تاریخ. من دیده ام از مقالات است که باید گفت: اسکیت رولر بی ربط از '70s به. پس آنچه که من انجام شده است برای 20 سال گذشته? بدون آن نبوده است بی ربط. غلتکی اسکیت ادامه داد: برای زنده ماندن به دلیل آفریقایی-آمریکایی جامعه و توانایی ما برای باز کردن این فرهنگ را به دیگران که می خواهید به آن را یاد بگیریم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب