ریتز-کارلتون Nikko باز می شود درهای خود را در میان یک میراث جهانی یونسکو در ژاپن

The Ritz-Carlton Hotel Company, L. L. C اعلام کرد افتتاح آخرین هتل برای پیوستن به آن لوکس, آسیا و اقیانوسیه, ن

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

The Ritz-Carlton Hotel Company, L. L. C اعلام کرد افتتاح آخرین هتل برای پیوستن به آن لوکس, آسیا و اقیانوسیه, نمونه کارها, The Ritz-Carlton, Nikko. ملک - در میان یک میراث جهانی یونسکو – معرفی یک سطح جدید از لوکس به مقصد با یک تجربه مشخص شده با تاکید بر فرو بردن خود در شکوه محیط طبیعی است.

ایده آل واقع در شمال کانتو ژاپن, The Ritz-Carlton, Nikko مجموعه دو ساعت و نیم در شمال توکیو در دسترس از طریق راه آهن و یا ماشین و یک واحه واقعی امیدوار کننده دسترسی به وسعت فعالیت و تجارب فرهنگی. این ویژگی های بسیاری از گنجینه های طبیعی از جمله Kegon می افتد و آرایه ای از معابد بودایی و شینتو عالیات. Nikko و مناطق اطراف آن شده است شناخته شده به عنوان یک مکان مقدس و نامگذاری شد, میراث جهانی یونسکو, برای, فرهنگی, مذهبی و معماری اهمیت آن غنی تزئین شده زیارتگاه ها و معابد. نشسته کنار دریاچه Chuzenji و کوه آنشان, مهمان می تواند به راحتی دسترسی برجسته جاذبه های دیدنی مانند Nikko پارک ملی که در آن هتل واقع شده است و همچنین به عنوان میراث جهانی یونسکو منطقه تعیین شده است.

"پس از انتظار زیاد اطراف آن اولین بازی ما در حال هیجان زده در نهایت به باز کردن درب به ریتز-کارلتون Nikko و برای ادامه رشد بخش های لوکس در ژاپن" گفت: Rajeev منون رئیس آسیا و اقیانوسیه (به استثنای چین) ماریوت بین المللی است. "امروز نشانه بسیار به یاد ماندنی روز برای نام تجاری ما و کل شرکت ما به عنوان مجموعه ای این بار در, سفر لوکس, استقبال طبیعی جدید در حالی که به طور مداوم در القای اعتماد به نفس در سفر در میان همه مهمانان ما."

نشانه گرفتن از آن منظره اطراف هتل مفصل برازنده, ژاپنی, طراحی, طریق, مدرن, لنز را به زیبایی های طبیعی از Nikko در داخل خانه. خاکی مواد مانند چوب و سنگ تمامي وجوه اموال و پیشرفته توسط جریان نور طبیعی است. هتل 94 جادار اتاق مهمان و سوئیت تمام ویژگی های یک بالکن خصوصی است که جریان یکپارچه با یک engawa مساحت سالن ارائه گسترش فضا برای مهمانان را در قابل توجه مناظر اطراف هتل.

هر چند طبیعت طول می کشد در مرکز صحنه در ریتز-کارلتون, Nikko, ژاپنی, سنت و ساخت راهنمای اموال را چهار متمایز تجارب ناهار خوری: ژاپنی رستوران ارائه می دهد تمام طول روز ناهار خوری و ویترین های پر جنب و جوش عناصر غذاهای ژاپنی; Lakehouse با استفاده از, تازه, مواد تشکیل دهنده محلی برای ایجاد تخیلی غذاهای غربی در یک محیط آرام; نوار پیچیده است, پناهگاه آرامش که در آن مواد تشکیل دهنده محلی برجسته در اصلی کوکتل جشن فرهنگ و طبیعت و معنویت از شهر باستانی و لابی سالن محل ایده آل برای باز کردن از پیچ که در آن بازدید کنندگان می توانید لذت بردن از نور گزش و چای بعد از ظهر مشرف به منظره باغ. مواد تشکیل دهنده از محلی purveyors پیدا کردن راه خود را بر روی صفحات و به عینک با هر غذا و نوشیدنی بازتابی از فرهنگ قدردانی برای زیبایی و طراحی. این اذعان است که بیشتر به نمایش گذاشت توسط منحصرا گردد سفال از تاسیس شییدا سفال هنرمندان GENDO یا سنتی چوب کنده کاری نقوش ایجاد شده توسط اولین زن چوب کنده کاری هنرمندان در 400 سال تاریخ از زیارتگاه ها و معابد.

شهری محراب از سلامتی آبگرم در ریتز-کارلتون Nikko ویترین درمان با الهام از فراوانی طبیعی احیای عناصر و میراث غنی از Nikko منطقه در چهار تخصصی اتاق درمان. این هتل اولین ریتز-کارلتون ملک به ویژگی های معتبر هات-اسپرینگز تجربه در بپو سنت است. مهمانان دعوت به لذت بردن از بزرگ داخل سالن و فضای باز hot spring baths که در آن درمانی آب های حرارتی گرفته شده از چشمه های مجاور Yumoto بپو به جوانی از سر گرفتن بدن و ذهن خود را. این بپو تجربه وعده نهایی جامع سفر با منزوی تنش-ذوب خیس قبل از هر یک از بینهایت آرامش بخش و درمان های شخصی.

مهمان ریتز-کارلتون Nikko خواهد احساس در آغوش سنت ها و شیوه های فرهنگ های محلی و اطراف محیط طبیعی و لذت بردن از بسیار مناسب و معتبر سرویس که با نام تجاری شناخته شده است. بیشتر افزایش هتل فکری و معنوی تنظیم مهمانان دعوت به شرکت در یک شبانه مدیتیشن. هر روز در هوای گرگ و میش لابی منطقه تبدیل خواهد شد به یک مکان معنوی مهلت ارائه یک لحظه به تنظیم مجدد و قدردانی از روز که گذشت. پس از خروج مهمانان را دریافت مقدس omamori (ژاپنی حرز) خود را یادگاری یادگاری و یک آرزو برای سفر امن.

بهره برداری کامل از آن محل در Nikko پارک ملی یک مقصد احترام برای زیبایی منظره آن را به عنوان به خوبی به عنوان پر زرق و برق معماری آن یونسکو تعیین شده شینتو زیارتگاه ها و معابد بودایی, این هتل ارائه می دهد انتخاب گسترده ای از فعالیت ها است که نمایش منحصر به فرد ارائه شده از آن کوهستانی تنظیم. بازدید کنندگان می توانید انتخاب کنید از یک مجموعه فراموش نشدنی گشت و گذار اعم از دوچرخه سواری را از طریق حفاظت شده تالاب به قدم زدن از طریق حوزه از صد ساله پناهگاه مراقبه در زیر آبشارها صعودی خود را یخ زده آبشار در زمستان بیشتر است. در هم پیچیده با فرهنگ محلی این هتل نیز ارائه می دهد مهمانان این فرصت را به استاد ژاپنی مهارت furoshiki بسته بندی شاهد عرفانی معبد مراسم آتش و یا لذت بردن از صدای طبل و فلوت موسیقی در یک مراسم مقدس مراسم رقص. پوشا طبیعت, فرهنگ معنویت و ریتز-بچه ها در برنامه نویسی دسته بندی وجود دارد چیزی برای کنجکاو کاشفان هیجان جویان و هر کس در میان است.

"ما هیجان زده می شود قادر به ارائه سطح بالا از لوکس و اولین از نوع خود بود و در واقع والا کوه منطقه Nikko" گفت: Jennie Toh, معاون رئیس جمهور, نام تجاری, آسیا, اقیانوسیه, بین المللی ماریوت. "ما خانم ها و آقایان در ریتز-کارلتون Nikko به دنبال به جلو به استقبال مهمانان و ارائه غنی سازی معتبر تجربه است که واقعا در آغوش فرهنگ های محلی و مقصد."

برای کسب اطلاعات بیشتر در ریتز-کارلتون, Nikko, بازدید: www.ritzcarlton.com/en/hotels/japan/nikko و یا مشاهده هتل مفهوم کتاب در دسترس در اینجا. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیبایی های طبیعی این مقصد www.youtube.com/theritzcarltonnikko.

در مورد Ritz-Carlton Hotel Company, LLC
The Ritz-Carlton Hotel Company, L. L. C. بخشی از Marriott International, Inc., در حال حاضر بیش از 100 هتل در 30 کشور و مناطق. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو بازدید از وب سایت شرکت و در www.ritzcarlton.com برای آخرین شرکت به روز رسانی بازدید news.ritzcarlton.com و برای پیوستن به زنده مکالمه با استفاده از #RCMemories و به دنبال همراه در Facebook, Twitter و Instagram. The Ritz-Carlton Hotel Company, L. L. C. یک شرکت تابعه تماما متعلق به از Marriott International, Inc. (نزدک:MAR). ریتز-کارلتون مفتخر به شرکت در ماریوت Bonvoy جدید نام ماریوت سفر برنامه جایگزین Marriott Rewards®, The Ritz - Carlton پاداش® و Starwood ترجیح مهمان® (SPG). این برنامه ارائه می دهد اعضای فوق العاده مجموعه ای از مارک های جهانی تجربه در ماریوت Bonvoy لحظات و بی نظیر از جمله مزایای کسب امتیاز نسبت به هتل رایگان باقی می ماند و شب نسبت به وضعیت نخبگان به رسمیت شناختن. برای ثبت نام به صورت رایگان و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه بازدید MarriottBonvoy.marriott.com.

Marriott International, Inc. (نزدک: MAR) is based in Bethesda, Maryland, ایالات متحده, و شامل مجموعه ای از بیش از 7400 خواص زیر 30 پیشرو مارک پوشا 134 کشور و سرزمین. ماریوت در عمل و فرانچایز هتل ها و مجوزهای تعطیلات مالکیت استراحتگاه در سراسر جهان است. این شرکت ارائه می دهد ماریوت Bonvoy™ خود را بسیار اهدا سفر برنامه. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت ماریوت در سایت www.marriott.com و برای آخرین اخبار شرکت بازدید www.marriottnewscenter.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن