این RNC پرداخت یک شاگرد سابق دست به اتهام داشتن تهمت خاک

در سال گذشته کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه شروع برش چک به یک تهیه کننده سابق ان بی سی مشهور شاگرد بود که به ات

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

در سال گذشته کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه شروع برش چک به یک تهیه کننده سابق ان بی سی مشهور شاگرد بود که به اتهام داشتن به عنوان یک شرکت کننده قرار داده و آن را "خاک" در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

از ماه اوت سال 2019 از طریق مه سال 2020 کمیته ترتیبات برای سال 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه ساخته شده از یک دوجین پرداخت در مجموع بیش از $66,000 به Labella Worldwide, Inc. برای "تولید خدمات مشاوره." این شرکت اجرا شده توسط چاک Labella سابق NBC اجرایی و استعداد تولید کننده که مشغول به کار در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معروف واقعیت نشان می دهد.

Labella است و نه فقط یک شاگرد سابق شخص مهم و برجسته. با توجه به بازیگر تام آرنولد بود که یک شرکت کننده در نشان می دهد و پس از تبدیل شدن به یک پر سر و صدا تهمت منتقد Labella بود در اختیار مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهرا شهوت پرست—و در محافل سیاسی و رسانه ای آستین پی—behind-the-scenes شاگرد ریش دار. "چاک LaBella وجود دارد و می داند همه" آرنولد گفت.

آرنولد اتهامات اغلب کنار خار با مغلوب ساختن پیشی جستن جهان به عنوان توطئه طلبی. اما اتهامات او وارد شد و بنا به گزارش ها به اندازه کافی جدی است که مغلوب ساختن پیشی جستن سپس وکیل شخصی مایکل کوهن کمک قراردهند Labella با یک وکیل کیت دیویدسون در اواخر 2017. دیویدسون نام برجسته شد برای نمایندگی خود از دیگری مغلوب ساختن پیشی جستن-مجاور شخصیت: ستاره فیلم Stormy Daniels, چه کسی به او کمک کرد تا ترتیب hush پول برای پرداخت به منظور حفظ سکوت خود را در مورد او به اتهام رابطه با مغلوب ساختن پیشی جستن. دیویدسون بازگشت نیست یک درخواست برای نظر.

خواه کنوانسیون کمیته, پرداخت به Labella شرکت به نظر می رسد برای اولین بار پرداخت تا کنون ساخته شده توسط فدرال سیاسی کمیته یا Labella شخصا و یا شرکت خود را. اما یک جمهوری خواه کمیته ملی سخنگوی توصیف نقش خود به این کنوانسیون است که به عنوان یک استاندارد رویداد تولید.

"چاک LaBella است مشاوره در انواع تلاش برای کنوانسیون از جمله استعداد و تولید و طراحی صحنه و مشاور رسانه" گفت: RNC ملی دبیر مطبوعاتی مندی مریت. "این فوق العاده رایج برای بزرگ مقیاس رویدادهای مانند این برای دریافت مشاوره از کسانی که با سوابق در صنعت سرگرمی و به پیشنهاد هر چیزی غیر از این است که نه تنها تخت در اشتباه اما توهین آمیز و گمراه کننده است."

یک RNC رسمی تاکید کرد که در آن رایج بود برای گردهمایی سیاسی برنامه ریزان به قرارداد با منابع از دنیای سرگرمی و اشاره کرد که کمیته ملی حزب دموکرات بود "re-استخدام ریکی Kirschner (sic) به عنوان تهیه کننده اجرایی برای آن کنوانسیون است."

Kirshner تولید کرده است هر حزب دموکرات کنوانسیون از سال 1992 در علاوه بر این به Super Bowl halftime را نشان می دهد و جوایز تونی. یک نسخه بایگانی شده از Labella وب سایت که جایگزین شد با یک "به زودی" placeholder صفحه در هفته گذشته می گوید که او در حال حاضر مشاور برای شبکه دو تلویزیون را نشان می دهد: فاکس نقاب خواننده و ABC Holey Moley. این صفحه همچنین شامل توصیفات از مشاهیر از جمله Aerosmith استیون تایلر خواننده گروه که تحسین Labella به عنوان "معامله واقعی و مطلق حرفه ای" و HBO میزبان بحث نشان می دهد بیل ماهر که می گوید او در نظر او "یک دوست و متحد در این شهر است."

یک سخنگوی Labella نیست پاسخ به سوالات در مورد کار خود را برای کنوانسیون و این که آیا آن را به حال چیزی برای انجام با گذشته خود نقش با NBC.

کالیفرنیا ثبت می گویند که Labella Worldwide, Inc گنجانیده شده بود در سال 2017. او IMDB صفحه در لیست او را به عنوان یک تولید کننده در شاگرد از طریق 2013. او همچنین کار بر روی Miss Universe Pageant شد و بنا به گزارش ها در مسکو با مغلوب ساختن پیشی جستن برای 2013 رویداد وجود دارد. در ماه مارس سال 2017 قرار دادن گزارش داد که او دوستانه راه از هم جدا NBC. این معلوم نیست چه او بین و سپس روی لئامت دادن خود را با Holey Moley در سال 2019.

با گزارش Lachlan Cartwright



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن