ظالم (و نژادپرستانه) مادر شرمندگی از Meghan Markle

Meghan Markle یک اردک. یا شاید او یک خرگوش. آن همه بستگی به نقطه نظر شما. در واقع چند چهره مدرن در فرهنگ عامه

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

Meghan Markle یک اردک. یا شاید او یک خرگوش. آن همه بستگی به نقطه نظر شما.

در واقع چند چهره مدرن در فرهنگ عامه شده اند به عنوان پلاریزه به عنوان مغبون کار سلطنتی که به طور ناگهانی بالا برده چوب با شوهرش پرنس هری از انگلستان به آمریکای شمالی چشمگیر گردباد از رها عناوین برچیده روابط و سمی تلخیص عناوین که تقبیح decampment به عنوان "سرکش" "زود رنج" و "بی رحم گذشت نمايد." هنوز هم دیگران ستایش او را برای شجاعت در شکستن نه تنها دور از خانواده سلطنتی اما همچنین یک پست-Brexit بریتانیا پر از nativist ناسیونالیسم و "همیشه در حال ضخیم شدن دستگاه از امپریال نوستالژی." Meghan را مانند یک مادر خوب برای محافظت از او و هری 1-year-old son مورچه از آن "سمی" جو. او یک مادر بد برای عدم حمایت از مورچه کمی گردن و بدن است. و آیا کسی لطفا با قرار دادن یک کلاه آفتاب در آن کودک! اردک! خرگوش!

آیا دوشس ساسکس باید دوگانگی را در ذهن زمانی که او تصمیم به خواندن اردک! خرگوش!, یک کتاب کودکان توسط امی julia davis روزنتال و تام Lichtenheld به مورچه در یک ویدئو برای موسسه خیریه نجات کودکان در اوایل این ماه ؟ مورچه میده, fussed, lunged کردن صفحه نمایش در زمان chomp از کتاب مانند نوزادان معتاد به انجام. شات از طریق گروه کر "کار خوب مادر" و "نگاه کنید که چگونه بزرگ او است" با این حال یک ورید سولفات.

"این ویدیو همه چیز در مورد مگان. فقیر مورچه تنها استفاده می شود [به عنوان] یک سرپا نگه داشتن" یک نفر گفت در توییتر. "او به هنگام تولد به او را همه ما می دانیم که گفت:" یکی دیگر از اشاره به یک تئوری توطئه که Sussexes جعلی بارداری. "مگان را رفتار در فیلم فریاد زد: به من نگاه کن! به من نگاه کن! من نیاز به توجه به عنوان doting مادر" clucked یک سوم است.

سپس Emily Giffin پرفروشترین نویسنده رمان عاشقانه مانند چیزی قرض گرفته شدهتصمیم به اب راه رفتن در. در حال حاضر حذف شده (اما برای همیشه screenshotted) داستان ارسال شده در Instagram خود اعلام کرد "رویال watcher" لعنتی Meghan برای "phoney" و "unmaternal." او همچنین insinuated Meghan شد یک مادر بد برای فیلمبرداری مورچه پوشیدن پوشک اما بدون شلوار. "من احساس می کنم خیلی متاسفم که پسر کوچک" او به این نتیجه رسیدند. "تولدت مبارک مورچه. دور مگان [sic]." (Giffin که آیا پاسخ به یک درخواست برای نظر بعد عذرخواهی کرد برای بودن "به معنی روحیه.")

مامان شرمندگی شده است در اطراف تا زمانی که وجود داشته است مادران اما پذیرش گسترده از رسانه های اجتماعی که در آن هر کس برخوردار 10-پا بلند گو حرف زدن تنها پمپ حجم آن و رسیدن به. مشهور نه تنها سیستم ایمنی بدن به این پدیده اما آنها اغلب در معرض اهداف. بیانسه, Chrissy Teigen, صورتی و هر سه خواهران کارداشیان شده مامان-خجالت برای مناجات درک مادری گناهان از اجازه دادن به فرزندان خود را می پوشند آرایش برای پوشیدن بیش از حد آرایش.

"چه Emily Giffin بود گفت: احتمالا بر خلاف مکالمات ما ممکن است تا به حال در مورد افراد مشهور در خصوصی با دوستان ما در شب جمعه با یک نوشیدنی 'من نمی تواند ایستاده است که بازیگر' 'او به نظر می رسد مانند یک ساختگی به من' 'من باور نمی کنم او هنگامی که او رفت و در نشان می دهد بحث و گفت این,'" گفت: Elaine لیو بنیانگذار و سردبیر Lainey شایعات بی اساس است. "Emily Giffin مشکل این است که وجود دارد برخی از چیزهایی که مناسب است در گفتگوی خصوصی با افرادی که شما می دانید. هنگامی که شما انفجار آن وجود دارد خارج وجود دارد, شما باید قادر به دفاع از آن به خصوص به عنوان یک فرد خود را. و Emily Giffin است یک فرد است."

کیت میدلتون همسر هری برادر ویلیام و ملکه-همسر-در-انتظار نیست جذب همان سطح صفرا چرا که او را "اساسا به دنبال نوزاد سلطنتی راهکار" از پست-تحویل حضور در این مرحله از لیندو وینگ به کلاسیک انگلیسی لباس در George, Charlotte, و لوئیس. (کیت dinged برای اجازه دادن به یک پس از آن-کودک نو پا جورج موج در اطراف یک تفنگ اسباب بازی, اما لحظه ای به سرعت منتقل می شود.)

"بنابراین اگر شما مادر-shame کیت شما نه فقط مادر شرمندگی شما در حال مادر بشود یک موسسه; شما در حال آمدن برای تمام اعضای خانواده و شما می گویید که این راه که خانواده سلطنتی مطرح شده تمام سلطنتی نوزادان اشتباه است" لیو گفت. "و پس از آن تقریبا باعث می شود او می رسد."

Plebeian مادران زمینه سهم خود را از شرمندگی ، نزدیک به دو سوم از مادران گفت: آنها احساس آنها تا به حال شده است برای انتقاد از خود و پدر و مادر تصمیم گیری با توجه به یک سال 2017 نظرسنجی توسط C. S. مات بیمارستان کودکان در میشیگان. مامان شرمندگی می تواند از نظر روانی آسیب رساندن به مادر بودن خجالت گفت: سارا کلارک دانشمند محقق در بخش اطفال در دانشگاه ایالتی میشیگان پزشکی و مدیر شرکت در نظرسنجی. بیش از 40 درصد از مادران او بررسی گزارش احساس مطمئن نیستید در مورد فرزند خود را.

"برای فروختن کسی اعتماد به نفس, من فکر می کنم می تواند واقعا مضر," کلارک گفت. "شما می دانید که ما نرخ بالای افسردگی پس از زایمان, من مطمئن هستم اما نیز وجود دارد مقدار زیادی از اضطراب در میان جوانان ، یکی از چیزهایی که من نگران این است که مادران به خصوص مادران جوان کودکان و نوجوانان—که بسیار مضطرب یا افسرده و احساس آنها به اندازه کافی خوب نیست."

قطعا وجود دارد چند مطلق در پدر و مادر. کودکان تغییر در یک روز به صورت روز اگر نه ساعت-توسط-ساعت جدید پدر و مادر ممکن است فکر می کنم آنها باید نوزاد خود را نمیفهمد و تنها به این اسکریپت به طور کامل بازنویسی لحظه بعد. "[پدر و مادر] که در معرض ابتلا به چالش کشیدن یک اعتماد به نفس" کلارک گفت. "و سپس شما اضافه کردن این لایه از مردم گفت: شما در حال انجام آن اشتباه است که می تواند واقعا ویرانگر برای یک مادر که ندارد یک حس قوی از خود و حمایت برخی از دوستان و یا خانواده است."

همانطور که برای پدر و شرمندگی خوب پدران دریافت بوق و کرنا به عنوان قهرمانان فقط برای مصاحبه نگاهی به فرزندان خود را. آنچه مردم درک نمی کنند می گوید بتنی جانسون سابقه مربی در دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت و همکاری نویسنده شما در حال انجام آن اشتباه است! بچهداری رسانه ها و تخصص های پزشکیاست که زمانی که آنها ضربه مادران آنها واقعا درگیر شدن در "دراز مدت تاریخی پروژه است." و می رود که دو اگر آنها آمریکایی است.

"از آغاز تاریخ آمریکا مادری شده است یک پروژه سیاسی در نظر چه نوع از شهروند شما بالا بردن" او گفت:. "یکی از راه های شما می تواند خود را ثابت کند Americanness بود به انجام نوع خاصی از مادر. و نوع بچهداری شما قرار است به انجام است به منظور بالا بردن خوب نرم شهروند که خود را در دسترس به کشور در زمان نیاز است."

"و نوع بچهداری شما قرار است به انجام است به منظور بالا بردن خوب نرم شهروند که خود را در دسترس به کشور در زمان نیاز است."

این "جمهوری خواه" از قرن 18 به عنوان مثال به تصویر کشیده شده به عنوان یک "فرشته از خانواده" که تایید اخلاق از فرزندان او. ویکتوریا دوران مادری مورد نیاز مادران به ایجاد یک صفحه مبتنی بر پناهگاه بود که جدا از خشونت احتمالات از بازار و میدان عمومی. در 1950s مادران آنها انتظار می رود به افزایش مصرف کنندگان که خواهد نشان دادن برتری دموکراسی بیش از کمونیسم با نگه داشتن پس از جنگ جهانی دوم اقتصاد زنده است.

"وجود دارد همیشه یک نقش است که زنان تا به حال به بازی" جانسون گفت: "آنچه مردم درک نمی کنند که آنها در حال نقد مادران دیگر این است که آنها در حال انجام است که پروژه سیاسی برای سیاسی بود. مثل درونی تبلیغات."

بخشی از دلیل که چرا بچه ممکن است انتقاد از یکدیگر است زیرا آنها در پایان دریافت مقدار زیادی از زمان. "من می بینم که در حال آمدن است از یک مکان واقعی درد" او گفت:. "و ما نمی بینیم که ما در حال تداوم این بزرگتر مکانیسم های اجتماعی است که اجازه می دهد تا همه ما را به ماندن در محل ما. چرا که اگر ما در حال چیدن در هر یک از دیگر, آن را سخت تر برای ما به ترکیب با هم و خلاص شدن از شر سیستم های که کار نمی کنند برای ما مانند عدم وجود کل از مادری و پدری را ترک کنند."

یکشنبه مارتین یک منتقد فرهنگی, اجتماعی, پژوهشگر و نویسنده از پستانداران از خیابان پارکمی گوید که مادر شرمندگی است که به ندرت مورد انتقاد ارائه شده است. "هرگاه مادر شرمندگی رفتن تقریبا تمام وقت این نشانه آن است که یک زن است و نه فقط تهدید مردم مفهوم و آنچه که یک مادر خوب است اما آن کسی است که تهدید اضافی عمیقا برگزار باورهای فرهنگی," او گفت:.

نگاهی به حملات مکرر در راه مگان دارای مورچه در خانه (به درستی با توجه به حداقل یک پدر و مادر کارشناس). "[نشان می دهد] یک نوع خشم عمیق تر درک تجاوزات" مارتین گفت. "و کسانی هستند که Meghan Markle است او بازیگر نقش مکمل زن از ایالات جنوبی ایالات متحده آمریکا است که او نشان دهنده یک آمریکایی شکل اشراف رقابت با یک فرم از اشراف و به معنای واقعی کلمه تلاش برای ترکیب با آن در ازدواج خود را به شاهزاده هری و ایجاد یک برخورد است."

برخی از مادران مادر-شرم مارتین معتقد است به دلیل باستانی انسان تکامل یافته به عنوان تعاونی پرورش دهندگان معنی گروه های اجتماعی در زمان مراقبت از خود را به اشتراک گذاشته فرزندان به عنوان جمعی. فرزندان خود بودند و فرزندان و بالعکس و بالا بردن آنها را یک تلاش گروهی است. "این استدلال می تواند به راحتی ساخته شده است که عملکرد تعاونی پرورش—که دلیل بسیاری از انسان شناسان بر این باورند که گونه ما رونق در حالی که دیگر گونه فسیل درگذشت خارج است هنوز زنده با ما در پشت مغز در بسیاری از ما باورهای اجتماعی و شیوه های فرزند پروری" مارتین گفت. "اما ما نمی توانیم بیان ما برای حمایت از مادران در قالب تعاونی کودک-پرورش و جمعی زندگی می کنه. پس از آن اغلب بیان می شود به عنوان انتقاد."

با Meghan وجود دارد عوامل دیگری در کار است. مردم در بریتانیا به شدت در حال سرمایه گذاری در ایده اشراف حتی پایین تر و طبقات متوسط که نمی از آن بهره مند شوند چرا که آن را می دهد آنها را حس انسجام و کمک به هویت ملی خود را. "در بریتانیا زمانی که شما به دنیا آمد, شما متولد در یک کلاس خاص و این راهی است که از آن باقی می ماند و اشراف است و اوج آن" مارتین گفت. مگان از سوی دیگر نشان دهنده یک "نسخه آمریکایی اشراف" است که بر اساس تحرک اجتماعی به جای قرعه کشی از تولد.

"او زیبا او یک حرفه ای موفق در هالیوود او قابل اندازه گیری از افراد مشهور در رسانه های اجتماعی" مارتین گفت. "و او بر می آید و ناگهان آنچه می بینید این است که دو سیستم متفاوت از سرمایه فرهنگی برخورد. او یک تازه بدوران رسیده برای پایان دادن به تمام upstarts و او چنان عمیقا تهدید به این سیستم قشربندی اجتماعی که از آن به پایان می رسد در یک طوفان."

آمریکایی ها کمك کلاس جنگ بیش از حد او اضافه شده است. وارد Emily Giffin آمریکایی. "من فکر می کنم که Emily Giffin است ابراز حتی ناخودآگاه که Meghan Markle مخل به نظام اجتماعی" او گفت:. "بنابراین یکی از راه های واقعا او برای اینکه مخل به دسته بندی های اجتماعی—برای اینکه او به عنوان یک آمریکایی در میان اشراف زاده انگلیسی اشراف—این است که به سوال او مادری و صحت به عنوان یک مادر است."

نه می تواند به بحث ما در مورد anti-Meghan گفتمان بدون آوردن تا مسابقه. جهان است که غالبا ناعادلانه و اغلب آشکار دشمن به سیاه. در ایالات متحده زنان سه تا چهار برابر بیشتر از زنان سفید به مرگ از بارداری و عوامل مرتبط با آن در شهر نیویورک, آنها هشت برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ است. زنان بیشتر مستعد ابتلا به موجود شرایط سلامت مانند چاقی و فشار خون بالا, اما بهداشت عمومی محققان همچنین می گویند که ساختاری نژادپرستی مانع دسترسی به انواع منابع—کیفیت های پزشکی و خدمات اجتماعی می گویند و یا مغذی مواد غذایی—حیاتی هستند که برای سلامتی و بارداری.

"سیاه در حال مرگ هستند در نرخ هشدار دهنده از بارداری و عوامل مرتبط با آن در بخشی به دلیل تعصب نژادی در سیستم بهداشت و درمان," سناتور کامالا هریس که مطرح اختلاف در سال 2020 ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی در توییتر نوشت در ماه مه گذشته. "هر کس باید خشم این است که اتفاق می افتد در امریکا است."

حتی ثروت و وضعیت نمی عایق سیاه از طرف اشتباه از زندگی-مرگ تقسیم. در سال 2018 تنیس قهرمان و Markle رفیق سرنا ویلیامز گفت: رواج چگونه او تلاش برای متقاعد کردن پزشکان برای بررسی نشانه های آمبولی ریوی—بیماری که او مستعد—پس از او در بر داشت خودش را تلاش برای نفس پس از C-بخش اورژانس. ویلیامز خواسته برای یک CT اسکن و خون رقیق اما یک پرستار نشان می دهد که داروی درد ممکن است به سمت چپ خود را اشتباه گرفته شود. وقتی ویلیامز اصرار دکتر و انجام سونوگرافی بر روی پاهای او. هیچ چیز نشان داد. در نهایت آنها دستور سی تی اسکن نشان داد که چند لخته شدن خون در ریه ها. ویلیامز توجیه گردید. "من مانند گوش دادن به دکتر ویلیامز!" او گفت:.

زمانی که آنها برای زنده ماندن, سیاه, مادران اغلب مورد حمله و تضعیف گفت: Mikki کندال نویسنده هود فمینیسم: یادداشت از زنان که یک جنبش را فراموش کرده. "سیاه هستند و به نوعی هر دو قرار بود کامل nannies درست است ؟ مانند هر کس می خواهد یک پرستار بچه به عنوان یک نماد وضعیت در برخی محافل" کندال گفت. "اما مردم نیز پروژه این ایده که سیاه هستند به نحوی کمتر قادر به بالا بردن فرزندان خود را. و این واقعیت است که وجود دارد هیچ چیز سیاه از هر وضعیت اجتماعی و اقتصادی می تواند انجام دهد را تغییر دهد."

"اما مردم نیز پروژه این ایده که سیاه هستند به نحوی کمتر قادر به بالا بردن فرزندان خود را. و این واقعیت است که وجود دارد هیچ چیز سیاه از هر وضعیت اجتماعی و اقتصادی می توانید انجام دهید برای تغییر آن است."

برای کندال تثبيت خاص مردم باید با مگان می گوید زیادی در مورد آنها است که آن را می کند زیرا بسیاری از این انتقادات نیست و ریشه در هر گونه واقعیت است. این agita بیش از اردک! خرگوش! ویدئو های زده خود را به عنوان به خصوص bonkers. "ما نمی بینم Meghan Markle انجام هر کاری منظور او نمی از دست دادن خلق و خوی خود را با نوزاد خود او نیست ضربه محکم و ناگهانی در نوزاد خود," او گفت:. مورچه نمی خواهم نگاه او را مورد آزار قرار نادیده گرفته و یا نادیده گرفته شده است. او به نظر می رسد مانند هر گوشتالو, happy baby در تاریخ گوشتالو, شاد, بچه ها."

یک مادر سیاه و سفید از دو کندال به ندرت پست در مورد فرزندان او در رسانه های اجتماعی به یک دلیل. چند سال پیش یک زن متهم کندال از emasculating او پسر نوجوان به خاطر او به او گفت که پیروان توییتر که او تا به حال او را توصیه به صداقت با دختران او دوستیابی. دیگری گفت: او stymieing خود را توسعه. هنگامی که او سوار به پسرش در مدرسه به تحویل یک جفت کفش او را فراموش کرده بود برای زمان بی حد و حصر همراه با یک ماده از این واقعیت هشدار داد که او نمی خواهد انجام این کار دوباره یک مادر سفید اتفاق افتاده است که به وجود chided کندال برای بودن "بیش از حد سخت" و "آسیب رساندن."

"همیشه وجود دارد کسی که با یک نظر همیشه وجود دارد کسی که با یک انتقاد" کندال آهی کشید. "اما زمانی که شما پدر و مادر با به حاشیه رانده شده و هویت برخی از این انتقادات واقعا هیچ ربطی به آنچه اتفاق می افتد در مقابل شخص صحبت به شما. چنین نیست که اگر Meghan Markle متفاوت رفتار افراد را بهتر پاسخ دهد."

دنی McClain, یک روزنامه نگار و نویسنده زندگی می کنیم برای ما: قدرت سیاسی از مادرانفکر می کند که برخی از ناراحتی در اطراف Meghan ناشی از طولانی-برگزار اعتقادات است که زنان سیاه هستند "بیش از حد قوی قرمز و نمی دانستند به جای ما." Meghan است که اغلب به تصویر کشیده شده در شایعات به عنوان برده و خواستار و خیلی از سرزنش برای Sussexes' اطلس فرار گذاشته شده است مستقیما بر روی شانه های او. برخی از سگ سوت شده اند shriller از دیگران: یک ایرلند شمالی مجری تلویزیون به نام مگان "uppity." بنابراین آیا یک تولید کننده برای Sean Hannity را نشان می دهد رادیو.

برخی از مردم ممکن است مزاحمتی برای outsized نقش Meghan را Doria Ragland نقش در زندگی خود را در همان راه سابق و بانوی اول میشل اوباما و مادر ماریان رابینسون پرهای ژولیده زمانی که او نقل مکان کرد و به کاخ سفید است. شایعاتی وجود دارد که هری و مگان می خواهید Ragland به حرکت در با آنها.

"من فکر می کنم Meghan مادر که مثل phenotypically سیاه, واقعا باعث مردم" McClain گفت. "من فکر می کنم این ایده داشتن یک مامان در اطراف شکل دادن به فرهنگ خانواده و داشتن یک نوع از موقعیت قوی در درون خانواده است که واقعا به چالش کشیدن افرادی که این باور به شدت در مردان سرپرست خانوار و زنان در قدرت بودن وابسته به مردان قدرت است."

در نهایت مردم خواهد پیدا کردن گسل در Meghan آیا به عنوان یک زن و یک مادر و یا یک فرد در خود ایستاده و فقط به خاطر او وجود دارد McClain گفت. "حتی قبل از او تا به حال نوزاد وجود دارد برخی از افرادی که واقعا سرمایه گذاری در زنانگی و سرمایه گذاری در ایده هری انتخاب کسی که بیشتر شبیه کیت میدلتون," او گفت:. "من فکر می کنم کسانی که مردمی هستند واقعا باعث مگان و من فکر می کنم آنها ادامه خواهد داشت باعث شده او بدون توجه به آنچه او می کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب