سالیسبوری مسمومیت

در قلب ما بازگویی رویدادهای رخ داده است که در سولزبری در سال 2018 است یک داستان در مورد مکانیسم های داخلی از ب

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

در قلب ما بازگویی رویدادهای رخ داده است که در سولزبری در سال 2018 است یک داستان در مورد مکانیسم های داخلی از بحران بهداشت عمومی پاسخ. این به پیروی از کار یک کارمند به نام تریسی Daszkiewicz مدیر بهداشت عمومی از Wiltshire, شورای, به عنوان او کار می کند با همکاران سعی کنید به مبارزه با کشنده و نامرئی دشمن است که به نظر می رسد از هیچ جا. سلامت عمومی پاسخ تیم که تریسی است موجب تحریک مستند. آنها نزدیک به یک اقتصاد محلی. آنها راه اندازی یک سیستم استادانه درست شده از تماس با ردیابی و آزمایش است. آنها منبع و توزیع تجهیزات حفاظت شخصی برای استفاده در خط اول جبهه. و آنها را هر روز با یک وحشت زده و نا امید است. آنها همه تعجب هر دو تریسی و مردم او در تلاش است برای محافظت از - این که آیا زندگی هرگز همان خواهد شد دوباره. پاسخ در پایان این است که فاجعه نیروهای ما را در آینه نگاه کنید و به مقابله با کسانی که ما واقعا هستند. پس از آن که همه چیز واقعا همان است.

ما وارد در سولزبری در پاییز سال 2018 است. عصب عامل حملات در Skripals تا به حال رخ داده است در ماه مارس و زن محلی سحر Sturgess از دست داده و زندگی خود را در ماه ژوئیه پس از تبدیل شدن به آلوده به عصب عامل در یک بطری عطر یافت می شود توسط دوست پسر او را چارلی رولی. زخم از این حوادث فردی و جمعی هنوز بسیار خام و ما می دانستیم که وجود دارد شانس است که آن را به سادگی ممکن است راست باشد این داستان برای گفتن در این زمان. اما زمانی که ما شروع به تحقیق در مورد حساب های منحصر به فرد از آنچه ما کشف داستان های متعدد قابل توجه و شجاعت و انعطاف پذیری و قهرمانی. افرادی که خود را در معرض خطر است. جامعه ای که با هم در تمام انواع از راه های غیر منتظره برای مبارزه با نه تنها نامرئی سم در میان خود بلکه ترس است که همه آنها به اشتراک گذاشته. ما با الهام از آنچه که ما از شنیدن شد و ما شروع به احساس می کنید که در حال حاضر به زودی پس از این رویداد بود که زمان مناسبی برای امتحان کردن و آوردن این داستان به نور است. بین المللی, حوادث در سولزبری بازیگران شده بود به عنوان توهین به انگلستان حتی خجالت. محلی هر چند ما از شنیدن داستان اشاره کرد که نسبت به مردم خود بهترین است.

ما در مورد تماس با افرادی که تا به حال شده است به طور مستقیم تحت تاثیر این حوادث است. این Sturgess خانواده که از دست داده بود دختر خود سحر. چارلی رولی, سپیده دم, دوست پسر که تقریبا از درگذشت خود را در معرض Novichok. کارآگاه گروهبان نیک بیلی که آلوده در طول این دوره از کار خود را, و همچنین به پایان رسید تا در یک مبارزه برای زندگی خود را. همه آنها به ما گفت که داستان های خود و همکاری عمل با درام. ما صرف ساعت های بسیاری با آنها بیش از چندین ماه تلاش برای دریافت داستان های راست و ما احساس می کنیم یک بدهی با تشکر از آنها را برای در نظر گرفتن بخشی.

به طور طبیعی ما را تماشا حوادث اخیر در اطراف COVID-19 با شیفتگی از آنجا که بسیاری از رزونانس با داستان ما بگویید در سولزبری. بسیاری از چیزهایی که ما مشاهده شده اند وجود دارد پس از آن بازی های برگزار شده در سراسر کشور.

سالیسبوری مسمومیت است که همیشه آسان تماشا کنید. این معاملات با املاک تروما تجربه شده توسط افراد واقعی بسیار طولانی در پیش است. پس چرا آن را نشان می دهد در حال حاضر ؟ به دلیل آن است که یک داستان از افرادی که با هم در قابل توجه راه های پیدا کردن قدرت در خانواده و جامعه است. این یک داستان است که نشان دهنده واقعیت داخلی اضطراری بهداشت عمومی پاسخ با همه انتقادی خود تصمیم گیری. اما شاید مهمتر از همه به دلیل آن را نشان دهنده یک نوع قهرمانی است که همه ما به تشخیص تازگی. یک قهرمانی است که آرام و عادی حتی -- و پیچیده شده در یک ساده حس وظیفه مدنی است که ما به اشتباه تصور بود رو به افول اما این واقعا تنها شده بود دروغ خفته. روزمره نوع قهرمانی است که با این وجود تغییرات در جهان است.

مصاحبه

نتيجه گيری توسط مدیر Saul دیب

یک دو عامل و دختر خود را به نشستن مسموم بر روی یک نیمکت در سولزبری. اما آنچه در زیر است یک داستان جاسوسی. این یک سقوط کردن از یک داستان جاسوسی. در مورد مردم عادی که شد وثیقه آسیب به عظیم جهانی رویداد سیاسی که منفجر شد در آستان خود است. و با یکی از غم انگیز استثنا پیروزی در برابر شانس قریب به اتفاق.

با بدنام 'جانور از شرق' عجایب کولاک ominously آنجا آن را به عنوان اگر چیزی فرود در این استان کلیسای جامع شهر بلع مردم تبدیل زندگی خود را در داخل و خارج در حال تغییر آنها را برای همیشه لطفا برای. به دلیل اینکه به طور مستقیم مسموم توسط Novichok یا نه همه آنها و خانواده های خود زندگی شد عمیقا آلوده. اما به جای به سادگی خرد شخصیت های ما در نهایت در بر داشت یک قدرت آنها نمی دانستند که آنها در حال مبارزه برای پیدا کردن منبع از سم و مهار آن برای نگه داشتن مردم در امن برای زنده ماندن به خاطر ازدواج با هم برای به دست آوردن حقیقت و عدالت به امتناع از مصرف می شود مخرب همیشه ناهمواری عواقب. و در انجام این کار شد everyday heroes.

Declan و آدم اسکریپت احساس می کردم که چیزی فوق العاده ای اتفاق می افتد به مردم عادی از یک اسپیلبرگ فیلم اما از طریق ضربه با درخشان مشاهده واقعی و زندگی روزمره است. بنابراین مانند Jaws - با تریسی به عنوان رئیس برودی متعادل ایمنی عمومی در برابر منافع مشروع از کسب و کار محلی در حالی که نامرئی دشمن ساقه عبور با ناتورالیسم و مستقیم و بی واسطه از ایالات 93. که با هم این پیشنهاد می تواند بسیار بیشتر از یک ساده بازگویی یک تکه البته باور نکردنی تاریخ اخیر.

داستان آنها به مبارزه طلبیده آسان pigeonholing. قسمت هیجان انگیز - گیج و تنش حتی اگر ما می دانیم که به نتیجه نهایی است. و بخش داخلی درام - خانواده عادی در تلاش برای آن را نگه دارید با هم تحت فشار بسیار زیاد است. همه در برابر پس زمینه از hoards از نقره hazmat مناسب و ارتش کامیون های استانی خیابان ها مانند یک نوع عجیب و غریب از سورئالیسم اجتماعی.

برای گفتن این به درستی برای اولین بار همه چیز مورد نیاز به عنوان معتبر به عنوان ممکن است با پزشکی قانونی توجه به جزئیات است. صحنه و لباس, طراحی و آرایش ملاقات واقعی مردم در خانه های خود ما scoured مکان یا پیدا کردن دقیق مسابقات (مانند Skripal را cul-de-sac) و یا برنامه های به ساقه پنهانی که آن را در واقع اتفاق افتاده است (به Maltings مرکز خرید مکان های دیگر در سولزبری). و سپس ما با استفاده از بهترین لارج فرمت فیلم دوربین در جهان است اما با هیچ مصنوعی فیلم در تمام روشنایی برای ایجاد واقعی ترین متمایز و در عین حال عجیب احساس زیبا. این رویکرد نیز طراحی شده برای استخراج از قوی ترین اجرای ناتورالیستی. یک بار دیگر همه ما باور نکردنی گروه بازیگران ملاقات مردم واقعی آنها نیست در سفارش به رابجای دیگری جا زدن اما نه برای به دست آوردن بینش و ذات شخصیت ها به بهترین زیر پوست خود را. هر بازیگر در آن رفت و مایل اضافی اجتناب ملودرام به خاطر این واقعا صادقانه و احساسی قدرتمند است.

و در نهایت انتقال این تجربه ذهنی از مسمومیت خود و موذی اثر در همه اطراف. بصری این تا حد زیادی درگیر بازآفرینی توهم زا عوارض Novichok در نیک بیلی و پس از آن فلش بک. از نظر نمره Rael جونز در زمان صدا از کلیسای جامع ارگان و نماز شام performaces گروه کر پس از آن نمونه برداری و تاب خورده و از آن برای ایجاد مترقی حس خزنده ترس اتمی و آلودگی.

نتیجه کلی این است که چیزی l احساس بسیار افتخار است. نه تنها می تواند به ما نشان می دهد مردم با اعتماد به نفس که ما می خواهم انجام می شود داستان خود را عدالت و مقدار کمی از هیچ درد مقعد, جزئیات, اما آنها نیز آمد و با هم به نظر می رسد در پایان یک دنباله من هنوز هم پیدا کردن فوق العاده در حال حرکت حتی در حال حاضر.

تولید زندگی نامه

سائول دیب
مدیر

پس از یک دهه ساخت مستند Saul را اولین ویژگی انتقادی-تحسین گلوله پسر (BBC Films/UKFC, 2003) که در میان دیگران او را برنده یک شب استاندارد, جایزه بهترین تازه وارد. شاؤل به طور مستقیم اقتباس از آلن Hollinghurst را بوکر برنده رمان خط زیبایی (BBC 2006) با Dan Stevens and Hayley Atwell, به دنبال اسکار و بافتا برنده دوشس (Pathe/BBC فیلم های 2008) با بازی Keira Knightley, Ralph Fiennes و شارلوت رمپلینگ که تبدیل به موفق ترین مستقل فیلم بریتانیا از سال است. در سال 2013 به کارگردانی سائول خود سازگاری (شرکت نوشته شده با مت Charman) از Irène Némirovsky تحسین رمان Suite Francaise (eOne/TWC/TF1) با بازی میشل ویلیامز, Matthias Schoenaerts و کریستین اسکات توماس. در سال 2016 او کارگردانی NW یک فیلم برای بی بی سی دو اقتباس از Zadie اسمیت رمان و بازیگران نیکی Amuka-پرنده و Phoebe Fox بود که نامزد دو بفتا و برنده جایزه در FIPA. اخیرا Saul کارگردانی بزرگ حیاتی موفقیت سفر (BFI/Lionsgate, 2018) بازیگران Sam Claflin, پل بتانی, Asa Butterfield و توبی جونز پس از باز کردن دو قسمت از دوبلین قتل (2019) یک سریال اقتباسی از رمان توسط Tana, فرانسوی,, نوشته شده توسط سارا فلپس.

کارن Lewis
تولید کننده

پس از استخدام در آموزش و چاپ و نشر کارن لوئیس پیوست بی سی ولز به عنوان یک ویرایشگر اسکریپت. او با Rafe Spall در اوایل کار خود در بافتا Cymru برنده جایزه وراج امر نوشته شده توسط اندرو دیویس. او در ادامه به تولید دو بافتا برنده جایزه سریال Last Tango In Halifax و دره مبارک نوشته شده توسط سالی Wainwright و کارگردان Euros Lyn دادن به او این فرصت را به کار با برخی از بهترین بازیگری استعداد: Derek Jacobi, Anne Reid, Sarah Lancashire, Nicola Walker and James Norton. سال گذشته او تولید راسل تی دیویس' طرز مرموزی prescient, درام, سال ها و سال ها با بازی اما تامپسون.

کریس کری
تهیه کننده اجرایی

کریس یکی از پیشرو بریتانیا, درام, تولید, مسئول, در میان دیگران, Les Miserables (dir. Tom Shankland بازیگران Dominic West, David Oyelowo, لیلی کالینز) برای بی بی سی یک و PBS/شاهکار درخت سیب حیاط (dir. جسیکا هابز, بازیگران امیلی واتسون و بن چاپلین) برای بی بی سی یک رودخانه (dir. Richard Laxton بازیگران Stellan Skarsgard, Nicola Walker و لسلی منویل) و اجرا (dir. چارلز مارتین بازیگران اولیویا کلمن و Lennie James) برای کانال 4.

در اوایل زندگی او تهیه کننده اجرایی برای اولین بار در جهان عربی web-درام Shankaboot کمک به ایجاد چند برنده جایزه 50+ قسمت بیروت بر اساس فرم کوتاه سری و توسعه یافته و تولید شده Dirk Gently (dir. دامون توماس, بازیگران Stephen Mangan) برای سی و فرقه سریال کمدی این است Jinsy با سابق خود شرکت جوش پشت سر هم تصویر شرکت آسمان تلویزیون است.

حتی در اوایل زندگی او مشغول به کار در زمینه های واقعی و سرگرمی به عنوان یک تهیه کننده اجرایی سری تولید کننده و تهیه کننده/کارگردان برای ITV Studios جایی که او ساخته شده یک طیف گسترده ای از نشان می دهد.

لورنس بون
تهیه کننده اجرایی

لورنس بون چند بافتا برنده جایزه و نامزد دریافت جایزه امی تولید که اخیرا اجرایی تولید Salisbury مسمومیت برای BBC One انگلستان قسمت از پاپ جدید بازیگران جود و John Malkovich, باربرها برای UKTV/دیو و آیشمان نشان می دهد برای دو بازیگران, Martin Freeman, Anthony LaPaglia و ربکا جلو. او ارائه شد با مونته کارلو بین المللی تولید کننده این سال جایزه, برنده, RTS, پخش و شیکاگو جشنواره فیلم, جوایز دریافت جایزه Jeunesse, Rose d'or, امی و بنف نامزد و سال گذشته برنده جایزه ژاپن. کار او شامل حومه در ضربات پنالتی (با بازی تام Hiddleston, Ruth Wilson, Anna Chancellor, آملیا Bullmore) سنگ کاغذ قیچی (با بازی ژولیت استیونسون و Ken Stott) دو توپ (با بازی لسلی منویل) دروازه (با بازی تام الیس, Joanne صفحه و سو Johnston), میراندا (بازیگران Christina Ricci, John Simm, John Hurt, Kyle MacLachlan و Julian Rhind-Tutt) و زندگی من به عنوان یک Popat (بازیگران Kulvinder Ghir و شاهین خان). حومه در ضربات پنالتی دروازه و زندگی من به عنوان یک Popat تمام شد به دست آورد و برای ما نسخه توسط HBO برادران وارنر/NBC و Nickelodeon است که بون رفت و به تهیه کننده اجرایی. او Unmade فیلم فصل از تولیدات از دست فیلمنامه توسط بزرگترین نویسندگان قرن بیستم است پخش رادیو بی بی سی 4 بیش از چهار سال گذشته. James McAvoy, Mark Strong, Hugh Laurie, David Suchet, Michael Sheen, Anne Marie Duff and Rebecca Front ستاره دار در قطعات توسط اورسن ولز, Alfred Hitchcock, هارولد پینتر, ارنست لیمن و آرتور میلر. کارگردان Richard Eyre, جیمی لوید, Mark Gatiss, Joanna Hogg and Adrian شریف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن