اسرار بیت لحم بحث استخرهای جزایر شده اند باز

Last سال, در رابطه با رییس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "صلح طرح" یهودی اسرائیلی پیاده روی ابتکار Amitim L'Tiyu

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

Last سال, در رابطه با رییس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "صلح طرح" یهودی اسرائیلی پیاده روی ابتکار Amitim L'Tiyulim اعتراض به سفیر آمریکا با دیوید فریدمن برای کمک در "بازگشت" استخر سلیمان به مردم یهودی. این استخر مجموعه ای از سه بزرگ مخازن واقع در پنج کیلومتری جنوب غربی بیت لحم. Amitim L'Tiulim ادعا کرد "بدون شک وجود دارد که باستان شناسی می یابد و کل ابتکار عمل بخشی از حفاظت از فعالیت های ملت یهود در سرزمین اسرائیل است."

اما کشف اخیر پنهان زیرزمینی پیچیده در این سایت نشان می دهد که این ادعا است که به سادگی اشتباه: این استخر از جزایر هیچ اتصال به کتاب مقدس پادشاهان و کتاب مقدس و یا یهودیت.

به عنوان هر کسی که از خاورمیانه می داند و آب است که کمبود وجود دارد. اورشلیم واقع شده است بین یک سری از تپه ها بالا و بالاتر از سطح دریا. امروز آب توسط پمپ از دشت ساحلی در غرب شهر به منظور دیدار با شهر قابل توجهی آب نیاز دارد اما این سیستم یک قرن بیستم نوآوری است. در طول دوره روم شهر عرضه شد با آب توسط یک سری از قنات تا حد زیادی طراحی و ساخته شده توسط مهندسین رومی. در یک مناسبت پنطیوس پیلاطس معروف حمله به معبد خزانه برای تامین مالی ساخت و ساز از یک قنات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن