این Skints انتشار اولین آلبوم زنده

متولد شده از شرق لندن ska-پانک صحنه Skints ساخته شده است تا توانمند زنده شهرت در سال های اخیر شده اند و شرح دا

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

متولد شده از شرق لندن ska-پانک صحنه Skints ساخته شده است تا توانمند زنده شهرت در سال های اخیر شده اند و شرح داده شده توسط Clash مجله به عنوان "از حمل کنندگان مشعل برای مدرن انگلیسی رگی موسیقی" مارک آنها را به عنوان یکی از محترم ترین گروه های موسیقی در بریتانیا موسیقی در حالی که هنوز ماندن سخت به خود را مستقل DIY ریشه. بازی زنده است و ضربان قلب از گروه و این ضبط زنده از خود فروخته بازگشت به خانه نشان می دهد در برق Brixton در 'آموزش شنا' 2019 اروپا تور قطاری از آنها در اوج قدرت خود را. یک دیگ ذوب, رگی, سنگ, اسکا و پانک, این ضبط زنده ویژگی های تاول زندگی می کنند طول می کشد تا از آهنگ های از شنا کردن درس آلبوم, خشن فن مورد علاقه خود را از بازگشت به فروشگاه و برخی بسیار انتخاب را پوشش می دهد که گروه یکپارچه بافت به عملکرد. این اولین بار است که Skints زنده آلبوم به طور رسمی منتشر شد و به عنوان گروه توضیح می دهد که در نقل قول زیر انتشار آن را در حال حاضر احساس می کند به ویژه تند و تلخ.

"زمان دیوانه برای زنده ماندن! در حالی که Covid-19 تا فورا به ما نشان داد که موسیقی زنده است و نه ضروری ترین خدمات در یک بیماری همه گیر حیاتی است برای روح. ما در حال حاضر برای اولین بار زنده Skints آلبوم از ما به فروش می رسد تیتر لندن نشان می دهد در ماه اکتبر به عنوان وسیله ای برای آوردن یک Skints نشان می دهد به خانه خود را هدفن در زمانی که ما باید در یک باشگاه و یا یک جشنواره در نزدیکی شما اما نمی شود. این نشان می دهد بسیار ویژه بود به ما; اگر شما وجود دارد شما می دانید vibes و اگر شما نیست, شما می توانید آنها را در حال حاضر! زنده آلبوم ها ممکن است دیده شود که نه در چیزی که در حال حاضر و یا یک فرمت از گذشته در یک زمان که در آن همه چیز زندگی می کنند جریان کامل تصویری در رسانه های اجتماعی اما ما هرگز در چیزی است و همواره روح قدیمی در قلب است. تا زمانی که ما می تواند حزب با هم دوباره به نوبه خود زندگی می کنند در برق Brixton با صدای بلند و punky رگی مهمانی در خانه است."

اپل موزیک / Itunes - Spotify - BandCamp - Deezer - آمازون - گوگل

این Skints صدا نیز طنین انداز در سراسر شمال امریکا به عنوان آنها کار کرده ایم و از نزدیک با ایالات متحده بر اساس برچسب آسان, ستاره سوابق به رشد خود را زیر این طرف حوض. این Skints باید تور آمریکای شمالی headlining باشگاه و انجام در جشنواره های عمده از جمله ریشه های کالیفرنیا, موسیقی و هنرهای, جشنواره, سیرا نوادا جهان جشنواره موسیقی پانک راک, بازی بولینگ, ویکتوریا, اسکا & Reggae Festival, و دیگران. علاوه بر این گروه دریافت کرده است, اصلی ما حمایت از مطبوعات از وال استریت ژورنال خواستار موسیقی خود را "عمیق هیپنوتیزم دوبله" و بزرگ تا بیان کرد که "Skints نشان دهنده حال و آینده از نوع [رگی]." خود را در آمریکای شمالی طرفداران ممکن است مجبور به صبر برای این بیماری همه گیر به پایان قبل از آنها می توانید گرفتن باند برگشت در مرحله اما این Skints – Live At Electric Brixtonکاملا قطاری پرنیان در ضمن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب