'The Sopranos' ستاره Michael Imperioli و استیو Schirripa در کامپیوتر پلیس و لغو روز کلمبوس

منn اوایل روز از coronavirus مستند مانند بسیاری دیگر آمریکایی شروع کردم rewatching The Sopranos. این برنده جای

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

منn اوایل روز از coronavirus مستند مانند بسیاری دیگر آمریکایی شروع کردم rewatching The Sopranos. این برنده جایزه امی درام به پایان رسید که در آن شش فصل اجرا در HBO 13 سال پیش در ماه گذشته همچنان به عنوان قدرتمند—و به طور غیر منتظره خنده دار—همانطور که تا کنون در سال 2020 است.

و طرفداران مثل من تنها کسانی نیستند که بازبینی سری.

در اوایل ماه آوریل بازیگران, Michael Imperioli که بازی کریستوفر Moltisanti و استیو Schirripa که در پیوست فصل دو به عنوان بابی "Bacala" Baccalieri پیوست, نیروهای امنیتی کشور میزبان پادکست صحبت Sopranos. در این هفته نشان می دهد آنها یاد در مورد روز و روکش کردن هر قسمت همراه با مهمانان ویژه مانند ادی فالکر که برنده سه Emmys و دو گلدن گلوب را برای او ماندگار تجسم Carmela سوپرانو. قسمت های آینده از ویژگی های Lorraine Bracco (دکتر ملفی) و جان ونتیمیگلیا (آرتی Bucco).

این جفت ارز در اصل می خواستم برای ضبط پادکست با هم در همان اتاق و تقریبا اوراق, همه چیز هنگامی که غیر ممکن شد. آنها شده اند با مداخله در قسمت مربوطه کالیفرنیا خانه—Imperioli در سانتا باربارا و Schirripa در دانا پوینت—در مورد آن را تا آنجا که می شود از نیوجرسی حومه که در آن آنها شات نشان می دهد بیرونی در روز.

این بعد از ظهر جمعه, آنها به من پیوست و در زوم به عقب نگاه در نشان می دهد که تغییر زندگی خود و فرصت های شغلی برای همیشه لطفا برای و دوباره بررسی تفرقه برش به سیاه و سفید پایان باقی می ماند که یکی از تلویزیون بزرگترین رمز و راز این همه سال بعد.

شما چه فکر می کنند آن است که در این مورد نشان می دهد که آشنایی خود را به rewatching در حال حاضر 13 سال پس از آن به پایان رسید ؟

Michael Imperioli: هنگامی که ما خبر از آزادی مطبوعات برای پادکست دیوید چیس به نام من و گفت که او فکر آن را یک ایده خوب است. و به من گفت: شما می دانید یکی از دلایلی که ما در حال انجام یک پادکست است که نشان می دهد فقط رفت و حتی بیشتر محبوب در چند سال گذشته با مردم در بیست سالگی و سی سالگی و اواخر نوجوانی. و او گفت: "این یعنی چی ؟ چرا؟" و من گفتم: نه به سبک اما آن را فقط واقعا خوب است. من فکر می کنم که یکی از دلایل. آن را فقط اعدام در بالاترین سطح در تمام بخش ها اقدام به نوشتن و فیلمسازی. آن چیزهایی که شما واقعا نمی تواند پیش بینی کند. وجود دارد کمی از سحر و جادو اتفاق می افتد که زمانی که حملات رعد و برق و تمام مواد تشکیل دهنده حق. و به نوعی من فکر می کنم The Sopranos انجام دادیم.

و شما بچه ها در واقع پادکست در آثار قبل از همه چیز تعطیل, راست?

استیو Schirripa: آره. آنها اعلام ساخته شده در فوریه. ما با نزدیک شدن به آن را انجام دهد. ما مطمئن بودیم. و به همین دلیل ما می خواستیم به انجام آن شد و بدیهی است که همه این افراد جوان [مشاهده] بلکه متعددی وجود دارد که پادکست وجود دارد توسط افرادی که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با نشان می دهد. چه این مرد می دانید ؟ منظورم این است که آنها هیچ چیز نمی دانم. ما وجود دارد. مایکل وجود دارد از یک روز من در فصل دوم. به طوری که بخش بزرگی از آن است. من نمی گویم مردم که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با نشان می دهد باید یک پادکست, اما شما در حال گرفتن این معامله واقعی است. آن را مانند خرید کلی حبوبات در فروشگاه مواد غذایی. شما در حال گرفتن برشتوک, شما می دانید منظورم چیست ؟ و پس از آن ما تصمیم به انجام آن نیست. با همه گیر ما فکر کردیم که می گه در مورد یک تلویزیون نشان می دهد ؟ جهان لعنتی آینده به پایان برسد. و سپس در رسانه های اجتماعی آنها شروع به تماس با ما و گفت: من واقعا می تواند استفاده از آن در حال حاضر. پس از چند هفته که ما تصمیم به انجام آن. و اگر ما می تواند به مردم برای یک ساعت و نیم دو ساعت یک شانس به دور از این مسائل که می دانید پس از آن باشد.

چه آن را مانند rewatching برای شما بچه ها ؟

Schirripa: من به تماشای آنها و نه مایکل برای 20 سال از زمانی که آن را پخش. من به طور کامل فراموش کرده بسیاری از این مسائل. و این تلخ و شیرین, شما می دانید, Jim [Gandolfini] با ما نیست بسیاری از بازیگران با ما نیست دیگر. همچنین من همیشه می دانستم که نشان می دهد خنده دار بود اما خنده-از-با صدای بلند خنده دار.

برای هر یک از شما چه برداشت اول شما از جیمز Gandolifini هنگامی که شما او را ملاقات نمود اولین بار ؟

Imperioli: من او را ملاقات نمود اولین روز من شات. من تا به حال به او را در یک صحنه و من نمی دانم که چگونه به درایو چون من در نیویورک زندگی می. و من شکست ماشین در طول یک را و آن را یک فاجعه بزرگ. و او شما می دانید که شروع به ترک خوردگی پس از ناراحت کننده سکوت طولانی و کیسه هوا باد و گه. بنابراین ما آن را حق دور. ما نوع در مکان های مشابه در حرفه ما. ما در حال انجام برخی از کار در فیلم و مردم را متوجه ما کمی در فیلم, و ما تا به حال انجام شده تئاتر در نیویورک است. اما هیچ یک از ما واقعا—نام ما نیست واقعا شناخته شده است. ما نام شناخته شده در صنعت. من تو را دیدم او را در یک بازی یک بار و ما تا به حال بسیاری از دوستان مشترک بنابراین ما هر دو نوع در یک حرفه ای مشابه محل. و ما شد واقعا عالی دوستان است.

Schirripa: اولین بار من او را ملاقات کرده بود و در ادامه از طریق. من کسی را نمی دانند. و او تا به حال این همه چربی, جوک, شما می دانید ؟ "کالزونه با پاها," "شما به طور جدی باید در نظر سالاد" تماس با من "نوعی بالون هوایی کوچک" این همه موهن چیز است. و من به یاد داشته باشید خواندن فیلمنامه گفت, شما می دانید, من که خیلی چاق تر از او. و زمانی که من او را ملاقات نمود که دقیقا آنچه که او به من گفت. پس از خواندن از طریق او به من آمد ما دست تکان داد و او گفت:, "شما می دانید شما که خیلی چاق تر از من است." و من گفتم آره, اما من قصد دارم به پوشیدن یک دست کت و شلوار. آنها به من گفت من تا به حال به پوشیدن یک دست کت و شلوار فصل دو و سه. فصل چهار من چربی به اندازه کافی در خود من. اما ما شد دوستان بسیار خوب است. و گوش دادن آن شکست دل ما هنگامی که او در گذشت. او خوب دوست سخاوتمندانه و یک پسر خوب.

داستانی که شما بچه ها درباره او گفته گفتن خاموش Harvey Weinstein یک تن از توجه اما برای من آنچه در آن در واقع برجسته است چگونه فروتن James شده باید که او فکر نمی کنم او کسی است که باید در بحث نشان می دهد و یا تماس با توجه به استعداد خود را.

Imperioli: من فکر می کنم او فقط آن را دوست ندارم. من فکر نمی کنم او دوست داشت در حال مصاحبه. من نمی دانم اگر آن را در مورد تواضع و فروتنی آنجا که او فقط نمی کنم او تا به حال به آن را انجام دهد.

او می خواست این کار را برای خود صحبت می کنند?

Imperioli: من حدس می زنم. او احساس نمی راحت تجزیه و تحلیل آنچه او می کند و در مورد آن صحبت. این همیشه لذت بخش ترین چیز به ویژه هنگامی که شما در حال انجام بحث را نشان می دهد و آنها می خواهند شما را به خنده و گفتن یک داستان خنده دار. او فقط نمی مراقبت برای این نوع از چیزی.

Schirripa: من فکر نمی کنم او فکر میکرد که جالب است. من استفاده می شود به تشویق او. "رفتن به یک نشان می دهد یکی را انتخاب کنید که آیا آن Letterman یا لنو و یا اپرا. آنها نشان می دهد که شما نمی تونی سوپرانو." و او فکر نمی کنم که او تا به حال چیز جالبی برای گفتن دارد.

"جیم شد و بیشتر شبیه به یک هیپی. او بسیار حمایت از سربازان او رفت و به عراق رفت و به بيمارستان های نظامی و چیزهای شبیه به آن اما او نه شاهین و او راست جناح."

چگونه متفاوت او در صفحه نمایش از صفحه نمایش ؟

Imperioli: بسیار متفاوت است. من فکر می کنم بسیاری از طرفداران در حال حاضر فکر می کنم که او بود که مرد و او نمی شد. جیم شد و بیشتر شبیه به یک هیپی. او بسیار حمایت از سربازان او رفت و به عراق رفت و به بيمارستان های نظامی و چیزهای شبیه به آن اما او نه شاهین و او راست جناح. او یک دموکرات است. او نه مانند آنچه شما فکر می کنم تونی سوپرانو خواهد بود. او بیشتر شبیه یک هیپی و سرد اما او قطعا نبود مثل تونی سوپرانو.

Schirripa: جیم عینک Birkenstocks او به موسیقی است. او بسیار مهربان پرورش و پدرانه. اما او نمی تونی سوپرانو. یک ماده در واقع او می گویند قبل از فصل بیایید پایین رفتن به ایتالیا, بیایید با هم شام من می خواهم برای شروع به عقب بر گردیم به جهان است. او از جهان است. او نمی آویزان در اطراف با آن بچه ها. عمومی می خواهد به فکر می کنم آنچه که آنها می خواهند به فکر می کنم و هیچ چیز شما می توانید انجام دهید برای تغییر آن.

Imperioli: بسیاری از ما مانند شخصیت. ادی است که هیچ چیز مانند Carmela. دومینیک [Chianese] است که هیچ چیز مانند عمو Junior. استیو نیست مانند Bacala. Tony Sirico زیادی مانند Paulie گردو, من می گویند که. او احتمالا تنها کسی است که بسیار از آنچه می بینید آیا آنچه کسب می کنید.

این خنده دار است شما ذکر سیاست های او و تونی سوپرانو سیاست که ما واقعا نمی دانند که در نشان می دهد اما شما می توانید برخی از نکات است. اما این خنده دار بود rewatching چگونه بسیاری از بار دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نام می آید از جمله نسبت به پایان زمانی که A. J. شروع به صحبت کردن در مورد که مایل به کار برای مغلوب ساختن پیشی جستن. چه چیزی شما را از که ؟

Schirripa: گوش دادن این ضرب گلوله کشته شد در سال 2006 بنابراین شما در حال صحبت کردن در 14 سال پیش. منظورم این است که هیچ کس پیش بینی. من حدس می زنم او در این ثروتمند هر دمار از روزگارمان درآورد او در نیویورک سازنده مغول, من حدس می زنم. وجود دارد هیچ پیش بینی او از رفتن به رئیس جمهور شود.

فقط بخشی از چشم انداز نیویورک و نیوجرسی در آن زمان است.

Schirripa: که برای اطمینان حاصل کنید. او در همه جا حتی در آن روز. او همه جا بود.

شما بحث کمی در این پادکست در مورد سیاسی نادرستی نشان می دهد که آیا این نژاد پرستی یا ویتو قوس داستان آن چیزی است که ممکن است دریافت و متفاوت امروز. چگونه می توانم به شما فکر می کنم در مورد آن ؟

Imperioli: چگونه می توانم به شما فکر می کنم این امر می تواند گرفته شده متفاوت است ؟

من فکر می کنم از آن به کار گرفته شد حساسیت یک معنا اما در همان زمان شما واقعا نمی بینید که نوع باز هوموفوبیا بر روی صفحه نمایش در بسیار به همان شیوه که در آن داستان خط.

Imperioli: من نمی دانم ، منظورم این است که با خاک می آید. این افراد که برخی از آنها ذهنیت است. من فکر می کنم این امر می تواند یک بزرگتر وحشت به آنها را به کامپیوتر و تمیز. من فکر می کنم که می تواند زیانی به مخاطبان است. و من فکر می کنم اکثر مردم درک کنند که. اکثر مردم می دانند که این بچه ها در حال مجرمان آنها را درخشان ترین مردم در جهان آنها را به خصوص تحصیل کرده و آنها مقدار زیادی از تعصب.

Schirripa: اما نکته این است که مردم اذیت در آن امروز اما قتل را OK? مانند تونی سوپرانو در اوایل در قسمت "کالج" درست است ؟ HBO نمی خواهم او را به کشتن snitch زمانی که او دختر خود را به کالج. و به آنها گفت: به هیچ وجه پیشرو مرد هرگز به قتل کسی که قبل از ما از دست دادن مخاطب. و دیوید چیس گفت: هیچ اگر او نمی کشتن پسر ما در از دست دادن مخاطبان زیرا که آنچه او می کند. و مانند مایکل گفته او گرفته شده گرما برای نشستن در سگ, کشتن سگ, اما نه برای کشتن چگونه بسیاری از مردم کریستوفر کشتن مایکل ؟

Imperioli: تن. زیادی است.

شما گه بیشتر برای نشستن روی سگ از هر چیز دیگری است ؟

Imperioli: من نمی آره. طرفداران که بسیار شخصی و عصبانی. اما گوش دادن به نشان می دهد در قرنطینه بود و با شماره 1 یا شماره 2 نشان می دهد HBO. وجود دارد تن از افراد جوان به تماشای نشان می دهد. بنابراین در برخی از راه های آن این است که امروز شما می دانید منظورم چیست ؟ من فکر می کنم شاید این استودیو خواهد بود کمی تمایلی به انجام برخی از چیزهایی است ؟ احتمالا به این دلیل که همه می ترسند به گفتن چیزی اشتباه امروز هنگامی که می آید به هنری چیزهایی است نه چندان بزرگ. کل نقطه ای از هنر است که به بازتاب آینه در جامعه بنابراین شما می توانید آن را بررسی. و اگر شما نمی تواند صادقانه در مورد آن چه ما انجام می دهند ؟

"کل نقطه ای از هنر است که به بازتاب آینه در جامعه بنابراین شما می توانید آن را بررسی. و اگر شما نمی تواند صادقانه در مورد آن چه ما انجام می دهند ؟ "

دیگر قسمت که واقعا ایستاده بود به عنوان تازه مربوطه بود روز کلمبوس قسمت [با عنوان "کریستوفر"] که تا حد زیادی به انجام با دیدگاه های مختلف از کریستف کلمب. و در حال حاضر ما در یک زمان هنگامی که مردم در حال صحبت کردن در مورد پدران موسس در یک روش مشابه. آیا شما احساس می کنید که قسمت شد و جلوتر از زمان خود را در یک راه است ؟

Schirripa: Michael نیست شما بنویسید که یک ؟

Imperioli: من آره. منظورم این بود نظر من. دیوید واقعا می خواستم به آدرس خاصی ایتالیایی-آمریکایی و سازمان هایی که تا به حال با مشکلات نشان می دهد. و بسیاری از این افراد را دیدم هرگز نشان می دهد. آنها فقط نمی مانند اراذل و اوباش, تصاویر و آنها فکر آن را نوعی توهین به ایتالیایی و آن را فقط واقعا خشم دیوید. بنابراین این قسمت که نقطه که بود فقط به نوع چوب آن را تا الاغ خود را کمی. اما کلمبوس بود بد صبح ، منظورم این است که مردم به قتل رسیدند آنها به بردگی گرفته شدند آنها مرتکب جرم خودکشی. بنابراین من درک می کنم که چرا مردم احساس می کنید که راه. من فکر می کنم ما باید تغییر روز کلمبوس به ایتالیایی-آمریکایی در روز جشن می گیرند و تمام کمک های بزرگ به فرهنگ است.

بنابراین این نوع از یک اسپویلر برای هر کسی که بعد فورا رفت واز به پایان فصل گذشته اما—

Schirripa: گوش دادن مت اگر آنها را ندیده لعنتی نمایش آن به پایان رسید و 13 سال پیش!

به توافق رسیدند. بنابراین نه از شما هستند در قسمت پایانی. آیا شما سازمان دیده بان آن را در زمان و آنچه شما را از پایان دادن به آن شد بدیهی است که بسیار بحث برانگیز صحبت در مورد همه چیز.

Schirripa: ما به تماشای آن را با هم. این تنها باری بود که نه از ما, خودم, مایکل, جیم, استیوی, Van Zandt, Lorraine Bracco, چند, دیگران, تماشا, آن را با هم. ما انجام شد ظاهر در سنگ سخت در فلوریدا. ما قفل شده است و درب فقط با ما. ما خوردند ما نوشید همه ما می دانستیم که چه چیزی در حال اتفاق است. من شخصا مبهوت شده بود. من مطمئن هستم که اگر من آن را دوست داشت یا نه. آن زمان من در حالی که من و زخم است. من نمی دانم دیگر چه پایان دادن به آن شده می تواند. من معتقدم تونی سوپرانو زنده و سالم است. آنچه شما را دیدم چیزی است که شما را دیدم. وجود دارد بسیاری از مزخرف خارج وجود دارد در مورد پنج پایانه های مختلف—همه مزخرف. آنچه شما را دیدم چیزی است که اتفاق افتاده است. آنچه شما فکر می کنم اتفاق افتاده است تا به شما. اما مردم وجود دارد خارج وجود دارد گفت: من این را دیدم و تونی رو کشته و این چیزی که اتفاق افتاده است. همه دختران نهفته است. بنابراین شما تصمیم خود را اگر تونی سوپرانو زنده و سالم است. من فکر می کنم او است.

پس منتظر چه شما فکر می کنم که دیوید چیس آن را به نام "صحنه مرگ" در یک نقطه و در یک مصاحبه ؟

Schirripa: من هنوز هم به نظر خود من. او گفت که اما او آن را قبول نمی کند پس از آن.

Imperioli: من فکر می کنم آن را مانند به نظر می رسید او شاید در نظر گرفته است که در یک نقطه, اما من مطمئن هستم که اگر این است که آنچه منظور او. چون من هم از خواندن مصاحبه ای که در آن او گفت که این مربوط به این آهنگ از آلبوم در آهنگ "ترجمه": "این فیلم هرگز به پایان می رسد. آن می رود و در و در" که به معنی او مرده است. من فکر می کنم در نهایت آن را مانند آنچه می بینید همان چیزی است که شما ببینید. آن را بیش از. داستان را بیش از سمت راست وجود دارد در آن لحظه. او هنوز زنده بود درست است ؟ که همه ما می دانیم.

نیز وجود دارد فلاش بک است که اتفاق می افتد هر چند که در آن ما می بینیم بابی و تونی در قایق و بابی می گوید: "شما احتمالا حتی نمی شنیدن آن زمانی که آن اتفاق می افتد." که در اولین قسمت از این فصل و سپس آنها فلش بازگشت به آن را در نزدیکی پایان. به طوری که کردم به معنی بیش از حد ،

Schirripa: من فکر می کنم تا. من نمی دانم. آیا شما واقعا می خواهید برای دیدن تونی سوپرانو مرده ؟ من فکر نمی کنم مخاطب می خواستم که. من فکر نمی کنم مخاطب می خواست خانواده اش را آزار. من واقعا فکر نمی کنم که این چیزی است که آنها می خواستند که دیوید تعقیب می کند آنچه مخاطب می خواهد. شاید دیوید حتی نمی دانند.

و پس از آن بود که افرادی که فکر خود را به کابل رفت که مشکل دیگری است.

Schirripa: من می دانستم که آنچه که قرار بود به اتفاق می افتد و من شگفت زده شد!

Imperioli: خیلی ناگهانی. بنابراین من می توانید ببینید که چرا مردم فکر می کنم که.

Schirripa: اما 13 سال بعد نه یک هفته و گاهی هم یک روز می رود وقتی کسی نیست سوال در مورد پایان دادن به.

بنابراین برای قرار دادن شما در حال انجام این پادکست در حال حاضر دوباره 13 سال پس از نمایش به پایان رسید. چه چیزی شما احساس می کنید تاثیر تجربه خود را در نشان می دهد تا به حال خود را در حرفه خود زندگی می کند هر دو خوب و بد ؟

Schirripa: خوب اول از همه من تا به حال هیچ حرفه ای. من تا به حال یک کل دیگر زندگی است. من 40 سال از زمانی که من شروع به نشان می دهد. من به طور پیوسته برای 20 سال گذشته است. آن را به من فرصت باز انواع درب به نوشتن کتاب و ساخت فیلم و تمام انواع چیزهای. من نمی خواهد که هر چیزی اگر آن را برای The Sopranos. این شگفت انگیز است زمانی که من در مورد آن فکر می کنم که 50 سال از مردم احتمالا هنوز هم تماشای این نشان می دهد—اگر دنیا نمی آید به پایان بعد از چند ماه. آیا آنها همیشه می خواهید برای دیدن من به عنوان بابی Bacala? البته. شما نقش بازی در تلویزیون به خصوص به عنوان بزرگ نشان می دهد آن را به عنوان آنها به نوعی شما را در آن جعبه. اما من فکر می کنم من یک تعداد زیادی از آن. من یک پدر و حومه برای مدت پنج سال در نشان می دهد. من بازی یک کارآگاه در حال حاضر در Blue Bloods. آن را کاملا مثبت است.

Imperioli: برای من اگر شما می توانید یک حرفه ای در این کسب و کار یاد می شود به عنوان یک شخصیت است که بسیار سخت به انجام است. بسیاری از بازیگران کار نمی کند. اکثر بازیگران همین حالا زندگی را. و آنهایی که شما ممکن است تشخیص چهره خود را, اما شما لازم نیست به یاد داشته باشید آنها را. پس در واقع در ارتباط با نقشی که مردم عشق یک معامله بزرگ است. به همراه با یک نقش در یک نمایش که به عنوان بزرگترین نشان می دهد در تلویزیون سابقه که بسیار شگفت انگیز است. بنابراین به نظر من هیچ حرکت نزولی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن