این Spinoff جایزه 2020 اعطا شده است به سیبل سلامت

اولین Spinoff جایزه اعطا شده به شرکت سیبل سلامت بود که چرخید از شمال غربی دانشگاه دانشکده پزشکی فینبرگ در شیکا

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

اولین Spinoff جایزه اعطا شده به شرکت سیبل سلامت بود که چرخید از شمال غربی دانشگاه دانشکده پزشکی فینبرگ در شیکاگو در ایالات متحده است. در دور نهایی مجازی تبادل صورت گرفت که به عنوان بخشی از آینده بینش مجازی رویداد در 13 جولای سال 2020 سیبل بهداشت رقابت در برابر سه دانشگاه دیگر spinoff شرکت: Caristo تشخیص Forkhead BioTherapeutics و PredictImmune. Sibel سلامت را توسعه داده است یک سیستم سنسور برای نوزادان نارس است که اجتناب از نیاز به چسب تکه های است که می تواند آسیب نوزادان' از پوست حساس. سنسورهای بی سیم است که باعث می شود آن را آسان تر برای کارکنان پزشکی برای انجام اقدامات لازم و برای خانواده ارزشمند تعامل با نوزادان نارس در راه است که پیچیده ترین زمان تجهیزات پزشکی نیست. Sibel سلامت با هدف به تکنولوژی در دسترس و مقرون به صرفه در سراسر جهان از طریق کاهش هزینه دستگاه های پوشیدنی و لوازم جانبی و همچنین به عنوان اجازه می دهد تجزیه و تحلیل را به آسانی در دسترس در دستگاه های تلفن همراه.

مگدلنا کاپیتان Editor-in-Chief از طبیعت و عضو هیئت داوران گفت: "ما تبریک سیبل بهداشت به نمایندگی از همه در طبیعت تحقیق. قضات تحت تاثیر قرار گرفت بالقوه تاثیر جهانی که سیبل بهداشت فن آوری و برنامه های روشن برای پوسته پوسته شدن این. آن است که به خصوص هیجان انگیز است که سیبل سلامت فناوری در نظر گرفته شده است به مقرون به صرفه در یک طیف گسترده ای از تنظیمات و صحبت می کند برای یک بیمار گروه می کند که خود را به یک صدا."

اولریش Betz, VP نوآوری Merck KGaA, دارمشتات, آلمان گفت: "Spinoff جایزه فینالیست نشان داد یک مجموعه شگفت انگیز از دستیابی به موفقیت در علم با پتانسیل بالا برای حل مسائل و مشکلات دنیای واقعی – در واقع یک جا به "کنجکاو – آینده بینش کنفرانس. ما در مرک طولانی موفق سابقه کار با تکنولوژی پیشگامان از سراسر جهان است."

این Spinoff جایزه ایجاد شده توسط طبیعت تحقیق در همکاری با Merck KGaA, دارمشتات, آلمان. این جایزه با هدف ارائه دید و پشتیبانی علمی کارآفرینان و شرکت های خود را در سراسر جهان. همه دانشگاه spinoff شرکت تشکیل شده و یا پس از 30 نوامبر 2016 شد واجد شرایط برای درخواست. برنده دریافت جایزه نقدی €از 30000 (سی هزار یورو). پروفایل هر یک از فینالیست و همچنین 32 امیدوار کننده شرکت های انتخاب شده به عنوان "آنهایی که به تماشای" گنجانده شده در یک مکمل خاص منتشر شده در طبیعت است.

*اصطلاح spinoff در این مورد اشاره به یک شرکت است که تشکیل شده است به طور خاص به commercialise خروجی تولید شده از تحقیقات انجام شده در یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی.

در مورد طبیعت تحقیق

طبیعت تحقیق یک نمونه از محصولات با کیفیت بالا و خدمات در سراسر زندگی, فیزیکی, شیمیایی و کاربردی علوم – از جمله مجلات پایگاه داده و محقق – خدمات اختصاص داده شده به خدمت به جامعه علمی است.

طبیعت (تاسیس در سال 1869) پیشرو بین المللی هفتگی مجله علوم. طبیعت تحقیقات نیز منتشر طیف وسیعی از طبیعت-مارک اشتراک مجلات پیشرو دسترسی باز چند رشته ای در مجله Nature Communications دیگر باز کردن دسترسی به مجلات از جمله گزارش های علمی و طیف وسیعی از طبیعت شریک مجلات منتشر شده در مشارکت با موسسات و جوامع است. با هم این مجلات انتشار برخی از جهان مهم ترین اکتشافات علمی.

آنلاین nature.com فراهم می کند بیش از نه میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه با طبیعت تحقیقات محتوا از جمله اخبار و اظهار نظر از طبیعت و علمی پیشرو شغل, تخته, طبیعت مشاغل. طبیعت تحقیق نیز ارائه می دهد طیف وسیعی از خدمات محقق از جمله آنلاین و حضوری آموزش و کارشناس زبان و ویرایش خدمات. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید nature.com و follow @nresearchnews. طبیعت تحقیق بخشی از اسپرینگر طبیعت است.

در مورد اسپرینگر طبیعت

برای بیش از 175 سال اسپرینگر طبیعت پیشرفت شده است کشف با ارائه بهترین خدمات ممکن است به کل جامعه پژوهش. ما کمک به محققان کشف ایده های جدید مطمئن شوید که تمام تحقیقات ما منتشر می کنیم مهم است قوی و می ایستد تا به هدف موشکافی که آن را می رسد مربوط به همه مخاطبان در بهترین ممکن است فرمت و می توان کشف, دسترسی, استفاده, استفاده مجدد و به اشتراک گذاشته. ما از کتابداران و موسسات با نوآوری در فن آوری و اطلاعات و ارائه کیفیت چاپ و نشر و حمایت از جوامع است.

به عنوان یک پژوهش ناشر Springer طبیعت به مارک های قابل اعتماد از جمله Springer, طبیعت, تحقیق, BMC, انتشارات palgrave Macmillan و علمی آمریکایی است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید springernature.com

در مورد Merck KGaA, دارمشتات, آلمان

Merck KGaA, دارمشتات, آلمانپیشرو در علم و فن آوری شرکت به اجرا در سراسر, بهداشت و درمان, علم زندگی و عملکرد مواد. حدود 57,000 کار کارکنان به ایجاد یک تفاوت مثبت به میلیون ها نفر از مردم هر روز زندگی با ایجاد نشاط تر و پایدار راه برای زندگی است. از پیشرفت ژن ویرایش فن آوری و کشف راه منحصر به فرد برای درمان بیشتر به چالش کشیدن بیماری به فعال کردن هوش از دستگاه های – شرکت در همه جا. در 2019, Merck KGaA, دارمشتات, آلمان, تولید و فروش € 16.2 میلیارد دلار در 66 کشور جهان است.

اکتشافات علمی و مسئول کارآفرینی شده اند, کلید فن آوری و پیشرفت های علمی از Merck KGaA, دارمشتات, آلمان. این است چگونه Merck KGaA, دارمشتات, آلمان, است رونق از زمان تاسیس آن در سال 1668. تاسیس خانواده باقی مانده است اکثر صاحب شرکت عمومی ذکر شده. مرک دارای حقوق جهانی به مرک نام و نام تجاری. تنها استثنا در ایالات متحده و کانادا که در آن کسب و کار بخش های Merck KGaA, دارمشتات, آلمان, عمل, عنوان EMD Serono در بهداشت و درمان MilliporeSigma در زندگی, علم و EMD عملکرد مواد.

-----

دوره نرم افزار برای این Spinoff جایزه 2021 باز خواهد شد در 10 اوت سال 2020 است. از اینجا ثبت نام کنید برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن