عجیب و غریب ارتباط بین RFK مرگ و از Scooby-دوو

کوین Sandler, گفتگوScooby در-دوو به نظر می رسد در عظیم 16 سریال تلویزیونی, دو زنده-فیلم های اکشن, 35 مستقیم به

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

کوین Sandler, گفتگو

Scooby در-دوو به نظر می رسد در عظیم 16 سریال تلویزیونی, دو زنده-فیلم های اکشن, 35 مستقیم به دی وی دی, فیلم, 20, بازی های ویدئویی, 13 سری کتاب های کمیک و پنج مرحله را نشان می دهد. در حال حاضر با Scoob!, رمز و راز گنجانیده باند ظاهر خواهد شد در یک CGI از ویژگی های طول فیلم است که با توجه به COVID-19 همه گیر است که منتشر خواهد شد به video-on-demand on May 15.

اولین مجموعه تلویزیونی Scooby-Doo, Where are You!, ایجاد شده توسط Hanna-Barbera Productions برای فردا صبح روز شنبه و برای اولین بار در سپتامبر. 13, 1969. فرمول چهار رمز و راز حل نوجوانان—فرد دافنه Velma و کرک شده همراه با عنوانی صحبت Great Dane -- باقی مانده عمدتا دست نخورده به عنوان گروه تصادفا در راه خود را به پاپ-فرهنگ و تاریخ است.

اما همانطور که توضیح دادم در آینده کتاب در حق رای دادن, Scooby-دوو ' اختراع شد بدون تصادف خوشحال آن را یک حرکت استراتژیک در پاسخ به تغییرات فرهنگی و فشارهای سیاسی. پیدایش این سری بود جدایی ناپذیری محدود با تحولات اجتماعی از سال 1968 در خصوص ترور رابرت کندی.

در اواخر 60s به تلویزیون و فیلم استودیو هانا-باربرا بود که بزرگترین تولید کننده انیمیشن در برنامه های تلویزیونی.

برای سال های هانا باربرا ایجاد کرده بود کمدی دلقک بازی انیمیشن–تام و جری در '40s و 50s به دنبال مجموعه تلویزیونی مثل یوگی خرس نشان می دهد و Flintstones. اما در '60s, محبوب ترین کارتون ها بودند کسانی که با حروف بزرگ بر روی secret agent شوق مسابقه فضایی و محبوبیت از ابرقهرمانان.

در آنچه را که در خدمت به عنوان یک نقطه عطف در تلویزیون, انیمیشن سه پخش شبکه های CBS و ABC و NBC—راه اندازی نه جدید اکشن ماجراجویی, کارتون صبح روز شنبه در پاییز سال 1966. در خصوص هانا-باربرا را شبح فضایی و دینو پسر و Filmation را در ماجراهای جدید از سوپرمن بودند بازدید و با کودکان و نوجوانان. این و دیگر اکشن-ماجراجویی سری ویژه اقدام بدون توقف و خشونت با قهرمانان کار به شکست حتی کشتن یک تهدید و یا هیولا توسط هر معنی لازم.

بنابراین برای 1967-1968 شنبه صبح صف هانا-باربرا عرضه این شبکه با شش جدید اکشن ماجراجویی انیمیشن از جمله این Herculoids و کفترباز و Galaxy Trio. رفته اند روز خنده دار از انسان و حیوان hijinks; در جای خود: ترور, خطر, معرض خطر, و فرزند خطر افتادن.

این شبکه نوشت: نیویورک تایمز' سام بلوم "بود دستور آن کارتون کنندگان به نوبه خود بیش از همان در واقع به "قوی تر" —در تئوری ثابت شده است که درست است که بیشتر ترسناک, بالاتر از شنبه صبح اعتبار."

چنین وحشت به طور کلی در زمان شکل "خشونت فانتزی"—چه جو باربرا به نام "خارج از این جهان سخت عمل است." استودیو نوتبوک این گریم مجموعه "نه از انتخاب" باربرا توضیح داد. "این تنها چیزی که ما می توانیم از فروش به شبکه های ما را به ماندن در کسب و کار است."

باربرا سخنان برجسته بسیار زیاد اقتدار پس از آن برگزار شد شبکه های پخش در دیکته محتوای صبح روز شنبه تلویزیون.

در کتاب خود , سرگرمی, آموزش و فروش سختارتباطات محقق یوسف Turow مطالعه برای اولین بار از سه دهه از شبکه کودک برنامه نویسی. او اشاره می کند محو شدن تاثیر نهادهای دولتی و عمومی گروه های فشار در کودکان برنامه نویسی در اواسط '60s—یک شیفت فعال است که این شبکه برای خدمت به خود و نیازهای تجاری و کسانی که خود را تبلیغ است.

کاهش مقررات تلویزیون کودکان موجب انتقاد بیش خشونت تجارت و عدم تنوع در کودکان برنامه نویسی. بدون شک برانگیخته توسط oversaturation از اکشن-ماجراجویی کارتون صبح روز شنبه غیر انتفاعی شرکت ملی انجمن برای بهتر پخش اعلام کرد که سال برنامه های تلویزیونی کودکان در مارس 1968 به "بدترین در تاریخ تلویزیون است."

فرهنگی نگرانی در مورد اثرات رسانه ها و خشونت در کودکان افزایش یافته بود به طور قابل توجهی پس از مارس سال 1968 همزمان با پوشش تلویزیون از جنگ ویتنام اعتراضات و شورش تحریک شده توسط ترور مارتین لوتر کینگ جونیور به عنوان مورخ چارلز قیصر در کتاب خود نوشت که در مورد محوری سال تحول سوخت اخلاقی جنگ های صلیبی.

"برای اولین بار پس از اختراع خود را," او نوشت: "تصاویر تلویزیونی ساخته شده امکان هرج و مرج در آمریکا احساس واقعی است."

اما این ترور رابرت. اف کندی در ژوئن سال 1968 که تبعید اکشن-ماجراجویی کارتون از صبح روز شنبه صف برای نزدیک به یک دهه.

کندی نقش به عنوان یک پدر به 11 بود در هم تنیده با سیاسی خود هویت و او تا به حال طولانی دفاع و پشتیبانی باعث می شود که به کودکان کمک. در کنار تعهد خود برای پایان دادن به کودک گرسنگی و فقر او به عنوان دادستان کل کار با کمیسیون ارتباطات فدرال برای بهبود "گسترده زمین های بایر" از برنامه های تلویزیونی کودکان.

تنها چند ساعت پس از کندی کشته شد رئیس جمهور لیندون جانسون اعلام کرد انتصاب یک کمیسیون ملی در علل و پیشگیری از خشونت است. در حالی که کمیسیون رسمی یافته نمی تواند به اشتراک گذاشته شود تا اواخر سال 1969 خواسته های بیشتر برای کنترل اجتماعی و مقررات رسانه ای خشونت رسید به طور مستقیم زیر جانسون اعلام کمک به آنچه جامعه شناسان تماس "اخلاقی وحشت."

رسانه های مطالعات محقق هدر Hendershot توضیح داد که حتی کسانی که انتقاد از کندی لیبرال باعث پشتیبانی از این تلاش ها; تلویزیون سانسور خشونت "به نام او" برای کودکان "بود و ادای احترام."

گروه های مدنی مانند ملی پدر و مادر و معلم ارتباط بوده و محکوم کردن خشونت کاریکاتور در آخرین آن سه کنوانسیون جسارت شد. سردبیران مک کالمحبوب مجله زنان ارائه شده مراحل را برای خوانندگان به فشار شبکه های پخش به قطع خشونت آمیز برنامه نویسی. و کریستین ساینس مانیتور گزارش در ماه جولای آن سال—که در بر داشت 162 اعمال خشونت یا تهدید به خشونت در یک صبح روز شنبه به تنهایی—به طور گسترده ای توزیع شده است.

اخلاقی وحشت در تابستان 1968 موجب تغییر دائمی در چشم انداز از صبح روز شنبه. این شبکه اعلام کرد که آنها می تواند تبدیل به دور از علمی تخیلی ماجراجویی و چرخشی به سمت کمدی برای آن کارتون برنامه نویسی.

همه از این هموار راه را برای ایجاد یک نرمتر و مهربانتر انیمیشن قهرمان: Scooby-Doo در.

اما برتر از 1968-1969 صبح روز شنبه فصل بود و فقط در اطراف گوشه. بسیاری از قسمت های جدید سری ماجراجویی عمل شدند و هنوز هم در مراحل مختلف تولید است. انیمیشن یک روند طولانی گرفتن در هر نقطه از چهار تا شش ماه به, از ایده تا پخش. ABC, CBS و NBC ایستاده به از دست دادن میلیون ها دلار در هزینه های صدور مجوز و درآمد تبلیغات با لغو یک سری حتی قبل از آن پخش شده و یا قبل از آن به پایان رسید آن قرارداد اجرا شود.

بنابراین در پاییز سال 1968 با بسیاری از اکشن ماجراجویی انیمیشن هنوز در هوا CBS و هانا-باربرا شروع به کار بر روی یک سری—یکی در نهایت با عنوان "Scooby-Doo, Where are You!"—برای 1969-1970 صبح روز شنبه فصل است.

"Scooby-Doo, Where are You!" هنوز منابع دوز اکشن و ماجراجویی است. اما شخصیت ها هرگز در خطر واقعی و یا به صورت جدی در معرض خطر است. وجود دارد هیچ ابرقهرمانان صرفه جویی در جهان از بیگانگان و هیولا. به جای یک باند از بچه ها مسخره و سگ خود را در یک برروی ون را حل کند رمز و راز. هیولا آنها روبرو می شوند, فقط انسان ها در لباس مبدل.

کوین سندلر استادیار مطالعات فیلم و رسانه ها در دانشگاه ایالتی آریزونا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب