خورشید یک شانس ایستادن نیست در برابر این بهترین فروش, سایه خورشید, در آمازون

پیدا کردن پناهگاه در این گرما همه چیز در مورد ساخت خود را. در حیاط خلوت شما می توانید DIY خود را سایه خورشید و

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

پیدا کردن پناهگاه در این گرما همه چیز در مورد ساخت خود را. در حیاط خلوت شما می توانید DIY خود را سایه خورشید و یا شما می توانید انتخاب کنید تا یک با دوام است که شما نمی تواند ترس را به نگه دارید تا از طریق های گاه به گاه تابستان رعد و برق. این سایبان ها که نه تنها به ارائه سایه اما می تواند کمک به بلوک اشعه ماوراء بنفش حتی در درخشان ترین روز. بیشتر می توان به راحتی با یک مجموعه ای از قطب و قلاب (در مورد شما نمی توانید ضمیمه به خانه خود) بنابراین واقعا وجود دارد هیچ rigamarole به رفتن را از طریق آن راه اندازی شده است. نگه داشتن خود و دوستان خود را از گرمای بیش از حد در حیاط خلوت.

Artpuch 10' x 13' سایه بادبان

ساخته شده از اکریلیک اشعه ماوراء-محافظت پلی اتیلن با چگالی بالا این محکم خورشید بادبان خواهد شد نگه داشتن شما سرد تمام تابستان. آن را تنفس می آید و در چهار رنگ مختلف برای مطابقت با خود خلوت زیبایی.

باغ متخصص 16'x20' سایه خورشید بادبان

این خورشید بادبان بزرگ است و مسئول. می آید در پنج رنگ و شامل آسان به نصب D-حلقه ها در هر گوشه. این تنفس و بلوک تا 95 درصد اشعه uv خورشید.

آفتابی گارد مستطیل سایه خورشید بادبان

این گزینه می آید با خود کیت از جمله D rings و یک کیت سخت افزار به صورت امن آن کراوات. آن را تا 90 ٪ حفاظت از اشعه ماوراء بنفش است اما هنوز هم اجازه می دهد تا هوا را از طریق رفتن. و چون آن را ضد آب و آب را از طریق به راحتی معنی آن را نمی کپک زده یا ناخالص زمانی که خارج از سمت چپ.

داستان عشق مثلث ترا بلوک اشعه ماوراء بنفش خورشید سایه بادبان

اضافه کردن یک پاپ از رنگ با این مثلث خورشید بادبان. می آید در شش گزینه های مختلف از آبی روشن تا قرمز مایل به قهوهای. آن را تا 95 ٪ حفاظت از اشعه ماوراء بنفش است و دو طرف منحنی برای کمک به جلوگیری از هر گونه حذف هنگامی که آن را راه اندازی.

آباژور و فراتر از سایه خورشید بادبان

این سایه بزرگ شده و پنج سال گارانتی و فوق العاده آسان برای حفظ. این تنفس و ساخته شده از اکریلیک - پلی اتیلن با چگالی بالا که فوق العاده با دوام است اما هنوز هم آسان به تمیز می کند.

وزش نسیم اقیانوس آرام Coolaroo سایه پارچه

اگر شما نیاز به یک کمی بیشتر سفارشی کردن این رول شید پارچه با 90 ٪ حفاظت از اشعه ماوراء بنفش است که شما می توانید به هر اندازه که شما نیاز دارید. آن را تا 90% اشعه ماوراء بنفش حفاظت شده و مقاوم در برابر لکه.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن