'قائم مقام' این هفته بیشتر تعجب آور فیلم جدید

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این هفته:

  • این Muggles در حال اقدام است.
  • همه چیز شما مانند لغو شده است.
  • برخی از عالی counterprogramming.
  • بهترین چیز در مورد پیت دیویدسون, دانلود فیلم.
  • در هر حد معمول گریه کردن در مورد Schitt نهر.
  • کامل صدای جیر جیر.

بهترین فیلم این هفته

این می تواند احساس خفیف و بی معنی به صرف انرژی با تمرکز بر فیلم و تلویزیون را نشان می دهد با تمام [حرکات به جهان] این جریان است. اما از آنجا که همه چیز را به حق مختل در حال حاضر هنوز هم وجود دارد بخش هایی از صنعت که بدون تغییر باقی می ماند وجود دارد: کوچک و پروژه های مهم منتشر شده است که نیاز به دفاع و بررسی.

قائم مقاماز نویسنده و کارگردان جرمی هرش یک میکرو بودجه indie در رقابت برای جلب توجه در خصوص صدای بلند زمان. آن را پیچیده و موجب ناراحتی و گاهی اوقات استرس زا بلکه به شدت تحریک آمیز اخلاقی درام در مورد یک روشنفکر در بروکلین که موافق به عنوان یک جانشین برای او سیاه گی با بهترین دوستان است.

شاعرانه تنظیم است torpedoed زمانی که دوران بارداری تست ژنتیکی معلوم مثبت برای سندرم داون یک احتمال آن است که برای همه آنها برنامه ریزی دقیق آنها هرگز در نظر گرفته شود. این فیلم پس از آن محور به با حداکثر سرعت دویدن از طریق پیچ و خم از بی پروا بحث در مورد اخلاق, اخلاق و حق—از دست دادن راه خود را کمی مطمئن, اما تحریک کننده با این وجود.

برای کسانی که در حسرت یک فکری جذاب حواس پرتی قائم مقام است سریع و موثر به این معنی که فقط. اما دلیل عمده برای معرفی این فیلم خیره کننده منجر عملکرد از یاس Batchelor. من به ندرت احساس همدلانه برای یک شخصیت است که به من احساس بسیار ناراحت کننده است. من آواز ستایش خود را به عنوان یک جایزه-فصل underdog در سال به آمده است.

ملکه جزیره استاتن

شاید شما مثل من پیدا پیت دیویدسون طاقت فرسا است. یا شاید شما نیست و شما طاقت فرسا یکی. در هر صورت موفق شدن از طریق دو ساعت و 17 دقیقه از پادشاه جزیره استاتنDavidson, را, سینمایی, ماراتن/بزرگ هالیوود پیشرو-مرد حاضر است. خروس بزرگ انرژی: فیلم, اگر شما خواهد شد.

شاید که کمی طعنه آمیز بیانیه ای در مورد چگونه پلاریزه دیویدسون به نظر می رسد نیست فقط گزارش روز. بررسی برای پادشاه جزیره استاتن شده است در سراسر هیئت مدیره اعم از کسانی که منادی آن را به عنوان Judd apatow آمده بهترین کارگردانی فیلم در عین حال به کسانی که در خارج و از تماس با آن بد است. و وجود معدن که زمین جایی در میان—هر چند قطعا نزدیک به دومی. (در اینجا آن را بخوانید. در این زمان نامشخص, من هنوز هم نیاز به صفحه نمایش.)

بسیار وجود دارد به بحث در مورد با فیلم وقتی که می آید به پیت دیویدسون از آن همه است که آن را تهدید می کند به کم نور نور درخشان خود بهترین عملکرد است که از Marisa Tomei را برای همیشه لطفا برای تابش خورشید هالیوود که, روشن, اشعه های گرم ما اغلب برای اعطا حتی به عنوان ما به حمام افتاب گرفتن در آنها است.

او نقش پیت در این فیلم که مقدس از صبر و شکیبایی است و تست شده توسط خود را باید در نهایت حرکت خود را از او غم و اندوه. او پر شور است. Duh. او Marisa Tomei.

اکنون سوال من این است که هنگامی که ما با استعداد دیگری پر شور Marisa Tomei, عملکرد, توجه پرداخت می شود!

Mariah Carey در نهایت حرکت به Schitt نهر

من نمی دانم که چگونه Schitt نهر رو به طور مداوم انجام کارهایی که باید شاخی به عنوان جهنم و شرم آور اما به پایان رسید تا بودن کاملا خالص, دوست داشتنی, لمس کردن, دلخراش, heartwarming و glimmering نمونه خوب است در جهان وجود دارد. (خوب من...هر کس که در این نمایش به طور افراطی با استعداد و فوق العاده هوشمند است.)

آنها آن را کشیده و دوباره این هفته که بازیگران پیوست به خواندن یک a cappella نسخه ماریا کری را "قهرمان" به افتخار 2020 فارغ التحصیلان—کامل با قانون نهایی cameo از کری خودش. تبریک به Schitt نهر برای حتی پس از آن سری آخر که بهترین بخشی از اخبار فرهنگ پاپ چرخه و هنوز هم مردم گریه. (سازمان دیده بان آن را در اینجا.)

کامل Tweet

بسیار وجود دارد که در جهان و بسیاری از طول می کشد در همه آن. هر آنچه شما را از آن فکر می کنم همه این است که جالب ترین توییت من خوانده ام شاید تا کنون.

چه به تماشای این هفته:

عشق ویکتور: عشق, Simon عاقبت شیرین است بنابراین watchable بنابراین نیاز است.

یک روز در یک زمان: تلویزیون بهترین خانواده طنزهای است انجام متحرک ویژه. ¡Dale!

Da 5 Bloods: اسپایک لی در آینده به عنوان به موقع به عنوان همیشه.

طعم ملت: Padma Lakshmi جدید نشان می دهد بسیار حیاتی است بلکه فقط دوست داشتنی است.

آنچه به جست و خیز این هفته:

Artemis Fowl: آن چیزی که در آن یک استودیو طول می کشد یک کتاب بسیار محبوب, تغییرات, همه چیز در مورد آن, و انتظار طرفداران هنوز هم آن را دوست دارم.

پادشاه جزیره استاتن: شما ممکن است آن را دوست دارم. من نمی دانم. آن را بسیار طولانی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن