مغلوب ساختن پیشی جستن کشتی در حال غرق شدن است اما چگونه بسیاری از موش ها را واقعا پرش ؟

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است می ترسم. او را مورد ضرب و شتم تحت سلطه و bludgeoned حزب جمهوری خواه به موقعیت

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است می ترسم. او را مورد ضرب و شتم تحت سلطه و bludgeoned حزب جمهوری خواه به موقعیت است که یک حزب ضد شورش پلیس سرخ بارید. اما در حال حاضر که تهمت از دست دادن ممکن است در یک زمین لغزش خود را اسیر و quislings در حال توطئه فرار خود را.

شجاعت کیکآف زمانی آغاز شد که ژنرال جیمز "سگ دیوانه" Mattis پاره پاره مغلوب ساختن پیشی جستن جدید یکی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به استفاده از نیروهای نظامی ایالات متحده علیه خود ما شهروندان است. در انجام این کار برخوردار پیوست و چند تن دیگر بازنشسته عالی رتبه افسران نظامی که علنا است مورد حمله بر مغلوب ساختن پیشی جستن در روزهای اخیر.

Mattis یکی از معدود بزرگسالان به خدمت در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت استعفا داد و در اصل و انتقادات خود را قوی بودند و اشاره بنابراین من نمی عبارتند از او در آنچه که من در مورد می گویند بعدی است که به جای امر به بسیاری از انتخاب جمهوری خواهان که در عمل مانند pantywaists قبل از آنها شروع به بوی Trumpian خون در انتخابات آب: هنگامی که آن را به نظر می رسد مانند یک کشتی در حال غرق شدن موش شروع به خزیدن ،

نگاهی به دیابت بن Sasse, برای مثال, او نوشت: یک کتاب در مورد "محو بزرگسالان" قبل از تبدیل شدن به یکی از خود را. پس از مصرف یک ضرب المثلی زانو برای چند سال گذشته Sasse است reemerged به تازگی به عنوان یک مغلوب ساختن پیشی جستن منتقد. او (تصادفا) کشف شجاعت خود را پس از پیروزی او در انتخابات مقدماتی در همان لحظه ای که تهمت بود (و هنوز هم هست) از دست دادن با دو رقم جو بایدن. هر کس دیگری فکر می کنم Sasse ممکن است در حال حاضر به دنبال به جلو به یک پست-مغلوب ساختن پیشی جستن حزب جمهوری خواه در سال 2024? خطر برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که Sasse نیست فقط یکی قرار دادن نشانگر پتانسیل حمایت سیاسی.

Sasse نیز نیست و تنها محو بزرگسالان را دوباره به طور ناگهانی. اظهار نظر در Mattis' انتقاد از تهمت, آلاسکا ایالت لیزا Murkowski در حال حاضر می گوید: او'sstruggling با اینکه آیا برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2020 است. "شاید ما در حال رسیدن به نقطه که در آن ما می تواند صادقانه تر با نگرانی هایی است که ما ممکن است نگه داخلی و شجاعت از خود ما اعتقادات به صحبت می کنند تا" Murkowski گفت.

"گرفتن به نقطه" که در آن ما می تواند "بیشتر صادق" در مورد تهمت? پس از سه سال از جنون چه خواهد شد آن را برای ما مقامات منتخب برای رسیدن به نقطه ای از صداقت ؟ اگر تهمت تجاوز یک معترض در تلویزیون ملی خواهد که حرکت سوزن ؟

هنوز هم این اواخر بهتر از هرگز. آینده کشور در خطر است. جمهوری خواهان روبرو هستند عمیقا انتخاب اخلاقی—اخلاقی انتخاب حرفه خود. آنها در حال حاضر موفق بارها و بارها و بهم ستون علوفه برای سال در حال حاضر. اما سرنوشت آنها توزیع یکی از آخرین فرصت برای دریافت در سمت راست از تاریخ است.

سوال این است که آیا آنها آن را ؟

این Mattis Sasse و Murkowski نظر بر روی پاشنه از رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش با صدور بیانیه ای در مرگ جورج فلوید, وزیر دفاع علامت Esper تصمیم به ایستادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن (قبل از پشتوانه پایین) جمهوری خواه و سناتور چاک Grassley حرکت برای جلوگیری از تهمت میکشد تا او توضیح می دهد شلیک بازرسان به طور کلی اصلی شکست Trumpy آیوا در کنگره استیو کینگ و جدید تصویب رتبه بندی نشان دادن میت رامنی—تنها جمهوری خواه مجلس سنا به رای گیری برای استیضاح—ناگهان کنگره در ایالت یوتا (حتی به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن است زیر آب در دولت).

این دیدگاه نیز بر روی پاشنه از یک هفته دیگر ارزش سنجی نشان دادن جو بایدن خرد کردن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

آن را در نهایت ضربه زدن به جمهوری خواهان خواهد شد که وجود دارد زندگی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن. و اگر آنها می خواهم به چسبیدن به حرفه خود و شهرت آنها بهتر دست و پا زدن سریع تر است.

این پرسش در مورد آسیب پذیر جمهوریخواهان که در انتخابات ماه نوامبر. انجام هر یک از آنها شروع دورى از تهمت?

این است که کمتر به احتمال زیاد به رخ می دهد نسبت به گذشته. مغلوب ساختن پیشی جستن است پوست نازک و رد خواهد شد به جمهوری خواهان هر راه گریز خود را ذخیره کنید. چه تر است, رای دهندگان تبدیل شده است تا قطبی که کمی وجود دارد و امید جذب اعضای حزب مخالف به رای دادن به شما حتی اگر شما تا به حزب خود را حامل استاندارد.

"Trumpism. یک روز آن را معجزه آن را ناپدید می شوند. "

بنابراین بهترین راه برای نجات خود است که سعی کنید و ذخیره بالای بلیط. نگاهی به مارتا McSally ، در حالی که به نظر می رسد به طور فزاینده ای به احتمال زیاد او و تهمت می تواند هر دو از دست دادن آریزونا تهمت تقریبا قطعا بهتر از او. هر دو ممکن است محکوم اما او نیاز به مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر از او نیاز دارد ،

هنوز هم این امکان وجود دارد که یک یا دو وقت جمهوری خواهان ممکن است در نهایت نتیجه گیری کرد که چسبیده با مغلوب ساختن پیشی جستن و گرفتن دوباره انتخاب متقابلا منحصر به فرد و است که می تواند چیزهای جالب است. مین سوزان کالینز است که در یک نام تجاری مستقل که predates تهمت سیاسی افزایش است که یکی از این مثال است. این تصور او را در برخی از نقطه نتیجه گیری کرد که او بهترین شانس را به نفع خود است به دور از تهمت و سعی کنید و ترجمه و بومی سازی انتخابات است. کلرادو بهداشت ، کوری گاردنر است دیگر ممکن است عیب. احتمالا این نوع از اخرین مانور شما ببینید پس از روز کارگر.

اما نکته این است که مردم به دنبال خروجی. صحبت از مغلوب ساختن پیشی جستن میلیاردر دوستان پگی نونان پیش بینی شده در این هفته است که "هنگامی که آنها شروع به فکر می کنم او نمی خواهد دوباره انتخاب آنها را به نوبه خود و از آن خواهد شد در یک خونین سکه."

آنها نمی تواند به تنهایی.

"من نسبتا مطمئن هستم که آقای ترامپ خواهد بود شکست خورده در انتخابات" محافظه کار مقاله نویس جورج خواهد شد و پیش بینی شده در روز چهارشنبه. "صبح روز بعد تعداد زیادی از جمهوری خواهان می گویند تهمت? من را به رسمیت نمی شناسیم name.' آنها بیش از این نسبتا سریع است."

مغلوب ساختن پیشی جستن, مرد, نمی خواهد رفتن بی سر و صدا به آن شب خوب. اما یک لغزش از دست دادن خواهد بازیگران این یک اصطلاح رئیس جمهور در نقش یک "بازنده" بیشتر شبیه به جیمی کارتر از ریچارد نیکسون.

Trumpism. یک روز آن را معجزه آن را ناپدید می شوند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب