تلسا تهمت نمی خواهد جرات دیدن

به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سفر به نیویورک به شلاق تا سفید خود را پیروان' نژاد پرستی—د

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سفر به نیویورک به شلاق تا سفید خود را پیروان' نژاد پرستی—در حالی که قرار دادن آنها در معرض خطر توسط بسته بندی 19,000 مردم به داخل سالن BOK مرکز در روز شنبه در میان سنبله محلی coronavirus موارد دیگری وجود دارد بخشی از شهر که او نمی خواهد برای دیدن.

در داخل راه رفتن فاصله از مرکز شهر عرصه است, وودی گاتری, مرکز, موزه و آرشیو را به خود اختصاص troubadour زندگی و میراث. جالب اینجاست که مغلوب ساختن پیشی جستن است و بخشی از این میراث است.

اکلاهما بهترین و شناخته شده برای آهنگسازی "این زمین را از زمین" متولد شد و در سال 1912 در Okemah, 64 کیلومتر از تولسا. در سال 2001 اوکلاهما مقننه اعلام اکلاهما را "اوکلاهما تپه" دولت رسمی عامیانه آهنگ. با توجه به جو کلاین 1980, بیوگرافی وودی گاتریخواننده پدر چارلز شرکت در سال 1911 لینچ اوباش و Ku Klux Klan عضو.

Tulsa Klan اعضای شرکت کننده در مارس 1921 کشتار که نابود Tulsa Greenwood منطقه, شکوفایی, سیاه, کسب و کار و مسکونی منطقه شناخته شده به عنوان "سیاه و سفید وال استریت" کشتار بین 150 و 300 نفر مجروح شدن 800 و ترک حداقل 10,000 سیاه Tulsans بی خانمان.

این Guthrie Center, افتتاح شد, در سال 2013, نشسته بر روی لبه Greenwood منطقه در حال حاضر در میان یک دهه تلاش برای افزایش آگاهی در مورد کشتار و بازگرداندن این منطقه به عنوان یک پناهگاه برای سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و مالکان.

او در سال 2011 بیوگرافی وودی گاتری: آمریکا رادیکالخواهد کافمن ترسیم چگونه اکلاهما نمایش تکامل از استقبال از مد افتاده کلیشه های نژادپرستانه به تبدیل شدن به یک جنگجوی صلیبی به صورت نژادی و عدالت اقتصادی. چند تا از آهنگ های خود را از جمله "فرگوسن برادران کشتن" و "شناور زنگ از ترنتون" محکوم نژادپرستی پلیس و نظام عدالت کیفری. یکی دیگر از آهنگ "آقا چارلی Lindbergh," excoriated دو جناح راست عوامفریبی سیاسی—هوانورد لیندنبرگ و رادیو کشیش پدر چارلز کولین—که منجر isolationist و ضد سامی "امریکا برای اولین بار" جنبش در 1940s. "آمریکا برای اولین بار" یک موضوع محوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016).

مثل اکلاهما پدر تهمت پدر, فرد, یک نژادپرست است. پس از جنگ جهانی دوم, تهمت استفاده فدرال تامین مالی برای ساخت عظیم آپارتمان پروژه های در نیویورک بیرونی نیویورک و منع سیاه و سفید, خانواده ها از اجاره واحد است.

از سال 1950 تا 1952, اکلاهما اجاره یک آپارتمان در مغلوب ساختن پیشی جستن در ساحل پناهگاه پیچیده در نزدیکی جزیره ادم ساده لوح در بروکلین با همسر و فرزندان خود را. او به زودی متوجه شدم که هیچ سیاه مستاجران در ساختمان و نوشت: دو آهنگ "ساحل, پناهگاه ain't خانه من" و "ساحل پناهگاه نژاد نفرت" در مورد تهمت به نژاد پرستی. کافمن کشف آهنگ ها—که اکلاهما هرگز ثبت شده در Tulsa Guthrie Center archives در سال 2015.

Folksinger Ryan هاروی ترکیب تجدید نظر شده و ثبت شده در آهنگ با Ani DiFranco و Tom Morello خواستار آن "پیر مرد مغلوب ساختن پیشی جستن."

یک آیه می رود:

گمان می کنم پیرمرد مغلوب ساختن پیشی جستن

می داند که چقدر نژادی نفرت او هم زده تا

در bloodpot از قلب انسان زمانی که او drawed

که رنگ خط در اینجا در هجده صد پروژه خانواده

سالمند تهمت فاسد بود و همچنین به عنوان نژادپرست است. در سال 1954 در جلسات انجام شده توسط کمیته بانکی سنای او اعتراف کرد به احتکار توسط wildly اغراق هزینه های توسعه از پروژه های خود را از جمله ساحل پناهگاه برای به دست آوردن بیشتر دولت تامین مالی است. (پس از او در زمان بیش از شرکت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی یک کسب و کار ساختگی برای به دست آوردن معافیت های مالیاتی توسط باد در ساختمان,' هزینه).

اکلاهما ها در مورد فرد تهمت ثابت prescient. در طول دهه های 1960 و 1970 در شهر نیویورک کمیسیون حقوق بشر مستند Trumps' روال عمل چرخش به دور بالقوه سیاه, مستاجران. نیویورک دولت بررسی کشف کردند که در سال 1967 تنها هفت سیاه و سفید خانواده زندگی می کردند در 3,700-واحد مغلوب ساختن پیشی جستن روستا پیچیده در بروکلین.

در سال 1973 ، وزارت دادگستری آمریکا شکایت کرد تهمت مدیریت تبعیض علیه سیاه پوستان نامگذاری هر دو فرد مغلوب ساختن پیشی جستن (رئیس شرکت) و دونالد ترامپ (رئيس جمهور) به عنوان متهمان. دونالد ادعا کرد که دولت در تلاش بود به زور او را به اجاره به "رفاه گیرندگان." دونالد استخدام به خوبی متصل وکیل Roy کوهن به دفاع از او.

دو سال بعد Trumps اکراه امضا رضایت فرمان نیاز آنها را به desegregate ساختمان های خود را, اما بدون اعتراف به گناه. سپس در سال 1978 به DOJ متهم Trumps نقض رضایت فرمان.

درس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آموخته از پدر خود و روی Cohn باقی مانده را با او گسترش کسب و کار خود را به آپارتمانهای لوکس و ساختمان های اداری تفریحی قمار گلف هتل یک تلویزیون واقعیت نشان می دهد و سیاست: دروغ و تقلب و سرقت هرگز اعتراف به اشتباه قرار داده و سود بیش از مردم و استفاده از نژادپرستی به باک افشانده را بدست آورد و به دست آوردن قدرت.

مغلوب ساختن پیشی جستن مراجعه به تولسا قرار می دهد همه این صفات بر روی صفحه نمایش.

به زودی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او در آینده به تولسا در جمعه 19 ژوئن برای اولین کمپین تجمع از COVID-19 شیوع سیاه Tulsans و دیگران از جمله بهداشت ، کامالا هریس lambasted او را برای برنامه ریزی این رویداد در Juneteenth—یک دوم "روز استقلال" برای آفریقایی-آمریکایی است. مغلوب ساختن پیشی جستن تسلیم به تأخیر انداختن این رویداد با یک روز. او همچنین با انتقاد آوردن راهپیمایی خود را به یک شهرستان با یک سخت تاریخچه نژادپرستی از جمله چندین اخیر بحث برانگیز حوادث دهها و نظرات نژادپرستانه توسط پلیس تولسا.

"پس از رژیم صهیونیستی است. Stitt دوباره باز کل دولت به کسب و کار در ژوئن 1, اوکلاهما و Tulsa دیده اند چشمگیری افزایش ویروس جدید موارد است. "

اوکلاهما رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt یک جمهوری خواه خواست تهمت به بازدید از Greenwood منطقه در طول سفر خود به تولسا. اما محلی ساکنان سیاه گفت که تهمت نمی تواند خوش آمدید در این محله تاریخی.

"من نمی خواهم برای مطرح کردن با او را برای یک عکس op" گفت: Cleo هریس یک تولسا مادری که صاحب سیاه وال استریت تی شرت و سوغاتی در Greenwood منطقه است. "آمدن به تولسا در طول Juneteenth آخر هفته و برگزاری تجمع یک سیلی به آمریکایی های سیاه و سفید. این طرز فکر از سفید برتری."

"من امیدوارم که او فقط می رود به تجمع و سپس برگ" گفت: Tulsa بومی Tykebrean Cheshier دانشجویی و زندگی ماده فعال است که سازماندهی یک ضد "تجمع در برابر نفرت" روز شنبه در جانبازان پارک یک-و-نیم مایل از BOK مرکز.

تهمت و ادعا کرد که او انتخاب تولسا به دلیل Stitt موفقیت در حاوی ویروس است. معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: اوکلاهما بود "مسطح منحنی."

در واقع پس از Stitt دوباره باز کل دولت به کسب و کار در ژوئن 1, اوکلاهما و Tulsa دیده اند چشمگیری افزایش ویروس جدید موارد است.

دکتر بروس Dart, مدیر اجرایی Tulsa County Health Department خواست مقامات شهرستان را تعطیل رویداد. "بدون در نظر گرفتن که میزبانی این تجمع ما به شما توصیه نمی, شرکت های بزرگ, حوادث" پیکان گفت. "اگر شما می خواهید به ماندن بگیرید امن نمی رویم."

حتی محافظه کار روزانه روزنامه Tulsa World انتشار سرمقاله روز سه شنبه گفت: "ما نمی دانیم چرا او را انتخاب تولسا, اما ما می توانید هر راه که سفر خود را خوب خواهد بود برای شهر است."

این وودی گاتری سنتر—واقع در آشتی راه—باز خواهد بود آخر این هفته, اما, مدیر اجرایی, Deana McCloud گفت: او می خواهم خوش آمدید فعالان جمهوری خواه به بازدید از مرکز که در آن اصلی شعر به اکلاهما ها در مورد فرد تهمت ها بر روی صفحه نمایش زمانی که آن را بازگشایی.

"ارتباط تاریخی از این دو خانواده است که واقعا جذاب" McCloud اشاره کرد. "در حالی که ما اصلا انکار چوبی را نژادپرستانه و تربیت قدردانی می کنیم راه او تکامل یافته برای تبدیل شدن به یک همدلانه عدالت-دوست داشتن کسی که صحبت کرد تا در برابر نژاد پرستی. جالب است برای دیدن مسیر بسیار متفاوتی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وودی گرفت."

پیتر جلو توسط استاد سیاست و صندلی شهری و محیط زیست سیاست گروه در کالج اکسیدنتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب