پیش بینی نشده خشونت

که بخشی از یک خانواده باید این معنی است که هر عضو می حمایت از یکدیگر در هر زمان داده شده. اما چه می شود اگر یک

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

که بخشی از یک خانواده باید این معنی است که هر عضو می حمایت از یکدیگر در هر زمان داده شده. اما چه می شود اگر یک عضو از خانواده فقط تصمیم می گیرد برای انجام با آن ؟ اگر یک عضو می شود منبع درد و رنج است ، این پرسش ها اخلال در آن حقوق خود را, اما آنها سوال که شایع تر در جهان ما در امروز زندگی می کنند به عنوان بیشتر و بیشتر اعضای خانواده را به خود شیاطین درونی و شروع به تحمیل خشم خود را بر هر کسی در رسیدن به آن خود را شریک زندگی خود را خواهر و برادر و یا حتی فرزندان خود را.

در "این Chauncey خیابان هیولا" نویسنده دکتر Kirt گونزالس حساب آنچه در آن است به مانند یک قربانی سوء استفاده از یک عضو خانواده است. با تجربه خود را از اینکه مورد ضرب و شتم توسط ناپدری مورد آزار جنسی توسط اعضای خانواده شاهد سوء استفاده فیزیکی مادر و قتل بی رحمانه از خود خواهر نوزاد او با هدف آموزش توده ها در بیماری موذی آوردن بسیاری از خانواده ها در سراسر جهان—این بیماری در خشونت خانگی و سوء استفاده است.

به عنوان دکتر Kirt گونزالس گفت: "سوء استفاده است نه تنها فیزیکی اما همچنین می تواند کلامی و روانی و عاطفی و جنسی و حتی معنوی." این نقل قول اشاره به نحوه گسترده ای به انواع سوء استفاده در حال تبدیل شدن به گذشت هر روز بیشتر و بیشتر مردم هر دو پیر و جوان, در حال کردن مامان در برخی از راه.

این Chauncey خیابان هیولا
نوشته شده توسط دکتر Kirt گونزالس
شومیز | $9.99
شومیز نسخه از این کتاب در دسترس هستند www.kirtgonzales.com آمازون LitfirePublishing بارنز و شریف و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان. چنگ زدن یک کپی از این رمان غیرداستانی و وحشت زده بود با وحشت قربانیان سوء استفاده می رود از طریق.

درباره نویسنده
دکتر Kirt گونزالس است مقرر وزیر که دارای مدرک دکترا در الهیات مسیحی و مشاوره. او متخصص در کمک در مدیریت خشم, افسردگی و غم و اندوه. او تا به حال سهم عادلانه خود را از سوء استفاده, اما به جای تسلیم شدن به منفی در او تصمیم گرفت برای ادامه حرکت رو به جلو و کمک به دیگران تا آنجا که او می تواند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن