'نمایش' منفجر بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در مقابل سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان

بحث و گفتگو در روز سه شنبه قسمت از این دیدگاه در مورد دروغ های اطراف رئیس جمهور تهمت آینده کمپین تجمع در Tulsa

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

بحث و گفتگو در روز سه شنبه قسمت از این دیدگاه در مورد دروغ های اطراف رئیس جمهور تهمت آینده کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما به سرعت تفویض به عقب و جلو در مورد کسی که سزاوار سرزنش مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که سه نفر از این نمایش میزبان محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصمیم به برگزاری یک تجمع عظیم در یک سالن با هیچ اجتماعی-فاصله دستورالعمل مگان مک کین گفت: Black Lives Matter معترضان فقط به عنوان بزرگ مشکل است.

"شما دعوت 60,000 مردم را به یک راهپیمایی که در آن ماسک اختیاری هستند که در آن آنها به خوبی ممکن است شما با یک زندگی-پایان دادن به ویروس" آفتابی Hostin گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن رالی. "من فقط فکر می کنم او یک تهدید برای شهروندان است. آن را نفرت."

اما پس از Joy Behar هشدار داد مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان که "او نمی مراقبت در مورد سلامت خود و یا فرزندان خود را سلامت" مک کین ارائه شده تا مقابل او.

"آیا شما فکر می کنم Chris Cuomo, مراقبت در مورد سلامت مردم زمانی که او افراد اطراف خود را به خانه های سالمندان که COVID مثبت و بسیاری از مردم کشته شدند از جمله دوست من جانیس دین مادر و پدر در قانون؟" مک کین پرسید: اشتباه نامگذاری CNN میزبان به جای خود فرماندار نیویورک برادر اندرو. "در بسیاری از نفاق به رفتن در اطراف در اینجا و این یکی از مسائل است که من واقعا خشمگین در مورد."

"من فکر نمی کنم هر کسی باید در لوله تظاهرات در حال حاضر به دلیل به ما گفته شده است توسط کارشناسان پزشکی که آن را امن نیست," او ادامه داد. "اما این پیام از رسانه ها به عنوان طولانی به عنوان شما در حال اعتراض به چیزی و یا رفتن به یک رالی است که از حق سیاست شما می توانید آن را انجام دهد و ما قصد داریم به چشم پوشی از گسترش COVID. پس از رفتن به یک برگ برنده رالی است به نحوی خطرناک تر از رفتن به یک تجمع در بروکلین بیش از آخر هفته؟"

"است COVID یک بیماری همه گیر است که همه ما باید برای ماندن پناه-در-محل و داخل است یا نه؟" مک کین پرسید. "و یا آن را تنها یک بیماری همه گیر اگر شما یک محافظه کار و شما یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی و سپس شما یک منافق اگر شما با ثبت نام در این چشم پوشی و شما را به راهپیمایی خود را, اما شما نه یک منافق اگر شما اعتراض جایی دیگری است ؟ آن را بسیار گیج کننده است!"

هنگامی که او میزبان خود را تحت فشار قرار دادند پشت مک کین به آنها یادآوری کرد که او "هیچ تهمت فن" اما احساس می کند مانند "شما من را به دفاع از او وقتی به شما می گویند او می خواهد مردم را به مرگ است." او اقدام به ایجاد بحث در مورد خودش گفت: "من در قرنطینه درست مثل هر کس دیگری و یا پناه-در-محل گذشته سه و نیم ماه و من هنوز هم نمی تواند خرید یک تخت برای کودک در فرد است. و مردم وجود دارد خارج وجود دارد در همه جا اعتراض و رفتن به ناروا تظاهرات!"

پس از یک استراحت Behar با آرامش توضیح داد که یک تفاوت وجود دارد بین مردم به طور داوطلبانه و در اعتراض به خارج علیه خشونت پلیس و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین دعوت از آنها را به یک سالن و آنها را وادار به ثبت نام در یک چشم پوشی است که می گوید آنها نمی سو اگر آنها مریض است. "داخلی وضعیت 10 برابر بدتر و بسیار خطرناک تر است. که تمام است. آن را کاملا متفاوت است."

"متوسط تهمت حامی نمی خواهید برای دیدن هر گونه تفاوت بین هر یک رالی در هر نقطه از کشور و تجمع آنها در حال انجام وجود دارد.," مک کین ضرب گلوله کشته است. "من نمی خواهد به هر دلیل من فکر می کنم آن را ناامن به دلیل COVID ویروس. و این من را. اما وجود دارد بسیاری از نفاق رفتن در اطراف."

اما لحظه بعد او از پشت به او داستان خود را.

"من نگران این طبیعی مانند بسیاری از آمریکایی ها که من هرگز به در استودیو با شما بچه ها که من هرگز قادر به رفتن به یک فروشگاه عزیزم" گفت: مک کین که بنا به گزارش ها از فرار او از خانه نیویورک برای ویرجینیا هفته پیش. "و من می دانم که من در حفظ و آوردن آن را اما هنگامی که شما صبر کردم تا زمانی که من به یک فرزند و در حال حاضر من نمی دانم اگر من تا به حال رفتن به خرید یک تخت در فرد آن چیزی است که سخت است."

"و این فقط از یک چیز کوچک" او ادامه داد. "و من نمی گویم آن را در هر نقطه در نزدیکی فداکاری بسیاری از میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال ساخت است که بسیار شدید تر است. مردم از دست داده اند و جان خود را از مردم شغل خود را از دست. اما این بسیار سخت است و به نظر می رسد هیچ پایانی در محل. بنابراین تا جایی که من نا امیدی از آینده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب