انتظار بیش از: لوبیا سبز راه اندازی بسیار پیش بینی قهوه K-جام غلاف در فروشگاه آمازون!

آغاز این هفته لوبیا سبز خواهد خود را راه اندازی جدید K-فنجان قهوه غلاف خط با امضای خود خانه ترکیب عطر و طعم. غ

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

آغاز این هفته لوبیا سبز خواهد خود را راه اندازی جدید K-فنجان قهوه غلاف خط با امضای خود خانه ترکیب عطر و طعم. غلاف در دسترس خواهد بود 12-تعداد و 50-تعداد اندازه در لوبیا سبز و قهوه فروشگاه آمازون با طعم بیشتر به دنبال در ماه های آینده.

عمده تفاوت برای لوبیا سبز غلاف قهوه بالاتر واقعی قهوه محتوا در غلاف خود مباهات 13 گرم در هر غلاف در مقابل بسیاری دیگر از K-فنجان در بازار است که باید بین 9 و 11 گرم است. لوبیا سبز' signature خانه ترکیبی است که ترکیبی از لوبیا دستچین از آمریکای جنوبی بو داده در دو نوع مختلف کباب سطح: نیمی از دانه های بو داده به کارامل متوسط کباب سپس مخلوط با حبوبات بوده که بو داده به اعماق تاریک, کباب فرانسوی.

علاوه بر این در همراهی با لوبیا سبز قهوه تعهد به پایداری غلاف خود #5 قابل بازیافت و بسته بندی برای هر دو اندازه ساخته شده از مواد بازیافت شده.

لوبیا سبز قهوه را راه اندازی جدید K-جام حذفی خط با یک سری از "snackable" رسانه های اجتماعی در دستور ویدئوها. شبیه به تصویری کمپین حمایت از خود را به دم سرد خانه دم بسته و خود را چاشنی, چای, K-جام حذفی, کمپین نشان می دهد که چگونه به را امضا لوبیا سبز کافه نوشیدنی در صفحه اصلی و همچنین برخی از بالا قهوه K-جام تولیدات مانند affogato, Keto قهوه و ویتنامی, دارچین, قهوه سرد.

"راحتی بیشتر K-فنجان در بازار است را جبران ضعف عطر و طعم. آنها فقط نمی نگه دارید و به اندازه کافی محصول در غلاف به ارائه مشخصات عطر و طعم و غنای شما می خواهم به طور معمول از قطره ای و یا قهوه دم کرده, گفت:" افسر ارشد عامل برایان Laliberte. "ما واقعا سخت به بسته به اندازه قهوه به هر غلاف به عنوان امکان پذیر است; 3 بیشتر گرم قهوه در هر غلاف های بیشتر K-فنجان در بازار است. با خانه ما ترکیب K-فنجان لوبیا سبز قهوه خورها توانید به راحتی از یک K-جام حذفی و همان را کامل عطر و طعم غنی آنها می خواهم از ما قهوه."

لوبیا سبز قهوه خواهد بود را به استفاده از تطبیق پذیری و راحتی جدید خود را غلاف قهوه محصول خط اهدای فله K-جام حذفی, به صلیب سرخ در بیمارستان نظامی والتر رید با آنها کار کرده ام در طول COVID-19 بیماری همه گیر. "بسیاری از کارگران ضروری پرستاران و پزشکان تنها یک یا دو دقیقه برای یک فنجان قهوه و راحتی و سرعت K-فنجان در خدمت آنها را کاملا." Laliberte گفت.

لوبیا سبز قهوه K-جام غلاف در دسترس هستند amazon.com/greenbeanscoffee.

برای کسب اطلاعات در بالا بردن لذیذ مارک های دیگر مواد غذایی و آشامیدنی (persian) مفاهیم و مکان مراجعه کنید www.elevategourmetbrands.com و یا ایمیل info@elevategourmetbrands.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب