شرکت والت دیزنی وعده 5 میلیون دلار برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی است که پیشبرد عدالت اجتماعی

شرکت والت دیزنی متعهد شده است 5 میلیون دلار برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی است که پیشبرد عدالت اجتماعی آ

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

شرکت والت دیزنی متعهد شده است 5 میلیون دلار برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی است که پیشبرد عدالت اجتماعی آغاز با 2 میلیون دلار کمک مالی به NAACP به خود را بیشتر دیرینه کار ترویج عدالت اجتماعی با از بین بردن نابرابری و تبعیض نژادی از طریق حمایت خود و برنامه های آموزش و پرورش.

"قتل جورج فلوید را مجبور ملت ما بار دیگر به مقابله با سابقه طولانی از بی عدالتی که مردم سیاه و سفید در آمریکا رنج می برد و این مهم است که ما ایستاده و با هم صحبت کردن و انجام همه چیز را در قدرت ما برای اطمینان حاصل شود که اعمال نژادپرستی و خشونت هرگز قابل تحمل" گفت: باب Chapek ارشد اجرایی شرکت والت دیزنی است. "این 5 میلیون دلار تعهد خود ادامه خواهد داد و به حمایت از تلاش های سازمان های غیر انتفاعی مانند NAACP که مشغول به کار خستگی ناپذیر برای اطمینان از برابری و عدالت است."

امروز تعهد بخشی از دیزنی در حال انجام تعهد به حمایت از سازمان است که در پیشبرد عدالت اجتماعی است. برای سال های بسیاری دیزنی مشغول به کار از نزدیک با گروه های که برای حمایت و توانمند سازی جوامع رنگ از جمله NAACP که ماموریت است که برای اطمینان از یک جامعه که در آن همه افراد از حقوق برابر و بدون تبعیض بر اساس نژاد. این شرکت نیز قبلا ارائه شده میلیون ها دلار کمک های مالی برای کمک به دانش آموزان از گروه کمتر رویای عالی آموزش و پرورش یک واقعیت از جمله 2.5 میلیون به یونایتد نگرو کالج صندوق.

در ضمن از طریق دیزنی کارکنان مطابق برنامه هدیه کارکنان قادر به افزایش تاثیر آنها در جوامع خود را با اهدا به واجد شرایط سازمان با این شرکت مطابق با آن هدیه.

دیزنی استفاده از آن منابع خلاق و سیستم عامل برای رسیدگی به مسائل مربوط به نژاد و نابرابری. در روز سه شنبه شب شرکت پخش یک تخته سنگ از ویژه برنامه نویسی در یک شماره از آن در شبکه های تلویزیون برای تشویق بحث نژاد پرستی و ظلم و ستم در امریکا است. برنامه نویسی شامل یک ABC وبگاه اخبار ویژه "آمریکا در درد: چه می آید؟," که به بررسی اعتراضات و خشم سراسر کشور در پاسخ به قتل آقای فلوید. به ویژه قبل بود دوباره پخش دو به یاد ماندنی و به موقع قسمت از black-ish: "امید" که به بررسی موضوع خشونت پلیس و نقص در سیستم قضایی و "Juneteenth" که به بررسی عدم نمایش دقیق از آمریکایی های آفریقایی تبار در تاریخ ملت ما.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار مهم NAACP اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن