ارتش و هولوکاست را در میدان جنگ

هفتاد و پنج سال پس از پایان جنگ جهانی دوم افسانه بی گناه ورماخت بیشتر است می گوید: مورخ هانس موبائل lg. برای چ

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

هفتاد و پنج سال پس از پایان جنگ جهانی دوم افسانه بی گناه ورماخت بیشتر است می گوید: مورخ هانس موبائل lg. برای چندین دهه برخی از آلمانی ها در نظر گرفته SS به تنها جنایتکاران جنگی.

DW: برای مدت زمان طولانی وجود دارد یک اسطوره در سراسر آلمان که ارتش ورماخت بود "پاک" خلاصه تحت شعار "اما پدر بزرگ خوب بود." چرا این روایت بسیار فراگیر ،

هانس موبائل lg: میلیون ها نفر از سربازان ورماخت در بخشی از جنایات جنگ جهانی دوم در مقایسه با حدود 250000 نفر از اعضای اس اس بودند که به طور مستقیم مسئول هولوکاست. در آلمان همه مباحثه تمایل به حول هولوکاست. اما مردم بسیار بیشتر بوده است و تمایلی به آدرس 10 میلیون سرباز در جبهه شرقی که منجر به کشته شدن بیش از 26 میلیون شوروی. هر, آلمانی, سه, چهار, پنج بستگان که شرکت در آن است.

عامل دوم است که با جنگ سرد است. ایالات متحده به شدت مورد نیاز غرب آلمان به عنوان امن متحد در مرز با بلوک شرق. رهبر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در آلمان و بعد از آن رئیس جمهور دوایت آیزنهاور علنا اعلام کرد که وجود دارد تفاوت بین هیتلر دایره درونی و ارتش و گفت که سربازان آلمانی به حال از دست رفته خود را افتخار. این اظهارات منجر به ژنرالهای ارتش آزاد بودن از متحدان زندان اردوگاه. سپس بوندس ارتش آلمان غربی و بعد از متحد آلمان برگزار شد به تصویر ساخته شده است به عنوان آن بود توسط افسران سابق و ژنرال از ارتش.

ادامه مطلب: 75 سال پس از جنگ جهانی دوم: نگاه معاصر در اینستاگرام

نویسنده هاینریش بل مثلا نوشت رادیکال ضد جنگ رمان در سال 1948. در آن صورت گرفت در جبهه شرقی و هرگز منتشر شد. Erich Maria Remarque, نویسنده جنگ جهانی اول ضد جنگ کلاسیک همه آرام در جبهه غرببود به تجدید نظر جدید خود مقاله و اجازه دهید شخص دیگری آن را به پایان برساند. فیلم بودند re-dubbed. برای مثال رهبر مقاومت در "کازابلانکا" را به نروژی فیزیکدان هسته ای. آن را تمام انجام می شود برای حفظ تصویر که ورماخت بود صرفا انجام آن وظیفه میهنی و مجبور به پرداخت هزینه برای آن را با میلیون ها نفر از تلفات.

شما در متلاشیکننده از اسطوره پاک ورماخت به عنوان مدیر یک نمایشگاه بزرگ در مورد ورماخت 25 سال پیش. برای اولین بار جنگ جنایات منظم نیروهای مسلح آلمان در طول جنگ جهانی دوم شد مستند برای عموم مردم برای دیدن. چگونه می توانم به شما نگاه در این نمایشگاه امروز ؟

که یک نقطه عطف است. وجود دارد که مورخان شکسته بود سکوت با تحقیقات خود را قبل از آن: مانفرد Messerschmidt در سال 1969 در Nazification از ورماخت و مسیحی Streit در سال 1978 در قتل 3.5 میلیون اسرای جنگی شوروی. اما ما نمایشگاه رفت و بیشتر به دلیل آن را ارائه مطالعات موردی از جنایات روزانه. شما می توانید ببینید روزمره طبیعت از قتل از جمله عکس های ورماخت سربازان خود را به حال جامعی در صحنه های جرم و جنایت.

بیشتر بخوانید: جنگ جهانی دوم: از 75 سال در, یک پسر در می یابد پدرش

شما برجسته سه مورد از جرایم خاص است. آنها چه بودند ؟

برای اولین بار بود در بلاروس بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود که اکثر قربانیان. دوم شد و از بلگراد نظامی منطقه در صربستان. سوم شد و از 6th, ارتش فیلد واحد از ارتش. از این مطالعات موردی شما می توانید ببینید نه تنها اعمال سربازان از ژنرال پایین به افراد بلکه ذهنیت خود را. آن را در تضاد کامل با شهرت "قربانی ارتش" بود که رنج بسیار در طول محاصره استالینگراد, شهرت ارتش انجام شده با آن را به خوبی به 1970s.

به دلیل عکس های بی شماری از مردم به این نمایشگاه. برخی از آنها تا به حال, آلبوم عکس, در جستجوی بستگان که تا به حال در بازگشت از جبهه است. یا برای بستگان که شاید تا به حال به آنها گفتم کل داستان از آنچه تا به حال در طول جنگ اتفاق افتاده. برخی از نمایشگاه داستان تبدیل به خانواده بزرگ داستان. آن را به بسیاری از مردم به دلیل تحریک آمیز طبیعت و مردم در نهایت شروع به صحبت و بحث درباره تاریخچه انتقادی. شاید این مهم ترین نتیجه این نمایشگاه: سکوت که تا به حال شده است به طوری عمیق شکسته شد.

بیشتر بخوانید: جنگ جهانی دوم: 'الگوهای رفتار انسان خود را تکرار'

Historian Hannes Heer (Horst Rudel)

مورخ هانس موبائل Lg

هر سه موارد از شرق اروپا است. وجود دارد هر گونه تفاوت بین چگونه ورماخت رفتار در شرق و غرب جبهه ؟

کاملا. مبارزات انتخاباتی در شرق نیز به نام "جنگ مرگ." وجود دارد هیچ برنامه ای برای نابودی فرانسه یا دانمارک یا نروژ. آن را در مورد به دست آوردن و یا الحاق برخی مناطق نفوذ است. اما در جایی که مخالفان بودند اسلاو وجود دارد به شکل های مختلف از جنگ: جنگ از نابودی کل.

آن مورد را در چیزی یا ایجاد حوزه نفوذ اما فقط در مورد شکستن این جوامع است. اتحاد جماهیر شوروی بود و مرکز این اسلاوی متحده که مردم در نظر گرفته شد مادون انسان. نازی ها همچنین استدلال کرد که دولت شوروی بود و یک "دولت یهودی" و استفاده از این به عنوان یک دلیل برای توسعه یک استراتژی کاملا از بین بردن جمعیت آن است.

صحبت از یک قرار است "دولت یهودی" — تا چه حد بود و ارتش درگیر در هولوکاست?

حتی قبل از جنگ شروع به تبلیغ و ترویج این ایده که "بلشویسم یهودی" بود شکست و خیلی کوچکتر اسلاوی متحده بودند که "تحت نفوذ یهودی." به عنوان مبارزات انتخاباتی آغاز شد منظور این بود: "همه اعضای دولت شوروی و دولت و یهودیان هستند و دشمنان از مردم آلمان و باید نابود شده."

ادامه مطلب: AfD را Gauland مخالف مارس 8 روز تعطیل عمومی در آلمان

سه SS گروه راهپیمایی با ارتش و دریافت شد که رفقا. آنها نیز وابسته به سربازان در این زمینه است. آنها تا به حال برای هماهنگ کردن فعالیت های خود را با ارتش. وظیفه خود قبل از اجرای به اصطلاح "راه حل نهایی" بود به ساقه یهودی روشنفکران در دید و سپس همه مردان یهودی آنها را دیدم و سپس بعد از آن زنان و کودکان نیز هست. این بود که هولوکاست را در میدان جنگ. دور از اردوگاه ها و اتاق های گاز در لهستان اشغالی سه میلیون یهودی به قتل رسیدند در اتحاد جماهیر شوروی از جمله شرق لهستان.

در حافظه ما هولوکاست اشاره عمدتا به یهودیان که تبعید شدند و به اتاق های گاز. این نامتقارن حافظه از جنگ می آید از این واقعیت است که یک هولوکاست مرتکب شده نسبتا کوچکتر تعدادی از جنایتکاران در حالی که دیگر نادیده گرفته شده است چرا که میلیون ها نفر از مردم آلمان بستگان درگیر شدند.

است که چرا شما فکر می کنم ما نیاز به یک نمایشگاه جدید در مورد جنایات ارتش امروز 75 سال پس از پایان جنگ ؟ به ویژه هنگامی که شما نگاه کنید در زمان اجتماعی و سیاسی در آلمان ؟

ما قطعا نیاز به یک جدید نمایشگاه. اما باید آن را چیزی دائمی مانند به یادبود قتل عام یهودیان اروپا را در برلین. باید وجود داشته باشد یک محل دائمی برای بازدید کنندگان و کلاس های مدرسه. این است به خصوص مربوط به عنوان یکی هنوز هم می بیند نئو نازی ها در آلمان امروز نمایش نمادهای ملی سوسیالیسم. و وجود یک حزب است که نشسته است در مجلس شورای اسلامی (راست جایگزین برای آلمان یا AfD) که می گوید آن است که "افتخار آلمان ورماخت" و تماس هولوکاست یک قطعه از "فضولات پرنده در تاریخ است."

آن را به آگاهی که شاید اجداد شما مبارزه شد در شرق و شاید آنها درگیر شدند در این جنایات است. همچنین لازم است برای قربانیان که نه حال را گرامی داشتند. نیمی از اسرای جنگی اتحاد جماهیر شوروی به قتل رسیدند. شما باید به این سند و ایجاد یک پذیرش از گناه! فقط در آن می تواند درک و آشتی را در محل.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب