کاخ سفید ساخته شده یک لیست از تمام بار Fauci 'اشتباه شده است' در Coronavirus

کاخ سفید متعهد شده است در پشت صحنه تلاش ها در ماه های اخیر برای تضعیف و حاشیه Dr. Anthony Fauci—حتی رفتن تا آن

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

کاخ سفید متعهد شده است در پشت صحنه تلاش ها در ماه های اخیر برای تضعیف و حاشیه Dr. Anthony Fauci—حتی رفتن تا آنجا که به کامپایل یک لیست از تمام زمان او "اشتباه شده است در چیزهایی که" با توجه به واشنگتن پست.

پس از لغو برخی از برنامه ریزی حضور در تلویزیون و نگه داشتن او را به دور از دفتر بیضی کاخ سفید مقامات و رئیس جمهور تهمت گرفته اند به طور علنی بیان یک دست دادن اعتماد به نفس در مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و چهره دولت را coronavirus نیروی کار. آشکار تلاش برای تضعیف Fauci آمده که او همچنان به مقابله با رئیس جمهور بیش از حد خوش بینانه روایت دولت از این بیماری همه گیر.

در برابر این پس زمینه ناشناس مقام کاخ سفید گفت: پست: "چند تن از مقامات کاخ سفید نگران تعداد دفعات دکتر Fauci اشتباه شده است در همه چیز." رسمی متصل به یک لیست از پیش بینی های نادرست Fauci ساخته شده بود از جمله شک و تردید خود را در اوایل که بدون علامت گسترش خواهد نقش زیادی در انتقال و یک فوریه اطمینان است که آمریکایی ها نمی نیاز به تغییر رفتار است. مانند بسیاری دیگر از مقامات بهداشت عمومی, Fauci گفت: در ابتدا که ماسک نمی شد و لازم است اما به تازگی توصیه می شود که آنها را موظف سراسر کشور.

"دکتر Fauci خوب بالین شیوه ای با اما او بوده است اشتباه در مورد همه چیز من تا کنون تعامل با او در" پیتر ناوارو رئیس جمهور تجارت مشاور گفت: پست در بیانیه ای جداگانه. "در حال حاضر Fauci است گفت که کاهش مرگ و مير مهم نیست که آن را تنها مهم ترین آمار برای کمک به راهنمای سرعت اقتصادی ما بازگشایی. بنابراین زمانی که شما از من بپرسید اگر من گوش به دکتر Fauci مشاوره پاسخ من این است که تنها با احتیاط."

در روزهای اخیر 79 ساله, دکتر, ارائه کرده است unsparing ارزیابی ایالات متحده وضعیت فعلی است. در مصاحبه با 538 پنج شنبه منتشر شده او شاید در اکثر بلانت: "به عنوان یک کشور هنگامی که شما مقایسه ما را به کشورهای دیگر فکر نمی کنم شما می توانید می گویند که ما در حال انجام بزرگ. منظورم این است که ما درست نیست." همان روز به فرمانده گفت: فردا نیوز, میزبان, Sean Hannity در مصاحبه ای که Fauci بود "اما او ساخته شده بسیاری از اشتباهات." این دو صحبت نکرده در ماه اما Fauci تا گزارش نه گله و شکایت در مورد آن است. دیوید بر یک به ایدز فعال می داند که Fauci گفت: پست دکتر تبدیل شده است خشمگین است که دولت و مقامات محلی نیست گوش دادن به کارشناسان.

"ما بزرگتر مسئله با Fauci متوقف است critiquing وظیفه نیروی...و سعی کنید به آن را تعمیر" یکی دیگر از مقام کاخ سفید گفت: پست. این مقام گفت Fauci بالا تایید و اعتماد رتبه بندی باید ناراحت به عنوان رئيس جمهور خود را بدتر.

کاخ سفید نیز بنا به گزارش ها به دنبال حفظ Fauci از چشم های عمومی. یک CBS لنگر هفته گذشته گفت که کاخ سفید را نادیده گرفته است درخواست برای مصاحبه Fauci در هوا از اوایل ماه آوریل هر چند او صحبت کرده است به چاپ و پادکست رسانه ها. کاخ سفید حفظ قدرت به تایید یا رد درخواست مصاحبه برای بالا مشخصات عمومی مقامات و اعطا درخواست از PBS, CNN و NBC به صحبت با دکتر تنها به لغو آنها پس از Fauci مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن در یک مکالمه با سن. داگ جونز (D-AL) با توجه به پست. اپیدمیولوژی گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن مشاجره پایین تر مرگ و میر نشان می دهد موفقیت در چرخی کردن ویروس بود "یک روایت نادرست." او هشدار داد در برابر "false خوشنودی است." Fauci نیز گفت که او می خواهم برای رفتن بر روی Rachel Maddow را نشان می دهد که به طور معمول انتقادات از رئیس جمهور درخواست می کند که رد شد.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود شده است اشتباه در coronavirus در فهرست لباس های شسته شده از راه هایی که او را تحت فشار قرار دادند به بازگشایی این کشور و پس از رفتن Fauci است که نه تنها در زمان او اقدام به نقض عمومی دستورالعمل های بهداشتی. او معروف به دکتر دبورا Birx ارشد پزشکی مشاور در کاخ سفید Coronavirus نیروی کار به "نگاه به" تزریق سفید کننده و مصرف نور خورشید به عنوان امکان پذیر است COVID-19 curatives. او همچنین تحت فشار غذا و داروی آمریکا برای بازگرداندن آن در شرایط اضطراری مجوز برای ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان به عنوان سابق خود وکیل شخصی رودی جولیانی که گفته پزشکان "نمی دانم آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد." مغلوب ساختن پیشی جستن خود گفت: او در زمان این دارو با وجود FDA مشاوره های هشدار دهنده این است که نا امن برای انجام این کار و بعید است به جلوگیری یا درمان coronavirus.

رئیس جمهور ملبس به ماسک روی صورت یک شنبه مراجعه به بیمارستان والتر رید یکی از اولین و تنها بار او انجام داده است تا در پس از بارها و بارها مایکروسافت کردن اهمیت خود را در هفته های اخیر و حتی تمسخر جو بایدن برای پوشیدن یک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب