این زن که ممکن است ارسال جونی ارنست بازگشت به Castrating خوک

ترزا سبز است 56 ساله Des Moines توسعه املاک و مستغلات اجرایی است که هنوز هم در شهر های کوچک, دختر پسند. او همچ

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

ترزا سبز است 56 ساله Des Moines توسعه املاک و مستغلات اجرایی است که هنوز هم در شهر های کوچک, دختر پسند. او همچنین در حال اجرا برای این کشور ایالات متحده آمریکا. سبک او بسیار جدی خوش برخورد و متواضع است که صحبت کردن به او را اولین سوالی که به ذهن می آید این است که: چه دختر خوبی مثل شما انجام می دهند در یک راکت شبیه به این ؟

بخشی از پاسخ این است که با ایالت آیووا جونی ارنست. آخرین زمان بسیاری را دیدم او را به عقب زمانی که او برای اولین بار زد و در سال 2014 او یک خوک castrator در یک هارلی تعهد به قطع بخش خصوصی از خوک تاثیر دستفروشان و سناتوری خود را طعمه.

به جیغ کشیدن از درد او وعده داده شده هرگز اتفاق افتاده است. به صورت جزئی موقعیت رهبری ارنست کردم راحت با خوک ها در تغار. Butchering خوکی که او در زمان برخی از نمادین ابجو بد و کم مایه در همان است که defanging لابی. و مالی یکپارچگی واشنگتن به مراتب بدتر از زمانی که او وارد شدند. زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از نقل مکان به کاخ سفید در سال 2017, هر گونه باقی مانده از ایده های در مورد تغییر واشنگتن از بین رفت. او آرا با رئیس جمهور بیش از 90 درصد از زمان.

در یک زمان ارنست نگاه غیر قابل بحث. مردم آیووا نمایندگان شان مانند امتیازهای تام Harkin برگزار ارنست صندلی برای 30 سال است. اما گرینفیلد شروع به پریدن کرد به کنگره نژاد در سال 2018 که او کاهش یافته است از تصمیم برای اجرا به مجلس سنا این بار و خودش را در چهار راه رقابت برای نامزدی. در ژوئن 3, او برنده به راحتی و برگزار کرده است و سرب کوچک بیش از ارنست بوده است.

گرینفیلد تقریبا هیچ یک از آنچه مورد نیاز است برای غالب در سیاست مدرن اما همه چیز آیووا نیاز در حال حاضر. او نجابت و استواری است که می آید از یک دختر که می داند که یک یا دو چیز در مورد خوک خودش و که سخت و نرم را با از دست دادن: دست دادن مالی که خانواده خود را از دست مزرعه و محصول-گرد کسب و کار در بحران اقتصادی از سال 1980 و شخصی است.

آن اتفاق افتاد و چند سال بعد هنگامی که با هیچ مزرعه چپ به کار در, سبز در سمت چپ خانه به کار راه خود را از طریق کالج (در کلبه پیتزا) ملاقات و ازدواج با میله Wirtjes یک کارگر ماهر برق کار برای IBEW. زندگی شاعرانه تا یک شب کشیش اهل محله به درب آمد تحمل خبری که میله شده بود برق در کار است. در سن 24, سبز بود به تنهایی با یک سال و نوزاد دیگر در راه هیچ درآمد. آن دو بدخیم نهادهای اتحادیه های کارگری و دولت که او را نجات داد.

در تلفن با من کار او را تکرار آنچه که او می گوید در هر کمپین توقف: "امنیت اجتماعی به من کمک کرد قرار دادن شیر در یخچال پشتیبانی از پسران من و رفتن به مدرسه. من نمی خواهم جونی ارنست به دل و روده آن است."

او را از پرداخت آن را به جلو. درگیر در سیاست های محلی از سنین شن جاده ها به زمینه نمی ساخت خود—او چیزهای زیادی یاد گرفتم کار راه خود را در مهندسی و زمین-استفاده از شرکت های خدمت به عنوان برنامه ریز برای جوامع است که نمی توان یکی از خود را و که در آن کمی تصمیم گیری چکش در طولانی اما محترمانه جلسات یک تفاوت بزرگ را. "واشنگتن" او می گوید: "می توانید خیلی بیشتر انجام می شود اگر این کار بیشتر شبیه به ما در شهرهای کوچک."

اگر سبز دارای یک مشکل این است که بسیاری از مردم آیووا نمایندگان شان نمی دانید که او, اگر چه بزرگ آگهی خرید و سحر-به-غروب مجازی در مبارزه در حال تغییر است. جمهوری خواهان طرح به صفر در حمایت از او برای مالیات بر املاک است که ایران ادعا می کند لطمه می زند مزارع خانوادگی اگر چه کمتر از 1 درصد از ورثه تحت تاثیر قرار خواهد. آنها همچنین ادعا می کنند او اخراج مستاجران برای توسعه مجدد اگر چه آیووا خط شروع رد آن.

وجود دارد هیچ انکار او فاقد تجربه قانونگذاری اما سناتورها به نام هرگز به زمین هواپیما. آنهایی که خوب کار سخت خود را به کمیته و مسئولیت نظارت جدی و رای دادن. این یک جایزه اگر یک بار در یک ماه آبی مانند جان مک کین یکی می شود به یک thumbs-down در یکی در صبح و صرفه جویی در مراقبت های بهداشتی.

مشکل ارنست است که پس از شش سال مردم آیووا نمایندگان شان انجام دهید او را می دانم. او رای دادند لایحه مالیات بر بزرگ به سادگی به غنی و بودجه شکن برای بوت شدن. در مورد مسائل است که موضوع را به مردم آیووا نمایندگان شان ارنست اتحاد چپ های قدیمی محله پشت سر گذاشت. او را روی استیک و مارتینی جذب سرمایه مدار و تاریک و شرکت های بزرگ PAC پول (سبز نیست) با تمام فشار به رای یک راه خاص است که همراه با آن است. ارتداد به او ذرت تولید کنندگان اما او با پشتیبانی از دادن چشم پوشی به روغن شرکتها است که اجازه می دهد تا آنها را به انصراف با مخلوط اتانول در سوخت.

"مشکل ارنست است که پس از شش سال مردم آیووا نمایندگان شان انجام دهید او را می دانم. "

او نشان داد یک میدین اصلاح امنیت اجتماعی "پشت درهای بسته" (به تشویق خلوص او توضیح داد) که یک پنجم مردم آیووا نمایندگان شان متکی بر. زمانی که او باید به نام تهمت با صدای بلند و پیوسته برای جلوگیری نامنظم خود تجارت جنگ است که صدمه دیده است آیووا بیش از این صدمه چین او نیست. ورشکستگی در هشت سال اخیر. سویا تولید کنندگان گریه در دادگاه مراحل تماشای زمینه های خود را حراج شود. خودکشی در حال افزایش است.

دموکرات ها در حال آماده به صرف به عنوان به خوبی به عنوان آیووا می پیوندد دیگر خیمه نژادها مانند کسانی که در برابر سوزان کالینز و مارتا McSally است که می تواند تلنگر سنا به کنترل دموکراتیک. آیووا دمدمی جایی که برگ برنده برنده با 10 امتیاز چیدن خاموش شهرستانهای اوباما انجام شده در هر دو پیروزی خود را. اما آن را نیز دمدمی به اندازه کافی به چرخش به عقب. جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و گردن و گردن وجود دارد.

با پیراهن فلانل توخالی جلیقه و شرق شهرستان لهجه سبز می تواند به کسانی که به اوباما/تهمت رای دهندگان که تلنگر بود گریه برای کمک. او انجام شده قوی در مناطق روستایی که در آن دموکرات ها به طور سنتی مبارزه است. او در تلاش برای جلوگیری از تهمت دام: "آنچه که من در مورد مراقبت از این است که چگونه مردم آیووا نمایندگان شان را انتخاب کنید بین من و جونی ارنست."

یا ارنست درک نمی کند که زمین منتقل شده در زیر او و یا او در واقع معتقد است که در مغلوب ساختن پیشی جستن. هزینه رشد می کند به عنوان برگ برنده نادیده خشونت پلیس و پذیرای همه چیز متفق موقعیت که در خصوص رد شده توسط زنان است. ارنست در حال از دست دادن آنها را به طور کلی 54 به 34 و در میان غیر کالج تحصیل زنان سفید با یک تکان دهنده 60 تا 29.

هنگامی که او تا به حال شانس خود را برای شکستن با یک رئیس جمهور که بی پروا اصرار دارد این ویروس را ناپدید می شوند مانند "sniffles"در مصاحبه با سی ان ان دانا باش آخر هفته گذشته ارنست ادعا تهمت به انجام یک کار بهتر در برخورد با COVID-19 (133,000 مرده) از اوباما را دست زدن به ابولا (دو مرده). آن را سخت بدانید که چه ارنست کردم از مغلوب ساختن پیشی جستن به آن و یا اینکه او چگونه زندگی می کند اما بعد از دو روز سبز دریافت $200,000 در سهم.

و در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن سفارش مدارس به باز امیدوار است که اگر بچه ها همه راست در سپتامبر حمل جدید کوله پشتی و تیز مداد هر چیز دیگری را نگاه کنید همه حق است. سنا باید جیغ مانندی است که او نمی تواند تهدید به خودداری از وجوه متحده است که باز نمی شود و او نمی تواند دور خود CDC دستورالعمل های او با قبول نمی کند. که اگر وجود داشت عملکرد مجلس سنا.

بدون سناتور مانند Greenfield بایدن برنده نمی بازگرداندن کشور است. تقسیم دولت فلج ما. اگر اوباما بود چیزی مک کانل بود در برابر آن است. او قول داد به باراک اوباما یک دوره رئیس جمهور. او با افتخار رد دیوان عالی کشور نامزد مریک حلقه گل قرار دادن شنوایی و به تازگی متعهد به پر کردن هر گونه جای خالی و از جمله در روز افتتاح. وجود دارد هیچ گفتن چه او شما را با یک بایدن نامزد اگر او هنوز رهبر اکثریت.

گرینفیلد در پیراهن فلانل و پایین-سبک صفحه اصلی, به نظر می رسد ساخته شده برای Hawkeye دولت با آن معروف تابستان عادلانه سرخ شده, همجنس باز و دوستانه alpacas شهرهای کوچک و گلدوزي زنبور عسل است. در میدان رویاهایکی از بازیکنان که می آیند به میدان چون کوین کاستنر ساخته شده است آن را ظهور از بین ساقه بلند از ذرت به سوال "آیا این بهشت؟" "نه" کاستنر, پاسخ,, "این, Iowa." این نوع از جایی است که می تواند ارسال گرینفیلد به واشنگتن در ماه نوامبر به عضویت بایدن در خبر فوری از ساخت آمریکا مناسب و معقول دوباره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب