سازمان بهداشت جهانی استخدام یک شرکت روابط عمومی به مبارزه COVID اسمیر در آمریکا

به عنوان نقد و تئوری های توطئه در سازمان بهداشت جهانی در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس جهانی سلامت عمومی

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

به عنوان نقد و تئوری های توطئه در سازمان بهداشت جهانی در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس جهانی سلامت عمومی بدن تبدیل به یک سفید-کفش لابی و روابط عمومی فروشگاه برای کمک به حرکت از یک چشم انداز رسانه های مملو از اطلاعات غلط.

در ماه مه که امضا قرارداد با روابط عمومی غول هیل+Knowlton راهبردهای رهبر صنعت با دفاتر در بیش از 40 کشور به منظور توسعه یک طرح برای ارتباطات موثر در میان مدرن و بحران بهداشت عمومی.

"این هرگز مهم تر زمان به اطمینان حاصل شود که بهداشت عمومی پیام درک و طنین انداز در سراسر جهان" اعلام بیانیه ای از کار همراه با قرارداد. "با این حال شده است وجود دارد انتقاد و وارد اظهارات علیه سازمان بهداشت جهانی (WHO) و پوشش رسانه ای است که می تواند به تضعیف است که به عنوان قابل اعتماد و انتقادی منبع اطلاعات در جهانی مسائل مربوط به سلامت."

تپه+Knowlton توافق برای ارائه که با گزارش جزئیات رسانه های دیجیتال چشم انداز مقابله با جهانی بهداشت بدن و راه های که در آن ممکن است بهتر برقراری ارتباط پیام های مرتبط با کار خود را برای مبارزه با کروناویروس. کار برنامه ریزی شده بود به محل ممکن است از 1 تا ژوئن 15, هر چند آن را به سمت چپ باز امکان آینده مشاوره در راه به اجرای توصیه های آن است.

این توافق نشان می دهد قابل توجه مراحل پیشرو در جهان از بهداشت عمومی گروه مجبور شد به مدیریت ادراک مشکلات حتی آن را به عنوان کار کرده و شامل یک کشنده بیماری همه گیر. این که تلاش برای شکستن از طریق یک دیوانه سیاسی و رسانه ای محیط زیست آن را به عنوان به دنبال دریافت بحرانی سلامت اطلاعات عمومی و به طور همزمان به مبارزه با برداشت که در آن کاهش یافته است توپ در پاسخ به شیوع کروناویروس.

مشکل این بود که در یک املای که گزارش منتشر شده در همان روز که تپه+Knowlton کار برای این گروه آغاز شد.

"این COVID-19 شیوع و پاسخ شده است همراه با یک infodemic: بیش از حد بودن اطلاعات برخی دقیق و برخی نه که باعث می شود آن را سخت را برای مردم برای پیدا کردن منابع قابل اعتماد و قابل اعتماد و راهنمایی های زمانی که آنها به آن نیاز دارید" را چه کسی نوشت. "در عصر اطلاعات این پدیده تقویت شده از طریق شبکه های اجتماعی گسترش دورتر و سریعتر مانند یک ویروس است."

که توافق اولیه با هیل+Knowlton نمی فراخوان این شرکت برای انجام توسعه رسانه ها و یا فعال روابط عمومی است. در عوض این شرکت گفت: این امر کرافت تحقیقات مواد برای کمک به این که حرکت رسانه ها چشم انداز که در آن عامل بود.

"هدف از این پژوهش عبارت است از 1) درک به درک که 2) درک نفوذ صدای در موضوع مشابه مناطق" هیل+Knowlton نوشت. "ما خواهد شد و سپس برخی از توصیه ها برای کمک به اطمینان از علوم و بهداشت عمومی پیام از اعتبار که به منظور اطمینان از وجود اعتماد در که مشاوره و بهداشت عمومی ارشاد به دنبال آن است."

این شرکت شروع به کار کمی بیش از دو هفته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به توقف کمک های مالی به این که بیش از آنچه ناروا گفته شد خود را "عمیق نگرانی که آیا امریکا سخاوت قرار داده شده است به بهترین استفاده ممکن است."

به عنوان تپه+Knowlton عهده آن تحقیق و مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به خروج از کسانی که در دسترس نباشد. او به دنبال از طریق در آن تهدید در ماه گذشته.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد در جامعه پزشکی برای کشیدن ایالات متحده از این که بسیاری از هواداران خود شده اند متقاعد شده است که این گروه نامناسب آن coronavirus پاسخ در بهترین حالت و در بدترین حالت بود همدستی در توطئه برای تضعیف تهمت و ایالات متحده احتمالا در دستور دولت چین.

تپه+Knowlton پیشنهاد به کسانی که تلویحا اذعان کرد بیهودگی تلاش برای پاسخ به هر گونه اتهام پرتاب در سازمان است. "در حالی که وسوسه می تواند به واکنش نشان می دهند در هر زمان" این شرکت نوشت: "یک صدا در نظر گرفته و با ملاحظه رویکرد کاهش خطر برافروختن این وضعیت است."

در عوض این شرکت پیشنهاد هدف قرار دادن پیام در افراد کلیدی با بزرگ و یا با نفوذ موارد زیر در رسانه های اجتماعی از جمله افراد در رسانه ها, پزشکی و سلامت جوامع دیگر سازمان های غیر دولتی و عموم مردم.

"Covid-19 است تحت سلطه روز به روز مکالمات, اما نه همه صداها با هم برابر هستند و همه در حال برش را از طریق و در حال گوش دادن به" شرکت نوشت. "داشتن درک درستی از قانع کننده ترین پیام خواهد بود یک دارایی ارزشمند و یک توصیه می کنیم تست در کنار تاثیر گذار تجزیه و تحلیل."

تپه+Knowlton قرارداد فاش شد به وزارت دادگستری این هفته تحت عوامل خارجی قانون ثبت که نیاز به افشای لابی و روابط عمومی کار توسط شرکت های ایالات متحده کار بر روی طرف خارجی دولت و نهادهای سیاسی. به نظر می رسد این اولین بار است که حفظ کرده است یک شرکت برای کار مورد نیاز است که افشای تحت فرا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن