تئاتر تصور آن پست-COVID آینده از جمله اجتماعی فاصله 'Mrs. Doubtfire" در برادوی

تیاو طراح رقص Lorin Latarro اخیرا نظارت بر رقص و حرکت در Mrs. Doubtfire در برادوی تا به حال brainwave."من از ط

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

تیاو طراح رقص Lorin Latarro اخیرا نظارت بر رقص و حرکت در Mrs. Doubtfire در برادوی تا به حال brainwave.

"من از طریق رفته Mrs. Doubtfire ابتدا تا انتها و من باید دوباره طراحی آن با اجتماعی فاصله در ذهن" Latarro گفت: روزانه جانور از او خلاق دستیابی به موفقیت برانگیخته و در مستند. "من گرفته اند هر "توده" از نوازندگان. من گرفته اند از هر گونه همکاری—که من عشق را به انجام—است که باعث می شود من بسیار غم انگیز است و هر چیزی که مربوط به افراد بسیار نزدیک به یکدیگر است.

"این است که ممکن است. اگر این چیزی است که مورد نیاز است به مخاطب اجازه می دید داستان Mrs. Doubtfire پس از آن می شود. ما می تواند آن را انجام دهد. داستان نخواهد بود کاهش یافته است. وجود دارد یک میلیون راه برای پوست یک گربه است. ما در پیدا کردن راه های دیگر برای اطمینان مردم همان شادی و تجربه است که طراحی رقص و داستان سرایی ارائه دهد."

Latarro که همچنین choreographing پولیتزر برنده تام کیت موسیقی بازدید کننده در تئاتر عمومی و تور تولیدات پیشخدمتگفت: "اگر اجتماعی فاصله پایان می رسد تا که چیزی که باعث می شود بازیگران امن من که هیچ مشکلی با آن. وجود دارد بسیاری از راه های هیجان انگیز به حرکت در فضا است. هیچ یک راه است."

که Latarro است دوباره طراحی کل برادوی موسیقی چشمگیر است: در آغاز همه گیر او جراح مغز و اعصاب, شوهر, Dr. Brian Kopell حال به آموزش مجدد به عنوان یک مراقبت بحرانی جراح COVID-19 بيمار. در آنچه احساس "یک دقیقه" Latarro و خود را 2 سال با دختر, آردن, تا به حال به حرکت در خارج از خانه نیویورک به خواهر او. "این یک چرخش کامل در 48 ساعت. آن بسیار شدید اگر چه در حال حاضر آن را آسان به در مورد خنده," او گفت:.

Kopell به پایان رسید تا انجام دو و نیم هفته ارزش COVID مربوط به عمل جراحی است. آن را چند هفته قبل از خانواده می تواند پیوست. "در حال حاضر او را به انجام عادی عمل جراحی و ما بیش از آن که قوز اضطراب و پیوست در خانه گفت:" Latarro. "این ترسناک بود اما در حقیقت من احساس می کنم بسیار خوش شانس است. در حال حاضر من می توانید به نگرانی در مورد برادوی است."

او به تنهایی است. بسیاری دیگر از خلاق امواج مغزی لازم خواهد بود به عنوان تئاتر در برادوی و خارج از برادوی, off-آف برادوی و بیش از همه امریکا—بازگشت به زندگی است. روز دوشنبه شارلوت St. Martin, رئيس جمهور از برادوی لیگ منحصرا نشان داد به The Daily Beast که او امیدوار است برای ژانویه سال 2021 بازگشت برای برادوی (در حال حاضر رسما بسته از طریق سپتامبر. 6) صحبت کردن در مورد عدم امکان اجتماعی فاصله در تئاتر برای تعدادی از دلایل—و نه دست کم از آن است برادوی فعلی مالی ، او همچنین صحبت در مورد این که آیا این مدل می تواند همیشه در حال تغییر است.

St. Martin, اجرا, تولید, مرحله خدمه اتحادیه های کارگری و مخاطبان همه می دانیم که از آن خواهد شد یک راه پیچیده برای همه, تئاتر, مذاکره مسائل اطراف اجتماعی فاصله و بهداشت عمومی در فضاهای محدود روی صحنه, پشت صحنه و در پر بسته بندی شده سالن که در آن COVID-19, بدون کنترل می تواند به سرعت در حال گسترش است. خواهد اجرا, مرحله خدمه و مخاطبان نیاز به اطمینان از یک واکسن قبل از بازگشت به تئاتر و یا آیا راه دیگری وجود دارد یا راه های متعدد به همراه هنر به زندگی است ؟

در بخش دوم ما سری سه قسمتی به دنبال در حال حاضر بحران تئاتر چهره ها و راه خروج از آن را روزانه وحش صحبت کرد و به طیف وسیعی از تئاتر حرفه ای و پایدار بیکاری و به امید یک روز برای ایجاد یک بار دیگر: یک تهیه کننده و طراح رقص, مرحله, مدیر, طراح نور و اتحادیه ارشد.

کیت Shindle رئیس جمهور از بازیگران' انجمن حقوق صاحبان سهام ("سهام") گفت: روزانه وحش است که این بیماری همه گیر را ارائه کرده بود "دلهره آور ترین چالش در تاریخچه اتحادیه—عمده فروشی خاموش کردن هر تئاتر در امریکا است. اما تئاتر شده است در اطراف برای یک مدت زمان طولانی. من اصلا شک وجود خواهد داشت تئاتر در آینده است. من امیدوارم که آن است که هر چه زودتر به جای بعد. همه ما می خواهم به بازگشت به کار."

Shindle گفت: آن را سخت برای توصیف چگونه به این اتحادیه 51,000 بازیگران حرفه ای و مرحله مدیران احساس شد. مانند بقیه از ما احساسات خود را در نوسان است. "فراگیر پرنیان است که هر کسی دوست دارم که قادر به بازگشت به کار" گفت: Shindle. این نیست که فقط به کسب درآمد پول بلکه به دلیل "بخش بزرگی از هویت خود را زخم است تا در ایجاد همه چیز است."

"ما بسیاری از افرادی که در حال بازجویی آنچه در آینده خواهد بود" Shindle گفت. "اعضای ما اساسا در 100 درصد نرخ بیکاری است. ما اعضای با توجه به تغییر مشاغل زیرا آنها نمی دانند زمانی که تئاتر خواهد بود. برخی از دوستان من رفته اند خانه به مراقبت از پدر و مادر یا دیگر اعضای خانواده.

"یک دوست خوب و یک خواهر است که یک مراقبت های بهداشتی کارگران در اوهایو و او به نقل از نیویورک سیتی به اوهایو به مراقبت از کودک نو پا خود را و یا او را مجبور به ترک شغل خود به دلیل مراقبت از کودکان وضعیت غیرقابل دفاع بود."

این اتحادیه گفت: Shindle شد و لابی گری برای یک "100 درصد کبرا یارانه" برای اعضا مراقبت های بهداشتی.

بخش عمده ای از اعضای نگرانی در سراسر ایمنی گفت: Shindle به همین دلیل است که اتحادیه مشغول تخصص دیوید Michaels, معاون وزیر کار برای ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) در طول دولت اوباما به توصیه پست-COVID شرایط کار.

"وجود دارد هیچ چیز مانند اجتماعی فاصله برای بازیگران و مرحله مدیران. این واقعا نادر است. ما در حال گرفتن واقعا سخت نگاه کنید که چگونه است که می تواند امن تر است."

"بنابراین بسیار گفتگو در مورد تئاتر با تمرکز بر ساخت آنها را امن برای مخاطبان است. اما صحنه و پشت صحنه ایمنی است که هر بیت به عنوان مورد گفت:" Shindle. "وجود دارد هیچ چیز مانند اجتماعی فاصله برای بازیگران و مرحله مدیران. این واقعا نادر است. ما در حال گرفتن واقعا سخت نگاه کنید که چگونه است که می تواند امن تر است."

به این منظور در کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه Michaels ارائه یک سری از چهار اصل که حقوق صاحبان سهام تنظیم برای اعضای آن با خیال راحت به بازگشت به مرحله: "این بیماری همه گیر باید تحت کنترل موثر با تست چند مورد جدید در منطقه و تماس با ردیابی. افرادی که ممکن است عفونی می تواند به آسانی شناسایی کرده و جدا شده با منظم و دقیق تست سریع با نتایج.

"راه ما استماع, تمرین, انجام, و مرحله مدیریت ممکن است نیاز به تغییر و سالن های ما در کار ممکن است نیاز به انجام تغییرات در جهت کاهش این خطر است. تلاش برای کنترل COVID-19 قرار گرفتن در معرض باید مشترک مربوط به سهام اعضای کارفرمایان و اتحادیه و دیگران درگیر در تولید تئاتر است. وجود دارد باید جمعی خرید و مداوم ارزیابی و بهبود سلامت و شیوه های ایمنی."

اما شیطان خواهد بود—آن را به عنوان تمایل به در جزئیات و در جزئیات نه از آن ایجاد شده است. کسانی که خوب هستند اصول به کار به اما چگونه مردم کار را به آنها و چگونه آنها را اجرا در عملی لحظه ؟

صنعت Shindle گفت: روزانه وحش است "پر از خلاق حل مشکل" چه کسی می تواند تئاتر امن همراه با هر پیشرفت های علمی رخ می دهد مانند اطمینان ارائه شده توسط یک آینده واکسن.

خلاقانه Shindle گفت: برخی از اعضای پیش بینی ساخت COVID تحت تاثیر هنر پوشیدن دستکش و ماسک در حالی که دیگران با نگاه به جلو به "پرتاب خود را" بازگشت به کار آنها استفاده می شود به در راه آنها استفاده می شود به آن را انجام دهد. Shindle امیدوار است که می تواند رخ دهد هنگامی که حق پروتکل های ایمنی در محل هستند.

Shindle نمی خواهند اعضای خود را در حال ارسال به تئاتر "به عنوان خوکچه هندی." آن است که او گفت: "صبر کنید و ببینید" رویکرد: اگر نسبتا پایین ميزان عفونت دیده می شود یک بار آزمایشی بازگشت به تئاتر آغاز می شود و سپس نشان می دهد بیشتر و بیشتر مخاطبان با دیدن نشان می دهد رشد خواهد کرد از آن است.

برادوی تولید اوا قیمت—تولید کننده سرب در اوکلاهما!, و آن دیگر را نشان می دهد عبارتند از: دندانه دار کمی قرص—گفت: Daily Beast: "تولید کنندگان طبیعت خوش. در بهترین زمان ما امید زندگی می کنند. اگر من یک درجه ای از خوش بینی در نشان می دهد در مخاطب را نشان می دهد و این ضرورت را نشان می دهد من می خواهم که هرگز تبدیل به یک تولید کننده برای شروع با.

"من باور دارم که همه چیز را به محل سقوط; که تئاتر خواهد بود, مخاطبان خواهد بود و قادر خواهد بود به remounted و دوباره. که آنچه که من در حال حاضر به سمت و اعتقاد."

مایک Baldassari یک تونی و امی نامزد دریافت جایزه طراح نور که با این نسخهها کار در برادوی, در تلویزیون, فیلم و کنسرت, فکر می کند که برادوی است بسته خواهد شد و آخرین سال کامل بازگشایی در بهار 2021. "من امیدوارم که من اشتباه می کنم در مورد آن, اما 2020 احساس 'انجام'," او گفت: روزانه وحش.

"خواهد شد و افراد مسن هنوز هم می خواهید برای رفتن به تئاتر ؟ مردم حتی پول کافی برای رفتن به تئاتر ؟ من نمی گویم تئاتر مرده است, اما من قطعا فکر می کنم آن را در وقفه."

"کسب و کار ما است که در هیچ موقعیتی به لحاظ اجتماعی فاصله پشت صحنه و یا در داخل گودال ارکستر گفت:" Baldassari زندگی می کند که در نیوجرسی با همسرش, Arlene و دختر سوفیا. "شما درخواست تعداد زیادی از مردم است. شصت و چیزی درصد از مخاطبان ما هستند و گردشگران و شما در حال حاضر درخواست بسیاری از گردشگران نه تنها در تئاتر بلکه در نظر گرفتن هواپیما اقامت در هتل و رفتن به رستوران. خواهد افراد مسن هنوز هم می خواهید برای رفتن به تئاتر ؟ مردم حتی پول کافی برای رفتن به تئاتر ؟ من نمی گویم تئاتر مرده است, اما من قطعا فکر می کنم آن را در وقفه."

تونی-نامزد طراح ادوارد پیرس داستان که از بازمانده COVID-19 و تاریخچه پزشکی نازل شده روزانه وحش هفته گذشته گفت: برادوی را تجربه هرگز چیزی به عنوان ویرانگر به عنوان تاثیر بیماری همه گیر.

"بسیاری از مردم در حال کار سخت به شکل یک راه امن برای شروع به کار دوباره باور نکردنی فهرستی از حرفه ای ها در تمام سطوح" پیرس گفت.

امانت در هیئت اجرایی ایالات دیدنی هنرمندان محلی 829 اتحادیه پیرس نیز در خدمت به عنوان یک عضو در هیئت مشورتی آمریکایی تئاتر بال و جایزه تونی اجرایی کمیته معنی او می داند که "در تمام جنبه های کسب و کار است."

او معتقد است که تئاتر را پیدا خواهد کرد "امن ساختار راه برگشت به محل کار. من فکر می کنم بزرگ ناشناخته است چگونه می توانید مخاطبان ما به این باور است که در آینده به یک تئاتر امن است. که بزرگترین چالش است. ما چگونه می توانیم اطمینان حاصل شود آنها راحت نشسته بازو به بازو با غریبه ها برای یک دوره طولانی از زمان است ؟ چگونه ما آنها را متقاعد به ترک خود در خارج زندگی می کند و خارج می آیند و لذت بردن از داستان ما در حال حاضر به آنها را? تا زمانی که ما می توانید پیدا کنید که راه حل من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به نشان می دهد در حالی که برای."

پیرس می داند که افراد و کسب و کار در تلاش برای استفاده از وام مختلف برنامه ها و حمایت های در دسترس به آنها. صاحبان بزرگتر مناظر و روشنایی شرکت داشته اند کردند کارکنان "وجود ندارد و مناظر برای ساخت و یا دلیلی برای اجاره چراغ. من از ترس است که فقط زمانی که صنعت نیاز به سطح شیب دار تا دوباره وجود دارد ممکن است تمام منابع در دسترس ما را به آن ایده را به زندگی است. این یک مبارزه است که هنوز هم ممکن است درست در اطراف گوشه."

"این یکی از سخت ترین چیزهایی که من تا به حال به تجربه"

در آن زمان از نیویورک تئاتر شهر خاموش شدن جیمز Latus یک مرحله manager برای برادوی و خارج از برادوی محصولات به پایان رسید در این اجرا به شدت مورد ستایش قرار داد برنده جایزه Oklahoma! و آغاز تمرینات برای بازدید کننده (بر اساس فیلمی به همین نام) بازیگران دیوید هاید پیرس و علیرضا'iel Stachel در عمومی.

تولید تعطیل شد دو روز قبل از رفتن به تئاتر شروع به ویژگی های تمرین با بازیگران و خدمه تشکیل یک غول دایره درام به خود را قبل از تولید متوقف شده است. مانند بسیاری از تولیدات آنها پس از جمع آوری به صورت منظم زوم جلسات. در این بازدید's مورد این "شراب و باز کردن از پیچ" جلسه طول می کشد هر شنبه شب.

"بعضی روزها از خواب بیدار شدم و فقط نمی خواهید به بیرون آمدن از تحت پوشش می دهد. آن را فقط احساس, 'چه خبر؟'"

Latus است که شناخته شده به عنوان پشت صحنه بیکر برای کیک های او باعث می شود زمانی که مرحله-مدیریت bakes چیزی هر هفته فقط به عنوان او می کند که نشان می دهد در تولید (دیدن او مادر, خدمتکار, کیک, کامل با شعله ور شکر و تخم مرغ است که نشان می دهد ستاره گلن کلوز گفته دوست داشت).

برای جدید ترین بازدید کننده "شراب و باز کردن از پیچ" Latus ساخته شده flourless کیک شکلاتی با آبپاش از فلس دار نمک دریا و او دیگر نمی تواند به اشتراک گذاری آن با اعضای بازیگران پس از مراسم برش کیک عملا او توزیع برش به او خوش شانس, همسایه است.

"چند روز بهتر از دیگران هستند" گفت: Latus. "بعضی روزها از خواب بیدار شدم و فقط نمی خواهید به بیرون آمدن از تحت پوشش می دهد. آن را فقط احساس, 'چه خبر؟' این بسیار مهم است که یک برنامه هر روز, اما در برخی از روزها اگر من احساس تخمگذار تحت پوشش می دهد. من فکر می کنم این مهم است که به خودتان اجازه می دهد به دنبال این غریزه است.

"به راستی این آزمون از همه ما صبر و شکیبایی است. این واقعا "یک روز در یک زمان.' من استفاده می شود برای بودن در یک اتاق با 30 نفر دیگر مدیریت آنها داشتن تعاملات انجام, ایمیل ها و چیزهای دیگر. به همه که دور محروم است که واقعا دشوار است آن را یکی از سخت ترین چیزهایی که من تا به حال به تجربه است."

"این یک rollercoaster و ما باید آن را سوار. چند روز تا پایین. ما نمی توانیم اجازه اوج بود بیش از حد بالا و پایین بیش از حد کم است."

اوا قیمت شده است و زوم کردن با بازیگران و خدمه از اوکلاهما! و دندانه دار کمی قرص. "بسیاری وجود دارد چند hyphenates در کست—نوازندگان و آهنگسازان و نقاشان. هر کس راه خود را پیدا میکنند و خود را خلاق, روحانی, راه," او گفت:. "خلاقیت خود را و چشم انداز مثبت الهام بخش من است. این یک rollercoaster و ما باید آن را سوار. چند روز تا پایین. ما نمی توانیم اجازه اوج بود بیش از حد بالا و پایین بیش از حد کم است."

برای Latus به عنوان مقدار به عنوان زوم شده است خوش آمدید در آوردن او را چهره به چهره با همکاران و دوستان "من می خواهم به سراسر از کسی در فرد صحبت کردن به آنها را از دیدن چشمان خود را. من واقعا می خواهم به آغوش کسی دوباره. تئاتر بسیار huggy, مو میباشد. نه که واقعا سخت است برخی از روز است."

خداحافظی به بازدید کنندگان سخت بود برای او. "این واقعا خوب نشان می دهد و شرکت. آن را به فقط به متوقف است مانند در اختیار داشتن خود را در قلب کشیده شدن از قفسه سینه خود را. این همه بخشی از داستان سرایی آیینی که می رود به غارنشین روز. چیزی جادویی در مورد کسانی که در محله های نزدیک. در دو-نشان می دهد شما را ترک نمی کند تئاتر است. شما غذا خوردن با هم نگاهی به چرت زدن هم با هم بازی. مانند تعطیلات کریسمس جشن هستند اگر شما دور از خانواده خود را. تئاتر یک خانواده است."

که این بازی تمرکز شد تا معاصر (در مورد مهاجرت) به بازیگران و خدمه و حتی بیشتر پیوند گفت: Latus. ارز خود باعث بسته شدن آن حتی دردناک تر هر چند او با اعتماد به نفس است که مردم را دوباره سوار بازی زمانی که تئاتر مستند به پایان می رسد. مجموعه لباس و چراغ ها در جای انتظار برای آنها.

مانند Latus و قیمت Latarro شده است حضور در زوم بازیگران و خدمه جلسات برای Mrs. Doubtfire و بازدید کننده.

او تلاش کرده است تا حد امکان مثبت از lockdown; خلاقانه به اجازه دهید ایده ها در آن بخیسانید و نه با عجله به اجرا در آنها را بلافاصله اما اجازه دهید آنها را "آگاهانه یا ناخودآگاه بلوم" بعد. "من روز خوب و روز بد. من از دست با هنرمندان است. من از دست گفتن داستان. من از دست, رقص, عمیق. من باله باره در آشپزخانه, اما آن را فقط همان نیست."

مایک Baldassari دغدغه اصلی شده است مراقبت از خانواده اش: "چگونه می توانم نگه داشتن ما رفتن؟" او برای اعمال نرخ بیکاری هشت سال پیش اما (در زمان مصاحبه ما) تا به حال شنیده ام هیچ چیز به عقب. "من که آنها غرق و برخی از آنچه که ما انجام شده است 1092 و برخی 1099. من یک مترجم آزاد برای 33 سال. ما زندگی کرده اند و نه فراتر از ما به معنی. ما به اندازه کافی ذخایر به زندگی در. اما ما نمی خواهیم برای رسیدن به پایان سال و در صفر است."

سوفیا ارشد در دبیرستان از دست رفته از فارغ التحصیلی و با توجه به شروع کالج سارا لارنس کالج در پاییز. "من احساس می کنم ما در حال تلاش برای تصمیم گیری خوب در تلاش برای برنامه ریزی همه چیز را در یک دست پاچه شیوه" Baldassari گفت. وجود دارد بسیاری از آنلاین "quarantinis" با زوج های دیگر و او دوباره با دوستان کالج او تا به حال صحبت در 30 سال.

"نشان می دهد کسب و کار است یک راه زندگی است. من نمی تواند همه ناراحت, 'وای بر من که وقتی کل صنعت است که در همان قایق است."

"برای کار در تئاتر شما باید یک جنگنده و بازمانده" گفت: Baldassari. "من احساس نمی مانند زمانی که من صحبت کردن به دوستان و همکاران که هر پرتاب در حوله. هنگامی که دوستان گفتن بچه خود را می خواهد برای رفتن به کسب و کار نشان می توانم بگویم که هنر بزرگ آموزش و پرورش به صورت وحشتناک حرفه ای. من می گویند که پنج چیز است که هنر را تشویق می کند در حال خلاقیت خود-نظم و انضباط کاری و کار تیمی و قادر به مقابله با رد.

"هر کسی مشغول به کار در سطح برادوی است که تمام کسانی که ویژگی های. من فکر نمی کنم چیزی شبیه به این را بد گویی کردن از ما. نشان می دهد کسب و کار است یک راه زندگی است. من نمی تواند همه ناراحت, 'وای بر من که وقتی کل صنعت است که در همان قایق است."

تور خدمه هستند و در سخت ترین موقعیت به عنوان آنها در مورد به کشتی سوار در بهار و تابستان تورهای گفت: Baldassari. برادوی نمی خواهد به طور کامل بازگشت تا زمانی که یک واکسن او فکر می کند. تنگ کسب و کار حاشیه ميانگين هر نشان می دهد حمل مقدار زیادی از خطر است. "یکی از بدترین چیزهایی خواهد بود برای باز کردن و سپس مجبور به بستن و دوباره."

Baldassari احساس می کند به خوبی نشان داده و برای مبارزه با, اتحادیه اروپا, ایالات دیدنی هنرمندان محلی ایالات متحده آمریکا 829. او تخمین می زند او دهکدهای از دست داد $100,000 در درآمد اما مانند بسیاری از -- آن را به مراقبت از سلامت (و به میزان کمتر حقوق بازنشستگی خود را) که او نگران است بیشتر است. "صنعت ما رفت و از بسیار پایین بیکاری به 100 درصد بیکاری در یک هفته. حدس من این است که ما نیاز به برخی از دولت propping تا. چه اتفاقی می افتد اگر ما برنامه های مراقبت های بهداشتی برو ورشکسته?"

Latus آغاز شده است جمع آوری بیکاری است اما در مورد آنچه اتفاق می افتد در ماه جولای زمانی که 600 دلار پرداخت هفتگی از فدرال همه گیر جبران بیکاری برنامه در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به. "این در حال حاضر قابل زیستن است. پس از ماه جولای آن را تنگ می شود" گفت: Latus. "این ترسناک است. من پس انداز, اما من می خواهم به جای استفاده از آنها و نگه داشتن آنها را برای دوران بازنشستگی. من نگران هستم در مورد از دست دادن بیمه درمانی. داشتن بیمه درمانی در این زمان به من می ترساند بیشتر است."

در صندوق سهام عدالت که Latus می پردازد به او باید کار 19 هفته در سال به پوشش کامل اما رندر شده است غیر ممکن است با این بیماری همه گیر. "آن خواهد بود یک مار کبری وضعیت, یا ما رفتن به Obamacare? من امیدوارم که یکی دیگر از بسته محرک تایید شده است بنابراین ما—و دیگر کارگران—محافظت از طریق مارس آینده. ما همه واقع بینانه و ما می دانیم که تولید کنندگان نمی تواند نگه داشتن پرداخت ما اگر بدون جعبه دفتر درآمد در آینده است. من فقط ممنون که ما رو بیش از دو هفته است."

"من فکر می کنم آن را واقعا دشوار است برای همه. از نظر مالی واقعا ترسناک است. همه گرفته شده یک غول رسید."

Latus استقبال همه کار می کنند که حقوق صاحبان سهام انجام داده برای اعضا مانند او مانند آموزشی (در تقاضا برای بیکاری به عنوان مثال) لابی در سطح فدرال برای کمک مالی و حمایت و راه اندازی پرده تا صندوق "برای ارائه به نیازمندان از اعضای با اورژانس کمک های مالی. آنها یک بخش کامل از وب سایت اختصاص داده شده به زندگی در این COVID قابل تامل است. این است که بسیاری از منابع برای کاربران به استفاده از."

بسیاری از سهام اعضا استفاده می شود به مالی precariousness رزرو یک شغل به بعد اما همه گیر است "کشیده فرش از زیر آنها را" کیت Shindle گفت. بازیگران صندوق دارای منابع اختصاص داده شده به کسانی که مبارزه با بهداشت روانی-مسائل مربوط.

"من فکر می کنم آن را واقعا دشوار است برای همه" گفت: Lorin Latarro. "مالی این واقعا ترسناک است. همه گرفته شده یک غول رسید. بودن برادوی freelancer—این که آیا شما یک رقصنده طراح رقص و کارگردان طراح صحنه هر آنچه که شما انجام دهید—سخت است. من حسابدار همیشه خراش سر خود را و می گوید: "بنابراین هیچ راهی وجود دارد شما می توانید برای من توضیح دهد که چه چیزی شما را ساخته اند در این سال؟'

"امیدوارم همه بیکاری یک سوم از آنچه که معمولا خواهد بود گرفتن. آن را ترسناک زمان واقعا. چه اتفاقی می افتد زمانی که اجرا می شود و ما بازگشت به کار پس از آن ؟ تولید کنندگان هستند که در همان موقعیت به عنوان هر کس دیگری. معمولا آنها بازی کارت های خود را نزدیک به سینه خود را, اما در حال حاضر هیچ کس هیچ پاسخ. ما همه در همان موقعیت. آن را ترسناک برای آنها بیش از حد."

"راستش من فکر می کنم مخاطبان خواهد آمد. من فکر می کنم همه نیازهای تئاتر"

به دلیل ناشناخته از آنچه اتفاق می افتد در سه تا شش ماه و یا دیگر تولید اوا قیمت گفت: او به "امید زندگی می کنند."

در حال حاضر وضعیت مالی رو به برادوی تولید کنندگان مانند او است "دشوار" گفت: قیمت. "ما پول را نشان می دهد زمانی که بلیط ها به فروش می رسد. ما پول در هزینه ها و حق امتیاز بر اساس نشان می دهد در حال اجرا است. که نشان می دهد در حال اجرا نیست, آن است که کاملا ترسناک و دراز مدت تهدید وجودی که بدیهی است که ترسناک است. کوتاه-مدت زمان تهدید ناراحت کننده است اما غیر ممکن نیست. همه ما در حال زندگی می کنند نه زندگی به همان نقطه از سه ماه پیش اما شما می دانید چه؟" قیمت خندید. "من صورتحساب کارت اعتباری بسیار پایین تر نیز هست."

قیمت گفت: او بوده است "خواندن همان برگ های چای" به عنوان هر کس دیگری. او احساس می کند برادوی می تواند بازگشایی اواخر بهار آینده است اما پیش بینی های قبلی و برنامه ریزی "برای آنچه که به نظر میرسد و آنچه جهان به نظر می رسد. ما می خواهیم برای بازگشت مناسب و زیبا و در خط با کلی مکالمه به طور کلی حالت عاطفی و به طور کلی احساسات از فرهنگ است."

قیمت در حال حاضر بدانند آنچه او می خواهد و نمی خواهد ادامه کار بر روی "چه خواهد شد را در یک محیط جدید و آنچه را کمتر حس کنند."

قیمت فکر می کند ما را ببینید کمتر و تولیدات بیشتر از نظر مالی متوسط تولیدات. "ریسک پذیری متفاوت خواهد بود. تامین مالی کمتر خواهد بود در دسترس است. و من فکر می کنم وجود خواهد داشت بسیاری از ترس در مورد آنچه در آن به معنی در معرض خطر ابتلا به این پول و این نوع هنر برای حامیان و تولید کنندگان است." اما به عنوان یک تولید کننده است که قیمت تعیین شده برای آن را کشف کردن."

Lorin Latarro است تصور "هیچ چیز در حال تغییر است و همه ما با یک واکسن یا گله ایمنی یادگیری چگونه به درمان این بیماری, پس از آن هیچ بدتر از سرماخوردگی و ما می توانیم به عقب بر گردیم به آنچه ما به طور معمول انجام دهد. من کمی صعودی. من امید زندگی می کنند. من امیدوارم که جهان به اندازه کافی سالم است برای بازیگران به پشت در اتاق تمرین دوباره در پاییز. من فکر نمی کنم مخاطبان می خواهید به بازگشت تا بهار. و من صادقانه فکر می کنم مخاطبان خواهد آمد. من فکر می کنم هر کس نیاز به تئاتر است."

یک واکسن ممکن است آماده Latarro گفت: اما درک پزشکی افزایش یافته است و حتی در پنجره کوتاه از همه گیر تا کنون; که سطح درک او فکر می کردم تنها افزایش خواهد یافت ،

در مورد اینکه آیا چشم انداز کمتری را نشان می دهد در کمتر تئاتر را به معنای کمتر کار برای بازیگران سهام را کیت Shindle گفت: "برخی از کار بهتر از هیچ است."

Shindle گفت: تئاتر "در سراسر امریکا" گفته بود صاحبان سهام است که آنها تا به حال شده است که شنیدن از مشترکین که نمی خواهد تمدید اشتراک خود "که بدیهی است که یک ضربه ویرانگر به تئاتر اگر آنها نمی باید گزینه های مجازی بلیط."

Shindle فکر کرده اید که اگر در بلیط که تئاتر را به فروش برخی از بلیط به صورت فیزیکی مخاطبان و مجازی و بلیط به دیگران—برای کسانی که مسن تر هستند یا کسانی که شرایط بهداشتی اساسی یا که فقط احساس ناراحت کننده در مورد رفتن به تئاتر—که می تواند به تماشای عملکرد در خانه.

کسانی مجازی بلیط خواهد بود به احتمال زیاد با قیمت کمتر از واقعی بلیط تئاتر—نه به ذکر است این کاهش درآمد های گرفته شده توسط در-خانه امتیازات و در نزدیکی هتل ها, رستوران ها و کافه ها. برای Shindle یک آزمون خواهد بود که آمار و ارقام مخاطبان برای همیلتون هنگامی که آن را پخش دیزنی+ در ماه جولای.

فرض است که اگر شما می توانید یک نمایش در صفحه اصلی شما نمی خواهید به آن را ببینید در یک تئاتر است "لزوما دقیق نیست" گفت: Shindle. او امیدوار همیلتون بر روی صفحه نمایش را تشویق مخاطبان به دیدن آن را در برادوی و یا در تور است.

همیلتون نیز نمادی از رسیدن به هر برادوی نشان می دهد. این یک outsized موفقیت و مشخصات فرهنگ پاپ "اما از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه از آن می رود" گفت: Shindle.

تولید کننده اوا قیمت چشم انداز از تولد برادوی است که از "نرمال برادوی است. که چشم انداز من می دانم که در حال حاضر با این نسخهها کار از یک ساختار هزینه چشم انداز. اگر ما به عنوان یک صنعت می تواند شکل دیگری چشم انداز از آنچه برادوی می مانند و موفقیت در, من برای نگاه کردن به آن است. اما آن را سخت به تصور آنچه که می خواهم بر اساس آنچه ما امروز می دانیم.

"تئاتر ساختمان های قدیمی هستند و باید ساختار صندلی و سقف از یک ارتفاع خاص و لابی های برخی از دور و backstages خاص آرایش. آن را بسیار سخت برای تجدید نظر چگونه آن را نگاه کنید. برادوی اقتصادی سازه های هستند که ما باید به مخاطبان ظرفیت در یک درصد است. چگونه ما وفق دهند که به لحاظ اجتماعی فاصله سالن اجتماعات? من نمی دانم. من قطعا مایل به نگاه در مدل ها و توان بخشی از یک صنعت است که معتقد است که راه برای رفتن است اما این صنعت من فکر می کنم هنوز نمی دانند."

مایک Baldassari فکر می کند که "پایتخت پشت برادوی, به سرمایه گذاران در حال رفتن به نشستن در حاشیه در حالی که کمی. هنگامی که آنها دوباره شاید موزیکال نمی تواند به عنوان بزرگ و یا بودجه های بسیار بزرگ در حالی که آن دسته از سرمایه گذاران شیب پا خود را دوباره به آب است."

از سرویس بهداشتی به داخل گودال ارکستر به پشت صحنه او را نمی بینیم اجتماعی فاصله به عنوان مناسب. "یکی از چیزهایی که باعث می شود برادوی تئاتر حسادت از جهان است که چگونه صمیمی آنها در حال ساخته شده بنابراین چگونه گران منهتن املاک و مستغلات است" گفت: Baldassari.

"زیبایی از زنده تئاتر است که آن را کاملا هرگز همان دو بار. مهم نیست که چه مدت یک نمایش اجرا شده است; هر عملکرد کمی متفاوت است."

یکی از دوستان او که با این نسخهها کار در کنسرت ارتقاء می بیند کوچکتر سالن های موسیقی به عنوان جذب یک جوان بازگشت مخاطبان قبل از برادوی و امثال Madison Square Garden.

"تمام چیزهایی که برادوی بزرگ هستند و تمام چیزهایی که این ویروس در بازدید ترین" گفت: Baldassari. "زیبایی از زنده تئاتر است که آن را کاملا هرگز همان دو بار. مهم نیست که چه مدت یک نمایش اجرا شده است; هر عملکرد کمی متفاوت است. نشان می دهد تنظیم می کند که مخاطبان خاص. این چیزی است که ما تمام طلب است."

اوا قیمت این معنا است که خوش بینی است که به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر برادوی تولید. "مردم در حال بدیهی است که دلسرد با حضور, اما آنها خوش بینانه در مورد آینده است. هر کس متعهد است و اختصاص داده شده به آوردن خود را نشان می دهد بازگشت و صنعت ما برگشت و آن را حتی بهتر از آن بود."

اما چند جانبه ویرانی های ناشی COVID-19 تا به حال تاثیر قیمت گفت. "هر هفته و هر ماه ما چشم انداز مثبت است که کمی مرطوب شده اما تا آنجا که من می توانم بگویم ما خوش بینی است که هنوز هم بسیار وجود دارد و هنوز هم بسیار زنده است."

ساختار مالی از برادوی "را مجبور به تغییر به طور چشمگیری قادر به پشتیبانی از یک محصول به طور چشمگیری کمتر مخاطبان گفت:" ادوارد پیرس. "شاید که راه حل موقت که در آن مردم کار در آغاز کمتر از یک دستمزد به نگه داشتن چیزهای رفتن و برخی از فاصله میان مخاطبان است. اما حاشیه ها آنقدر تنگ و سرمایه گذاری بسیار شکننده در بهترین شرایط.

"من نمی بلافاصله یک راه حل است که شامل نیست بسته بندی خانه. همچنین انرژی بودن در یک بسته بندی شده تئاتر تجربه سرگرمی زندگی می کنند بخشی از DNA خود را. به از دست دادن است که می تواند به از دست دادن یک بخش ضروری از تجربه است."

پیرس دارای اعتماد به نفس است که تخصص علمی—نظر یک واکسن یا تست یا موثر داروها—کمک خواهد کرد که مخاطبان "احساس راحتی مونتاژ. من می توانم قرار دادن یک جدول زمانی بر روی آن, اما من امید زیادی دارند." فقط به عنوان کیسه چک شد "طبیعت دوم" پس از 9/11, پیرس پیش بینی همین کار را برای هر آنچه که مورد نیاز است پس از همه گیر مخاطبان—"اگر چه ما نمی تواند زندگی ما در تمام طول زندگی نه دست دادن و یا در آغوش گرفتن. ما می دانیم که روزی آن را کاملا امن انجام دهد."

اکثر جیمز Latus' همکاران فکر می کند تمرینات آغاز خواهد شد دوباره در ماه ژانویه و اجرای برنامه در ماه مارس است. تا آن زمان Latus دادن به سخنرانی مهمان و فکر کردن در مورد فروش خود را در محصولات پخته شده در خانه به اندازه کافی بزرگ نیست برای انجام هر چیزی در مقیاس بزرگ است. "اگر کسی دستور 17 ده کوکی ها آن را به من برای همیشه." او استفاده می شود به کار در تمام طول سال و پس از چند ماه گذشته شده اند "واقعا عجیب و غریب است." او refinished قفسه با توس لبه و انجام بسیاری از خواندن.

بزرگترین ترس در مورد آینده تئاتر "چه نوع مخاطب وجود خواهد داشت ؟ زمانی که ما بازگشایی خواهد شد مخاطبان دوباره ؟ برادوی رانده است صنعت گردشگری. بسیاری از آنها در خارج از کشور, گردشگران, و من فکر نمی کنم آنها را به آینده را هر زمان به زودی."

اما Latus می کند احساس "پشت سر هم از خلاقیت" را به دنبال خواهد داشت همه گیر فقط به عنوان خروشان '20s به دنبال آنفولانزای اسپانیایی از سال 1918. "مردم مقید کردن در حال حاضر. من می دانم که مردم در حال نوشتن و کنار هم قرار دادن موسیقی است. تئاتر مهم است و مخاطبان خواهد آمد اما شاید نمی حق دور. تفاوت بین 1918 و در حال حاضر این است که وجود دارد a 24-hour news چرخه ساخته شده بر روی ترس است. ترس فروش دلار تبلیغات در تلویزیون است."

تئاتر باید امن برای مخاطبان و بازیگران و خدمه گفت: Latus. "ما بسته به اتاق پانسمان و ارکستر چاله بدنام کوچک با نوازندگان کهنه با هم تف و تنفس است." شاید موانع حفاظتی می تواند به نحوی قرار داده شده در اطراف نوازندگان; شاید تعدادی از نوازندگان کاهش خواهد یافت گفت: Latus.

"من یک تولید کننده, اما من قطعا هیجان زده در چشم انداز هر چیزی radicalizing تئاتر" گفت: Lorin Latarro. "ایده تغییر فضای اطراف بسیار هیجان انگیز برای من است." در همان زمان او فکر می کند مخاطبان خواهد بود با پوشیدن ماسک "در حالی که برای." او پیش بینی می کند که طراحان مانند همیلتون's دیوید راکول خواهد رویای هوشمندانه راه را برای تئاتر طراحی امن است. Latarro شنیده است که تور تولیدات مانند پیشخدمتممکن است باز قبل از تولیدات در شهر نیویورک اگر برخی از مناطق و مکانهای امن تلقی.

مایک Baldassari که کار بعدی برای طراحی روشنایی در غرور جزیره کنسرت پاپ (برای سالگرد 50 از تجاوز غرور در شهر نیویورک در حال حاضر لغو شده) را به بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اما Arlene آسم و او نمی خواهید به خطر انداختن سلامت خود را در هر راه.

"از دبیرستان به بعد من احساس قدرت تئاتر زندگی می کنند, و من نمی خواهد داد تا بر روی آن. در واقع من دو برابر را در آن."

ادوارد پیرس و همسرش, ادم بازیگوش و خطرناک که زندگی معنی درون خود و پیرس امیدوار است—هنگامی که او احساس می کند به طور کامل دوباره سالم—شاید به کار دیگر غیر از تئاتر پروژه قبل از او شروع به کار بر روی طراحی برای "کمی به تعویق افتاد" تور ملی از Aaron Sorkin اقتباس از کشتن مرغ مقلد.

پیرس گفت: از آن خواهد بود "شرم" اگر مردم در خانه ماند برای جریان سرگرمی. "از دبیرستان به بعد من احساس قدرت تئاتر زندگی می کنند, و من نمی خواهد داد تا بر روی آن. در واقع من دو برابر را در آن."

اوا قیمت امیدوار "کرکسهای فرهنگ" از همه سنین از سراسر آمریکا احساس "امن و راحت" به اندازه کافی برای حمایت از برادوی و شهر نیویورک را از دیگر نهادهای فرهنگی هتل ها و رستوران ها. "ما آنها را می خواهید و نیاز آنها را بنابراین ما می توانیم احساس نرمال دوباره."

قیمت امیدوار "درخشان ترین مغز" در تئاتر, صنعت, صنعت و تجارت, پزشکی و بهداشت عمومی جوامع شکل و خارج چگونه است. برادوی را "کاملا زنده ماندن" این دوره گفت: قیمت. "مانند هر چیز آن را نمی خواهد همان خواهد بود. مانند همه ما از آن خواهد شد برای همیشه لطفا برای تغییر این واقعه آسیب زا باشد."

Lorin Latarro به یاد می آورد کار در برادوی در زمان 9/11 در Kiss Me Kate "و این که ویرانگر و ترسناک فکر کردن در مورد چه کسی می خواهید برای آمدن به شهر نیویورک است. اما آنها بود و ما آمد. من از طریق رفته خاموشی و اعتصابات و ما آمد. من ایمان ما خواهد آمد و بعد از این اگر سازش باید ساخته شده در آن باشد. همچنین ممکن است فضا برای فرصت های کاری جدید است." که شامل گفت Latarro جذب مخاطبان جدید به خصوص افراد جوان از طریق کاهش قیمت بلیط.

"وجود خواهد داشت فرصت برای همه ما برای رسیدن به مردم بیشتر و آنها را به درک زیبایی از تئاتر" گفت: Latarro. "و من امیدوارم که ما پیدا کردن یک درمان برای coronavirus بنابراین نسل های قدیمی تر می توانید به عقب می آیند و لذت بردن از تئاتر است."

"این نوع نشان می دهد که برای بازگشت. آنها پر کردن قلب و ذهن و شما را به ایستادگی در صدا و کف زدن و احساس زنده است."

اوا قیمت معتقد است مخاطبان را به تئاتر با حتی بیشتر fervency و گرسنگی به دلیل وجود خواهد داشت یک "نیاز به یک جمعی مسهل ، از آن خواهد شد الکتریکی را در یک اتاق به تجربه هنر زندگی می کنند دوباره. برادوی قطعی است."

آن را به او امیدوار بود هر دو "رستاخیر" در حالی که همچنین "آتش مردم را به آمدن به برادوی که هرگز قبل و یا احساس آنها تعلق ندارد و در حال حاضر احساس می کنید که آنها انجام می دهند. من نمی دانم وقتی که, اما من معتقدم تئاتر همبند تجربه خواهد reassert خود را دوباره و قوی تر از همیشه است."

هنوز هم وجود دارد اتاق را برای بزرگ صدا و کمدي را نشان می دهد مانند Jagged Little Pill, قیمت گفت. "این نوع نشان می دهد که برای بازگشت" گفت: قیمت. "آنها پر کردن قلب و ذهن شما را ایستاده در صدا و کف زدن و احساس زنده بودن و احساس سوگند در مورد یک خانواده است که انعطاف پذیر است و که باعث می شود آن را از طریق تراژدی. Jagged Little Pill نوع نشان می دهد که نه تنها به عقب خواهد آمد اما آن را باید دوباره از آنجا که مردم در حال رفتن به نیاز به آن است. این چیزی است که مردم نیاز به احساس می کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب